Pokaż listęUkryj listę

Pasja i Literkowa zapraszają chętnych do wzięcia udziału w 43 edycji LBnDrabble!

Pasja zaprasza do Bitwy na Sto słówek!!!

 

Entuzjastów Drabble i nie tylko? Może to Ty napiszesz i wygrasz przyjemność podania wyzwania do kolejnej Bitwy.

 

Tematy to:

~ MOMENT... Chcę zachęcić Was do próby opisania wybranej chwili - tego, co się w niej dzieje, jak różne zdarzenia zachodzą na siebie, przenikają się, zagłuszają wzajemnie. A może Wasz moment będzie właśnie chwilą ciszy, spokoju, trwania, w którym nic - pozornie - się nie dzieje? Skupcie się na jednym momencie, jakimś tu i teraz, i spróbujcie to oddać w tekście.

 

~ PUSTE SKLEPY... Może to będą lata osiemdziesiąte dwudziestego wieku. Schyłek epoki komunizmu i rodzenie się nowego porządku. Może trudna codzienność, kartki żywnościowe, talony na benzynę i kolejki po wszystko. Może dzisiejsze pełne slepy ale... To również młodość i marzenia na?

 

Piszmy więc... Do zobaczenia w czytelni!

 

Można zamieścić obydwa tematy, albo jeden z dwóch. Piszemy jedno drabble.

 

Czas do 15 czerwca /północ/

 

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania;

https://www.opowi.pl/konkursy/

https://www.opowi.pl/profil/lbndrabble/opis

Albo pytaj u żródła: https://www.opowi.pl/forum/lbndrabble-43-zaprasza-na-ring-w1498/

 

Jak napisać sto słów. Jak podpalić Sto(s)ik, aby rozpalił czytelnika. Drabble to historia, taka mała brukselka i fajna zabawa.

Opowiadanie ograniczone do STU słów. Czasem do tej liczby wyrazów włącza się tytuł, ale niekoniecznie. Po napisaniu musimy sprawdzić, czy zamiast myślnika nie ukrywa się gdzieś łącznik; który liczy się jako osobny wyraz.

Drabble powinny być przyjemne i łatwe w odbiorze. Język lekki i nieskomplikowany. W stu słowach każde zdanie powinno być przemyślane i dopasowane do całości. I końcowa puenta musi błysnąć ogniem.

Trening czyni mistrza. Nie wymyślajmy zbyt trudnych tematów, bo otaczające nas przedmioty czy przyziemne sytuacje, potrafią zaskoczyć i niewyobrażalnie zainspirować do podpalenia Sto(s)iku.

 

Pozdrawiam z Literkową

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania