pasja

słowo pisane

tka na cienkiej nitce

skrzydła nocnego motyla

owija bandażem

pokruszony biały cukier

 

gorzki smak lukrecji

zgrzyta między kartkami

dusi cnotę

w czarce herbaty

zapomniany senny taniec

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Mia123a 07.03.2019
    Macie tutaj moje wypociny. I niech mi tylko ktoś pisanie że banalne, że proste, i że odbiera interpretacyjne przestrzeń. Brrr.
  • Mia123a 07.03.2019
    *piśnie
  • Mia123a 07.03.2019
    Nie na żart piszcie co chcecie, ja i tak już nie kontaktuje ;)
  • Dekaos Dondi 07.03.2019
    Mia-m Mia-m tekst:) W mym odczuciu - bo jeno tak odczuwam - ładny tekst:)
    Gdybym na torturach musiał wybrać, która szczególnie - to: druga. Za całość ***** Pozdrawiam:)
  • Mia123a 08.03.2019
    Heheh, Dekaos Dondi bardzo się cieszę że Ci się spodobało. Dzięki ;) Również pozdrox.
  • Margerita 07.03.2019
    Podoba mi się
  • Mia123a 08.03.2019
    Ciesze się Marg ;)
  • Canulas 07.03.2019
    Trochę nazbyt doniośle, ale to już chyba podchodzi pod subiektywne preferencje. Na pewno ewoluujesz i gdybym nie gustował w nieco innych wierszach, to.. nie, inaczej, bo sie motam.
    Nie mój gust, ale wiem, ze może sie podobać, o, tak lepiej.
  • Mia123a 08.03.2019
    Oj jo joooj ja już powątpiewam czy Tobie cokolwiek się podoba. Nie, no rozumiem, dzięki wielkie ;) Pozdrox
  • Angela 08.03.2019
    Nie wiem dlaczego tak niskie noty, bo wiersz naprawdę zacny, a szczególnie przedostatnia zwrotka.
    Pozdrawiam.
  • Mia123a 08.03.2019
    Bo nie lubią mnie :(
    Angela wielkie dzięki za opinie, fajnie że ostatnia zwrotka Ci się spodobała. Również pozdrawiam :)
  • Ja bym powiedział, że ostatnie dwie bardzo dobre i gdyby tylko je zostawić dały by radę jako samodzielny wiersz. Za nie dorzucę Ci później 5
  • Mia123a 08.03.2019
    Dzięki za opinie :)
    To co mam uciąć dwie pierwsze? Troche mi szkoda, bo długo żem nad nimi slenczała.
  • Mia123a ja podejrzewam, że ci którzy dali niskie oceny nawet nie doczytali do połowy. I przyznamy się, że gdyby nie Angela tez bym odpuścił na początku.
    Piszesz, że dużo czasu „straciłaś” na napisanie początku, i to czuć, jest naciągana i pisana na sile.
    Za to końcówka to, w mojej opini oczywiście (nie jestem ekspertem) , a więc końcowe dwie strofy pisane są lekko i dojrzale i mają to coś po co się zaglada do wierszy, powodują że człowiek przystaje i się zastanawia.
    Moim zdaniem jeszcze powiem Ci, że najtrudniejsze w pisaniu wierszy jest pozostawienie tego i tylko tego co nie ma wartości dla autora jedynie a będzie miało wartość dla odbiorców.
    W skrócie, gdyby to był mój wiersz, zostawiłbym tylko dwie ostatnie zwrotki.
    Ty zrób jak czujesz, to Twój utwór.
    Pozdrawiam
  • Canulas 08.03.2019
    Mia, nie patrz na noty. Jest git.
    Podbiję Ci średnią, bo zgadza się z Urycem.
  • Mia123a 08.03.2019
    Dzięki wielkie, zastanowię się. Również pozdrox :)
  • Mia123a 08.03.2019
    Dzięki :)
  • Mia123a 08.03.2019
    Teraz to, żeście mi już zupełnie namieszali w głowie. Zaraz zacznę coś zmieniać, poprawiać i się skończy na tym, że dupa z tego wyjdzie. Ale, ok oczywiście doceniam :)
    No dobra a gdyby tak wyrzucić druga zwrotke, czy pierwsza, jest, aż taka zła? A nawet jakbym usunęła dwie pierwsze no to wtedy wiersz nie będzie, no nie wiem zbyt jednolity, prosty. Ja już nic nie wiem. Nie, no muszę pomyśleć. Dzięks za opinie :)
  • Trzeci i czwarty wers w pierwszej, zabijają tę zwrotkę. Są słabe i takie... pospolite, choć nie o to słowo do końca mi chodzi. Wywal te dwa wersy i z ostatniego( ja bym wywalił) słowo „rumianym” a zastapił to jakoś np „alejami policzka” albo „cierpiącym policzkiem” albo „bolesnym policzkiem” coś w tym stylu, to drugie chyba lepiej pasi, ale obadaj.
  • chociaż rumiany w sumie może być :)
  • Mia123a 08.03.2019
    Dzięki za sugestie ;) Naprawdę.
    Ale mam dosyć, usunęła i napisałam jeszcze co innego.
    I tak właśnie zaczynam się plontać.
  • Wrotycz 23.03.2019
    Pierwsza strofa - no piękna, w wierszu autotematycznym o pasji pisania, tak ukryć swoją niepewność, brak wiary, szacun.
    Czytam - świetna ta metafora z bandażem i cukrem, ale ja naprawdę teraz nie słodzę, drobinki cukru w otulane w biel.
    Druga strofa - senny taniec w czarce herbaty. Syneztezja. Bardzo klimatyczny finał.
    Z przyjemnością - 5!
  • Mia123a 23.03.2019
    Ujejku. Wrotycz coś Ty tu robiś. Cóż za miła wizyta! Jak ja się zawsze cieszę, na Twoje komentarze. Jak miło, że czytasz. Dziękuję Ci bardzo, bardzo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania