XXX

XXX

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 22

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (242)

  • sensol 04.02.2019
    "dobra zmiana" zawitała na portalu. ludzie! ratunku!!!!
  • LinOleUm 04.02.2019
    Przez całe moje dzieciństwo byłam otoczona przez wszechobecną heteronormatywność a mimo to jestem biseksualna.
    Noce try, ale premier gej nie zamieni magicznie wszystkich Polaków w szarżujących homoseksualistów.
  • Bogumił 04.02.2019
    Tu się mylisz, ponieważ może być homoseksualizm wrodzony i nabyty, który jest skutkiem przyjęcia nachalnej propagandy do własnego stylu życia. W wierszu nie krytykuję homoseksualizmu, jako takiego, tylko jego nachalne lansowanie. W sensie etycznym każdy może sobie oceniać tę skłonność jak chce, ale propaganda homoseksualna to zbrodnia wobec społeczeństwa.
  • LinOleUm 04.02.2019
    Nie ma czegoś takiego jak propaganda homoseksualna. Do your research.
  • LinOleUm 04.02.2019
    Nachalne lansowanie: czy ty siebie słyszysz? Raczej, czy widzisz to co czytasz? Spójrz na przemysł filmowy, literacki, muzyczny na przełomie ostatnich 60 lat i powiedz mi: jaka orientacja była "lansowana", jak to sam ująłeś. Zawsze księżniczka i książę, ona i on. Mimo to homoseksualiści nadal się rodzili i idąc twoją pokrętną logiką, jeśli istnieje homoseksualizm nabyty, istnieje też heteroseksualizm nabyty. Gdyż obydwa te zjawiska są orientacjami seksualnymi mającymi dokładnie to samo źródło.
  • Bogumił 04.02.2019
    LinOleUm Generalnie uważanie homoseksualizmu za rzecz wrodzoną, to mit. Nawet ten pozornie wrodzony uważany też jest za nabyty, kwestia czynników sprawczych. Proszę poczytać źródła naukowe.
  • LinOleUm 04.02.2019
    To co jest mitem a co nie zostaw naukowcom, lekarzom i osobom uprawnionym do oceny.
  • Bogumił 04.02.2019
    LinOleUm Nie ma czegoś takiego jak propaganda homoseksualna. To zdanie to już zwykłe przegięcie. Obrzydliwe parady nie wiadomo przez kogo opłacane i nachalne wciskanie się z tematem do szkół i dowalanie się do młodych ludzi czym jest? Tematyka książeczek homoseksualnych pokazuje, wystarczy większość z nich wziąć do ręki, że to zwyczajna bezczelna propaganda i próby demoralizacji.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    A nauka o Holokauście to propagowanie mordowania żydów? Brawo, Boguś. Ja chcę wiedzieć, na jakiej zasadzie Ty masz połączone neurony i który najebany macher Ci te mosty kleił z papindeklu.
  • LinOleUm 04.02.2019
    Bogumił Uczenie ludzi o szacunku do drugiego człowieka mimo odmienności nie jest propagandą a po prostu uświadomieniem o tym że na świecie nie ma rzeczy czarnych i białych. I o tyle o ile nie zgadzam się z każdym postulatem środowiska do którego należę to Ty wypisujesz bezecne bzdury.
  • Bogumił 04.02.2019
    LinOleUm

    "To co jest mitem a co nie zostaw naukowcom, lekarzom i osobom uprawnionym do oceny".

    Dlatego odsyłam do źródeł. https://www.homoseksualizm.edu.pl/terapia/faq/337-mit-1-homoseksualizm-jest-wrodzony
  • LinOleUm 04.02.2019
    Bogumił #zaufaneipotwierdzonezrodlo XD
  • Bogumił 04.02.2019
    LinOleUm Łażenie z piórami w tyłku to uczenie szacunku? Żarty sobie stroisz? Atak na Jasną Górę, próba była latem,to też ten szacunek. Dobrze że się jeszcze przed klasztorem paru sprawiedliwych znalazło. To jest ten wasz szacunek? Nie pleć andronów.
  • Bogumił 04.02.2019
    NihiluśSmurf Ofiarom holocaustu nie wsadzają piór do tyłków. Taka jest różnica. A ta nauka o homoseksualiźmie do demoralizacja. Taka jest różnica.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Co ma wsadzanie piór do dupy z moralnością? Masz ambicje racjonować ludziom przyjemność? Weź Ty się lepiej zapisz na fetlife.com - portal randkowy o profilu BDSM. Tam pewnie znajdziesz dopełniającą Cię połówkę o profilu masochistycznym.
  • Tomek Bordo 04.02.2019
    NihiluśSmurf ostatnii przypadek skrajnego lewactwa w kulturze to przeprosiny twórców AC Odyssey za to, że... postać gracza była w heteroseksualnym związku. O poprawności politycznej w kinie już nie wspomnę.
  • Bogumił 04.02.2019
    NihiluśSmurf No widzę, że pióra w tyłkach odpowiadają twojej wrażliwości estetycznej. Tylko nie pisz, że tego nie napisałeś;) Jest jeszcze coś takiego jak dedukcja Smerfusiu.
  • Jared 04.02.2019
    Bogumił i Tomek, co wy znowu pierdolicie, nieuki? Może by tak wypadało najpierw douczyć się z jakiegoś rzetelnego źródła przed zrzucaniem jakiejś grupy społecznej w otchłań bessy? W antyku i średniowieczu homoseksualizm istniał, w średniowieczu wszyscy wiemy, czym się kończyło bycie innym od cnotliwych katolików. A jednak przetrwał - why? Bo, stawonogu niedouczony jeden z drugim, nie masz jako podmiot wpływu na swoją orientację. Nieważne, czy myślisz, że wrodzony czy nie - wpływu nie masz. Nachalne promowanie? Debilu, to jakiś mizerny procent - zresztą ONI promują się, bo przez WIEKI takie Bogusie i Tomcie ich dyskryminowały, wręcz niszczyły jak ludzi. Jakbyście zamknęli mordy, to by nie musieli, ale rozrzucacie 24/7 swoje enzymy głupoty i dzielicie na dobrych i złych - a głowy w dupie macie. A wiecie, ameby jedne pisząca nibynóżką te wypociny, że zwierzęta też są homoseksualne? I co powiecie - że się pies naczytał tęczowych książek i gejem z wyboru został?
  • LinOleUm 04.02.2019
    Jared bless
  • Bogumił 04.02.2019
    Jared Rodzą się też zwierzęta z trzema nogami, dwoma głowami. Czy to również mamy przyjać za normę? Argument od czapy, choć dla słabych duszyczek, niemyślących, chwytliwy. Masz, będziesz ze mną dyskutował, skoro dawno stwierdzono, że są dwa rodzaje homoseksualizmu, wrodzony i nabyty. A ten wrodzony też może pozostać niewykryty, gdy chory nie ma okazji go praktykować.
  • Mruk 04.02.2019
    Bogumił jest gejem i ma z tym problem. Uważa, że jak będzie głośno krzyczał, że jest homofob, to będzie mu lżej. Jest jak Hitler, który zabijając żydów, karał ich za swoje pochodzenie. Bogumile, nie idź tą drogą! Pogódź się ze swoją odmiennością! Kłamstwo powtarzane sto razy i tak zostanie kłamstwem, a swojej natury nie oszukasz!
  • Bogumił 04.02.2019
    Mruk do łóżka, siusiu i spać. Dobranoc:))
  • Mruk 04.02.2019
    Bogumił odwrotnie, siusiu do łóżka i spać, w innym razie to... nie ukryjesz swego pedalstwa.
  • LinOleUm 04.02.2019
    Czy ty właśnie nazwałeś homoseksualizm chorobą? Nie wierzę, jak nisko.
  • Bogumił 05.02.2019
    Jared złodziejstwo też przetrwało mimi że obcinano ręce. I to ma świadczyć że złodziejstwo jest ok.
  • LinOleUm 05.02.2019
    Ale człowiek nie rodzi się złodziejem
  • Bogumił 05.02.2019
    LinOleUm Oczywiście, że są całe klany, w których fach przechodzi z pokolenia na pokolenie. Ale są i tacy co złodziejstwo to ich zainteresowanie nabyte.
  • krajew34 04.02.2019
    Eh myślałem, że chociaż tutaj nie będę słyszał o polityce. Nadzieja matka głupich. A co tematu te najbardziej widowiskowe fajerwerki zawsze krótko trwają...
  • Bogumił 04.02.2019
    Nie uciekniesz, wszystko jest polityką.
  • Tomek Bordo 04.02.2019
    Biedrońce mówimy nie!
  • Bogumił 04.02.2019
    Jestem ciekawy kto finansuje tę kolejną odmianę Palikociarni.
  • Canulas 04.02.2019
    Kurwa jego mać. Odłóż szable, gnata, cokolwiek. Jakiś czas temu napisałeś całkiem melodyjnie brzmiacą rzecz. Jeden raz napisz coś bez agitacji w tle.
  • Bogumił 04.02.2019
    Canulasie w tytule będę chyba dodawał jakieś ostrzeżenie, żebyś się nie musiał gorszyć:)))
  • Canulas 04.02.2019
    Bogumił - chłopaku. Nie jesteś centymetr dalej czy bliżej, by mnie czymkolwiejk zgorszyć. W żadnej kwestii. Słowem - wątpię, by Ci się to udało, ale przezorność bałwochwalcza każe mi zostawić Ci ten jeden %. Nie o to idzie. Wojuj sobie, działaj, nawracaj, jeden chuj. Ale napisz czasem dla zwykłęgo kontrastu coś beż żadnego wydźwięku pobocznego. Jeśli uznajesz to za stratę czasu, pomyśł tak: Treści "nienacechowane" być może pozwolę Cie odkryć pobocznym, stroniącym od igrzysk juzerom. Wtedy taki wlezie i możesz mu pierdzielić już do woli.
    No nic. Rób jak chcesz. Mnie Twoje (ogólnie w sensie) wojenki latają kalafiornią. Bardziej zabieram głos z nadmiaru czasy.
    Pozdrox
  • Bogumił 04.02.2019
    Canulas Mój poprzedni wiersz nie miał charakteru politycznego, ale i tak go za taki uznano.
  • Canulas 04.02.2019
    Bogumił , łatka szkolnego łobuziaka schodzi pod koniec semetru.
  • Bogumił 04.02.2019
    Canulas Ha, ha, pisząc o problemach mojej ukochanej Ojczyzny zyskałem łatkę "szkolnego łobuziaka". Bardzo budujące:((
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Chwilę wcześniej pisałeś, że wszystko jest polityczne. Gratuluję konsekwencji.
  • Canulas 04.02.2019
    Bogumił, odpowiadam Ci w kontekście: kiedy ludzie przestaną przeinterpretowywać Twoją twórczość, nadając im okołopolityczne łatki. Ty oczywiście rozumujesz moje słowa na opak, ale: w zasadzie to nie. Ty dobrze rozumiesz, co mówię, tylko odpowiadasz w otwarty sposób, wiedząc, że nieważne jak się kręci, byleby się kręciło. W każdym razie całkiem bezpodstawnie dopatrujesz się w moich komentarzarz ataków. Naprawdę.
    Ja jestem na etapie wojen lokalnych, by się angażować jeszcze w – z zachowaniem wiadomej skali: światowe ;)
    Wiem, że bycie w mniejszości wyrabia odruch jakiegoś spartańskiego męczeństwa i jeszcze mnoży trwanie przy własnym zdaniu czy osądach.
    I ok. Tylko ja naprawdę nie o tym.
    Rób co chcesz. Masz tu swoje miejsce jak każdy.
    Był jeden wariat, co przerabiał Biblię na informacjie. Kilku pojebanych trolli albo jakieś alter-wafle, co się z kilku kont komentowały. Nic nowego.
    Tak więc naprawdę - jest git ;) Działaj w obrębie tego, co Cię tam jara czy cuś. Jednak nie ma co przeinaczać i dokontenszczać (wiem, nie ma takiego słowa) moich wypowiedzi.
  • Bogumił 04.02.2019
    NihiluśSmurf Chwilę wcześniej pisałeś, że wszystko jest polityczne. Gratuluję konsekwencji. A gdzie zauważyłeś, że temu zaprzeczam?
  • Bogumił 04.02.2019
    Canulas Canulasie, tylko jedna uwaga do tego komentarza. Nie zmieniam poglądów bez względu czy jestem w większości, czy mniejszości.
  • Canulas 04.02.2019
    Bogumił, ja różnież, ale nie ma co potęgować masturbacyjnych aktów auto-gloryfikacji. Wybiórcze odpowiadanie na komentarz, odpowiadanie na "tylko wygoną" część, zawsze będzie rozpatrywane jako forma uniku. Bez sensu.
    Zróbmy tak: Ja się tera oddalę, a Ty tu działaj, czy co tam. Wojuj, przekonuj.
    Dzięki za gawędę bez ofiar.
    Ciao
  • Tomek Bordo 04.02.2019
    https://www.empik.com/wlacz-demokracje-biedron-robert,p1186714662,ksiazka-p - najmłodszym też stara się wpoić swoje przekonania do głowy
  • Bogumił 04.02.2019
    Propagandziści sodomii hulają sobie w najlepsze po Polsce, a ci człowieku mówią nie reaguj, łykaj to i nic nie mów.
  • Miron 04.02.2019
    Utwórzmy nowy folder i nazwijmy go "paszkwilem"..Jeśli taka forma poezji się pojawia , to trzeba coś zrobić/
  • Bogumił 04.02.2019
    Raczej pamfletem jeśli już. Paszkwil to forma literacka oszczercza, podająca nieprawdziwe informacje. Pamflet to uprawniona krytyka.
  • Miron 04.02.2019
    Bogumił trochę przesadzasz.To traci dobry smak.
  • Karawan 04.02.2019
    Bogusławie lecz odciski! To nie jest portal dla homofobów tylko para literacki. Uprzedzam po raz ostatni. Idź chlopie lub babo strzępić swój pseudokatolicki jęzor gdzie indziej i skończ z próbami indoktrynacji Twoimi ideami! Następne takie twory zgłaszam bez wahania do Admina z prośbą o bana !
  • Bogumił 04.02.2019
    Mam nadzieję, że admin jest jednak rozsądnym człowiekiem. To tylko wiersz. Nie piszę tu manifestów politycznych ani nie wklejam ulotem. Prawdziwa sztuka krytyk się nie boi, jak mówi mistrz.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Prawdziwa głupota też.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Czy ktoś może bezzwrotnie zabrać Bogumiłowi internet? Jakie są ewentualne koszty tej operacji specjalnej?
  • Bogumił 04.02.2019
    A cóż cię Smerfusiu tak prawda denerwuje? Skoro uważasz się, rzekomo, za liberała, nie wiem, to powinieneś sam mówić i pozwolić mówić drugim. Skoro ktoś wciska jakieś kity, ja mam prawo to demaskować w kulturalny sposób. Nie wzywam bynajmniej do żadnych nie prawnych działań.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Znowu rozmawiasz sam ze sobą, nie uważam się za liberała, próbujesz mnie wepchnąć do jakiejś szuflady według ciasnych przekonań swojego gadziego móżdżku. Ja też nie wzywam, ja chcę żeby ta operacja odcięcia Ci internetu była całkowicie legalna, jeśli to możliwe.
  • Zdzisław B. 04.02.2019
    Bogumił Krótko - podstawowe prawo w społeczności, aby łączyć, a nie dzielić, brzmi : "tyle wolności, aby drugiemu nie przeszkadzać". Nie ma wolności absolutnej. Ktoś, kto nawołuje do wrogości wobec innych, jest wrogiem ludzi. Za to byłby świetnym propagandzistą według najlepszych wzorów propagandy nazistowskiej i bolszewickiej, które właśnie bazowały na wskazywaniu "wroga" i ukazywaniu go jako "podludzi".
  • Bogumił 04.02.2019
    Zdzisław B. Zgoda, dlaczego zatem Biedroń zapowiada wszczęcie kolejnej wojny, tym razem religijnej i obyczajowej w Polsce? Bo do tego sprowadza się większość jego postulatów.
  • Zdzisław B. 04.02.2019
    Bogumił Widzę, że nie rozumiesz. Ostatni komentarz - odwrócę sytuację - wojnę religijną i obyczajową wszczyna kościół, wchodząc nachalnie do szkół i indoktrynując dzieci, wchodząc nachalnie do polityki i wykorzystując polityków u władzydla zmiany prawa na dobre dla siebie, stawiając się ponad prawem ,nie płacąc podatków i ukrywając przestępstwa pedofilii wśród swoich funkcjonariuszy. Przypomnę, że obywatelami w państwie nie są jedynie wyznawcy religii rzymsko-katolickiej, ale różnych światopoglądów. Przypomnę, że Polska jest krajem neutralnym światopoglądowo.

    Jeżeli dalej nie zrozumiałeś, to szkoda moich wpisów. Albo się korzysta z tego, co człowiek ma pod kopułką, albo się tylko wyznaje "jedynie najprawdziwszą prawdę. Moja prawda jest najmojsza. Kto jej nie wyznaje, to mój wróg".
  • Bogumił 04.02.2019
    Zdzisław B. Po pierwsze. W jaki sposób Kościół wszczyna wojnę, skoro istnieje na tych ziemiach już 1050 lat i tylko dzięki istnieniu Kościoła na tych ziemiach Polska została zauważona jako państwo na mapie Europy. Biedroń za chwile przeminie jak meteoryt, a Kościół będzie trwał. Jeśli już ktoś ma jakieś moralne prawo do kształtowania kultury naszego narodu to jest to tylko Kościół, jedyna instytucja która tu jest od początków naszej państwowości. I dzięki której ta państwowość w ogóle powstała.
  • Bogumił 04.02.2019
    Zdzisław B. Po drugie
    "wchodząc nachalnie do szkół i indoktrynując dzieci"Kościół nigdzie nachalnie nie wchodzi, bo kler nauczał w Polsce w szkołach parafialnych, kolegiach, na Uniwersytecie Jagiellońskim od tysiąca lat. Kościół te szkoły zakładał i nauczycielami byli w nich księża. Pierwsze uniwersytety to też była inicjatywy Kościoła. Jednym z przedmiotów w szkołach była religia, a na uczelniach były wydziały teologiczne. Religii Kościół w Polsce uczy od 1050 lat, tak było w czasach zaborów. W latach 50. Dwudziestego wieku zbrodnicza władza komunistyczna, która na całym świecie ma na sumieniu 100 milionów trupów to zmieniła, ale gdy Polska odzyskała niepodległość religia wróciła do szkół, i tyle. Kościół nigdzie nie wchodził na siłę, religia wróciła, bowiem tak życzyli sobie Polacy. Dzisiaj ten odsetek jest może mniejszy, ale jeszcze nie na tyle, żeby to była mniejszość. A jeśli nawet byłoby to 40 procent rodziców, to oni płacą podatki i sobie życzą nauki religii. I tyle. Poza tym obecnie ten przedmiot jest dobrowolny, jak ktoś nie chce, nie chodzi, albo chodzi na etykę, lub na religię prawosławną, tak jak dzieci białoruskie na Podlasiu.
    A co do samej tematyki lekcji religii, nawet jeśli teoretycznie, bo nie wiem, jesteś niewierzący, że chyba lepiej żeby dzieci uczyły się Dekalogu, i dziesięciu przykazań. Czy wolisz żeby indoktrynowali je półnadzy artyści nie wiadomo przez kogo finansowani z piórkami w tyłkach. Twoja wola, masz ją wolną. Jeśli przyjąć, że Kościół oferuje społeczeństwu pewien spójny system filozoficzny ułatwiający życie, to wiedz że dotychczas lepszego systemu filozoficznego od chrześcijaństwa nie wymyślono. Chyba że za taki uznasz marksizm, leninizm, czy nazizm? To oczywiście żart.
  • Bogumił 04.02.2019
    Zdzisław B. Po trzecie.
    Mieszko I ze swoją drużyną i drewnianymi grodami zostałby zdmuchnięty przez jakiegoś margrabie brandenburskiego albo czeskiego i po Słowianach nad Wisłą nie pozostałby żaden ślad. Dzięki Kościołowi zaczęto się z nami liczyć w Europie. Doceń to szermując oskarżeniami wobec Kościoła.
  • Bogumił 04.02.2019
    Zdzisław B. indoktrynując dzieci
    Po czwarte
    Naukę Dekalogu, bo do tego główna treść religii się sprowadza nazywasz indoktrynacją? Co złego widzisz w Dekalogu? To jak nazwiesz bełkot wyciągniętego z kapelusza Biedronia?
  • Bogumił 04.02.2019
    Zdzisław B. wykorzystując polityków u władzy dla zmiany prawa na dobre dla siebie.
    Po piąte
    Proszę o jakieś przykłady bo nie rozumiem? Kościół jest instytucją trochę innego rodzaju niż pozostałe, w sensie prawnym podmiotem prawa międzynarodowego, więc musi jakoś regulować prawnie stosunki z państwami w których istnieje. Są różni lobbyści, którzy za łapówki, po cichu wpływają na zmianę prawa i to w złym kierunku i ci to nie przeszkadza?
  • Bogumił 04.02.2019
    Zdzisław B. ukrywając przestępstwa pedofilii wśród swoich funkcjonariuszy

    Po szóste. Twój żelazny punkt. Wiadomości pewnie czerpiesz z Kleru, jak Ewa Kopacz z Jaskiniowców o dinozaurach. Przypadek Kopacz i dinozaurów jest wręcz modelowym przykładem jak telewizja i kino potrafi spustoszyć ludziom mózgi. Te pięć milionów ludzi, którzy obejrzało Kler pewnie tak samo jest przekonanych o prawdziwości tego obelżywego dla Kościoła filmu, jak Kopacz o tym, że dinozaury i ludzie żyli obok siebie. Jak z tym walczyć. Nie da się tłumaczyć każdemu, jak ja Tobie.
    Wracając do sprawy. Tak się składa, że w rejestrze skazanych pedofilów nie ma żadnej osoby duchownej. A jest tam kilka tysięcy osób. Owszem, zdarzyły trzy przypadki, na kilkadziesiąt tysięcy duchownych funkcjonujących w Polsce przypadków pedofilii, w tym rzeczywiście jeden drastyczny, tego zakonnika, bodajże został chrystusowców, ale to są sprawy sprzed paru lat. Facet dostał tylko cztery lata. Jak na drastyczność szczegółów, które opisują lewicowe media, to nie wydaje mi się, że to przestępstwo wyglądało tak jak opisano je w mediach. A jeśli takie było, to zastanawia mnie, dlaczego sąd II instancji obniżył wyrok dla tego księdza z 8 na 4 lata. Coś mi w tej sprawie śmierdzi. Cztery lata to można dać za złapanie za cycki i obmacywanie po pupie, a nie kilkuletnie pożycie seksualne z dzieckiem.
    Okolicznością, że polskim Kościele nie ma pedofilów świadczy fakt, że o pedofilię próbuje się obecnie oskarżać nieżyjącego od kilku lat księdza Jankowskiego. Skoro już wyborcza chwyta się trupów, i to jeszcze oskarżenie dotyczy sprawy sprzed pięćdziesięciu lat, którego nie da się w żaden sposób zweryfikować, świadczy tylko o tym, że są to dęte bzdury. Zresztą poczytaj oświadczenie gospodyni księdza Jankowskiego która była na plebani wraz z mężem przez ponad dwadzieścia lat. Przekonuje mnie też to, że ta pani z Wyborczej niejaka Aksamit, która napisała o tej sprawie, właśnie jest na Sądzie Ostatecznym. Taka mała zemsta księdza Jankowskiego zza grobu za fałszywe oskarżenie.
  • Bogumił 04.02.2019
    Zdzisław B.
    Po siódme i ostatnie.

    Postarałem się odpowiedzieć ci kompleksowo i mam nadzieję z szacunkiem, jak to widzę, ale jak masz inną opinię to trudno.
  • Ryszard Radwan 04.02.2019
    Nie rozumiem całego oburzenia. Każdy pisze o czym sobie chce a takie pieprzenie, że ktoś jest homofobem i ma mieć bana jest idiotyczne. Wyraża swoje poglądy i tyle.
  • Karawan 04.02.2019
    Jeśli nie rozumiesz to przyjdź jutro z matką, jak mawiał mój profesor. Propaganda to nie na opowi.
  • Ryszard Radwan 04.02.2019
    Wolność to wolność.
  • Bogumił 04.02.2019
    Ryszard Radwan Niedługo mnie ukamieniują za mówienie prawdy.
  • Ryszard Radwan 04.02.2019
    Bogumił ty akurat sam sobie szkodzisz i sprawom o które walczysz.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Proroku, Bogumile, jeżeli marzysz o męczeńskiej śmierci w obronie głupoty, to życzę spełnienia marzeń.
  • Bogumił 04.02.2019
    Ryszard Radwan Jedyną radą, żeby sobie nie szkodzić, jest pisanie o pierdołach, o których za dwie minuty nikt nie będzie pamiętał;) W takim razie może ktoś napisze wiersz o nachalnym medialnych lansowaniu faceta znikąd, żeby nikogo nie urażał. Rzucam rękawicę wszystkim forumowiczom, którzy mnie krytykują i czekam na erupcję talentu twórczego:) Dzięki za rozsądek Radwanie. Ale trochę dziwi mnie ta powszechna obrona draństwa. Nie sądziłem, że ludzie mają aż tak zlassowane propagandą mózgi.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Oto moja propozycja utworu: "Bogumił, Bogumił, przyszedł i nadżumił." Pozdrawiam cieplutko.
  • Bogumił 04.02.2019
    NihiluśSmurf Smerfuś, musisz się jeszcze dużo uczyć.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Bogumił, a Ty dużo oduczyć.
  • Karawan 04.02.2019
    To nie ma nic wspólnego z krytyką. To co piszesz to podręcznikowy wręcz przykład mowy nienawiści i nie interesuje mnie czy robisz to świadomie czy nie, bo ten portal nie zajmuje się szczuciem ludzi na ludzi i oceną światopoglądów, a jedynie próbuje pomagać tym, którzy chcą tworzyć a nie niszczyć. Więcej nie będę z @Bogumił dyskutował. Uprzedziłem.
  • Tomek Bordo 04.02.2019
    Tacy właśnie jak ty nazywają patriotów faszystami. We Francji i Wenezueli mają już dość lewactwa, świat zaczyna się budzić. Co do mowy nienawiści - przypomnij sobie Cybę.
  • Bogumił 04.02.2019
    Ok, tylko podaj przykład co tam jest nieprawdziwego, zamiast pisać banały o jakichś mowach nienawiści. Skoro nie ma definicji, to ja twoją mowę uznaję za nienawiść, bo nie podoba ci się kompozycja, lub treść, a tym moją. Tylko proszę o konkrety. A ocenić chyba Biedronia z pozycji moralnych mogę jeszcze w Polsce, że to co prezentuje publicznie i się tym chwali jest niemoralne, obrazoburcze, i po prostu ohydne. Nawet o tym fetorze napisałem prawdę, bo podczas zbliżenia fizycznego dwóch panuje chyba straszny smród. Dlaczego na Boga taką obrzydliwość mam tolerować w XXI wieku. Biedroń uczynił ze swojego sposobu zaspokajania popędu płciowego sprawę publiczną, nie ja. Więc skoro chce żeby była publiczna to jest.
  • Mruk 04.02.2019
    Bogumił wiesz o czym mówisz. Smrodek ciągnie się za Tobą, masz publiczną potrzebę omawiania swej orientacji, cioto?
  • Bogumił 04.02.2019
    Mruk Wchodzisz w etap chamstwa i wyzwisk, kiedy zaczniesz mi grozić śmiercią bo naruszyłem twoje lewackie tabu?
  • Mruk 04.02.2019
    Bogumił boli dupka? Po co mam Ci grozić? Nie lubię tchórzy,jesteś najgorszą odmianą homosia. Boisz się siebie i swej orientacji i za każdą cenę chcesz udowodnić wszystkim, chociaż huj to kogo obchodzi, że jesteś kimś innny niż jesteś. Biedroń podoba Ci się, ale jest poza zasięgiem? Znajdź innego i przestań wypłakiwać się publicznie, że dupa Cię swędzi.
  • sensol 04.02.2019
    Mruk he he. o tym samym pomyślałem. jak w "American Beauty" . podobne klimaty. dupa swędzi kolegę i stąd te wywody.
  • Zdzisław B. 04.02.2019
    Co to jest? Tak skrajnej propagandówy w "wierszu" już dawno nie widziałem. Prymitywne, bazujące na najgorszych instynktach ludzkich. Oszołomstwo i średniowiecze, podlane sosem ksenofobii.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Oto Bogumił - pretendent do tytułu Betonowego Dzbana Wszechczasów.
  • Bogumił 04.02.2019
    NihiluśSmurf

    Ależ dziękuję za opinię. A może chciałbyś Smerfusiu przedstawić swoje zdanie, w którym miejscu przedstawiam nieprawdę?
  • Bogumił 04.02.2019
    Ale ci wbili do głowy, że średniowiecze to zło. A to po prostu oznacza pewną epokę w historii i tyle.
  • Zdzisław B. 04.02.2019
    Bogumił Nie lubię wpisów ad personam, wolę ad rem. Jednak za dużo do tłumaczenia, więc - radzę postudiować historię, zwłaszcza średniowiecza, w porównaniu do np. osiągnięć klasycznej Grecji oraz Rzymu, a z drugiej strony osi czasu - Oświecenia. Porównaj, kiedy ludzkość traciła, a kiedy zyskiwała w rozwoju społecznym, naukowym i ogólnie cywilizacyjnym.
    PS. Tak na początek twojego dokształcania się z historii - wiesz, za co biskup Cyryl z Aleksandrii został ogłoszony przez krk świętym Cyrylem? Za podburzenie oszołomskiego, chrześcijańskiego tłumu, aby okrutnie zamordował (wyłupienie oczu, tortury) jedną z największych uczonych świata przełomu starożytności i średniowiecza Hypatię z Aleksandrii. Wspaniały czyn, godny świętości dla biskupa.
    To był początek panowania religii chrześcijańskiej w naszym świecie i początek średniowiecza. Skończyła się nauka i poznawanie świata na półtora tysiąca lat, aż do Oświecenia.
    Resztę sam znajdziesz, jeżeli zaczniesz samodzielnie studiować historię.
    Wystarczy moich komentarzy.
  • Bogumił 04.02.2019
    Zdzisław B. Wiem, wiem, bardzo cenię Hypatię, i szczerze boleję nad jej losem ale te oskarżenia sprokurował niejaki Wolter, wróg chrześcijaństwa. Nie wiem, o ile nie jesteś zawodowym historykiem, to sądzę, że historię helleńską i rzymską znam deczko lepiej od ciebie. I jej historię znam z opinii kilku różnych historyków, a nie kogoś kto krwawą Katarzynę Drugą nazywał Semiramidą Północy. Wybacza, ta sprawa jest przede wszystkim tak zawikłana, że naprawdę nie wiadomo dokładnie dlaczego ją rozszarpano. I uwzględnij panujące wówczas okrucieństwo, z jakim traktowano chrześcijan, krzyżowania, biczowania, cała masa różnych tortur. Prawdopodobnie, tak domniemuję, Hypatia musiała to popierać, skoro na niej wyładował swój gniew wzburzony tłum. Ale tak naprawdę nie da się tego ustalić jak było naprawdę, po co więc dyskutować pewnikami o czymś, o czym się mało wie.
  • Bogumił 04.02.2019
    O zawładnięciu przez lewactwo światem pisał już w Nieboskiej Komedii Ignacy Krasiński, ale nie sądziłem jednak, że ludzie dadzą się tak zmanipulować. Myślałem, że to przerysował. W tej dyskusji razi mnie przede wszystkim jedno. Brak w ocenach i opiniach jakiejkolwiek moralności chrześcijańskiej. Jakiegokolwiek odniesienia do etyki. Za to co Francja zrobiła ze swoim chrztem już teraz zaczyna płacić straszną cenę. A jaką cenę zapłaci Polska gdy społeczeństwo dobrowolnie i świadomie oddaje władzę degeneratom? Dyskutanci zachowują się jak szlachta, która oddała dobrowolnie Polskę w łapy zaborców, i nie chciała słyszeć o żadnej polityce, obronie narodowego interesu i podobnych pierdołach, bo ją to mierziło.
  • krajew34 04.02.2019
    Jestem też po prawej stronie, ale wiesz, niesienie "oświecenia" na portalu literackim mija się z celem, to co się dzieje na świecie to kpina, ale chociaż tu chce zapomnieć o tych wszystkich pierdołach i poczytać sobie fajne teksty, skrytykować postacie, fabułę i tak dalej, a nie pierdzielić się z polityką i jej następstwami. W pojedynkę co najwyżej możesz wzbudzić grupową irytacje, znajdź inne miejsce na to, albo stwórz taką prozę albo poezję, że sama wzbudzi pytania i skłoni do refleksji w pozytywnym znaczeniu.
  • Karawan 04.02.2019
    krajew34 Nie karmić trolla. Wolność myli z chaosem, wiarę z zelotyzmem. Jeśli nie rozumie, że strefa sacrum to wiara, nie towar na pokaz i pyskówke to wszelkie próby porozumienia się i szacunku musza się skończyć fiaskiem jak zawsze gdy profanum wkracza w strefe sacrum, bo wtedy jedynym narzędziem do "rozmowy" jest nie język a knut lub miecz. A gdyby go wywieźć do lasu, przywiązać do drzewa i oddać serię, by mowił prawdę, to nie potrafiłby powiedzieć co to takiego jest lewactwo jaka jest definicja. Paple więc jak to troll i dlatego proponuje nie karmić trolla
  • krajew34 04.02.2019
    Karawan to było ostatnie słowo ode mnie wobec tej "małej" burzy, od teraz, jak było w klasyku "Niech się dzieje wola nieba...
  • krajew34 04.02.2019
    Karawan to było ostatnie słowo ode mnie wobec tej "małej" burzy, od teraz, jak było w klasyku "Niech się dzieje wola nieba...
  • Wrotycz 04.02.2019
    Platon był gejem, także Iwaszkiewicz, Andrzejewski, Hłasko... a homoseksualizm i w seminariach kwitnie.

    Znowu ohydny paszkwil. Beznadziejnie złożony.
    Przejedź się Słupska i popytaj mieszkańców co sądzą o swoim byłym włodarzu.
    Bardzo dużo zrobił.
  • Aisak 04.02.2019
    Hłasko?
  • Wrotycz 04.02.2019
    Aisak, dla otwarcia Sezamu salonów.
  • sensol 04.02.2019
    Hłasko był gejem? czy aby na pewno?
  • Ryszard Radwan 04.02.2019
    Hłasko nie był gejem...
  • Bogumił 04.02.2019
    Słyszałem, że nic nie zrobił. Dzięki dotacjom od rządu Tuska, bo za jego czasów zaczął rządzić, w ogóle miasto ma teraz mało długów. Ale to nie jest zasługa Biedronia.
  • Bogumił 04.02.2019
    Kopernik też była gejem?
  • Wrotycz 04.02.2019
    Był, sensol.
    https://polskatimes.pl/iwaszkiewicz-jako-supergej-literatury-wsrod-jego-kochankow-milosz-hlasko-stachura/ar/909115
  • Aisak 04.02.2019
    Miłosz?!
  • Aisak 04.02.2019
    Stachura?!

    Dobra, co mnie to obchodzi.
    Byli Geniuszami!!!!!!!
  • sensol 04.02.2019
    Wrotycz no może w pewnym sensie. dał tyłka dla kariery. ale chyba wolał kobiety jednak..
  • Wrotycz 04.02.2019
    sensol, oczywiście, w tym czasie nawet chyba się na blond przefarbował. W okresie berlińskim (bodajże) żałował tego.
    Nikt nie jest skałą.

    No chyba, że Bogumił:)
  • Aisak 04.02.2019
    Bogumił, rence opadają :/
    Nie zaglądaj innym do łóżka, to i do ciebie nie zajrzą.

    Myślę, że skutecznie prowokujesz :>
  • Jak ktoś ma chłodno w swoim łóżku, pragnie ogrzać się w cudzym ;) To naturalne zjawisko.
  • Aisak 04.02.2019
    Francis - Gorzalka,
    Aaaaa, bo ja śpię z misiem, to i takich pragnień nie miewam.
  • Aisak no i nie zadrościsz innym :) Tak trzymaj!
  • Bogumił 04.02.2019
    Aisak, lewactwo w swoim wyższym szwedzkim vel skandynawskim stadium wprowadziło certyfikaty na stosunki ze swoimi własnymi żonami. Czym to jest jeśli nie wtrącaniem sie do łóżek. A finansowanie in vitro, czym jest jeśli nie wtrącaniem się łóżek? Do łóżek? Prosto do macic. Wiesz, że tam w zimnie, w lodówkach leżą teraz setki tysięcy zamrożonych ludzi? I czekają właściwie nie wiadomo na co. Czy ktoś na Opowi napisze o tym opowiadanie?
  • Aisak 04.02.2019
    Bogumił, mamy XXI wiek, homoseksualizm jest od początku świata.
    Krzywdzisz człowieka, co ci zrobił?
    Syna zgwałcił, czy też ciebie namawiał do pukania w tył sąsiadowi?

    Wstydzę się tego, co piszesz.
    Wstydzę się, bo jesteś nietolerancyjnym człowiekiem i pewnie rasistą.

    Nie lubisz Czarnych Ludzi, Indian, Aborygenów?
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Bogumił pewnie zaraz Ci napisze, że jest rasistą i tyranem, ale w pozytywnym sensie.
  • Bogumił 04.02.2019
    Aisak Arabów po prostu uwielbiam, jak ścinają głowy swoim ofiarom żywcem. Pisałem już tu o tym. Maren i Louisa też ich uwielbiały jak ty, do czasu. Czarnych również cenię, tego Guerlina Butungu w szczególności, który w Rimini nie tylko wielokrotnie zgwałcił swoją ofiarę na dwa baty, ale podtpapiał ją dla ocucenia, żeby móc dalej gwałcić. Cud, miód po prostu. Liczba ofiar śmiertelnych w Europie Zachodniej wynosi już kilkaset. Zgwałconych, pobitych, okradzionych dziesiątki tysięcy. Dawajcie ich tu więcej, będziecie jak ci mieszkańcy Calais, ktorych już nie broni nawet policja. Chyba rok temu zamordowali tam polskiego kierowcą, który jechał do UK.
  • Aisak 04.02.2019
    Bogumił, nie napisałam niczego o arabach. To po pierwsze.
    Po drugie ludzie dzielą się na dobrych i złych bez względu na kolor skóry, wykształcenie, czy płeć.

    Wśród polaków też są bestie.
    Nie zapominaj o tym.
  • Bogumił 04.02.2019
    Aisak I moja siostra ma ich rozróżniać z daleka, który jest ten dobry, a który zawlecze ją za włosy w krzaki i zgwałci, albo zgwałci i zabije? Dlatego nie chcę tu żadnego. Poniała?
  • Aisak 04.02.2019
    Poniała?

    O, kurde!
    Zdzisław!


    Dobra, jesteś świrem.
    A ja trzymam się z daleka od pierdolniętych.

    Za poniała pierdol się!
  • Bogumił 04.02.2019
    Aisak Paniała, to po rosyjsku znaczy "czy zrozumiałaś". Strzeliłem literówkę, zamiast a o. Jak to mówi Kopacz freudowska pomyłka.
  • Mruk 04.02.2019
    Bogumił sprawdź czy jakiś księżulek nie zrobił już jej palcówki gdy trzymał na kolankach podczas przygotowań do komunii i nie głaskał rączką, którą wcześniej glansował pałkę młodocianemu ministrantowi. Poniał? To zapieprzaj pod plebanię i przypatrz się jak zabawiają się Twoi pasterze? A może Ty dobrze wiesz? Może już się z Tobą zabawili i stąd ta trauma?
  • Bogumił 04.02.2019
    Bogumił Dobra, na drugi raz napiszę: Verstehen Sie? Bardziej po europejsku, tak nowocześnie, jak XXII wieku.
  • Angela 04.02.2019
    Bogumił wybacz, ale ja naszych rodaków boję się bardziej niż obcych najeźdźców.
    Też na pierwszy rzut oka nie widać z kim ma się do czynienia.
    Wszędzie są ludzie źli i dobrzy.
  • Bogumił 04.02.2019
    Angela Nie wiem w jakim środowisku przebywasz, że wyrobiłaś sobie takie zdanie. Trudno mi to komentować.
  • Angela 04.02.2019
    Bogumił podejrzewam, że w takim jak większość z nas. Chodzi mi jednak o to, że nie
    można generalizować, czarny, arab to zły. Tymczasem sąsiad, co to go za równego
    chłopa masz i co niedzielę na mszy widujesz, może po cichu najbliższym piekło w domu
    gotować, a okulary przeciwsłoneczne małżonki to nie dla ozdoby.
    Napisz mi tylko, że prawo ma, bo jest mężczyzną, to stracę do Ciebie cały szacunek.
  • Bogumił 04.02.2019
    Angela Oczywiście, że nie wolno. Ale w kontekście toczonej wojny w kilku krajach islamskich należy się liczyć z ich zemstą. Wybacz ale koncepcja Kopacz, żeby zabrać dzieci i schronić się pod łóżkiem mnie mierzi. I tu jest jednak ta różnica między mężczyzną a kobietą. Bo ja dla bezpieczeństwa, skoro niektórzy ci źli gwałcą, mordują, obcinają głowy, robią zamachy, latają z maczetami to nie chcę tu hord imigrantów. Nie ma to nic wspólnego z tym czy ich lubię, czy nie lubię. Jak pojadę do Egiptu mogę sobie nawet z nimi robić sweetfocie.
  • Miron 04.02.2019
    Bogumił ,ale zamieszałeś he he he. Chyba o to Ci chodziło ?.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Ja raczej skłonny jestem podejrzewać, że Bogumił nie wie, o co mu chodzi, ale żyje przekonaniem, że bardzo mu o to coś chodzi.
  • Bogumił 04.02.2019
    Jeżeli chodziło mi o ferment, to tylko w pozytywnym sensie.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Życzę Ci, żeby ktoś kiedy zdefekował Ci się na wycieraczkę i zadzwonił do drzwi, żeby poprosić o papier, a na Twoje oburzenie zareagował stwierdzeniem: Chodziło mi o defekację w pozytywnym sensie.
  • Bogumił 04.02.2019
    NihiluśSmurf

    Chyba widzisz różnicę między wierszem a wulgarnym zachowaniem równoznacznym ze zniszczeniem mienia? Skoro Klątwa w teatrze finansowanym z pieniędzy podatnika ci przeszkadza, to tym bardziej wiersz nie powinien. Oj, chyba podwójne standardy się wyznaje.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Bogumił, ale jak można tak dzbaniarsko dyskutować jak Ty - przecież to jest jakiś absurd - nigdy nic nie pisałem o żadnej Klątwie w teatrze. Czy Ty masz jakieś omamy wzrokowe? Pamięć Ci nie służy? Pokaż mi, gdzie pisałem o Klątwie, a najlepiej po prostu naucz się dyskutować. Na początek proponuję zapoznanie się z tekstem "Erystyka" Schopenhauera. Dla mnie jesteś trolem, w którego towarzystwie fajnie się bawię i próbuję odkryć, skąd czerpiesz te przytaczane zdania o moich poglądach, których nigdy nie wyraziłem. Czy podpierdoliłeś to z jakiegoś równoległego świata, czy o co kaman, przyjacielu?
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Ciekawi mnie też czy Ty widzisz różnicę między prawdą a kłamstwem, rzeczywistością a fikcją? Mam wrażenie, że nie dokonujesz takich rozróżnień. ciekawi mnie, czy podzielasz to wrażenie.
  • Florian Konrad 04.02.2019
    ten śmieć, bo nie użyję słowa wiersz- to chyba prowokacja. Bardzo ordynarna i prostacka.
  • Jared 04.02.2019
    Z jednej strony pięknie dupa boli, że jedyne co możesz mu na tę chwilę zarzucić "to bycie gejem". Prezydentem Słupska był dobrym i czujesz jak ci się zad pali, Bogusiu-pimpusiu, że ma szansę coś ugrać w wyborach :D
  • Bogumił 04.02.2019
    Z tego co wiadomo na pewno to wspaniale przeptrwaniał pieniądze podatników na podróże zagraniczne, bo większość czasu był na wycieczkach do ciepłych krajów.
  • Bogumił 04.02.2019
    Biedroń jest tak głupi, że chcąc dokopać katolikom przez przypadek i dzięki swojej głupocie oddał hołd katoliczce skazane w protestanckich Prusach na śmierć przez spalenie.
    Poczytajcie.

    "Rehabilitujemy ostatnią spaloną w Słupsku czarownicę Trinę Papisten poprzez nazwanie jej imieniem jednego z naszych rond" – napisał na swoim Facebooku Robert Biedroń, prezydent miasta. Choć to pierwszy taki przypadek w Polsce, kontrowersji wokół decyzji władz Słupska nie brakuje. Prawdziwą historię "czarownicy" przytacza Tomasz Rożek, dziennikarz "Gościa Niedzielnego".
    REKLAMA

    "Słupsk jest pierwszy miastem w Polsce, które uhonorowało czarownice, kobietę, która została skazana na tortury i spalenie za rzekome czary i pakt z diabłem. Niektóre państwa, np. Niemcy, Szwajcaria, Szwecja, USA rehabilitują czarownice. M.in. ulicom w wybranych miastach nadawane są ich imiona" – czytamy na stronach internetowych słupskiego magistratu.

    Trina Papisten, a właściwie Katarzyna Zimmermann, została skazana za czary w 1701 roku i spalona na stosie. Miasto opisuje w sieci jej historię, wskazując, że prawdziwym powodem kary był fakt, iż "jej mieszanki ziołowe sprzedawały się lepiej niż leki w miejscowej aptece". Jak dodano, ta informacja nie znalazła się w akcie oskarżenia Triany Papisten, który zawierał 68 paragrafów. Wyrok, skazujący kobietę na śmierć przez spalenie, ogłoszono publicznie w Słupsku 30 sierpnia 1701 roku.

    Była katoliczką
    Jak zauważa Tomasz Rożek, dziennikarz "Gościa Niedzielnego", władze miasta kreują Trianę Papisten na ofiarę okrutnej inkwizycji, lecz jej prawdziwa historia była zupełnie inna.

    "Trina Papisten nazywała się Katarzyna Nipkowa. Została zamęczona przez Protestantów za to że była Katoliczką. "Papisten" nie było jej nazwiskiem, tylko pogardliwym określeniem papistki czyli właśnie katoliczki. Mamy więc w Słupsku rondo "Kaśki Katolki", dziewczyny zabitej i spalonej za wiarę katolicką. A wszystko dzięki lewicowym władzom Słupska" – podkreśla na swoim Facebooku Tomasz Rożek.
  • Bogumił 04.02.2019
    Idiota nazwał rondo imieniem znienawidzonej przez siebie katoliczki. A za co nienawidzi katolicyzmu? Za to, że katolicyzm uważa homoseksualizm za grzech ciężki.
  • Aisak 04.02.2019
    Bogumił tylko, ze księża to pedały i pedofile.
  • Bogumił 04.02.2019
    Biedroń ukrywał aferę pedofilską w podległym sobie urzędzie:

    "Parę dni temu 'Polityka' i 'Wirtualna Polska' podały informację, że w Miejskim Ośrodku Kultury w Słupsku jeden z pracowników tego ośrodka dopuszczał się pedofilii wobec dzieci 13 i 14 letnich. Według mediów o praktykach Pawła K. zanim postawiono mu zarzuty i aresztowano, był informowany ratusz, ale prezydent Słupska Robert Biedroń był przeciwny kontroli w tym ośrodku. Bez wątpienia sprawa jest poważna i wymaga wyjaśnień. Do dnia dzisiejszego nie słyszałem żadnego stanowiska władz miasta Słupska w tej sprawie, a tymczasem Robert Biedroń niespodziewanie ogłasza, że zmienia zdanie i nie będzie już kandydował na drugą kadencję i zakłada nowy projekt polityczny" – czytamy na facebookowym profilu Giertycha, który swój wpis zatytułował "Hipokryzja".
  • Bogumił 04.02.2019
    Może ktoś ze złotoustych odniesie się do tego tolerowania pedofili, czy tam ukrywania. Przypadek wykryty, jasny i prosty jak drut. A może pą prezydą powołał tego fagasa na stanowisko. Ma rękę do ludzi. Hasłem jego poprzedniej kampanii było podobno "mieszkańcy Slupska szykujcie du...ska". Więc zrealizował pośrednio obietnice wyborcze, czy jak.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Bogumił, Bogumił, czemuś się nie umył?
  • Che che, nawet mi się przesłanie tego wierszyka podoba. Nie jestem homofobem, ale robię kariery politycznej na gejowskie to absurd. Biedroń na swym otwarciu zamiast Hymnu Polskiego dał "Odę do radości"; już za samo to jest u mnie skończony. Nie będę już wspominał, że apelował kiedyś o dofinansowanie (czyli dozbrajanie) islamistów w Syrii.
  • Po komentarzach widzę, iż niektórzy nie rozumieją o co chodzi. Problemem jest nie to, iż Biedroń jest gejem, ale to, że nie mając pomysłów na Polskę gra tym gejowskwem. Są różni geje. Radzę wam przeczytać "Wspomnienia o Sokratesie".
  • Żeby jednak nie było za słodko dodam, że robisz rymy częstochowskie; oraz że Biedroń nie promuje sodomii tylko pederastię. Używajmy słów poprawnie.
  • Żeby jednak nie było za słodko dodam, że robisz rymy częstochowskie; oraz że Biedroń nie promuje sodomii tylko pederastię. Używajmy słów poprawnie.
  • Tomek Bordo 04.02.2019
    Widzę, że jest jeszcze jedna osoba, która ma ROZUM.
  • Canulas 04.02.2019
    Która ma ROZUM.
    ma ROZUM.
    ROZUM.
    ZUM.
    M
    .
  • Angela 04.02.2019
    Tomek Bordo ale Ty nie, u Ciebie między uszami tylko nieużytki : (
  • Trochę nas zostało.
  • Trochę nas zostało.
  • Bogumił 05.02.2019
    Marek Adam Grabowski Zawsze coś. Nie od razu KRAKÓW zbudowano.
  • Aisak 04.02.2019
    Wiem, co to znaczyło.
    Zdzisiek, refluks, czy inny zjeb.
    Siostra? Jaka siostra? Chyba zakonna, kóva.

    Same zjeby :(
  • Canulas 04.02.2019
    Tak już anstrahując od tej imby:
    "Kiedy Palikot już poległ z łoskotem
    A Petru się okazał zwykłym ciemny kmiotem" - chyba się literka zjadła w "ciemny".
  • Agnieszka Gu 04.02.2019
    Canulasa :)) awantura awanturą, ale profesjonalista zawsze będzie profesjonalistą. Punkt za merytoryczny komentarz :))

    PS. Na hm... poezji się nie znam, więc swe wrażenia odnośnie utworu - przemilczę.
    Pozdrawiam
  • Bogumił 05.02.2019
    Dziękuję, poprawiłem, ale chyba mało kto z zacietrzewionych dyskutantów to zauważył.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Bogumił, standardowa rozmowa z Tobą przebiega mniej więcej tak: Ja: "No, nie byłbym taki pewny, co tam w tym Smoleńsku było." Bogumił: "No, skoro płakałeś po Pawle Adamowiczu, to nie dziwota, że taki z Ciebie zmanipulowany propagandą lewak." Bogumił: "Ale ja nigdzie nie napisałem, że płakałem po Pawle Adamowiczu." Bogumił: "No, a tego Pawła Adamowicza to teraz robią symbolem lewackiego męczeństwa. A kościół katolicki, blablabla." Ja: "No dobra, ale skąd wziął się nagle w rozmowie ten Adamowicz?" Ty: "No, a za marszałka Piłsudskiego, blablabla." Kumasz, że to z technicznego punktu widzenia jest niby rozmowa, ale na tej samej zasadzie to ja se mogę z ludźmi po tzw. drugiej stronie telewizora pogadać.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Korekta: "Ale ja nigdzie nie napisałem" to moja kwestia.
  • Tomek Bordo 04.02.2019
    To raczej z tobą rozmowa polega na tym, że trzeba kontrargumentować oskarżenia o homofobię
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Tomek Bordo Ja kogoś oskarżałem o homofobię? Gdzie?
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Tomku, czy stajesz w szranki z Bogumiłem o tytuł Dzbana Wszechczasów. Jako organizator plebiscytu informuję, że są jeszcze wolne miejsca dla kandydatów.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Korekta: znak zapytania po "wszechczasów"
  • Tomek Bordo 04.02.2019
    NihiluśSmurf. skoro są wolne miejsca, to sam organizator też powinien startować ;-)
  • NihiluśSmurf 05.02.2019
    Nie mów mi, co powinienem, a czego nie, jeżeli chcesz, żebym Cię poważnie traktował.
  • Bogumił 05.02.2019
    NihiluśSmurf Ja ci zaocznie przyznaję tytuł pustaka roku. Nagroda publiczności.
  • NihiluśSmurf 05.02.2019
    Ja Ci przyznaję tytuł nadwornego głupka. Ty nie tylko nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Ty nie umiesz nawet pisać ze zrozumieniem tego, co piszesz.
  • Bogumił 05.02.2019
    NihiluśSmurf
    Smerfusiu nie indycz się tak bo się spocisz.
  • NihiluśSmurf 05.02.2019
    Ja mam czil, dzieweczko.
  • NihiluśSmurf 04.02.2019
    Korekta2: drugiej stronie ekranu telewizora.
  • Freya 05.02.2019
    Uhu... wygląda to tak, że chyba jesteś opłacalny...
    Miałem kiedyś taką propozycję – ale jednak zrezygnowałem... :)
  • Aisak 05.02.2019
    B I E D R O Ń

    OPERACJA B(ied)ROŃ, czyli BROŃ, a słowo które jest w nawiasie ied, anagram to DIE.
    Tak oto nic nie znaczące nazwisko wiele nam mówi.

    Operacja Broń (umierać)
  • Bogumił 05.02.2019
    A anagramAisak to Kasia.
  • Canulas 05.02.2019
    Rozszyfrował Łimugob
  • Bogumił 05.02.2019
    Canulas ;))))))))
  • Canulas 05.02.2019
    Salanuc jeśli już.
  • Bogumił 05.02.2019
    Canulas Salunac;)))
  • Canulas 05.02.2019
    Canulas, eh nawet nie umiem zapisać własnego nicku. Chyj w to.
  • Aisak 05.02.2019
    Canulas w Salun AC bawi się dobrze sącząc Bacardi Canulardi...
    szamolub.
  • Canulas 05.02.2019
    żebyś wiedziała Aisello. Kurde w sumie to masz rację. Jutro wolne. Można cus kupić ku pokrzepieniu ducha
  • Ellie Victoriano 05.02.2019
    Sugerujesz, że jakiś tam polityk jest autorytetem dla młodzieży?
  • Bogumił 05.02.2019
    No, sieci są rozrzucone, a kto się w nie da złowić, to nie wiadomo. To bardziej pytanie do socjologów, ale intuicyjnie wyczuwam że głupawy uśmieszek Biedronia może kogoś zachęcić.
  • Ellie Victoriano 05.02.2019
    Bogumił, ostatnie dwie linijki mówią o deprawacji dzieci i młodzieży, stąd moje pytanie :p Bo wydaje mi się to śmieszne, że w erze YouTube i takiego przykładowo Kruszwila dzieciaki i młodzież sobie weźmie jako autorytet jakiegoś polityka XD
  • Bogumił 05.02.2019
    Ellie Victoriano
    Ale biorą i za nim szaleją. Na przykład Owsiaka, który udaje, że politykiem nie jest. Albo Tusk był przez pewien czas autorytetem dla młodzieży. Chociaż też może dlatego, że zniósł obowiązek służby wojskowej.
  • Ellie Victoriano 05.02.2019
    Cóż, pierwsze słyszę to o Tusku, bo u mnie w szkole się akurat z niego nabijano, ale może to ze względu na otoczenie o niczym takim nie slyszałam :p A Owsiak, nawet jeśli jest politykiem, to myślę, że chodzi tu raczej o akcję WOŚP, a nie jakieś działania polityczne.
  • Bogumił 05.02.2019
    Ellie Victoriano On to urabia w taką stronę, żeby mieć jakby co janczarów. I to się nawet składa, bo na janczarów wychowywano od niemowlęctwa. Kiedyś robiono to pod przymusem porywając dzieci, teraz dzieci z rodzin wyrywają media i ich propaganda. Zresztą rodzice też są indoktrynowani i na to pozwalają.
  • NihiluśSmurf 05.02.2019
    Dokładnie, w tych inkubatorach finansowanych przez WOŚP pewnie jakiś gaz wykrzywiający niemowlęckie kable i serduszka na lewo zapodają. A ministranci opie*dalają kiełbasę księdzu z własnej nieprzymuszonej woli i w wyniku dogłębnej analizy jedynego prawilnego poematu, czyli Pisma Świętego. Czy tak, Boguminiu?
  • Ellie Victoriano 05.02.2019
    Bogomił, a masz na to dowody? Wybacz, ale bez dowodów nie uwierzę :p
  • Bogumił 05.02.2019
    Ellie Victoriano

    To raczej pewna obserwacja socjologiczna. Jedzie na dobroczynności, plus gigantyczna propaganda i na końcu wódstock, dobry wujek, co młodzieży na wszystko pozwala, nie to co wapniaki. I na wódstockach już jedzie z propagandą polityczną. Hare kryszna na przygrywkę, Akademia Sztuk Przepięknych z lewackimi politykami, i festiwale nienawiści skierowane na wybrane osoby przy usypiającym akompaniamencie na scenie, o czym pisałam już tutaj.
  • Ellie Victoriano 05.02.2019
    Bogumił* wybacz -.-"
  • Bogumił 05.02.2019
    Ellie Victoriano Jest metoda "na wnuczka", tę jego kiedyś nazwą metodą "na Owsiaka".
  • Ellie Victoriano 05.02.2019
    Skoro to tylko obserwacje, to mogą być błędne :p Ale nie byłam nigdy na "wódstock", więc nie będę udawała, że wiem, co tam Owsiak mówi/robi i czy w ogóle tam jest, bo zwyczajnie w świecie tego nie wiem, nie interesuję się tym aż tak.
    Zresztą mam wrażenie, że jesteś osobą mocno nacechowaną ideologicznie (coś w stylu: "każdy lewak to zło, nawet jak robi coś dobrego"), a w moich oczach takie osoby/strony to słabe źródło informacyjne.
    No, ale ja też mogę się mylić.
  • Bogumił 05.02.2019
    Ellie Victoriano nie trzeba wszędzie być żeby wiedzieć co się dzieje. Albo wierzysz albo nie. To nie miejsce na wykład uniwersytecki.
  • NihiluśSmurf 05.02.2019
    Bogumił, to że Ty operujesz tzw. opiniofaktami to wiem nie od dziś. Usłyszysz coś w TV albo innych mediach i kopypastujesz to jak jakaś zwichrowana mocno na prawo kserokopiarka. I znasz szczegóły poczęcia Jezusa Chrystusa, żyjąc ponoć jakieś dwa tysiaki lat później. Winszuję.
  • Bogumił 05.02.2019
    Bogumił Siusiu i spać ale już bo mamusia wytarga za uszy;)
  • Bogumił, teraz jeszcze szydercze uśmieszki,chyba idę po popcorn, żeby oczekiwać na character developement
  • Bogumił 05.02.2019
    Nie widziałem i nie znam szczegółów z autopsji. Ale śmierć, okrutna śmierć wielu męczenników z czasów Jezusa którzy żyli w jego czasach daje mi pewność że świadectwa są prawdziwe. Gdyby uznali że to co widzieli to bujda wyrzekliby się go.
  • Bogumił 05.02.2019
    marcepanowypotwor śmieszny emotikon nazywasz szyderczym uśmieszkiem? Dlaczego.
  • NihiluśSmurf 05.02.2019
    Aha, czyli tych męczenników widziałeś. Tak dla pewności - to też było mniej więcej 2 tysiące lat temu? To jedno, a drugie, że gdybyś miał na podorędziu kolesia, który przemieniał wodę w wino, to też byś był pewnie skłonny słuchać jego pierdoletów, byle tylko polewał w porę i nawet pewnie czasem ryja byś nadstawił za niego, byle polewał.
  • 'Trzeba być dnem kompletnym i moralnym zerem', żeby pisać takie pierdolety. I zdecydowanie nie jest to wiersz, tylko jakaś prymitywna prowokacja. Myślałam, że ten portal służy do dzielenia się twórczością, a nie wyrzygiwania swoich uprzedzeń. Jeśli chcesz prowadzić chamską propagandę (bo próbą dyskusji bym tego nie nazwała), to nie tutaj. Warto byłoby rownież zdobyć jakieś sensowne argumenty, a nie narzucać się ludziom ze swoją homofobią :)
  • Bogumił 05.02.2019
    Homofobię to masz w ... butach.
  • Bogumił 05.02.2019
    Homofobię to masz w ... butach.
  • NihiluśSmurf 05.02.2019
    Bogumił, chyba Twoich.
  • Bogumił, poziom dyskusji niedługo wzniesie się na wyżyny elokwencji na poziomie 'twoja stara' i 'nie zesraj się', winszuję.
  • NihiluśSmurf 05.02.2019
    marcepanowypotwor Staram się o to skrupulatnie dbać, ponieważ wypowiedzi Bogumiła choć nieco bardziej rozwlekłe w formie, to jeśli chodzi o zawartość merytoryczną jakoś specjalnie nie odbiegają od nadmienionych przez Ciebie hasełek, a mam wrażenie, że efekt wywierany na adwersarzu pokrywa się z grubsza z moimi ambicjami.
  • Tomek Bordo 05.02.2019
    Napisałem tekst o lewackiej głupocie - dostałem 6 jedynek. To pokazuje poziom tutejszych użytkowników
  • Bogumił 05.02.2019
    Te 1 To jest poziom moralności tych jurorów od siedmiu boleści.
  • Jeżeli portal panom nie odpowiada z radością przyjmiemy wiadomość o odejściu :)
  • Bogumił 05.02.2019
    marcepanowypotwor poziom by spadł.
  • Bogumił, nikt nie będzie płakał. :)
  • Bogumił 05.02.2019
    marcepanowypotwor Ja nie napisałem że portal mi się nie podoba. Tylko oceniłem etykę tych konkretnych siedmiu jurorów którzy dawali punkty.
  • Basileus 05.02.2019
    Ciesz się, że nie można wystawiać oceń poniżej zera, bo wówczas ocena zrównałaby się z poziomem jaki reprezentujesz
  • Bogumił 05.02.2019
    Basileus może się chełpię ale sądzę że nie odbiega od średniego poziomu opowi.
  • Basileus 05.02.2019
    i co chcesz osiągnąć ty i ten pożal się boże tomek? internetowe proroki się znalazły, co chcą nawracać na jedyna słuszną ideologię. Naprawdę nie masz ciekawszych zajęć w życiu?
  • Basileus 05.02.2019
    ale ok, tomek to jeszcze rozumiem, bo to po prostu troll zapewne, a ty?
  • NihiluśSmurf 05.02.2019
    Właśnie, Bogumił, ciekawy wątek - czemu nie zostałeś kaznodzieją, albo skoroś taka artystyczna dusza, nie napierdalasz solówek na organach w kościele?
  • Bogumił 05.02.2019
    NihiluśSmurf A co chciał osiągnąć święty Wojciech idąc z misją mimo ostrzeżeń że go zabiją. Dziś jest wielką postacią a po nienawitnikach którzy zabijali za słowa nawet pył nie pozostał. Sam sobie resztę odpowiedz.
  • Bogumił 05.02.2019
    to jest odpowiedź do basileusa
  • NihiluśSmurf 05.02.2019
    Ale co mam sobie dopowiedzieć? Wystarczy mi zestawić wizerunek Jezusa w podartych gaciach z wizerunkiem hierarchów kościelnych oblepionych złotem, żeby zakumać, że coś chyba jednak w misji ewangelizacyjnej poszło kurewsko nie tak.
  • Basileus 05.02.2019
    brawo, ty będziesz św. Bogumiłem z Opowi.pl- ta sama skala porównawcza. Jeśli jesteś taki mesjasz to idź do tych z ISIS i ich nawróć, to będzie rzeczywiście coś internetowy guru
  • Bogumił 05.02.2019
    NihiluśSmurf Jezus nie chodził w podartych gaciach prowadzisz gadkę na poziomie barbarzyńcy i chcesz uczciwych odpowiedzi. Bywał w bogatych domach i dostawał tam pieniądze. Nawet się niektórzy obmywają mu stopy suprdrogimi olejkami. Poczytaj sobie tę historię.
  • Bogumił 05.02.2019
    Bogumił niektórzy się gorszyli.
  • Bogumił 05.02.2019
    Basileus Polska staje się pogańska tu jest potrzebna praca organiczna. Spoko tam też są chrześcijanie i misjonarze.
  • Angela 05.02.2019
    Bogumił jak tak Cię czytam, coraz bardziej zaczynam bać się fanatyków : (
  • Basileus 05.02.2019
    Angela Spokojnie, na mój nos to tylko ktoś pokroju Kardynała Kła ze skeczu Monty Pathona - na początek trochę straszno, ale na końcu będzie nas kuł mięciutką poduszeczką...
  • Angela 05.02.2019
    Basileus albo organicznie ( sam tak napisał) nad nami pracował. Groza
  • Bogumił 05.02.2019
    Angela jak diabeł święconej wody boicie się dyskusji o wierze. Czy cała Polska jest na poziomie gimbazy? Przecież nikt nie ma obowiązku moich postów czytać czy z nimi polemizować. Wolny wybór. Czy ja komuś wchodzę do wątku i go opieniczam albo wyzywam?
  • NihiluśSmurf 05.02.2019
    Nie rozmawiamy o tym, gdzie bywał i co robił, ale o wizerunku. Na krzyżach kościelnych wisi w podartych gaciach. Tak, czy nie? Chodzi o zestawienie skromności z rozpasaniem, nauk o pomaganiu bliźniemu z tłustymi brzuchami hierarchów kościelnych.
  • Dyskusji o wierze w co, w partię? Bo podstaw do dyskusji o wierzę katolickiej tu brak.
  • Może pan co innego wyznaje, ale z tego co pamiętam Jezus uczył miłości do nieprzyjaciół, a nie nienawiści do opozycji.
  • Angela 05.02.2019
    Bogumił wybacz, ale dla mnie wiara opiera się na Piśmie Świętym i nijak z kościołem i
    politykom się nie łączy. Zdania nie zmienię nawet z bronią przy skroni i na tym zakończę.
  • Basileus 05.02.2019
    dyskusja z zindoktrynowanym betonem nie ma sensu. Ja się poddaję, bo szkoda mojego czasu na to, waszego też
  • Zaciekawiony 05.02.2019
    Strasznie słabiutki ten wiersz. Propaganda jak z TVP.
  • Bogumił 05.02.2019
    Jak większość tutaj. Nihilizm novi.
  • Bogumił 05.02.2019
    Nihi novi
  • NihiluśSmurf 05.02.2019
    Bogumił, czy zamierzasz umrzeć pod ciężarem opowikowych jedyneczek, żeby zostać wyniesionym na ołtarze? Jeśli takie są Twoje marzenia, to proszę, oto jedna ode mnie. A święty Wojciech jest najprawdopodobniej nikim, bo nie żyje.
  • Zaciekawiony 05.02.2019
    Bogumił
    Przykłady?
  • Bogumił 05.02.2019
    Zaciekawiony trzeba się wysilić i poczyrać
  • WIĘKSZOŚĆ?! Trzymajcie mnie, bo się zaraz popluję ze złości, dałam się zdenerwować trollowi... Chyba niewiele na tym portalu widziałeś, skoro tak twierdzisz, można tu znaleźć wiele świetnych utworów zarówno jeśli chodzi o prozę, jak i lirykę -wystarczy poszukać. I nie zasłaniaj swojej propagandy świętym Wojciechem, bo się biedny w grobie przewraca! Jezus nie chodzi w podartych gaciach, bo nie chodził w gaciach -.- Radzę poczytać więcej Pisma, bo on już szybciej ryby rozmnażał niż brał pieniądze. A stopy olejkami obmywała mu PROSTYTUKA, więc nie rób z Jezusa kogoś, kim nie jest. Co do wypowiedzi o biskupach się zgadzam - niektórzy chyba mają monety zamiast oczu i wszędzie szukają tylko zysku - dobrze, że Papieża mamy chociaż z innym poglądem na sprawę.
  • Basileus 05.02.2019
    no widzisz coś uczynił?! niewiastę zdenerwowałeś. Przeproś!
  • Bogumił 05.02.2019
    Basileus obiecuję że się uważnie przyjrzę jej dziełom i postaram się rzetelnie ocenić jak będę miał czas.
  • Próżny trud, wolałabym odwołanie się do komentarza.
  • Bogumił 05.02.2019
    marcepanowypotwor wcale nie uważam że moje są gorsze od większości. A nawet przez swoją oryginalność i nowatorskie opracowanie tematu lepsze. A twoją twórczoś zlustruję do podszewki i ocenię jej poziom. Obiecuję.
  • Oryginalność i nowatorskie opracowanie tematu? Czy aby na pewno mówimy o tym samym 'tworze'? Co jest oryginalnego w rymach z osiedlowej jak ławeczki? I w jaki sposób brak racjonalnych argumentów popierających własne stanowisko i próba upokorzenia kogoś ze względu na jego orientację seksualną różni się od mało ambitnych internetowych przepychanek - to jest to rzekome nowatorskie opracowanie tematu?

    Proszę nie obiecywać i naprawdę sobie darować, bo moje teksty nie mają tych cech.
  • *jak z osiedlowej ławeczki
  • Zaciekawiony 05.02.2019
    Bogumił
    Nie ma tu nic oryginalnego, powtarzasz tylko popularne poglądy.
  • NihiluśSmurf 06.02.2019
    No i proszę, Bogumisiu, wyszło szydło z worka, Twoje oskarżenia o moje ambicje bycia oryginalnym są tak naprawdę Twoimi wyobrażeniami o cechach Twoich utworów. Jakie te labirynty myśli bywają poplątane, kto by pomyślał, że aż tak.
  • yanko wojownik 08.04.2019
    Biedne te dzieci, mordowane, demoralizowane. Potem wyrastają na polityków, bankierów i księży i tak powstaje system - a może inaczej. Tresura ważna, wytresowane dziecko lepiej zbuduje system z aparatem cenzury i biurokracji, nienawiścią tylko nie wolno zapomnieć podlewać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania