.

 

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Freya 26.09.2016
    Widzę lekkie rozdwojenie jaźni...a może to Bóg chce się powiesić?
  • Anonim 26.09.2016
    W sumie zgadzam się z Freyą, jest w tym pewien podział, udaje mi się go wyczuć przy rozpoczęciu drugiej zwrotki, przy pierwszym wersie. "Przestań ujadać" kazało mi się zatrzymać, z jednej strony mógł wypowiedzieć to w stronę Boga, w drugiej chcieć samego uspokoić. Szczerze, ta druga opcja bardziej mnie zachwyciła, ale na poezji niestety się nie znam dostatecznie i polegam na swoistych odczuciach, niemniej wiersz na 2 nie zasługuje (prawdopodobnie to znowu anonimowe oceny), dlatego nie zważaj na liczby, a komentarze, ja dałabym taką solidną czwórkę, ponieważ trochę mało mi było, trochę brakło mi do zachwycenia się, ale zachęciło do zerknięcia w inne Twoje utwory.
  • Człowiek umierający przez powieszenie raczej nie myśli i nie skupia się na wywołaniu zachwytu.
    Mimo wszystko, dziękuję.
    A co do tego fragmentu - moi pierwsi recenzenci i krytycy dostrzegają w tym element akurat mojej rzeczywistości. Prawdą jest, iż w oryginale druga i trzecia strofka były zmienione miejscami.
    Ostatecznie doszedłem do wniosku, iż człowiek umierający przez powieszenie, w momencie właśnie UMIERANIA, nie musi myśleć logicznie, czy też chronologicznie.
    I efekt o wiele bardziej mi się podoba.
    A do reszty swojej twórcczości zdecydowanie nie zachęcam. :)
  • NataliaO 26.09.2016
    Zawsze chciałem
    zrobić To w ciszy.
    Nie myśleć
    o życiu
    w chwili śmierci. -- Świetny Wiersz. Ten fragment był genialny, prosty, idealny ; 5:)
  • Dziękuje.
    Jak to mówią, robi się co można!
  • Pan Buczybór 26.09.2016
    Przyznam, że wiersz ciekawy. Dobrze napisany.5
  • Angela 27.09.2016
    W tej kolejności zwrotki są idealnie : ) Po pierwsze koncentrujemy się jak tego dokonać ( porządna lampa, wygodny sznur),
    później coś nam przeszkadza, ciut jak gdybyśmy szukali ratunku ( pies szczeka, więc nie jest idealnie)
    Później jest za późno, krzesło się majgnęło i przestajemy byś człowiekiem. Ot, taka moja interpretacja. Wielkie 5 : )
  • Wygodny sznur!
    Tak, to jest bardzo ważne! <3
  • Violet 08.10.2016
    Nieźle opisany stan pewnej ostateczności. Po przeczytaniu Twoich utworów można wpaść w depresję, ale trafnie wskazujesz na emocje z tym związane, wywołujesz potrzebę pomyślenia nad istotą bytu i zastanowienia nad osobą autora. Intrygujesz. daję 4
  • Mam nadzieję, że mówiąc o autorze nie masz na myśli konkretnie mojej osoby..
    Nie wiem, czy intryguje, czy zmuszam do refleksji.. szczerze mówiąc, po prostu piszę. Albo raczej przeżywam i próbuję to jakoś opisać.
    No, ale kończąc z tą pompatycznością - dziękuję!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania