Paszkwiliki

Kto zaprzeczy, że Szpileczka

chamstwem jedzie doskonale,

temu w głowie siedzi sieczka

i wystają z niej robale.

 

Kto ze Szpilką tutaj knuje

i na chamstwo daje prawa,

tego nazwę brzydko wujem,

bo niefajna to zabawa.

 

Kto za chamstwem dziś optuje,

niech się schowa do szambiarki,

bo wstyd patrzeć jak tu pluje,

Szpilka, która nie zna miarki.

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (127)

  • Targówek 16.12.2020
    Czwórka, Laura.
  • laura123 16.12.2020
    Dlaczego nie piątka?
  • Anonim 16.12.2020
    Postawiłbym ocenę, ale jak? U kogoś źdźbło widzisz, a u siebie?... Ech.
  • laura123 16.12.2020
    Antoni, ja zawsze odpowiadam w tym samym tonie, co rozmówca. Trzeba umieć dostosować się do nadawcy. Tutaj się tego nauczyłam. Dzięki Wam i za to jestem wdzięczna, miedzy innymi właśnie tobie.
  • Narrator 16.12.2020
    Nie szkoda talentu na takie jałowe utarczki? Szpilka, owszem, kłuła, ale to nie powód, żeby pięściami obijać gały. Wstrzymuję się od oceny dopóki się nie pokochacie na oczach wszystkich :)
  • laura123 16.12.2020
    Na takie goowienka nie trzeba talentu, to żadna trudność, tylko Szpilka o tym nie wie i myśli, że jest wybrancem...

    Ja wolę mężczyzn, zdecydowanie, więc sorry... ?
  • Narrator 16.12.2020
    laura123 Nienawidzimy się w słowach, kochamy przez dotyk.
  • laura123 16.12.2020
    Narrator jaka nienawiść? Nie, nie, żeby nienawidzić trzeba dużo więcej niż tylko irytacji.
  • Narrator 16.12.2020
    laura123 Chodzi mi o to, że gdybyście siedziały przy jednym stole, byłybyście dla siebie miłe, bo nawet w największym wrogu, jest cząstka ciebie. Anonimowość internetu zachęca do tego typu „irytacji”, ponieważ nie trzeba oglądać twarzy drugiej osoby.
  • Lotos 16.12.2020
    Hahaha... ale jazda, te kobiety to są...
  • laura123 16.12.2020
    Fajnie, Lotos, ze wpadłeś. Może ☕?
  • Lotos 16.12.2020
    laura123 A wiesz , że z miłą chęcią napiłbym się z Tobą kawy, uważam Cię za dobra poetkę, chociaż poglądowo się z Tobą nie zgadzam, nie mniej byłoby ciekawie.
  • laura123 16.12.2020
    Lotos przykro mi, ale nie spotykam się z użytkownikami portali. Jedynym wyjątkiem był mój mentor, ktory uczył mnie poruszać się w poezji i dobrze pisać. To jemu zawdzięczam to, co dzisiaj umiem. Spotkanie dotyczyło właśnie moich umiejętności i ewentualnych braków. L

    My możemy pogadać sobie na portalu, pośmiać się czy nawet przekonywać do wlasnego zdania. Zycie wirtualne powinno być oddzielone od prywatnego. Takie jest moje zdanie.
  • Lotos 16.12.2020
    laura123 no jasne, wiesz, nie zgadzamy się poglądowo, ale wiersze piszesz fajne.
  • Szpilka 16.12.2020
    Słabiutko i nieudolnie, do moskalików temu czemuś daleko, tak to jest, gdy się chce, a umiejętności brak ?
  • laura123 16.12.2020
    To są paszkwiliki, "poetka" czytać nie umie?
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, formułę mają moskalików, nazwę już wymyślono, napierw się naucz wymyślone pisać, a potem będziesz nazwy własne zaprowadzać. Formułę moskalikową zna? Nie zna, to siedzi cicho i się nie błaźni. O!
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka tu cudzie opowi... nie ośmieszaj się albo się ośmieszaj, mnie to bawi.
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, co cię bawi? Że nieudolne moskaliki paszkwilkami nazwałaś? To kradzież czyjejś myśli twórczej!
    Napisz sobie w formie fraszek, a nie moskalików.
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka weź się ode mnie z tym rusycyzmem łaskawie odwal i twórz sobie to goowno na wlasny użytek i nazywaj jak chcesz... ja napisalam sobie paszkwiliki, bo tym są. Jeżeli nie potrafisz pojąć, to ja ci swojego rozumu nue odstąpię, bo jak? Może oleju sobie nalej i zatrybisz?
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, jakim rusycyzmem, to polskie słowo, oznacza śledzia albo fraszkę wymyśloną przez Szymborską.

    Ale ukradłaś formułę od Szymborskiej, złodziejko!
  • laura123 16.12.2020
    Idź do lekarza i to szybko... dopóki nie jest za późno.

    Najpierw sama piszesz, że to nie są moskaliki, teraz, że ukradlam... coraz gorzej.

    Mnie się bardziej z jej uwielbieniem dla Moskali kojarzą te bzdetki.
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, nie rozumiesz, że nie możesz nadawać nazwy fraszkom, ktore już nazwę mają? Inaczej to kradzież.

    To tak, jak ktoś napisze limeryk i nazwie go emeryk np. Pewnie, że treścią do moskalików temu daleko, formę tylko mają.

    Rozumiesz, tępa dzido, że formuła moskalika zaczyna się - kto powiedział, kto coś zrobil, ten zostanie ukarany?
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka paszkwil rzadzi się swoimi prawami. Mogę napisać taką formą, na jaką mam tylko ochotę. Inwencja twórcza jest niczym nieskrepowana, tępa dzido.
    To ciebie tylko wsztstko ogranicza, ale to nie mój problem.
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura złodziejka!
  • laura123 16.12.2020
    Aleś ty glupia... aż mi cię żal.?
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, to wymyśl własną formę, a nie kradnij od poetki i przypisuj sobie.
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka piszę tobie wyraźnie przecież, ze mogę wykorzystywać każdą formę, jaką tylko chce. Ty swoje paszkwiliki nazywasz moskalikami, to jeszcze bardziej nie w porzadku wobec Szymborskiej.
    Wstyd jej tylko przynosisz...
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, możesz uprawiać każdą formę, ale skoro nie twoja, to należy to zaznaczyć, czyli podać należną nazwę. Tak Szymborskiej nie znosisz, a jej fraszkę ukradłaś? Zabawne ? Popatrz na własne badziewie i się zawstydź, ja nie mam czego, w końcu sprawność mojego satyrycznego pióra nie oceniała trollica jak ty ?
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka twoja sprawność pióra jest tylko w twojej chorej wyobraźni. Ty jesteś wybitną, ale chamką , a z tym Szymborska nie ma nic wspólnego.
    Twoje wiersze są mechaniczne, nie widać emocji, tylko dążenie do naśladownictwa. Taka z ciebie poetka.
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, nie dość, że złodziejka to jeszcze ubliża, jak to moher zakłamany. Wstydź się!
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka gdzie ci ublizylam? To czysta prawda i dobrze o tym wiesz. Inni dopiero zobaczą, kiedy przeanalizuja te twoje " świetne wiersze". ?
  • Szpilka 16.12.2020
    laura123

    Wyzwałaś mnie od chamek, świętoszko. Na spowiedzi co powiesz? Pewnie popełnisz świętokradztwo
    i się nie przyznasz nawet, że ludzi wyzywasz i trollujesz na portalu! Ja ci nie wybaczę i do nieba nie pójdziesz!

    I wielu ci nie wybaczy, a to warunek, żeby się tam dostać!
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, aleś teraz palnęła jak łysy o beton, Szymborska nigdy nie była dla mnie pierwowzorem do pisania, jedynie małe formy, czyli fraszki.

    Widzisz, jak ty się znasz? Pierdzisz tak bez polotu, żeby tylko napierdzieć. Fu!
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka ciekawe czy tobie wybacza ci, ktorym w zywe oczy klamiesz pod publikacjami, wystarczy, ze ktos ci napisze pochlebny komentarz i chocby nspisal goowno, bedziesz chwaliła. Taka jesteś.
    Natomiast, kiedy cos sie nie spodoba komus chocby w twoim komentarzu, jak kigji, od razu staje sie twoim wrogiem. Okropny masz charakter.
    Dlatego martw się o siebie, no i tak za moje grzechy odpowiadać nie będziesz.
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka no pewnie, ze nikt nie jest dla ciebie pierwowzorem, przeciez w twoim mniemaniu nikt od ciebie lepiej nie pisze, a raczej nie naśladuje. Dlatego dretwe sa te twoje wypociny.
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, ja nie jestem modląca, nikt mnie nie będzie rozliczał jak ciebie. Opinie trolli to wiesz gdzie mam, co nie?

    A ty do trollic się zaliczasz i za trollowanie dostałaś bana, zatem nie pochlebiaj sobie, że twoja opinia ma dla mnie jakąś wartość. Poza tym nikt normalny nie chodzi za nikim i nie sczytuje, co kto do kogo powiedział, tylko ty to robisz i twój koleś! No trollica 100%!
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka uwazaj zebys ty bana nie dostała... za te swoje chamskie odzywki, bo bedzuesz musiała wtedy trollica siebie nazwać.?
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, nie projektuj, przecież sama tak o sobie myślisz. Wypracowałam własny styl i nie potrzebuję się na nikim wzorować, zrozumiałaś, czy napisać dużymi literami? ?
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka a jaki ty masz styl? Mechaniczny? Faktycznie nowość ?
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, jak na razie to ty ubliżyłaś od chamek, aczkolwiek donosicielstwem się brzydzę, ale po tobie to wszystkiego można się spodziewać, nieprawdaż? ?
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, ty już nie wiesz, co wymyślić tak cię kolka zawiści gniecie, napadasz na Kigję, a do pięt jej nie dosrastasz. Ona uprawia wiele form, a ty co? Wolniakiem tylko potrafisz?
  • Szpilka 16.12.2020
    *dorastasz
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka ten styl, to jakby porównać do pocalunku przez szybę... taki "emocjonalny". ?

    Co z tego, ze kigja wsztstkiego się czepia, a jedyne co jej wychodzi, to bajki dla dzieci. W tym jest dobra, nawet bardzo.
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, zawiść przez ciebie przemawia, Kigja ciekawą prozę pisze, próbuje różnych form, a ty co? W miejscu stoisz!
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka teraz nie wiem jak bys wlazila kigji w cztery litery, to nic ci to nie da. Ona zobaczyla jaka jesteś, odczula na wlasnej skórze.
    Ale nieźle wlazisz... moje uznanie.?
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, a ty z głową to masz wszystko dobrze? Przecież było o pisaniu, a że ty Jamazurowi w tyłek włazisz to widać, jemu się moja riposta podoba, a ty się plujesz na kilka stron. Coś między wami jest, jakieś bara-bara? Wtedy to zrozumiałe to twoje plucie ?
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka ja nie znam jamazura, nie wiem kto to jest.
    Mnie tylko bezczelność wersow uaktywnila...
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, tak, tak, pic do Szweda, bo Polak się nie da, to twój luby - Bogumił ?
  • laura123 16.12.2020
    Tak samo teraz twoja sugestia o bara - bara. Może i ty się umawiasz na portalach, skoro sugerujesz coś takiego, ja niestety nie z tych powodów tu jestem.
    Bogumila tez nie znam, tyle co z portalu i wspolnych poglądów na temat wiary.

    Na twoim miejscu spalilabym się ze wstydu... ale wiem, ze ty się nie spalisz, chamstwo rządzi się innymi prawami.

    Żal mi ciebie, jak każdej kaleki.
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, heheheheeh, nie zna Bogumiła, Celinki też nie? Hehehhehe, lelija niewinna, no rzucasz się na ludzi jak jakaś flama, powtarzasz się z tym chamstwem jak zdarta płyta, a tak w żywe oczy łżeć to nie chamstwo?

    Nad sobą się użalaj, bereciku moherowy ?
  • Szpilka 16.12.2020
    Laura, no widzisz, ja ciebie tak nie nazywam, a wojnę ty zaczęłaś, a skoro ci grzeczne moskaliki wadzą, to napiszę niegrzeczne, wtedy bęziesz mieć powód, żeby się pruć.
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, bo co? Chciałaś się zabawić cudzym kosztem? To się pobawimy! No pięknie się wyrażasz, pięknie, w ramki sobie oprawię, jak to modląca i nielubiąca chamstwa się do userki odnosi. Brawo, Laura! Brawo!
  • laura123 16.12.2020
    Debil nie rozumie won.
    Ty myslisz, ze ja taka jak ty, ze umawiam sie na portalach? Ty puknij sie w ten glupi, napuszony leb i to kilka razy, moze wtedy coś dotrze?
    Chamstwo zawsze wyprowadza mnie z równowagi. Co za debilizm.
  • Szpilka 16.12.2020
    laura123

    Hahahahaha, nie denerwuj się, bo ci żyłka pierdząca pęknie i zasmrodzisz cały portal, hahahahaha i luby poczuje, hahahahahaha ???
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka moj luby zrozumie. A ty bedziesz zawsze sama, bo ktos kto poczyta, co piszesz nie zechce nawet w tłustą dupe cię kopnąć. Zadowolona?
  • Szpilka 16.12.2020
    laura123

    Nie mam ani tłustej, ani nie jestem sama, nie projektuj ?
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura złodziejka ukradła fraszki Szymborskiej i nazwała je paszkwiliki!
  • Jamazur69 16.12.2020
    W samo sedno odemnie piątka
  • Szpilka 16.12.2020
    Jamazur, nie kłam, bo ciulowe, tak samo jak Twoje ? Lura to Twoja flama, bo tak na mnie naskoczyła za moje moskaliki ?
  • laura123 16.12.2020
    Dzięki. Najwidoczniej dobre, bo Szpilke przymurowalo i chyba czolgiem mozna ją tylko odsunąć.?
  • Narrator 16.12.2020
    Teraz rozumiem dlaczego Żydzi zaczynają modlitwę od słów: „Boże, dzięki, żeś nie stworzył mnie kobietą”.
  • laura123 16.12.2020
    Dobre! ?
  • Szpilka 16.12.2020
    Narrator, łojtam, łojatam, z trollami dobrze się czasem zabawić ?
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka się bawi... widać.?
  • Narrator 16.12.2020
    No, ja cały czas uważałem, że to taka zabawa. W sypialni skakanie po łóżkach, darcie pierza i walenie się poduszkami po głowie. Bardzo terapeutyczne.
  • laura123 16.12.2020
    E tam, Narrator. Co to za życie, co za zabawa... chamstwem jechać, to dopiero COŚ, prawda Szpilka?
  • Szpilka 16.12.2020
    Narrator, nom, trollica potrzebuje bęcki co jakiś dostać, inaczej źle się czuje, a ja była sportsmenka, to czemu nie? ?
  • Narrator 16.12.2020
    laura123 A czy to tak trudno okazać drugiej osobie odrobinę szacunku, nawet jeśli ma odmienne zdanie?
  • laura123 16.12.2020
    Narrator mam okazać szacunek osobie, ktora sugeruje, że jestem tutaj zeby sie umawiać z użytkownikami? Do takiego dna mam mieć szacunek?
    Wypraszam sobie!
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura O! Świętoszkowi hamulce puściły, zaczyna ubliżać, tak trzymaj, niech wszyscy przeczytają, kim jesteś naprawdę. A tak się innych o chamstwo pomawia, co nie? ?
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka ty jestes dno. Mogę stad wylecieć, ale tak pojebanej baby, to nie widzialam jeszcze.
  • Szpilka 16.12.2020
    Lura, hahahaahahah, no miałyśmy się fajnie bawić, a tobie zawory puściły, czy to moja wina? Hahahahaahah
  • Szpilka 16.12.2020
    laura123

    A ja mam dziś trochę czasu, bo na montera czekam, to się pobawimy jeszcze, co? Hahahahahaah
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka myślę ze Admin to poczyra i zobaczy twoją marną prowokację, a jesli nawet nie, to mam to gdzieś.
    Dawaj, pokaż idiotke do końca...
  • Szpilka 16.12.2020
    laura123

    Niech czyta, jak mnie wulgarnie wyzwałaś, brawo, Lauro, jak prawdziwy berecik moherowy ?
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka czlowiek wyprowadzony z rownowagi przez chamstwo, tak reaguje czasami. Sama tego chciałaś i chcesz jeszcze... ?
  • Szpilka 16.12.2020
    laura123

    Jak to się nie da długo maski nosić, co nie? Spadła i co pokazała? Obłudną Laurę, co przeklina jak obsmarkany dziad spod budki z piwem, a fe!
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka e tam, to za malo spaslaczku. Dawaj jeszcze!?
  • Szpilka 16.12.2020
    laura123

    Heheheehhe, a mnie to ani ziębi, ani grzeje, sobie wystawiłaś cenzurkę, kto tu chamem?
  • kigja 16.12.2020
    Szpilka,

    Nie rozumiem Twojego oburzenia...
    Jest napisane -Kto zaprzeczy, że Szpileczka- no, kto pisze wrogowi Szpileczka?!
    Tylko ktoś, kto nie uważa Cię za wroga i chciałby nieco zacieśnić więzy, to znaczy zaślinić, hahahaha

    Poprawiłyście mi humor :)))
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka nie bądź taka pewna. Mogą mnie tu nie lubić za szczere komentarze, ale i ty sie spalilas chamstwem. Tego ci nie zapomną...
  • Szpilka 16.12.2020
    Kigja, to poczytaj pod moimi moskalikami, jak zaszalała, nic nie mam do satyry na własny temat, ale jej te moskaliki nie wyszły i to napisałam, patrz, jak się pluje ?
  • laura123 16.12.2020
    kigja a ja myslalam, ze ty sie tak cieszysz z odzyskania wspanialej przyjaciolki? Zobacz, masz ją na tacy, tylko brać.
  • Szpilka 16.12.2020
    laura123

    laura123 14 min. temu
    "Szpilka ty jestes dno. Mogę stad wylecieć, ale tak pojebanej baby, to nie widzialam jeszcze."

    To twoje słowa, stara hipokrytko!
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka stara to ty jestes... znowu pod siebie oceniasz. ?

    Podtrzymuję to zdanie. Prawdziwe do bólu.
  • Szpilka 16.12.2020
    laura123

    laura123 18 min. temu
    "Szpilka spierdalaj debilko!"

    Pani już podziękujemy, pani już o sobie powiedziała wszystko ?
  • kigja 16.12.2020
    laura123

    Czujesz przed Szpilką respekt i bardzo, ale to bardzo chciałabyś się z nią zaprzyjaźnić. To widać i czuć.
    Więc staraj się, staraj, może dopuści cię do siebie...
  • laura123 16.12.2020
    kigja nie jestem lesbijką...
  • kigja 16.12.2020
    laura123

    A gdyby Szpileczka okazała się nie tylko inteligentna, ale także ładna i zmysłowa, nie poszłabyś w tango?
    No, nie gadaj...

    hahahaha
  • Szpilka 16.12.2020
    Kigja, nigdy w życiu, lubię żarty i wolność słowa, ale mi ktoś rynsztokiem w twarz jedzie, to nie dla mnie towarzystwo. No jakieś granice trzeba mieć, po to są krótkie formy poetyckie, żeby sobie poużywać, a nie wulgarnie wyzywać.
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka nie jedzie rynsztokiem... sugestia, ze ktos z kims sue bzyka na portalu, to kultura jak sie patrzy... no debilizm.
  • kigja 16.12.2020
    Szpilka

    Najważniejsze, żeby umieć żartować. Ja żarty kocham, ale nie ma za bardzo z kim żartować...

    Miłej i owocnej wojenki, Szpileczko i laureczko ?
    Lecem w szary świat.
  • Szpilka 16.12.2020
    Kigja, ano nie ma z kim żartować, czas chyba poszukać innego miejsca, bo tu za dużo toksyn, a ja wolałabym zostać sobą, ciao i miej się dobrze ?
  • kigja 16.12.2020
    Szpilka

    Ale chyba nie zamierzasz zrezygnować z opowi?!
    Na którym portalu spotkasz człowieka o stu tysiącach twarzach, albo innego, który uważa siebie za dobro narodowe?!

    Nieeeeeeeeeeeeeee!
    Zostań i wojuj z laórom, tak ładnie Wam to wychodzi i można przynajmniej boki pozrywać, to dobre dla grubasów.

    Jane Fonda zbiła fortunę na odcudzaniu, Wy też możecie zbić.
    Się.
    hahahahhaha

    ?
  • Szpilka 16.12.2020
    Kigja, ale ja tu nie mam wolności twórczej, pamiętasz filmy Barei? Kutz go nękał, a jego twórczość filmową nazwał sarkastycznie bareizmem, a Antczaka z kolei nękał kacyk Janusz Wilhelmi, reżyser musiał uciekać do USA, dobrze, że mu się tam powiodło.

    Napiszę na lewaka niedobrze, na prawaka niedobrze, obśmieję personę z portalu też krzywo i żeby chociaż krytykant miał coś sensownego do powiedzenia, wulgarnego ubliżania nie można nazwać wymianą poglądów. Nie jestem zarozumiała, ale to pospolitowanie się z naturszczykami zwyczajnie mnie znużyło.
    No nudne są te ataki naturszczyków, i tyle, bo ani zabawne, ani twórcze, ani odkrywcze, dno i pół metra mułu.

    Fonda cierpiała na anoreksję, czyli wszystkich pięknie wykiwała, pewnikiem przez tatusia, bo tylko synka Petera widział.

    Udanego wieczoru ?
  • kigja 17.12.2020
    Szpilka

    Nie kokietuj.
    Masz doskonałą wolność twórczą i wiernych czytelników. Nic tylko pisać i pisać.
    No, i żeby to nie były donosy, bo kto pisze donosy, tego w tyłek kujną osy xd

    Pozdrawiam
  • Szpilka 18.12.2020
    Kigja

    Tak, tu trafiłaś w punkt, bardzo sobie cenię uwagi czytelników np. Antoniego, które ma niezwykle czułe ucho i wychwytuje każde potknięcie akcentowe. Twoje niezwykle barwne komentarze, jak i Pasji, Dekaosa albo Tjeri, umiejącej merytorycznie odnieść się do wiersza i wszystkich innych szanownych czytelników, dzielących się wrażeniami po przeczytaniu utworu. Jak to się mówi - potrzebne drugie oczy, żeby mieć pełny obraz własnych usiłowań twórczych. Pamiętam, gdy pewien laureat konkursu /w nagrodę wydrukowano jego wiersze/ napisał bardzo ładny wiersz, ale użył w nim strasznie dużo wyrazów, zaczynających się na literkę p. i nikt tego nie zauważył tylko ja, on oczywiście też nie, stwierdził humorystycznie, że się zapykał.

    Polubiłam tu kilku ludków za ich sposób bycia i poczucie humoru, no i dobre pisanie, które chętnie podczytuję.

    Nie kokietuję, reżimem trąci miejsce, gdy się nie można wypowiedzieć satyrycznie na tematy polityczne albo religijne, bo komuś się uroiło w biednej głowie, że to zamach na demokrację albo swobodę wyznaniową. A przecież za znielubionej komuny funkcjonowała satyra, robiono kabarety, śpiewano piosenki, nakręcano filmy, baaaaaaaaa, za czasów hitlerowskiej okupacji też funkcjonowała, większość pewnie zna tę piosenkę:

    (...)
    Siekiera, motyka, piłka, alasz,
    Przegrał wojnę głupi malarz,
    Siekiera, motyka, piłka, nóż,
    Przegrał wojnę już, już, już.

    Takie prześmiewcze pisanie miało określony cel, ma też i dziś, ale o tym trzeba wiedzieć.
    No, cóż poradzić, gdy ktoś nie odróżnia niewinnych żarcików od prymitywnej nagonki albo mowy nienawiści, ale koniecznie chce być ważny, tylko pokiwać głową z politowaniem.

    Też pozdrawiam ?
  • Szpilka 18.12.2020
    *kręcono
  • laura123 18.12.2020
    Szpilka a ty to nie mozesz prowadzić spamu pod swoimi tekstami? Przyrosłaś tutaj z kigja?

    Trzeba mieć wyjątkowy tupet, żeby porównywać się do Antczaka czy Barei i jednocześnie być dumnym z pochwał na opowi. Komedia na żywo... ?
  • Szpilka 18.12.2020
    Nie dyskutuję z cynicznymi potworkami, tylko z ludźmi, ty się do nich nie zaliczasz, zatem daruj sobie ten bełkot. Trzeba ci zieloną flegmą charknąć w oko, żebyś w końcu zrozumiała, że z zaprzańcem i prostaczką nie chcę mieć nic wspólnego?

    Poza tym twoje to są majtki.
  • laura123 18.12.2020
    Szpilka to po co przychodzisz z tym pierdolamento pod mój tekst?
    Masz swoje i tam snuj swoje chore wizje.

    Zabawna jesteś...?
  • Szpilka 18.12.2020
    ???
  • laura123 18.12.2020
    ??
  • kigja 18.12.2020
    Szpilka

    Rób swoje, pisz, komentuj, baw się, a całą resztę olej olejem i podpal xd

    Ja pierdolę, jak mnie boli gardło :( W nocy mnie rozbolało. I mam teraz zrobić, jak muszę tyrać?
    To jest dopieo problem, a nie jakieś gówienka opowijskie.

    Przeczytaj moje drabble Porządki i sobie dopowiedz.
    Może soda wypłuczę?
    A można zjeść sodę? Tzn wypić z gorąca wodą?

    UMIEEEEERAM :(((
  • laura123 18.12.2020
    kigja zdrowia życzę... i polecam Orofar. Piorunem działa... ?
  • kigja 18.12.2020
    laura123

    To idź mi kupić ?
  • kigja 18.12.2020
    Oddam kasę, jakby co ?
  • Szpilka 18.12.2020
    Kigja, jodyną albo jodopowidonem płucz, rozcieńcza się z wodą, działa, sprawdzony sposób. Soda też pomaga, ale woda utleniona bardziej, też się rozcieńcza.

    Oj, współczuję bardzo, kuruj się i wracaj szybciorem do zdrowia ?

    Przeczytam, a jakże ?
  • laura123 18.12.2020
    kigja przecież nogi cię nie bolą, tylko gardło...?
  • kigja 18.12.2020
    Wszystko mnie boli?
    Jak umrę to tylko przez ciebie?
  • laura123 16.12.2020
    Będzie ci wierna, dopoki nie napiszesz jej przeciwnego zdania... ale jak się bedziesz pilnować, to zrobi z ciebie tutaj gwiazdę
  • Szpilka 16.12.2020
    laura123 14 min. temu
    "Szpilka ty jestes dno. Mogę stad wylecieć, ale tak pojebanej baby, to nie widzialam jeszcze."
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka to prawda. Jesteś chora!
  • Szpilka 16.12.2020
    laura123

    laura123 18 min. temu
    "Szpilka spierdalaj debilko!"

    Pani już podziękujemy, pani już o sobie powiedziała wszystko ?
  • laura123 16.12.2020
    Szpilka o tobie powiedzialam. Czytać ze zrozumieniem tez nie umiesz?
  • kigja 16.12.2020
    Szpilka

    Do mnie tez tak ciepło pisała...
    ?
  • Szpilka 16.12.2020
    Kigja, no popatrz, a tak o chamstwie wrzeszczy, grzeczne moskaliki jej przeszkadzają! A sama rynsztokiem jedzie!
  • laura123 16.12.2020
    Różnie tu ludzie podchodzili do krytyki, ale takiego wariata jeszcze tu nie było.
  • Szpilka 16.12.2020
    laura123 18 min. temu
    "Szpilka spierdalaj debilko!"

    Pani już podziękujemy, pani już o sobie powiedziała wszystko ?
  • laura123 16.12.2020
    Trzeba byc naprawdę debilem, zeby pisać ze bronię kogos, bo z nim bara- bara uprawiam.

    Kigja uwazaj na siebie, bo Szpilka ni ewiadomo z jakuego powodu ciebie broni. Mozliwe, ze sie zakochała...
  • laura123 16.12.2020
    Nie wiadomo korekta.
  • kigja 16.12.2020
    Nie można zakochac sie w kimś, kogo się nie zna.

    Gdybyś była inna, to mogłabyś się zaprzyjaźnić ze Szpileczką, bo ją cenisz i szanujesz za wiedzę, której ci brak.
  • laura123 16.12.2020
    kigja nie cenię jej, ani nie szanuję. Moglam zaprzyjaźnić się z nią tysiąc razy, wystarczylo tylko pochwalić. Tu do tej przyjaźni duzo nis trzeba. To ona nawet ciebie byla chetna poświęcić dla przyjaźni ze mną, ale ja nią gardzę.

    Bierz ją sobie.?
  • kigja 16.12.2020
    laura123 Ale tak po prawdzie, to Szpileczka nie jest rzeczą, żeby ją sobie wyszarpywać.

    Cenię Szpilkę za wiedzę i sposób przekazywania jej innym. Nie czuć w komentarzach pogardy, tylko chęć pomocy i dla mnie ten odruch serca jest niezwykle istotny. O ile nienajważniejszy.

    Twoje przeciwieństwo.
  • laura123 16.12.2020
    Odruch serca? Życzę żebyś pozostała z tą wiarą. Rozczarowania są bolesne.

    Trzymaj się ciepło ?
  • Celina 16.12.2020
    Powiedzieć świetne, to tak jakby nic nie powiedzieć. Cudowne, wspaniałe, celne, w punkt, peel trafiony zatopiony.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania