Persefona

Tęsknisz?

Tak, że zimny jedwab nie chłodzi rozgrzanego ciała?

Że rogalik księżyca z poduszki,

z gwiazdką,

która mruga, oszukuje blaskiem?

Tęsknisz.

Bo ciało oddałaś, a tu noc dłuuuga strasznie.

Właśnie...

 

Mała.

 

Zimna jak próżnia doskonała.

Miałaś

sen wariacki z pożogą wulkanów.

Liryczny.

Szalony.

Powinnaś płynąć, a tu nic z błogostanu.

 

Kochasz?

Chyba własne smoki.

Osobiste demony, wychodzące z mroków.

Pełne marzeń.

Własnego uroku.

 

Pewnie tęsknisz ( bo za tym się tęskni).

Pewnie kochasz ( bo tego Ci trzeba).

Pewnie myślisz (że pełno jest grzesznic).

Pewnie pójdziesz ( do czyjegoś nieba).

 

Gdzie sens,

w takim "The End"?

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 23

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (164)

  • betti 26.08.2019
    Co mu tutaj mamy... ktoś kocha Pl, ale Pl nie kocha i wyśmiewa tę miłość, która mu spadła z obłoków. Pl podchodzi do miłości, jak prawdziwy poeta - za to, że mnie kochasz - zabiję cię - piórem. Pokażę wszystkim, że jesteś dla mnie - nikim. Podepczę cię, bo mogę, boś zakochana i znów wrócisz... Czy nie jest tak, że PL w ten sposób stara się dowartościować? Może w życiu mu nie wyszło i musi odreagować na tych, którzy go kochają, bo tylko oni są skłonni wybaczać i wybaczać... A może Pl w ten sposób chce pokazać innym kobietom, w jakim to jest powodzeniu, bo ktoś go chce i liczy, że ustawi się kolejka chętnych do - poniewierania?

    No, ciekawy wiersz przede wszystkim pod względem możliwości zagłębienia się w ludzką psychikę.
  • puszczyk 26.08.2019
    Świerzbi cię, oj świerzbi...
    Zdaje się, że ktoś tu niepisaną umowę łamie...
  • betti 26.08.2019
    W moim komentarzu nie ma nic osobistego, odniosłam się jedynie do - treści. Oceny też nie wstawiłam, bo trudno coś takiego ocenić.
    To tyle.
  • puszczyk 26.08.2019
    Mimo wszystko...
  • Bogumił 26.08.2019
    Z tego wiersza można wyciągnąć tylko jeden wniosek puszczykowski, że ci się na portalu nudzi.
  • puszczyk 26.08.2019
    Jaki interlokutor - takie wnioski.
    Jaki poziom umysłowy wpisującego - takie moje zainteresowanie.
  • Bogumił 26.08.2019
    Na małym pisarczykiem z Florencji to Ty nie jesteś.
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił Jasne. Dużym - 182cm i 94 wagi. :)
  • puszczyk 26.08.2019
    No i patrz pan, a głupim ludziom się podoba (:
  • Bogumił 26.08.2019
    puszczyk i gdzie one mają oczy
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił Na pewno nie tam, gdzie ty :)
    A przy twoich "dziełach florenckich" tylko misi, ich klony i betka (dla uprzejmości, bo na poezji się akurat zna) coś bąkną pochwalnego.
  • betti 26.08.2019
    Puszczy napisz coś historycznego, jako historyk daj jakąś rozprawkę... może być o AK, też się trochę znam, chętnie wejdę w ciekawe tematy. Potrafisz, czy tylko o d. Maryny?
  • puszczyk 26.08.2019
    betti Nie pisuję historycznych rozprawek, bo nie śledzę źródeł, nie znam wielu opracowań, więc mam sporo pokory, aby ryzykować operowanie faktami, które można różnie interpretować.
    Mam swoje poglądy, ale są one całkowicie prywatne i nie narzucałbym ich nigdy publicznie.
    Zresztą wiadomo co by się tu działo przy współudziale wybitnego historyka portalowego.
    Z tego okresu masz moje opko fabularne "Rozszumiały się jodły czerwone".
    Historię sfabularyzowałem, ale jest tam ślad opowieści mojego dziadka, partyzanta AK i NSZ z okresu tuż po wojnie.
  • betti 26.08.2019
    puszczyk ja jestem laikiem, ale śledzę, czytam nowości, bo dotyczą mojej ojczyzny, a ty historyk i nie czytasz, nie znasz źródeł? Nie potrafisz napisać rozprawki, mając dodatkowo w rodzinie legendę AK? Słabiutko...
  • Bogumił 26.08.2019
    puszczyk ja też czekam na Twoją prozę historyczną, dobrą.
  • puszczyk 26.08.2019
    betti Nie na tyle śledzę, abym pokusił się o pracę historyczną.
    Trzeba mieć pokorę wobec historii, aby się podejmować takich działań.
    Skoro ty śledzisz tak dobrze i aktywnie, to sama napisz.
  • Kastor 26.08.2019
    puszczyk a o to ci chodzi;) postawiłem 5 teraz ale średnia wzrosła zaledwie o 0,1.
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił Nie myląc rozprawki z prozą, to już wskazałem betti opko.
  • puszczyk 26.08.2019
    Kastor Mówiąc szczerze, to wali mi to.
  • Bogumił 26.08.2019
    puszczyk ja też stAwiam piątkę
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił To źle.
    Im wyższa tu ocena, tym gorzej dla autora i utworu.
  • betti 26.08.2019
    puszczyk ale mi nie chodzi o pracę naukową, zwyczajne zdanie na temat AK, rozprawka, za i przeciw i tezy oraz podsumowanie. Zwykła rzecz. Gdybym była historykiem, to żadna przecież sztuka. Możesz oprzeć się na danych za komuny i dzisiejszych. Fajny temat.
  • puszczyk 26.08.2019
    betti Fajny, ale nie przy istnieniu w tym samym miejscu Bogusia.
    Raz się z nim wdałem w historyczną polemikę i więcej tego błędu nie popełnię.
    Osobiście nie spotkałem tak ciężkiego przypadku bufona w połączeniu z wybiórczą wiedzą ulotkową pod tezę.
  • Bogumił 26.08.2019
    puszczyk udowodniłem ci wtedy brak wiedzy a ty nie miałeś argumentów
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił W porządku, synuś.
    Jeśli lepiej ci się uśnie z tą myślą, to kij na drogę.
  • Bogumił 26.08.2019
    puszczyk miałeś dwa teksty, mogłeś się wypowiedzieć, a Ty nic.
  • betti 26.08.2019
    puszczyk bo ty nie masz żadnej wiedzy i boisz się ośmieszenia... tak to wygląda. Pod publikacjami historycznymi ty zamiast na temat, to o swoich urojeniach. Co z tobą gadać... chwal się dalej, tylko trochę rozsądniej, bo żenada.
    Pa marzycielu...
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił A może byś sobie tak poszedł pod apel jasnogórski?
  • Bogumił 26.08.2019
    puszczyk idę, pa, Betti czytałaś modlitwę Misia? Wrzuciłem też tekst dla Ciebie o Zamku Lubelskim
  • puszczyk 26.08.2019
    betti Oczywiście betonku.
    Masz całkowitą rację i już idźcie oboje.
    Specjaliści od pieprzenia w bambus i nabijania setek kretyńskich wpisów, cholera.
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił Obyś poszedł na pewno.
  • betti 26.08.2019
    puszczyk zdenerwowałeś się? Niepotrzebnie. Na przyszłość wymyśl sobie bardziej rozsądny dyplom.

    Miłego...
  • puszczyk 26.08.2019
    betti Miłego.
    Jeśli sobie życzysz prześlę ci skan, albo mms.
    Raczej nie będziesz miała nic w zamian do wysłania.
  • puszczyk 26.08.2019
    Tylko później odszczekasz publicznie zawoalowane pomówienie.
  • betti 26.08.2019
    puszczyk raczej nie, ja po podstawówce.
  • betti 26.08.2019
    puszczyk jeżeli faktycznie masz ten dyplom, to tym większy wstyd, że w merytorycznych rozmowach stać ciebie tylko na wycieczki osobiste...
  • IgaIga 26.08.2019
    betti - Ty naprawdę nie masz nic do roboty?
  • betti 26.08.2019
    IgaIga a co to Ciebie obchodzi?
  • puszczyk 26.08.2019
    betti Mam w dupie twoja opinię na temat mojej wiedzy, ale napisałaś pomówienie, a to już jest niebezpieczne.
    Może własnymi dyplomami się pochwalisz (do wglądu) zanim zaczniesz oceniać kogokolwiek.
  • IgaIga 26.08.2019
    betti - Tyle co Ciebie powinny obchodzić cudze dyplomy.
  • puszczyk 26.08.2019
    IgaIga Dokładnie.
    Wszystkim się interesuje byle tylko podbić pieprzenie w jednym miejscu i zaistnieć.
  • Bogumił 26.08.2019
    Iga ale to puchacz się cały czas nimi chwali
  • IgaIga 26.08.2019
    Zaglądam sobie w ciągu dnia (z pracy) i widzę kto tu przesiaduje 24 na dobę. Do roboty byście się wzięli. Zamiast uderzać do MOPS-u :D
  • IgaIga 26.08.2019
    Bogumił - a Wy mu dosrywacie. Z zazdrości?
  • Bogumił 26.08.2019
    IgaIga nie ma żadnej wiedzy i to mu tłumaczymy że to papier bezwartościowy. A on nie kuma
  • betti 26.08.2019
    IgaIga twój mnie jakoś nie interesuje, ale interesuje kogoś, kto nie potrafi merytorycznie się wypowiedzieć na żaden temat związany z historią. Kto na wszystko ma diagnozę lekarską, stosowaną wg własnych kryteriów.
  • betti 26.08.2019
    IgaIga a kto uderza do MOPS-u? Nie można mieć własnych, zaoszczędzonych pieniędzy, od kiedy?
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił Przyślij swój i się skończy.
    Głąb jesteś jak koleżanka, to piszecie duperele i robicie gównoburze gdzie się da, bo na nic więcej was nie stać.
    Naukowiec - historyk się znalazł.
    Idź ty w piach i nie denerwuj ludzi własnym oczadzialstwem razem z betonką.
  • puszczyk 26.08.2019
    betti To masz diagnozę - jesteś głupsza niż siódmy cycek Godzilli.
    I spływaj stąd, bo tylko zadymy umiesz robić.
  • betti 26.08.2019
    Dziękuję, puszczyk, mój osobisty medyku.
  • Bogumił 26.08.2019
    puszczyk jak sobie życzysz o histeryku
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił No to won gównoburzanie pod apel jasnogórski.
    Ślij ten dyplom... uznania chyba za zadymiarstwo.
  • Bogumił 26.08.2019
    puchacz spoks
  • IgaIga 26.08.2019
    betti - rzecz w tym, że merytorycznie jest tylko wtedy kiedy jest po waszemu. Dlatego nie ma większego sensu z wypowiadaniem się na konkretne tematy.
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił Won.
    Kompilację z trzech, cudzych artykułów to nawet taki idiota jak ty potrafi zrobić.
    Tylko nawet artykuły, czy opracowania trzeba umieć dobrać, aby tekst uwiarygodnić.
    I miałbym cokolwiek pisać o historii w miejscu, gdzie ty się sadzisz na znawcę?
    Za bardzo się szanuję.
  • Bogumił 26.08.2019
    Iga to łgarstwo bo on nic nie pisze
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił Nie tam, gdzie ty jesteś, błaźnie.
  • IgaIga 26.08.2019
    betti - ja tylko sprawdzałam czy wiesz co to MOPS. Luz.
  • IgaIga 26.08.2019
    Bogumił - nie? To co ja czytam?
  • Bogumił 26.08.2019
    IgaIga ale po co kłamiesz
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił Bajka o wężu.
  • Bogumił 26.08.2019
    puszczyk za bardzo się szanujesz żeby coś napiasac? To są jaja.
  • Bogumił 26.08.2019
    IgaIga ataki personalne na nas;)
  • betti 26.08.2019
    IgaIga to jeszcze zapytaj ile mam na koncie, jak już jechać, to po całości.
  • IgaIga 26.08.2019
    Bogumił - ja? To pomówienie.
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił Bajka o wężu.
    Ewa, przerwij, bo się tych parchów w żuciu nie pozbędę.
  • IgaIga 26.08.2019
    betti - a co mnie Twoje konto obchodzi? Przychodzisz z zaświadczeniem o miesięcznym dochodzie na osobę i się pomyśli;)
  • Bogumił 26.08.2019
    IgaIga po co się do tego mieszasz skoro nie wiesz o co chodzi
  • puszczyk 26.08.2019
    życiu* :)
    Ależ mi dziadostwo ciśnienie podniosło (((:
  • IgaIga 26.08.2019
    Bogumił - ja wszystko wiem.
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił Bajka o wężu.
  • IgaIga 26.08.2019
    puszczyk - jus, jus...
  • puszczyk 26.08.2019
    IgaIga biegusiem, bo wylewu dostanę :)
  • betti 26.08.2019
    IgaIga ty chodzisz? Ja bym się ze wstydu spaliła korzystać z publicznej jałmużny. To tylko dla pijaków i patologii.
  • puszczyk 26.08.2019
    IgaIga Ewa, ten przychlast myśli, że Ty po prośbie do MOPS-u :)))
    Ale jaja!
  • akwamen 26.08.2019
    ja pierdziu, ale burdel zrobiliście z opowi hlip, hlip, hlip
  • IgaIga 26.08.2019
    puszczyk - :D
  • puszczyk 26.08.2019
    akwamen Chyba nie jesteś zdziwiony autorstwa?
  • puszczyk 26.08.2019
    IgaIga Zdechłem ze śmiechu nad tym mózgiem :D
  • betti 26.08.2019
    ależ skąd puszczyk niewinny, on tylko epitety, kogo to obchodzi...
  • IgaIga 26.08.2019
    betti - jam jest MOPS. W najczystszej postaci.
  • puszczyk 26.08.2019
    betti Idź do MOPS-u. Tam nie tylko dla pijaków, ale też uchyniętym umysłowo coś dadzą :)))
  • puszczyk 26.08.2019
    IgaIga zdechłem normalnie :)))
  • betti 26.08.2019
    IgaIga to ty szycha tutaj... masz MOPS na własność, no, no...

    Puszczyk, byłeś i dostałeś? Jak Igalga ma MOPS na własność, to nie dziwne...
  • akwamen 26.08.2019
    betta jesteś największym i najśmieszniejszym trollem, jaki się pojawił na opowi kiedykolwiek... smutno wodniakowi....
  • puszczyk 26.08.2019
    betti No coś ty?!
    Ona też tam rękę wyciąga razem ze mną!
    Nie mogę... :)))
  • betti 26.08.2019
    akwamenek nie pękaj...
  • IgaIga 26.08.2019
    betti - no, no. Tak więc nie fikać mi tu, bo cofnę zasiłki!
  • puszczyk 26.08.2019
    akwamen Muszę Ci rację przyznać.
    Od lat jestem na forach, ale to ewenement.
  • betti 26.08.2019
    IgaIga nie pisz tak, bo się puszczyk zapłacze...
  • puszczyk 26.08.2019
    Jak wejdzie pod tekst wybrańca to koniec (((:
  • puszczyk 26.08.2019
    betti Uuuu... Ewa, daj no wspomożenie, bo się psychiczną już wykończyłem na forum (((:
  • betti 26.08.2019
    puszczyk czekam, kiedy skończysz, ponoć faceta poznaje się jak kończy, a nie zaczyna.
  • puszczyk 26.08.2019
    betti To won pod tekst prawdziwego historyka i daj mi z Ewą zasiłek załatwić.
  • betti 26.08.2019
    puszczyk przyda ci się, zima idzie...
  • akwamen 26.08.2019
    betton zeszmaciłaś to miejsce
  • betti 26.08.2019
    akwamen akurat. Wy dbacie, Ty szczególnie z twoim hi, hi
  • puszczyk 26.08.2019
    betti Jak cię można skutecznie wykopać?
  • akwamen 26.08.2019
    betta zgnoiłaś opowi...
  • betti 26.08.2019
    akwamenek tak, dokładnie. Bo tu zawsze taka kultura, że głowa mała. I puszczyk ma znakomitą... wyzwiska, epitety... że ty tego nie widzisz, cud!
  • puszczyk 26.08.2019
    betti Spadaj wreszcie, czy nie ma na ciebie sposobu?
  • akwamen 26.08.2019
    betton cudze widzisz pod lasem, swego pod nosem za cholerę nie dostrzegasz. Takiego porąbańca jak ty i twa świta tu nie było, tylko pieprzenie, rozwody, romanse, dyplomy, ja pierdziele wykształciuchy z dyplomami po kursach za jajka i rąbankę.
  • puszczyk 26.08.2019
    akwamen Żeby chociaż to... (:
  • betti 26.08.2019
    akwamenek a ty za co?
  • akwamen 26.08.2019
    betti za tatarak, tak ciężko pomyśleć?
  • betti 26.08.2019
    akwamen o widzisz, nie wpadłabym na to. dzięki za info.
  • Enchanteuse 26.08.2019
    Podoba mi się.
  • puszczyk 26.08.2019
    Dzięki, Ench :)
  • piliery 26.08.2019
    Komentarza tu specjalnego nie ma sensu wstawiać.. Wykładasz swoją osobowość na talerzu. Wszystko jasne, oczywiste, sprawne, poezyjne. 5
  • puszczyk 26.08.2019
    Dzięki.
    Czy za psychologiczny rys postaci, to nie wiem :)
  • akwamen 26.08.2019
    Ha, ha, ha ;)
  • puszczyk 26.08.2019
    A Tobie co, akwa? :)
  • akwamen 26.08.2019
    puszczyk no nic, zinterpretowałem sobie ;)
  • puszczyk 26.08.2019
    akwamen O matulu... pewnie to samo Ci wyszło, co reszcie (((:
  • akwamen 26.08.2019
    puszczyk tego nie wie nikt ;)
  • JamCi 26.08.2019
    Znowu (co poradzić) psuję.
  • puszczyk 26.08.2019
    Boś psuja straszna:)
    Miło Cię widzieć.
  • JamCi 26.08.2019
    puszczyk mnie miło czytać.
  • IgaIga 26.08.2019
    Miodzio:)))
  • puszczyk 26.08.2019
    Z boczusiem, Ewa :)
  • Angela 26.08.2019
    Przeczytanie tego wiersza sprawiło olbrzymią radochę.
    Przesyłam piątala ;))
  • puszczyk 26.08.2019
    Dzięki Angela, chociaż autor i peel takie straszne kutafony som :)
  • Angela 26.08.2019
    Jak dla mnie, to możecie sobie mieć nawet rogi z czekolady, w czytaniu nie przeszkadza : )
  • puszczyk 26.08.2019
    Ufff... bo tu się często łączy nierozerwalnie dzieło z autorem.
  • kalaallisut 26.08.2019
    Mi się podoba :)"Kochasz?
    Chyba własne smoki.
    Osobiste demony, wychodzące z mroków.
    Pełne marzeń.
    Własnego uroku."
    Chłodzący wiersz... ale jakoś bez końcówki.
  • puszczyk 26.08.2019
    Jezu, nareszcie coś o wierszu! :)
    Kij z końcówką, choć ta jest wyodrębniona w dwuwersie, jednakże pozostawia otwarty dylemat.
    Bo tak miało być w zakończeniu.
    Dzięki za obecność i słowo.
    W temacie :)
  • akwamen 26.08.2019
    Puchaczu ignoruj tych "których nie widać", a normalni pod tekst przyjdą i normalność wróci na opowi. :)
  • puszczyk 26.08.2019
    Myślisz że to takie proste, kiedy widzisz potop hejtu u siebie?
  • akwamen 26.08.2019
    Puchaczu ale zobacz jakiego pajaca robi z siebie "ten ktorego nie widać" chcąc sprowokować... czy to nie jest fajne? nie ma go, nie ma ich.... ile napiszą komentów? dwa, trzy, może cztery, nie zareagujesz ty i inni to zdechną. to tylko gówno co śmierdzi, nie ruszysz nie będzie śmierdzieć i uschnie. Brak zainteresowania to najgorsze co może ich spotkać ;)
  • kalaallisut 26.08.2019
    akwamen Ja już to jemu mówiłam. Ignorować. A co zrobiłeś obrażony poszłeś. Trzeba się uczyć na własnych błędach a nie popełniać te same. Chyba że czerpie ktoś radość i z tego, w końcu jej w centrum uwagi. Hmm można wśród dzieci zauważyć że np często nerwusy lgną do siebie, im bardziej ktoś się denerwuje tym bardziej go szturchają kijkiem. Lub jeżeli drogie dzieci zabawa wam się nie podoba np skakanie na wspólnej trampolinie, inne dzieci wam nie pasują, nie kłócić się, tylko zejść znaleźć nową zabawę. Ale taka nauka przychodzi z trudem dla tych zbyt emocjonalnych, którzy aż wewnątrz się gotują.
  • kalaallisut 26.08.2019
    * jej - jest
  • akwamen 26.08.2019
    kalaallisut ale ja nigdzie nie poszłem!
  • Bogumił 26.08.2019
    akwamen Twoja pani też śmierdzi g. akwisiu? Brzydkich słówek używasz i dodatku obrażasz kobiety. Sugerujesz że Twoja pani lubi babranie w g.
  • kalaallisut 26.08.2019
    akwamen przepraszam jeden zwrot pierwszy do Ciebie drugi do puszczyka
  • akwamen 26.08.2019
    kalaallisut bo już się przestraszyłem, że coś przeoczyłem ;)
  • kalaallisut 26.08.2019
    akwamen Odlot gorączkowy mam tu;) idę już pod kołdrę. Bawcie się dobrze. Dobranoc
  • akwamen 26.08.2019
    kalaallisut tu nie ma nikogo fajnego do zabawy. Dobrej nocy ;)
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił Wąż szybki
  • Bogumił 26.08.2019
    puchacz czy ja Ciebie wyrzucam spod swoich tekstów? Nie! Czy możesz w nich sobie trolować do woli? Tak! Czy możesz pisać głupoty? Możesz! To oczekuję minimum wzajemności.
  • puszczyk 26.08.2019
    kalaallisut No taki jestem (((:
    Wiem, że karmię trolli, ale nie umiem opanować wkurwa na głupotę i już.
  • puszczyk 26.08.2019
    Bogumił Ja nie wchodzę pod twoje teksty, to spod moich won trollu.
  • puszczyk 26.08.2019
    Głupol jeden i kłamca zapyziały.
  • Bogumił 26.08.2019
    puszczyk tak tylko pod przedostatnim jest ze trzydzieści twoich komentów. Nie dość że psychik to jeszcze sklerotyk
  • Bogumił 26.08.2019
    Pod historią Żydów
  • Tomasz Bordo 27.08.2019
    puszczyk przestań obrażać Bogumiła
  • puszczyk 27.08.2019
    Tomasz Bordo jeszcze tego kreatyna u siebie nie widziałem...
  • Tomasz Bordo 27.08.2019
    puszczyk ej! Nie jestem żadnym kretynem! Przestań!
  • puszczyk 27.08.2019
    Tomasz Bordo płyń stąd mózgotrzepie.
    Komplet się zameldował, cholera.
  • Bogumił 26.08.2019
    Więc racz się odwalić i zrób mi kawę
  • puszczyk 26.08.2019
    Do ludzi się zwracałem i o tekście, bo wypisywać takie herezje, agitki i sianie nienawiści to wyjątkowa bezczelność i kretynizm.
    Za to już powinieneś być zbanowany i zgłoszony do organów,a nie betonka innych tym straszyć będzie.
    Jesteś moralną degrengoladą, naczyniem pełnym jadu i nienawiści i ostatnią personą, którą można nazwać chrześcijaninem.
    Spieprzaj dziadu w podskokach i bujaj garbia stąd.
  • Bogumił 26.08.2019
    Ty tam na temat tekstu nic nie pisałeś.
  • puszczyk 26.08.2019
    Won baranie.
    Że też ziemia nosi takich oszołomów, a Bóg patrzy na taką porażkę.
    Żebyś morze słów wylał o swojej wierze, jesteś jej największą antytezą.
  • Bogumił 26.08.2019
    To ciekawe wyjaśnij mi dlaczego sobie ubzdurałeś że chrześcijanin nie może pisać prawdy? Bo ateiści by tak chcieli? A jeśli powiedzmy gdzieś napisałem nieprawdę pokaż mi żródło, skoryguj. Na opowi ateiści to strasznie mało wiedzy posiadają, słabo wykształceni.
  • Bogumił 26.08.2019
    Jak nie umiesz odpowiedzieć to dobranoc.
  • puszczyk 26.08.2019
    Spadaj
  • Canulas 26.08.2019
    Jeden z nielicznych dysonansów odbiorczych, który paradoksalnie odbiorczo nie ujmuje. Jest miękko na wstępie, typu - bujaj misia na kolankach - ale ta sielankowa preludyjność, nie tyle znika, co jest w pewnym momencie odłupana - odciachnięta - ta przepaść robi robotę dla drugiej części utworu, bo przez początkową przylepkowartość, winduje i uwypuchla dalszą twardość. Se autor pewnikiem pomyśli: Ożarł się debil roślin nieznanych i stuka "czy po czy". Otóż nie. Tak widzę i uznaję za wartościowe, choć... nie wiem czy gdzieś już na to żem nie trafił.
  • puszczyk 26.08.2019
    Ty jak pojedziesz z komentem po roślinach nieznanych... :), bo w sumie to nie wiem jaki jest twój "stosunek, do stosunku, po stosunku".
    Niemniej chcę wierzyć, że chyba nie najgorszy, więc miło.
    A jeśli się mylę, to miło, że wpadłeś. :)
    PS. Nie wiem na jakich portalach bywałeś drzewiej, ale może tam się na niego natknąłeś dawno temu.
  • Canulas 26.08.2019
    Nie no, tu się wypowiedziałem zawije, ale clue jest pozytywne. Zaciekawiło mnie takie coś. Odarłem treść z całosci i skupiłem się na tym przeskoku. Zastanawiam się na ile to zabieg świadomy, na ile loteryjny los, ale wyszło very-ciekawie.
  • Agnieszka Gu 26.08.2019
    Witam,
    Cóż, szarponołeś kilka strun we mnie,
    Nie, że mnie "uwiodłeś", ale...
    mam pozytywne odczucia, co do tego wiersza.
    Wydał mi się smpatyczny, cieplutki...
    Może dlatego, że siedzę pościeli po ciepłej kąpieli :))
    No nic,
    Pozdrawiam
  • puszczyk 26.08.2019
    Kurczę, can mówi, że twardo jest później, Ty, że sympatycznie i cieplutko...
    To co ja napisałem? :) (:
    Podziękował w każdym razie :)
  • Canulas 26.08.2019
    Noo taak. Wcześniejsze przeciąganie w:
    "Tęsknisz.
    Bo ciało oddałaś, a tu noc dłuuuga strasznie".

    nijak nie koreluje z:
    "Zimna jak próżnia doskonała.
    Miałaś
    sen wariacki z pożogą wulkanów."
    - w sensie, jak już mówiłem. To nie jest negatywny dysonans, tylko ostre przejście. Dla mnie to drastyczna zmiana środków i ich utwardzenie. Odejście od początkowej spolegliwości.
    Tyle, że ja prosty tłumok. Poza "czuciowościom" ni mam nic.
  • puszczyk 27.08.2019
    Ee, taki tłumok to Ty nie jesteś, choć nie chodziło o uzyskanie efektu aż takiego przejścia.
    Raczej o sytuację, że miało być dłużej szaleństwo, długa noc, a szybciej coś się wypaliło i zrobiło się zimno (ona też).
    Wtedy wyłażą wszystkie smoki ukryte wcześniej pod szaleństwem, czyli wyłazi zwykłe życie.
    Później tylko peel ją i to ocenia, zadając sobie pytanie, czy tak się miało to skończyć.
    Ale odczucia i interpretacje są sprawą czytelnika, to ja sobie pogadać mogę :)
  • zingara 27.08.2019
    Orgazm bez orgazmu
  • puszczyk 27.08.2019
    Ty jak co przyłożysz...
    Takie: głosowałem za, ale się nie cieszyłem :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania