Poprzednie częściOstry seks

Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Ostry seks #3 Podglądacz

Czarek Nowak wprowadził się do małego mieszkania, które znajdowało się na trzecim piętrze bloku mieszkalnego. Pewnego razu czytał sobie książkę i po skończeniu chciał odłożyć ją na półkę tylko po to, aby odkryć dziurkę w ścianie. Dziurka ta była mała, ale wystarczająco duża by widzieć przez nią wnętrze pokoju z mieszkania obok. Nowak podrapał się po głowie, błądząc okiem po meblach, dywanie, stole oraz siedzącej przy nim kobiecie.

– Kobieta?! – krzyknął i uderzył się w głowę – Jaka piękna...

Była to ubrana w kusą czarną spódniczkę brunetka o szczupłej figurze i dłoni skierowanej w stronę miejsca intymnego. Kobieta, całkowicie nieświadoma tego, że była podglądana, rozstawiła nogi i zaczęła sobie dogadzać rytmicznie przy tym kiwając głową. Czarek poczuł straszny ciężar w portkach, a następnie wyciągnął swojego małego przyjaciela i (dalej podglądając) także postanowił sobie dogadzać. Zarówno on, jak i jego współlokatorka zaczęli wydawać ciche jęki.

Dwudziesto-pięcio-letni mężczyzna czuł się jak w niebie. Z seksem miał tyle wspólnego, co leń do pracy. Do tej pory zadawalał swoje zwierzęce potrzeby pornografią, a konkretnie filmikami kategorii lesbijki.

Po kilku minutach masturbacji postanowił wejść na łóżko i włożyć penisa do dziurki, ale jak tylko to zrobił, doszedł i biały płyn poleciał strumieniem do pokoju sąsiadki, która, nawiasem mówiąc, cała zaczynała się trzęść z rozkoszy.

Parę minut potem ktoś zapukał do drzwi Nowaka

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Pan Buczybór 25.02.2022
    pierwsza część najlepsza. I ten tekst to niemalże parafraza początku pewnej mangi, która jest nawet wydana w Polsce, a jej tytuł to "Podejrzane sekrety"
  • Pan Buczybór 25.02.2022
    znaczy pierwsza część tego cyklu, a nie tej publikacji
  • CallMeDarkness 25.02.2022
    ciekawe. nie wiedziałem nawet o mandze o tym tytule

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania