...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (58)

  • Dobrze, że mnie na końcu przeprosileś.... :)
  • Min beran nim.
  • Edward Handscissors Zor shaza :))) Supas dakam.
  • Edward Handscissors Szacun.
  • błękitnypłomień Meminun :)
  • Grain 03.02.2022
    Autor zapomniał wstawić eskulapa, że to dowcip, pojechać jakimś szlaczkiem dla nieumiejących
    czytać. N.p. (_,_) (_._) , co było mogło znaczyć Dwoje na huśtawce, albo Nie wierzę piosence.
  • Grain ⚕⚕⚕
  • Grain 03.02.2022
    Edward Handscissors, gitara.
  • Grain Panie Sierżancie, szeregowy elew Iksiński melduje wykonanie zadania. Da dyżurze nic ważnego nie wydarzyło SIĘ.
  • *Podczas dyżuru
  • Edward Handscissors Memnunim, ale wiem w czym szum - pierwsza osoba l.p, "m" na końcu - miłego i do zoba - ja prawi młodzież.
  • błękitnypłomień O fajnie! Ta aglutynacja "na literce m" jest także w tureckim - Ben yerim - Ja jeM.( O yer. On je)... i w polskim.
  • Edward Handscissors Bo oni wszystko maja na zasaadzie 'kopiuj-wklej' :)))
  • błękitnypłomień Ale kucyk jest turecki!
  • Edward Handscissors Ej, serio? :
  • błękitnypłomień Tak. küçük znaczy mały. u umlaut wymawia się na nasze jak samogłoska pomiędzy "u" oraz "y". Więc nie jest to ani kuczuk, ani kyczyk , coś pomiędzy. Pewnie istniał rozwinięty handel końmi pomiędzy Słowianami a Turkami . Sprzedawali nam małe, a "my" widocznie myśleliśmy że to nazwa typu konia.
  • Edward Handscissors Ok, nie sprawdzałam, więc może faktycznie z Mongolii przywlekli i mieli swoją nazwę. Ale nie kocham jenbaniutkich (turków, nie kucyków) wi.ec może stronniczość krzyczy przeze mua
  • pomiędzy Słowianami a ludami tureckimi - , Turcy, Azerowie, Uzbecy, Kazachowie ...
  • błękitnypłomień Pokazałaś to wiele razy. Masz do nich uraz. Nie wnikam.
  • Edward Handscissors Nioo - ciężko nie mieć, jak się zstanawiasz czy ci ich bomba nie spadnie na łeb, jak ze znajomymi przy ognisku siedzis....
  • błękitnypłomień Ale teraz chyba już jest spokojnie w tureckim Kurdystanie?
  • Edward Handscissors Nie, uwierz mi że nie jest spokojnie w Kurystanie okupowanym przez tureckich terrorystów. Ale tom portal literacki i nie chcę poruszać tu tematów politycznych.
  • Iza Luis 03.02.2022
    Nie znam tych nicków, a jestem tutaj rok.
    Czy ci użytkownicy odeszli na inne portale?
  • Ja jeden trzasnęłam na pewno - ale tylko po charakterystyce wstawianych.... tekstów... nazwijmy to tak.
  • Ja jestem prawie rok bez miesiąca. Więc znasz tych ludzi, tylko że to nie są takie same nicki:), bo nie chcę spraw sądowych. Ludzie są bardzo wyczuleni.
  • Iza Luis 03.02.2022
    Również jeden, bo z nowościami jestem na bieżąco.
  • Iza Luis 03.02.2022
    Jeden nick na pewno, bo nowy. Z pozostałymi mam problem, ale jeszcze pomyślę nad nietoperzem. Największy problem mam zPodmiotliryczny i Amidaw.
  • Pan Buczybór 03.02.2022
    nicki pozmienianie... No, większość rozszyfrowałem xd. Niezłe nawet, choć tak skrótowo mocno i zbyt łagodnie
  • rozwiazanie 03.02.2022
    Edward Handscissors dyżurny na opowi...:))
  • Angela 03.02.2022
    Większość trafiłam, chyba tylko z trzema miałam problem.
  • "Cereal" trafiasz?
  • Uśmiechaszcze:)

    "Pana Cereal" - tego nie chyba nie kumam...
  • Bo jeśli Celi... to to samo, co pan Bogu...
  • to po angielsku. Tylko tyle powiem.
  • Edward Handscissors, To i tak na razie nie wpadłem na trop, ale zapewne jest aktywnym userem.
  • yanko wojownik 1125 "laerec fo smynonys"
  • Edward Handscissors, Coś mi kołata, ale na razie na odległych tyłach mózgu - jakieś kojarzenie, ale na razie bez konkretu.
  • Edward Handscissors, No on tu pisze wyżej, takie miałem pierwsze skojarzenie, ale poddałem je w wątpliwość.
  • yanko wojownik 1125 Uderz w stół a sekator utnie ci kciuka! :)
  • Narrator 03.02.2022
    'Cereal' to po angielsku 'grain' (zboże).

    Edzio Łapa-jak-nożyce już od wielu lat uczy się angielskiego, z bardzo słabym wynikiem zresztą. Przepisuje oderwane słowa i zwroty z Google, ale sam nie potrafi sklecić nawet najprostszego tekstu na poziomie 7 letniego dziecka. Typowy troll.
  • MartynaM 03.02.2022
    Kurczę, o szaraczkach napisałeś, a gdzie elitka?
  • Grain 03.02.2022
    MartynaM Elita nosi jedwabną, powabną bieliznę na nietrzymanie moczu i trzyma się w kupie.
  • Przecież opisałem całą elitę. Kogo pominąłem?
  • Grain 03.02.2022
    Edward Handscissors, nie powiem, że własną kupę, tzn. własne wywody.
  • Noico 03.02.2022
    Ale Ciebie nie pominął;))) Są tu wszyscy najważniejsi.
  • Grain 03.02.2022
    Noico, zdrowia nie ma.
  • MartynaM 03.02.2022
    Edward Handscissors ja nie jestem elitka. Dawaj Buczybora, Anta, Akwadara, Jareda itd. Oni tu od samego początku są.
  • MartynaM Dzięki za propozycję. Skupię się teraz na tych bohaterach. Tych trzech pierwszych często się widuje. Jared chyba coś rzadko.
  • Noico 03.02.2022
    Pasję, Dekaosa, oni się tak poświęcają dla portalu. Potraktowałeś ich wszystkich jak drugi sort.
  • MartynaM, To cykliczne jest, na razie poznajemy po części bohaterów drugiego planu.
  • Noico Wszystkich od razu nie można, bo będzie kociokwik i kakofonia. Ale nadmienię o Twoim zachowaniu, że piszesz pod dwoma nickami, to trochę nieuczciwe doktorze Jekyll.
  • MartynaM "Martyna", w tekście nie ma tego imienia :)
  • MartynaM 03.02.2022
    Edward Handscissors, no oni tworzyli z Adminem to miejsce i należy im się pierwszeństwo.
  • MartynaM 03.02.2022
    Edward Handscissors, ale jest inne znajome mi.
  • Noico 03.02.2022
    Edward Handscissors może nadmień najpierw o 22 nickach pana nietoperza, bo poczuje się obrażony. Ja mam tylko jeden.
  • Iza Luis 04.02.2022
    Część pierwsza nie być ostatnią, może być tylko wprowadzeniem. Chyba, że autor nie ma pomysłu na kontynuację, albo uniósł się honorem.
  • Iza Luis 04.02.2022
    Część pierwsza nie może być ostatnią
    -Poprawiłam zdanie, bo zabrakło jednego słowa.
  • pansowa 04.02.2022
    A kruszynka już rozszyfrowała moje 22 nicki? :)))
    To tylko z moich mógłbyś napisać tekst :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania