-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Okropny 12.05.2018
    Poetyckie, a jednak makabryczne. Lubię twoje teksty, Szu.
  • Szudracz 12.05.2018
    Okropny Cieszą mnie Twoje odwiedziny, za które dziękuje. :)
  • Canulas 12.05.2018
    Bardzo obrazowa puenta. Zobaczyłem to. Ajjjć.
  • Szudracz 12.05.2018
    Can Widziałam takie oko na żywo, pisałam już o tym przy okazji ,,Kaczki''
    Próbuję z tym sztucznym okiem coś uchwycić, ale to jeszcze nie to. Pokuszę się innym razem do tego nawiązać.
    Dzięki i pozdro. :)
  • Canulas 12.05.2018
    Szudracz , obraz takiego oka na pewno w głowie by mi został. Ja widziałem na sadisticu niedawno jak podpita para w jakimś barze bawiłą się w lotkowego Wilhelm Tella. Tylko że Adonis zamiast nad głową w tarczę, rzucił pannie w oko. Piękne ujęcie, ale i creepy.
  • Szudracz 12.05.2018
    Can Okaleczenia tego typu są przerażające.
  • Dekaos Dondi 12.05.2018
    No Szudracz. Ładnie, obrazowo i metaforycznie - sądzę. Tak bym napisał, gdybym tak umiał.
    Można by rzec, że chodzi o łzy, co zakłócają szczęście → ''porcelanową powierzchnię'' - czynią ją szorstką - bardziej uciążliwą.
    A poza tym, ileż to takich igieł opatrzności, musi wytrzymać nasze ''oko życia'' Czasami nam się wydaje, że lecimy w czarną dziurę. To tak w skrócie.→→Możliwe, że zrozumiałem inaczej, niż Ty byś chciała, ale to tylko świadczy o wartości tekstu. Tak czy siak, daje do myślenia.
    No dobra, już kończę. Pozdrawiam→5
  • Szudracz 12.05.2018
    Dekaos Nabazgroliłam sobie na policzku aż do oka czarne drzewo i to ono było źródłem inspiracji. :) Zdjęcia wyszły upiornie. :) Zastane kilka słów po nim. :)
    Każda interpretacja coś wnosi.
    Dzięki za spojrzenie przychylnym okiem. :)
  • Ritha 12.05.2018
    Ładny dobór słów. I Ty sie boisz czytac/ogladac horrory? Nie wierze :p Fajnie, szorstko piszesz. Pozdrawiam
  • Szudracz 12.05.2018
    Ritha Boję się, jestem nerwowa i wyczulona bardziej niż zawsze, po takich dawkach emocji. Ostatnio specjalnie oglądałam, krótkie sceny z horrorów, żeby załapać dawkę strachu, ale długo nie wytrzymałam. :)
    Dobrze Cię widzieć, szczególnie pod tak krótką foremką. :) Dzięki serdeczne. :)
  • Justyska 12.05.2018
    Muszę przyznać, że przeczytałam po publikacji i myślę sobie : kur... Zaś nie czaje. Ale teraz przeczytałam jeszcze raz na spokojnie i uderzył mnie ten zmieniający się obraz. Świetny tekst.
    Pozdrawiam Szu!
  • Szudracz 12.05.2018
    Justyska Dziękuję, że wróciłaś. :) Pozdrawiam serdecznie. :)
  • Pasja 12.05.2018
    Witam
    Następny tekst o światłach, oczach mroku życia. Apokalipsa która przyjdzie z kosmosu.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Szudracz 12.05.2018
    pasja Popatrzę następnym razem prze oko obiektywu. :) Dzięki serdeczne. :)
  • Margerita 12.05.2018
    No Szu tekst jest rewelacyjny momentami przechodziły mnie dreszcze
  • Szudracz 12.05.2018
    Mar Dzięki za przeczytanie. :)
  • Margerita 12.05.2018
    Szudracz
    Czy mogę ten zestaw Cana gość z jajami napisać, bo on mówi, że mamy się między sobą dogadać.
  • Szudracz 12.05.2018
    Mar Tak
  • Margerita 12.05.2018
    Szudracz
    Dzięki bo naprawdę to jest zajebisty zestaw
  • Adam T 12.05.2018
    Przypomniał mi się "Pies andaluzyjski" i scena u fryzjera. Jeśliś nie widziała, polecam. Film trwa ok 20 min.
    Niesamowita wizja jest tego oka. Dosłownie wizja.
    Pycha.
    Pozdrawiaki ;)
  • Szudracz 12.05.2018
    Adam Obejrzałam, scena z tym okiem, jest mocna. Cały ten film to dobra makabra. :)
    Dzięki i cieszę się z Twojej obecności. :)
  • Adam T 12.05.2018
    Szu, teraz widzę, że źle ten kom napisałem. Niesamowita wizja tego oka odnosiło się do Twojego wiersza, nie do filmu. Jeśli odebrałaś to inaczej, przepraszam.
  • Szudracz 12.05.2018
    Adam Dobrze zrozumiałam, nic się nie martw. :)
    Dziękuje bardzo jeszcze raz. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania