...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Okropny 19.06.2017
    utknąwszy w sieci - by utknąć w sieci

    Za dużo tych przecinków, czasem się gubiłem - spróbuj może używać myślników (np tam, gdzie jest łypiąc jednym - tratatatata - drugim zaś srutututu).

    Pozdo elo
  • Ritha 19.06.2017
    Ych, gdyż nie skupiwszy się odpowiedni i pogubiwszy w myśli mej, winien Okropny, zaiste, przeczytać raz jeszcze :>
    ps. No poprawię tam :p
  • Amy 19.06.2017
    A mnie się te przecinki podobają. W ogóle tekst mi się podoba i będę częściej wpadać :D
  • Ritha 19.06.2017
    Zapraszam :)
  • Karawan 19.06.2017
    Księżniczka miała dużego farta na składzie w bagażniku, choć mniej szczęścia, że czytał Ją O, który od małego przecinka woli (oj okulista by się przydał!) znak wyraźny; umyślnik ;)
    Czepialski;
    Okrycie stopy to, - zmieniłbym na: To okrycie stopy
    Dzięki za kolejny uśmiech!
  • Ritha 19.06.2017
    Już zmieniam ;) Księżniczja wbrez pozorom rada z wizyt pana O, jak i innych tubylców :> Dziękuję panie K ;)
  • Enchanteuse 19.06.2017
    U mnie też udało Ci się wywołać uśmiech. Dzięki Ritho :)
    Zostawiam 5
  • Ritha 19.06.2017
    To ja dziękuję :)
  • KarolaKorman 19.06.2017
    Nie wiem, czy królewna z królestwa obok księżniczki, co to okrutny letni wietrzyk porwał jej onuckę odzyskała zgubę, czy do teraz tam bidulka sięga po swoje, ale i tak uśmiech przyozdobił moje blade liczko (nie takie znów blade, wczoraj się trochę opaliłam). Księżniczko - palaczko (możemy sobie rękę podać) na tej swojej wieżyczce to masz dodatkowo ciekawe zajęcie. Szkoda, że na czwartym piętrze nie mieszkasz, bo miałabyś widok po horyzont i więcej do napisania :) 5 :)
  • Ritha 19.06.2017
    "królewna z królestwa obok księżniczki, co to okrutny letni wietrzyk porwał jej onuckę" xD Karolcia, Twoje komentarze są bezcenne :) Odzyskała, owszem. Ja i moja sąsiadka Jolanta prowadzimy nieustannie rozmowy balkonowe Polaków i tylko nasz rechot odbija się echem od okolocznych budynków. Ostatnio wieszała cieknącą suknię (serio suknię, po kostki) na swej "wieży" i na niezadowolenie sąsiadki mieszkającej obok księżniczki, odpowiedziała "no leje się, ale to Lenor, pachnący wszak!". Na czwartym piętrze by księżniczka mieszkać nie chciała, gdyż bolały by ją nóżki :> Dziękuję i pozdrawiam :)
  • KarolaKorman 20.06.2017
    Ritha, to tak macie z księżniczką Jolantą po skosie, ale ty nieszczęsna musisz główkę do góry zadzierać. Uważaj na łabędzią szyjkę, bo naciągniesz skórkę i nabawisz się zmarszczek :)
  • Ritha 20.06.2017
    Karola, dokładnie tak, ake lepsze to, niż gdyby mieszkała nade mną. Nie sposób byłoby wyjrzeć ;)
  • Freya 19.06.2017
    Jest nadmiar księżniczek, tak już natura działa
    - dynamicznie i perwersyjnie,
    a z księciami, to zawsze chujówka wyobraźni absolutnie cała.
    Tak czuję, że ten tekst jest zobrazowaniem faktycznie zaistniałego zdarzenia i nudzi ci się w pracy, a tutaj trzeba działać na przyrost dochodu, a nie pierdoły. :) Pozdro. ;)
    Ps. Coraz częściej się zdarza, że ludzie zgarniają podwoziem, te plastikowe pachołki i wtedy też śmierdzi głupotą. ;)
  • Ritha 19.06.2017
    W pracy mej zajob okrutny księżniczka miała przez ostatnie tygodnie, stąd i absencja na portalu tymże zacnym. Ale, zdaje się, czasu przybyło, to i tekst powstał, ave! Oczywiście, że zdarzenie prawdziwe, w całej swej rozciągłości. Książę na brak wyobraźnie narzekać nie może, aczkolwiek na worek nie wpadł (xd). Pozdrawiam serdecznie :>
  • Pan Buczybór 19.06.2017
    Współczesna baśń dla dorosłych. Sytuacje zwyczajne, a jednak język podniosły podnosi je do miana sztuki. Mamy tu też trochę stereotypów, które często się przewijają przez twoje teksty. Jakość, jak zwykle, najwyższej jakości (też ci porównanie). ~5~
  • Ritha 19.06.2017
    Jakie stereotypy? Bom ciekawa :D
    Dziękuję Bucz! Ps. Jaki wyszukany av ;)
  • motomrówka 20.06.2017
    Haaa! Zabawa zaczyna się od słów: "Cóż tak capi, mój miły?", po którym to pytaniu, on nie pozostał obojętny i odpowiedział równie romantycznie, acz bardziej chyba jeszcze górnolotnie, do tego domyślnie ustawiony debilizm magazynierów i jakże wojownicza sąsiadka ;)))
    Ubawiłam się ;) Mrówka Zaśmiewalska - Dosłownie ♥5
  • Ritha 20.06.2017
    Ej, debilizm odtworzony, oni tak przynajmniej raz w tyg. robią xd Dziękuję pięknie, kłaniam się w pas. :)
    Rithówna Wdzięcznówna (xd)
  • Niemampojecia96 27.06.2017
    Ah, lubie ja, gdy sie jezyk taki "z wyzyzn" przeplata z takim "rynsztokowo zyciowym". Wspolczesna basn, a wlasnie tak dzis myslalam, ze nie tego sie od zycia spodziewalam, patrzac w przeatrzen i jedzac jogurt z Biedry.

    Zabawne, lekkie, momentami parskniecie smiechem nieuniknione.


    Absurd swiata.
    Absurd swiata az bije po oczach.
    Z tego swiat wszakze zbudowany.

    Tule. Sciskam. Mialam sie zalic na fejsie, ale nie wiem, czy nie kazac temu i owemu spierdalalac. I nie byloby na co sie zalic.
  • Ritha 27.06.2017
    Awww :))) Grazie che bella ragazza! Dziękuję, kłaniam się, żal się kiedy Cię najdzie ochota ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania