Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Ostry seks

– A-anna...przestań! – protestowała – Przecież obie jesteśmy dziewczynami...

Anna nie słuchała. Zwinnie chwyciła nadgarstki swojej "zdobyczy" i po mału przystępowała do zmniejszenia (i tak już niewielkiego) dzielącego ich dystansu. Nagle usłyszała ciche jęki.

– Twoje słowa mówią "nie" – odpowiedziała drwiąco, całując jej szyję. – Ale ciało i to, jak rozsuwasz nogi już co innego; pewnie długo na to czekałaś...

– N-nie...

– Nie? – Uśmiechnęła się dziarsko i oburącz zaczęła rozpinać jej spodenki. – Cóż, będę tobą targała, jak workiem po kartoflach, więc się zrelaksuj :)

Anna przystąpiła do pracy: na samym początku ściągnęła jej spodenki, potem zaczęła czule masować jej czułe miejsce, a następnie umieściła głowę między nogami dziewczyny i zaczęła namiętnie ssać. Widoczna na twarzy ofiary ekstaza, wprowadzała drapieżniczkę w szał - po prostu nie mogła się oderwać od majtek nawet na sekundę! Podobał się jej smak cipki : była delikatnie słona przez wydzielający się z wnętrza mocz. Zlizywała go i połykała.

– Nosz kurwa, nie mogę tak już – zawowała, siadając jej na twarzy. – Rób mi dobrze i liż, nie, ssij. LIŻ I SSIJ!

Po chwili poczuła przyjemne łaskotanie. Ta dziewczyna wsadza mi tam język, pomyślała. Ssały sobie nawzajem cipki, a od czasu do czasu wsadzały sobie języki w dupy.

– Dochodze! A-ale dobrze, ja pierdolę! A-aaaah!

Po chwili spadły na podłogę i konały z rozkoszy.

CDN

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Pan Buczybór 05.01.2022
    dosyć zabawne, jak na tak wulgarny akt... Ogólnie to tylko mi ta buźka przy dialogu przeszkadza, a tak poza tym to ujdzie.
  • Akwadar 05.01.2022
    A czemu wulgarny...?
  • cos_ci_opowiem 05.01.2022
    Akwadar Bo cipadupa.
  • Akwadar 05.01.2022
    cos_ci_opowiem aha....
  • Pan Buczybór 05.01.2022
    trochę nie doprecyzowałem: wulgarne przedstawienie aktu seksualnego :)
  • Akwadar 05.01.2022
    Pan Buczybór a jeszcze bardziej doprecyzujesz? Ciekawym okrutnie, bo tej prezentacji to mocno skromnie...
  • cos_ci_opowiem 05.01.2022
    @Karola, czytaj i się ucz, jak się pisze ero-opowiadania. :)
  • Cicho_sza 05.01.2022
    Seksy chodliwy temat ostatnio ? Choć nieheteronormatywnego dawno tu nie było. Pomimo postaci lesbijskiej dominy liczyłam na więcej finezji ?
  • D.E.M.O.N 05.01.2022
    jak mnie najdzie wena(nie dziś bo zmęczony po całym tygodniu po sylwestrowym w robocie... eh) to Wam dostarczę finezji i to nie trochę :) już sobie wyobrażam to opowijskie swingersowanie :)
  • Akwadar 05.01.2022
    D.E.M.O.N finezji mówisz... brawo!
    Czekamy niecierpliwie!
  • pansowa 05.01.2022
    Jakaś nędzna moda czy co?
  • Akwadar 05.01.2022
    jaki seks taka moda ;)
  • D.E.M.O.N 05.01.2022
    Akwadar - jacy autorzy takie opowi, dlatego warto komentować. pansowa ma wyczucie, smak i jak widać nie rozpoznał klasy w tym utworze, ani w jego tematyce, co ja również potwierdzam, gdyż ostatnimi czasy ciężko tu o dobry tekst, a o erotykach w tych próbach wypocin to zapomnij!
  • Akwadar 05.01.2022
    D.E.M.O.N to komentuj! Puchacz już nie ma finezji i dlatego nie rozpoznał ;) :))
    Co do wypocin... zapewne masz świętą rację!
  • D.E.M.O.N 05.01.2022
    ktoś chyba ostrego seksu w życiu nie posmakował... nawet się nie podnieciłem, z teksty Karoli od kilku dni prawie mi podnoszą. więc słabe. z tego co widzę to tydzień temu jeszcze pisałeś o Bogu, więc akty i erotyka to na razie nie Twój gatunek. ale próbuj dalej.
  • Akwadar 05.01.2022
    Nie demonizuj, może się dopiero uczy seksowania, może dopiero zamierza? Nie ma co odmawiać prób, bo się zatnie i w życiu nie spróbuje ;)
  • D.E.M.O.N 05.01.2022
    Akwadar - lepiej od razu uświadomić, że to tak nie wygląda. lepiej niech nie pisze skoro nie wie, bo jeszcze ktoś kto też nie wie zdobędzie błędne wyobrażenie.
  • Akwadar 05.01.2022
    D.E.M.O.N e tam, życie szybko zweryfikuje ;)
  • Fionka99 05.01.2022
    ona ją tak ssała przez majtki?
    smacznego...
    poza tym z wnętrza kobiety nie wydziela się mocz, mocz to siki, a z wnętrza kobiety wydziela się śluz - fizjologiczna wydzielina pochwowa ułatwiająca stosunek i zapłodnienie.
  • Akwadar 05.01.2022
    Może majtki były afrodyzjakiem? Różne są fetysze... ;)
  • Fionka99 05.01.2022
    Akwadar dla mnie logika opowiadania po prostu się nie klei i nie mogłam sobie tego wyobrazić, tzn próbowałam i się krzywiłam.
  • Akwadar 05.01.2022
    Fionka99 na co jeden się krzywi, drugi się podnieca
  • satyrekrol 05.01.2022
    Ja przeczytałem to opowiadanko i moim zdaniem — jest nad czym debatować tu!
  • pansowa 05.01.2022
    Dziadostwo i tyle.
  • D.E.M.O.N 06.01.2022
    Jak komuś mocz jest za słony to może kupą zagryzać, wtedy już smakuje całkiem dobrze.
  • Ant 06.01.2022
    Nie mogę się doczekać ciągu dalszego
  • Iza Luis 06.01.2022
    Zaobserwowałam wzrost publikacji erotycznych, czy to jest portalowy challenge?
    Czy można się przyłączyć bez wcześniejszego typowania?
    Do kiedy jest termin?

    Bardzo proszę o udzielenie odpowiedzi.
  • CallMeDarkness 11.01.2022
    Ero challenge

    Termin do 22.02.2022

    Pióra w dłoń.
  • Loren_Visser 06.01.2022
    Toż to seksy, oł yeaaaaa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania