.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Canulas 10.05.2018
    Nie no, tu trzeba wrócić. Muszę nakręcić odpowiedni łęb z szafki z łbami, ale... No końcówkę przesuwasz wiele granic. Początkiem... Panie, nie mam tera siły, ale kurwa. Władca Pierścieni, finalna część trylogii.
    Podtytuł znasz.

    Co za wysyp zajebistych tekstów dziś.
    Kurwa, dzień założenia Opowi czy jaki ch...?
  • rubio 10.05.2018
    Znam. Kurde, muszę kiedyś przysiąść i prześledzić Twoje komentarze pod różnymi tekstami, żeby się nauczyć wyrażania uznania.
    Podziękował.
  • Canulas 10.05.2018
    rubio , e tam. Jak jebnie, to płynie samo.
  • rubio 10.05.2018
    Canulas no właśnie nie, poważnie to napisałem. Jak mnie jebnie, to raczej tak wymiatająco, że siedzę i kwadrans dumam, by wydumać "bardzo dobre". A u Ciebie flow się załącza. Serio podziwiam ten, właściwie, talent.
  • puszczyk 10.05.2018
    Dobre.
    Z pazurem. Taka surowa brutalność przekazu.
    Tylko cyniczny romantyk, jak niejaki James Bond, potrafił w tym stylu mówić "Kocham cię". :)
  • rubio 10.05.2018
    hm. Trochę nie wiem, jak się odnieść. Na pewno tak, że dziękuję za miłe słowa.
    Oraz, że, o, nie spodziewałem się, na ile sposobów można ten tekst zinterpretować. ;)
  • Enchanteuse 10.05.2018
    Wyczuwam dobry wiersz. Zostawiam ślad i obketnicę powrotu.
  • rubio 11.05.2018
    dziękuję, wychwytuję oraz oczekuję :)
  • Ritha 10.05.2018
    Kolejny świetny twór. Zacny tok myślenia i dobór słów zacny. Albo talent albo osobowosc... Albo jedno i drugie ;)
    Jesteś dla czytelnika jak kłębek włóczki dla kota - ciekawy, przyciągający uwagę, intrygujący.
    Gwiazdy, ofkors :)
    Pozdro
  • rubio 11.05.2018
    Żem się zarumienił przy tych alternatywach. ;)
    Albo jak nadgniła ryba, gdzieś w porcie... ale będę się trzymał Twojej wersji ;d
    dzięki i pzdr, ofkors :)
  • Skryty 11.05.2018
    Takie niepokojące i intrygujące. Podoba mi się. Czekam na więcej. Pozdrawiam!
  • rubio 11.05.2018
    a dziękuję uprzejmie. :) pzdr
  • Blanka 08.06.2018
    Nie żebym się znała- broń borze zielony - ale skoro porwałam się na komentarz pod wierszem- znaczy- bardzo mi się podoba.
    "Boję się.

    Boję się sprawdzić, czy umarłem.

    Boje się dowiedzieć, że żyję.

    Boję się przerazić, widząc

    że to nie o mnie mowa." - to bym sobie, sobie bym rombnęła bardzo chętnie.
    Rubio, no, brawo:)
  • rubio 09.06.2018
    Ja też się nie znam - gdybym się znał, to pewnie bym czegoś takiego nie napisał. Więc, wolę się nie znać, to daje dużo większe możliwości twórcze.
    Dziękuję więc za komentarz pod wierszem, jak by co - wrzucałem i inne ;)
    pozdrawiam ;d

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania