On.Sobota

Pojawił się znowu ale teraz jakoś inaczej teraz jakoś łatwiej zależy mi ale nie pokazuje tego czy kocham niewiem rozmawia zemna więcej jest bardziej czuły.

Pisze do mnie wieczorem co robię i znIenacka informuje mnie ze przyjechal wiec ja kapiel make up i ubior wyruszam godzina 22 jade otwiera drzwi zapomnialam jak wygladasz szepnelam zawsze spotykalismy sie na chwile sex nic wiecej twraz jakos bylo inaczej wtedy powiedzialam zniw sie zobaczymy za rok a on odpowiedzial nie , zobaczysz ze nie teraz jest inaczej to bylo rok temu poczulam pociag mowil mi ze czulsze słowa czułem mnie dotykal wcześniej tylko pieprzyl zawsze po tym dniu nie odpisywał teraz życzy mi miłego dnia i w jakiś sposób pokazuje mi że jestem chociaż w małym ale jakimkolwiek stopniu w jego życiu niewiem kiedy usłyszę kocham niewiem czy wogule to usłyszę ale tak jakoś mi lepiej tak jakoś bardziej chce mi się żyć tak poprostu czuje że jestem inna osoba wiem że już zostajesz nie wyjeżdżasz, jesteś i to czyni mnie silniejsza a ja czekam tylko na kolejny dzień kiedy mogłabym się z Tobą spotkać.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • pansowa 01.03.2021
    Językowo, ortograficznie i interpunkcyjnie klapa totalna.
    Treść słabiutka.
    Czyżby Marg? :)
  • Pan Buczybór 01.03.2021
    Nie Marg. To taka jedna, co wraca tu co jakiś czas, by się wyżalić czy coś...
  • Akwadar 01.03.2021
    Zamurowało mnie...
  • pansowa 01.03.2021
    To jakaś upośledzona?
    Coś faktycznie kojarzę. Strasznie się rzucała.
  • Akwadar 01.03.2021
    Jak każdy wybitny....
  • pansowa 01.03.2021
    Akwadar Jak Cię odmuruje to pogadamy o wybitnych... uchyłach :)
  • Akwadar 01.03.2021
    pansowa może potrwać... to odmurowanie, wręcz porażenie niezwykle nowatorską formułą.
  • pansowa 01.03.2021
    Akwadar Cholera! Nie wpadłem na to!
    Za stary i zbyt konserwatywny widocznie jestem (:
  • Akwadar 01.03.2021
    pansowa pędzi ta literatura... dokądś
  • pansowa 01.03.2021
    Akwadar W sumie młodzież tworzy język i zasady :)))
    Ale żeby tak gwałtownie... ?
  • Akwadar 01.03.2021
    pansowa no, wyprzedzają swój czas
  • pansowa 01.03.2021
    Akwadar Idę kupić se trumnę... (((:
  • Akwadar 01.03.2021
    pansowa lepiej kup słownik, kiedyś stanie się biblią
  • Angela 01.03.2021
    Panowie nie śmiejcie się, dla niej pisanie tutaj ma jedynie działanie terapeutyczne i robi to od lat. To nie jest twórczość, tylko gorzkie żale.
  • Akwadar 01.03.2021
    Witam Cię, Pani!
    Pewnie masz rację. Idę se już.
  • Angela 01.03.2021
    Witam Cię, Panie!
    Jak musisz, to idź :)
    Miłego wieczoru.
  • Akwadar 01.03.2021
    Angela no idę se, spode tego tekstu :)
  • Angela 01.03.2021
    Akwadar ?
  • lady 02.03.2021
    Właśnie napoczatku ludzie nie patrzyli na ortografię po co mam się skupiać i pisać jeżeli pisze szybko to co czuje jestem nauczycielką języka i uwierzcie znam ortografię ale tak to jest moja terapia i dzięki niej zapisuję sobie to co dzieje się naprawdę rzeczy które niektórzy ludzie się wstydzą a ja mówię otarcie.
  • Akwadar 02.03.2021
    Jesteś nauczycielką... gratuluję.
    Wiesz, że jestem wiceministrem pedagogiki specjalnej przy ministerstwie spraw nauczycielskich?
  • lady 02.03.2021
    Otwarcie
  • Baba Szora 03.03.2021
    Ale z Was loża szyderców... Nie lepiej po prostu nie reagować na takie teksty??? Równie dobrze, może to być jakiś dzieciuch, który z nudów coś tam naskrobie, a nie musi się przecież od razu hejtu najadać na dzień dobry....

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania