Ddd

Ddd

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (80)

  • Bożena Joanna 24.01.2022
    Powiedzmy opłukane.
  • Noico 24.01.2022
    Bożenko. Nie rozumiem za bardzo tego komentarza.
  • Bożena Joanna 24.01.2022
    Noico To sumienie, pozostaw a nie zabijaj. Połowa biała, a druga czarna.
    Pozdrowienia!
  • Noico 24.01.2022
    Tak, bardzo słuszna uwaga, człek ma dwoistą naturę, nigdy nie wiadomo, które instynkty wezmą górę.
  • Ellie Victoriano 25.01.2022
    Ta, a potem niech bidul zniszczy mu życie ?
  • Noico 25.01.2022
    Nikt nie wie, co mu życie przyniesie.
  • Szpilka 26.01.2022
    nie zabijaj!

    dziecioroba piekło czeka,
    niechaj weźmie Bernadetta,
    na dyptyku zła poświęci
    ku pamięci, ku pamięci
    zwyrodnialca, nieczłowieka ?

    ಠ_ಠ

    Czy Bóg wybaczy siostrze Bernadetcie?

    http://justynakopinska.pl/instalator/wordpress/?page_id=33
  • Noico 26.01.2022
    Pewnie wybaczy, jak wyrazi szczerą skruchę.
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Nie wybaczy:

    „Kto by się stał powodem do grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza” (Mt 18, 6).
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka A ty nie jesteś przecież Panem Bogiem, który przebaczył łotrowi i mordercy, więc skąd masz wiedzieć, że nie wybaczy?
  • SwanSong 26.01.2022
    Noico
    Czyli można mordować, bo Bóg i tak wybaczy? Klawo!
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Bo to socjopatka, w sądzie też nie okazała skruchy, znęcała się kilkanaście lat fizycznie i psychicznie nad małoletnimi, socjopatia to nie choroba, to cecha charakteru. Wierzący w Boga nie dopuszcza się tak haniebnych czynów, poza tym, w Biblii zawarto drogowskaz dla wierzących, jak nie zboczyć z drogi i podobać się Bogu. Uważasz, że można uwłaczać Bogu, a potem liczyć na jego miłosierdzie?
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka może po prostu to nie złej woli, tylko choroby wynikają takie czyny, jak opisałaś. Wtedy nawet sądy takich ludzi nie skazują, tylko kierują na leczenie. Ja oczywiście kompletnie nie znam tej sprawy, wiem że niektórzy przestępcy symulują chorobą psychiczną, żeby uniknąć więzienia lub przedłużać procesy w nieskończoność. No ale nie mnie to oceniać. Trudno mi zabierać głos za Boga, jak do tego będzie podchodził i oceniał. Według nas to oczywiście wszystko wygląda bardzo prosto i sprawa jest oczywista, ale jak filmie może być również inaczej to ocenione. Czasami też bywa tak, że osoby z bardzo szczytnymi celami wybierają sobie ścieżki do realizacji tych celów dalekie od doskonałości. Cóż, takie życie. Ale pojedyncze przypadki jakichś patologii nie są żadnym przeciwskazaniem, żeby chronić życie i pozwalać się narodzić. Wiele dzieci porzuconych przez biologicznych rodziców ma życie całkiem udane.
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Przecież napisałam, że to nie choroba, zachowanie Bernadetty wynikało nie z choroby, ale ze złej woli.
    Jak może siostra zakonna dopuszczać się takich deprawacji?
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka no cóż, ukarano ją, czy będziesz taką sprawą żyła wiecznie. W Polsce popełnianych jest milion przestępstw rocznie, albo więcej, często swoją skalą przekraczających wyobrażenie okrucieństwa. Popełniają je wierzący, niewierzący. Często się słyszy o katowaniu, gwałtach nawet na niemowlętach dokonanych przez ludzi dalekich od chrześcijaństwa. Najczęściej przestępstwa wobec dzieci popełniają rodziny żyjące w konkubinatach, dalekie od Kościoła. No chyba, że proponujesz tak jak w Wandei, wykorzystano jeden przypadek zabójstwa francuskiego żołnierza, jako uzasadnienie, żeby wyrżnąć okrutnie całą prowincję. I dopuścili się tego zdeklarowani ateiści, jakobini odrzucający precz Boga. Czy to możliwe, żeby ateiści dopuścili się takich zbrodni?
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Tomasz opowiedział biegłemu psychologowi, jak w sierocińcu gwałcili go starsi wychowankowie. Nie miał wówczas nawet pięciu lat. Pamiętał, że to "było coś strasznego". Nie pamiętał, kiedy sam zaczął dotykać innych chłopców.

    Do gwałtów dochodziło w grupach chłopców. Dzieci opowiadały, że młodsi zamykani są na noc na klucz w pokoju z 20-letnimi mężczyznami. Jedne twierdziły, że to kara za moczenie się do łóżka, inni mówili, że siostra nie tłumaczy, dlaczego muszą spać w danym pokoju. Jeśli dzieci zgłaszały siostrze Bernadetcie, że są dotykane, nie reagowała, nazywała jedynie molestujących zboczeńcami i pedałami albo karała biciem po twarzy.

    Dzieci mówiły, że siostry biły je prawie codziennie, często do krwi. Nazywały "zboczeńcami, małymi gnojkami, debilami, ułomkami". Dziewczynkom za karę wkładały mydło do ust, wiązały do słupa lub kaloryfera, myły w zimnej wodzie.
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Ukarano? Rok odsiadki? Znowu próbujesz zaklinać rzeczywistość? Nie zauważyłeś, że po takich haniebnych zdarzeniach, nie ma już autorytetów w kręgach chrześcijańskich? Tego się nie da odwrócić.
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka i jakoś nikt nie widział w szkole, dziwne to wszystko. Od dwudziestu lat są pogadanki w szkołach o złym dotyku, o konieczności zgłaszania takich spraw, oglądają dzieci, czy nie mają sińców.
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka to jakiś łagodny ten sędzia. Dziwne. Opisujesz bestialstwo godne dożywocia, a tak naprawdę czegoś więcej niż dożywocie, a sędzia daje rok? Nie znam kompletnie tej sprawy, ale skoro rok, to może media więcej wymyślały, niż tam się rzeczywiście działo. W której instancji dostała ten rok? Nikt się nie odwoływał?
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Jak dziwne, skoro nagłośno i ukarano?
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    A ile lat pedofilię w kościołach zamiatano pod dywan?
  • Noico 26.01.2022
    Ukarano rokiem? Może o niczym nie wiedziała? No jak sędzia daje rok. A ci inni, co gwałcili tych chłopców coś dostali?
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Ty nigdy nie znasz, gdy jakieś szambo wybija w określonych kręgach. Doczytaj zatem.
  • Noico 26.01.2022
    Rok to za kradzież trzech batoników się dostaje, jak się ma dupowatego adwokata.
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Śmiechu warte, co? Zniszczyła życie wielu dzieciom i tylko rok.
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka Polański całkiem bezkarny chodzi. O nieżyjącym Wajdzie, pisała bodajże nawet Młynarska. I nic. Wajda nie żyje, ale Polański jeszcze chyba nie umarł. A Polska go nie wydała Stanom Zjednoczonym. A ilu tu miał obrońców? Są dobrzy i źli gwałciciele dzieci się okazuje. Artyści, to są ci dobrzy gwałciciele, bezkarni.
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka a Polański nawet roku nie dostał.
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    To są cywile, osoby zakonne nie mają prawa zachowywać się nagannie.
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka a czyli inne mają prawo:))))
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Usprawiedliwiasz Bernadettę? Straszne, sorry, w nosie mam takich wierzących.
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Mają moralne zobowiązania, mają uczyć dobra, a deprawują małoletnich ?
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka. Czyli pochwalasz kilka tysięcy pedofilskich rocznie, w samej Polsce?
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Gdzie tak napisałam? Kieckowe mają w cnocie żyć. Koniec. Kropka! Inaczej to hucpa w biały dzień!
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka jak ktoś dostał rok, to widzę, że media sobie dużo bajek dośpiewały. A i świadków po kilkunastu latach sowicie płacąc można przekupić, żeby opowiadały bzdety smalone. Widocznie sąd nie dał tym bzdetom wiary, a dla świętego spokoju, żeby zaspokoić żądania motłochu dał rok, za jakieś niedopatrzenia. Tak to widzę, po tym wyroku. Sorry. Za to co piszesz, nie daje się roku. Chyba, że coś pokręciłaś.
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Zboczona siostrzyczka się wykpiła:

    - Są osoby, które bardziej niż zakonnice wymagają wsparcia. Odbywając karę s. Bernadetta też mogłaby się wykazywać (...) miłosierdziem i współczuciem. Kara idąca w tym kierunku byłaby dużo sensowniejsza, niż gdyby za klasztornym murem s. Bernadetta miała się zajmować innymi siostrami. Bo jeszcze się okaże, że za murami zakonu to nią się zajmują, a siostry razem sobie rechoczą, że wydy... wymiar sprawiedliwości - mówi Onetowi dr Paweł Moczydłowski, były szef polskiego więziennictwa.

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/pawel-moczydlowski-jeszcze-sie-okaze-ze-siostry-wydy-wymiar-sprawiedliwosci/1lr60
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka kieckowe w cnocie a inni pedofile hulaj dusza, piekła nie ma, róbta co chceta. Czyli pochwalasz. Nie widziałem słów potępienia dla innych czynów pedofilskich, nie mówiąc o przemocy, morderstwach. No ładnie wybiórcza jesteś.
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    No, siostrzyczki wydymały wymiar sprawiedliwości, se przeczytaj cały artykuł. Bleeee
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    To po huk piszesz o wrzucaniu do okienka, żeby dzieciaka zgwałcili?
  • Noico 26.01.2022
    Teraz jeszcze biedny wymiar sprawiedliwości, dał cztery litery. Ciekawe co jeszcze tutaj zapodasz z newsów. Chipsy i cola mi się kończą.
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Wszędzie o tym pisano, bo to się w głowie nie mieści, żeby siostra zakonna takim zwyrodnialcem była ?
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka dzieci z okienka życia przekazywane są natychmiast do szpitala i trafią pod państwową opiekę i trafiają natychmiast do adopcji. Pewnie byłabyś zadowolona, gdybym napisał wiersz, żeby się skrobać na potęgę;))))
  • Noico 26.01.2022
    Ciekawe co jeszcze wymyślisz, rozbawiłaś mnie tym rokiem. I to w warunkach wolnościowych. Śmieszne. Pewnie nie było żadnych dowodów, tylko opowieści dziwnej treści po latach.
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    To skąd się wzięły u zboczonej Bernadetty?

    Napisz, jak pięknie by było, gdyby Hitlera wyskrobano ?
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Tjaaaaa, kieckowe nigdy niewinne, janiołeczki z białymi dupkami, tylko dzieci nieślubne po sobie zostawiają u zboczonej Bernadetty ?
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka niestety, nikogo nie wolno. Nawet Hitler miał prawo do życia. Gdyby Anglia i Francja zareagowały wcześniej i rozpoczęto wojnę prewencyjną, taką jak planował Piłsudski, jeszcze przed 1936 rokiem, za łamanie przez Hitlera postanowień traktatu wersalskiego, pewnie całej tej hekatomby drugiej wojny by nie było.
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka wszyscy tacy straśni, a sąd skazuje kobiecinę na rok. To nie śmieszne. Gdzie jakieś dowody poza opowiastkami medialnymi. W której instancji dostała ten wyrok?
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Tak? To lepiej, żeby Hitler tyle istnień wymordował? Nie gdyby, tylko lepiej dla ludzkości, żeby Hitlera wyskrobać.
  • Noico 26.01.2022
    A w jaki sposób się o tym dowiesz, że małe dziecko będzie w przyszłości takim potworem?
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Jak prawomocny wyrok sądu może być opowiastką medialną? Waśniewska to też opowiastka medialna? W kiciu siedzi już 10 lat.
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka a czy wiesz, za co ona ten rok dostała? Masz jakieś uzasadnienie pisemne wyroku?
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    To nie o to chodzi, tylko o sens aborcji, nie zawsze jest naganna, w przypadku Hitlera byłaby dobroczynna ?
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Wrzuć w wyszukiwarkę - siostra Bernadetta, poczytaj i będziesz wiedział. Tymczasem pomykam w real, ciao ?
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka duby smalone pisałaś, przeczytałem jakąś stronę, dostała nie rok, a dwa lata, napisała list, że bardzo żałuje, przeprasza i takie tam, czyli że żałuje i to bardzo, rzadko który przestępca pisze takie listy z więzienia pełne skruchy, wygląda na autentyczną skruchę. Poza tym różne głupotki w tym tekście, jakoby dzieci wielokrotnie trafiały do szpitala z obrażeniami, ale nikt się nie poznał, nic się nie wydało. Dziwne, w przypadku takich tajemniczych obrażeń dzieci szpital powinien powiadomić policję, jak to było tak "wielokrotnie". No i że te przestępstwa to głównie wychowankowie popełniali, nawet brat tam zabił brata, ukrył zwłoki i od tego wszystko się zaczęło. Podejrzewam, że większość tych historii musiała się dziać bez wiedzy sióstr, bo pierwszy wyrok był dwa lata w zawieszeniu, tylko w kolejnej dostała już odsiadkę.
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Sam jesteś duba, odsiedziała tylko rok. Se książkę przeczytaj o tym cynicznym potworku, film też nakręcono:

    Siostry mówiły:
    – Głupia szmato, z ciebie nic w życiu nie będzie.
    Ale nie biły wszystkich po równo. W ośrodku były też dziewczynki
    grzeczne, które niczym się nie wyróżniały. Im czasem linką przyłożyły albo
    śmiały się z ich wyglądu.
    – Z ciebie to kupa mięsa – rechotały.
    Ale nie biły ich do krwi. A ja byłam nadpobudliwa i mówiłam, co myślę.
    A najgorsze, że byłam inna. Siostra Monika rozpowiadała, że jestem Niemką
    w trzecim pokoleniu. A właściwie to powtarzała:
    – Ty pierdolony szwabie!
    Bardzo ją denerwowało, że mówiłam po śląsku i miałam problemy ze
    słuchem i wzrokiem. Przez to czasem nie usłyszałam jej rozkazu.

    Czy Bóg wybaczy siostrze Bernadetcie?

    Justyna Kopińska
  • cos_ci_opowiem 26.01.2022
    Noico Dostała dwa lata! Gorzej niż krzesło elektryczne.
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka tak, strona internetowa albo film prawdę ci powie;)))) Jeśli z tego czerpiesz wiedzę, to gratuluję. Podobny można nakręcić o każdym, kogo się nie lubi. Pewnie taki film w stylu tych ruskich propagandówek, akurat jak jest okazja, żeby dokopać komuś, to do do scenariusza można dopisać niejedno, albo wszystko co się chce. Ofiara i tak nie ma szans, żeby się bronić. Lenin mówił, że kino jest najważniejszą ze sztuk, bo wiedział, że ono na ruską hołotę działa jak opium, za jego pomocą można w ludzi wmówić wszystko. I działa.
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Tak ,tak, znów zaklinasz rzeczywistość, tylko z kościółka coraz więcej ludzi odchodzi, słyszałeś o skandalu z Ratzingerem? Właśnie na dniach znów szambo wywaliło ?
  • Noico 26.01.2022
    Już widziałem wiele takich filmów, antypolskich kręconych przez Niemców w Generalnej Gubernii, czy choćby za komuny, albo bezpośrednio po niej. Takie "Uprowadzenie Agaty". W tym filmie było wszystko, co chciała ujrzeć hołota żądna krwi, tylko nie prawda.
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Tu masz recenzję książki Kopińskiej:

    https://www.empik.com/czy-bog-wybaczy-siostrze-bernadetcie-kopinska-justyna,p1106271819,ksiazka-p

    O dramacie zakończonym skazaniem siostry Bernadetty na więzienie słyszeliśmy wszyscy. Ale jak to, co działo się w Specjalnym Ośrodku Wychowawczym Zgromadzenia Sióstr Boromeuszek w Zabrzu przez ponad trzydzieści lat, w ogóle mogło się stać? A przecież siostra Bernadetta, naprawdę Agnieszka F., uczyła się zawodu wychowawcy, gdy dyrektorką ośrodka była siostra Scholastyka, która miała podobno jeszcze bardziej przerażające „metody wychowawcze”…
  • Szpilka 26.01.2022
    Noico

    Hahahaah, ale odwracasz kota ogonem, nie jestem przeciw kościółkowi, jestem przeciw cynicznym potworkom. O! Ciao ?
  • Noico 26.01.2022
    Szpilka ojtamojtam, czynią wam tymi filmikami podglebie, żebyście mogli z czystym sumieniem chrześcijan zabijać i prześladować w przyszłości, no w filmie można z każdego potwora zrobić. Nazistowska i komunistyczna filmografia jest prawdziwą kopalnią wiedzy jak to robić. Żadna to nowość, że świat walczy z Kościołem, bo jest ona dla świata niewygodny, bo mówi prawdę o jego grzechach. To wiadomo od początku chrześcijaństwa. Toś Amerykę odkryłaś. Skoro chrześcijaństwo przetrwało rzezie i holocaust na rzymskich arenach, czy prześladowania nazistowskie i bolszewickie, przeżyje i takie głupie filmiki, które żądna krwi publika łyka.
  • SwanSong 26.01.2022
    Dlatego antykoncepcja, badania prenatalne i aborcja są tak ważne. Dzieci powinny rodzić się zdrowe i chciane.
  • cos_ci_opowiem 26.01.2022
    Celinka, a może adoptujesz sobie jedno takie chciane, że później bite w patologii, oddane do domu dziecka albo kalekie?
  • pansowa 26.01.2022
    Czy nie takimi tekstami o uchodźcach banda atakowała?
    O przyjmowaniu ich pod dach.
    No to niech teraz tu się wykażą.
    Adoptują i problem niechcianych, kalekich dzieci zostanie rozwiązany.
  • cos_ci_opowiem 26.01.2022
    pansowa Jestem pewien, że miejsca w domach i portfelach mają dla tych dzieci tyle samo, ile w ryjach miejsca dla frazesów. :)
  • pansowa 26.01.2022
    cos_ci_opowiem Nie doceniasz takich ryjów
  • MartynaM 26.01.2022
    Żeby zwolennicy aborcji, poświęcili poczęciu tyle uwagi, ile poświęcają na hasła aborcyjne, to nie trzeba byłoby mordować nienarodzone dzieci.
  • SwanSong 26.01.2022
    Gdyby przeciwnicy aborcji wzięliby na siebie odpowiedzialność za chore dzieci, może nie byłoby tylu aborcji?
  • Wrotycz 26.01.2022
    Apel jak najbardziej słuszny, ale narzucanie go w ustawie, niestety znowu zamknęło okno do życia.
    Ciężarna Agnieszka (matka i żona) w ciąży bliźniaczej wskutek sepsy po zwlekaniu z aborcją najpierw jednego chorego płodu, później kolejnego, zmarła niedawno. Miesiąc w szpitalu skutkował również zarażeniem się koronawirusem.
    Trzech żyć nie ma.
  • Noico 26.01.2022
    Prawdopodobnie błąd w sztuce, błędna diagnoza lub brak staranności w opiece personelu. Nie jestem biegły w prawie, ale wiem, że w ustawie istnieje dopuszczalność aborcji ze względu na zagrożenie życia lub zdrowia matki. Prokurator to będzie rozstrzygał.
  • pansowa 26.01.2022
    Noico Prokurator nie rozstrzygnie na ile wytworzono presję i zarażono strachem lekarzy przed dokonaniem aborcji.
    Myśl trochę bo istnieje coś takiego jak litera prawe i duch prawa.
    Duch został zniszczony przez tą władzę.
    I przez takich jak ty.
    To samo dzieje się w oświacie.
  • Noico 26.01.2022
    Ty już rozstrzygnąłeś. W Polsce rokrocznie umiera od czterystu do pięćset tysięcy osób. Śmierć to nic takiego dziwnego i rzadkiego. I wcale nie zawsze umierają osoby bardzo stare i schorowane. Szczególnie teraz, znam parę osób po trzydzieste, które udusiły się pod respiratorami A że w oświacie źle się dzieje, to fakt, masz rację, dopiero niedawno dowiedziałem się, że istnieje kilkaset wątpliwego autoramentu, podejrzanych organizacji, które uzurpują sobie prawa dostępu do naszych dzieci w szkołach. Jeśli chcą kogoś indoktrynować, to powinny sobie założyć szkółki, ogłosić nabór i kto chce może się tam zapisywać, tak jak się to dzieje z kursami języków obcych, czy szkółkami sportowymi. Działają poza szkołą na swój rachunek i w czasie pozaszkolnym.
  • pansowa 26.01.2022
    Noico Głupi czy prowokator?
    A może głupi prowokator?
  • Noico 26.01.2022
    pansowa gdybyś miał dzieci w wieku szkolny, nie wiem czy byłbyś bardzo szczęśliwy, gdybyś wiedział, gdy w czasie nauki zamiast lekcji ich czas zajmują jakieś satanistyczne organizacje wciskające im duby smalone. Szkoła ma określone programy nauczania i je ma realizować, a nie wprowadzać orgnanizacje indoktrynujące młodzież. Ja jako rodzic nie mam czasu i narzędzi żeby sprawdzić każdą z nich. Owszem, gdy przychodzi przedstawiciel policji z pogadanka, jak bezpiecznie poruszać się pod drodze, albo kombatant, to co innego. Na lekcjach wychowawczych można realizować takie tematy. A inne organizacje wara.
  • cos_ci_opowiem 26.01.2022
    Noico a to nie ty czasami pod swoim oficjalnym nickiem popełniałeś antyszczepionkowe wysrywy znając osoby po 30., które dusiły się pod respiratorami? Jeśli tak, to jesteś gnidą, nawet jak na pisiego kundla.
  • SwanSong 26.01.2022
    Noico
    A co z wciskaną w szkołach bajką o żydowskim zombie?
  • Angela 26.01.2022
    Noico ciekawe rzeczy piszesz. Sataniści ci się pod szkołą kręcą, na niewinne dzieciaczki
    nastają?
    U syna pod szkołą ani śladu takich. W rodzinie dzieciarni sporo i tam też nic nie słychać,
    o próbach indoktrynacji przez szkodliwy element. Nikt pentagramów nie rysuje i koźląt nie
    zarzyna : ) No chyba, że twoim zdaniem dla dzieci i młodzieży szkodliwy jest dostęp do
    wiedzy i informacji.
    Szkoła spada na psy, ale rządowi mają w tym swój cel. Jeszcze troszkę, a będzie wystarczało,
    że obywatel pacierz będzie potrafił klepnąć, a jak jakieś pismo przyjdzie to do proboszcza,
    żeby mu przeczytał i objaśnił. Religi jest w szkołach tyle samo co Historii czy Geografii,
    zawsze na środkowych lekcjach, jak ktoś nie chodzi, to okienko i Etyka ustawiona dwie
    godziny po zakończeniu zajęć planowych.
  • Noico 27.01.2022
    Angela a kręcą się, kręcą. Ojciec kolegi syna z klasy jest na rencie. Chłopaki zadzwonili po niego i tych złamasów pogonił. Innym znów razem jacyś zboczeńcy przyleźli.
  • Noico, Zawsze się kręcili i wyrywali katolickim dzieciom serca - taki żart, takie jaja, byłem w szóstej, czy siódmej klasie i śmy se robili i wiesz co? - idioci wierzyli....
  • Angela, Twój syn sam jest satanistą, jesteś tego nieświadoma, bo sprowadził do domu diabła, któren Cie opętał i teraz przemawia przez Ciebie, Twoimi ustami - apage!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania