Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • kigja 05.12.2020
    Strasznie długie. Ale może ktoś przeczyta...
  • Targówek 05.12.2020
    Można czytać partiami.
  • SwanSong 05.12.2020
    Ja próbowałem, ale autor ma najwyraźniej problemy z psychiką. Co chwilę obrzydliwy seks, jakby autor próbował uzewnętrznić swoje chore fantazje. Ideologiczne wstawki, w których autor stara się nieudolnie pokazać własne przemyślenia na politykę i religię, ośmieszyć pewne grupy społeczne i przedstawić je w jak najgorszym świetle.
    Seks, przemoc, wulgaryzmy - tyle ten tekst reprezentuje. O ile są filmy czy książki, gdzie te motywy służą ukazaniu konkretnego problemu lub stanowią tło dla poważniejszych przemyśleń, to tutaj autor z upodobaniem rocznego dziecka tarza się w ekskrementach swojego mózgu i krzyczy "więcej, więcej!"
    Niestety, autorze, świat wygląda zupełnie inaczej, niż sobie wyobrażasz i nie tłumacz się satyrą czy ironią. Stwierdzenie, że coś jest ukazane w krzywym zwierciadle - jako odpowiedź na krytykę - to nieudolna próba ratowania kiepskiego tekstu.
    Polecam jako antyporadnik pisania.
  • Targówek 05.12.2020
    Swan tylko że to tekst inspirowany prawdziwymi wydarzeniami. Chyba słyszałeś o aferze podkarpackiej?
  • SwanSong 05.12.2020
    Słyszałem. I co to zmienia? Ja oceniam tekst, a nie inspirację.
  • Targówek 05.12.2020
    To, że ten wynaturzony seks miał miejsce naprawdę.
  • SwanSong 05.12.2020
    Targówek Tak, a skąd wiesz? Zaglądałeś przez okno?
    A reklama książki dla dzieci w twoim tekście to też reklama autentyczna?
  • Targówek 05.12.2020
    SwanSong a czy np. ci co piszą o holocauście musieli być tam obecni, by wiedzieć, co działo się w obozach koncentracyjnych? W takiej sytuacji używa się źródeł oraz własnej wyobraźni.
    Reklama została wymyślona, pasowała do zepsutego świata przedstawionego.
  • Celina 05.12.2020
    Według Swanga powinni być osobiście w komorze gazowej i krematorium, żeby im zaufał. Ten typ tak ma. Równie idiotyczny argument, jak ten, że ksiądz naucza o rodzinie, skoro sam nie posiada rodziny. Wedługn niego fizykiem atomowym może być wyłącznie ktoś, kto wlazł do jądra atomu, i osobiście upewnił się jak krąży i wygląda proton, neutron i inne cząsteczki elementarne. To typowa przypadłość lewaków.
  • SwanSong 05.12.2020
    Targówek
    Aha, czyli najzwyczajniej w świecie masz popapraną wyobraźnię. Nie potrafisz napisać żadnej sceny seksu, postacie zachowują się całkowicie nieautentycznie, myślisz, że jak wsadzisz jak najwięcej odniesień do narządów płciowych i wyzwisk to oddajesz zepsuty świat?
    O aferę podkarpacką to ty się nawet w tym tekście nie otarłeś.
  • SwanSong 05.12.2020
    Celina
    Za głupi jesteś, żeby zrozumieć komentarz, to się nie udzielaj. Jak ci się nie podoba moja recenzja to zapraszam do lektury i własnej oceny. Niestety, brak ci umiejętności :)
  • Targówek 06.12.2020
    SwanSong jak nie otarłem, skoro wprost nawiązuję do faktów?

    Są też przecież w tekście postacie pozytywne, walczące z tym syfem - jak Alicja i Marek.

    Poza tym znów twierdzisz, że nie potrafię opisywać seksu i jest to odrealnione.jak więc powinien wyglądać prawidłowy opis?
  • Targówek 06.12.2020
    *Jak

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania