.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Anonim 26.08.2015
    coraz ciekawiej się dzieje :) wpadamy w fantasy chyba
  • Anonim 26.08.2015
    A chciałam spróbować czegoś nowego XD Dziękuję Filip :***
  • Haruu 26.08.2015
    A ja, co się ze mną dzieje? Nie popłakałam się, ale przecież jestem taką beksą jeśli chodzi o te smutne historie. Czemu!?
    Nie wiem co napisać, bo się porycze samym pisaniem komentarza. Powiem tyle, ona jest aniołkiem dzięki któremu dziewczyna albo wyzdrowieje albo pójdzie do nieba i tam spotka Maję. Czekam na ostatnią częćś. Zostawiam wielkie 5. Bez buziek, bo smuto...
  • Anonim 26.08.2015
    Haruu, nie zostawiaj takich komentów! XD
  • Amy 26.08.2015
    Ooo... Dzieje się. Zdziwiłam się tylko, że uwierzyła w to, że Julia zabiła Maję. No dobra, czekam na więcej.
  • Anonim 26.08.2015
    Rozmawiając z dziewczynką, która zmienia kolor oczu, trudno w cokolwiek nie uwierzyć ;D Dziękuję :***
  • Amy 26.08.2015
    W sumie...
  • Anonim 26.08.2015
    Ale faktem jest, że mogłam troszkę lepiej to rozegrać :/ Zastanowię się jeszcze i dziękuję za uwagę XD
  • Anonim 26.08.2015
    Poprawiłam nieco jeden z fragmentów XD
  • NataliaO 26.08.2015
    Szkoda mi małej, a tak mnie drażniła; 5:)
  • Anonim 26.08.2015
    Dzięki Nat ;)
  • Prue 26.08.2015
    Ten fragment mnie ujął, gdy powiedziała, że chciała jak najlepiej : "— Przepraszam — załkała piskliwie. Serce mi się ścisnęło, kiedy zobaczyłam łzy spływające po jej policzkach i strach w oczach, które teraz przybrały błękitny odcień. — Ja chciałam dla was wszystkich jak najlepiej, ale…"
    Świetne są te rozdziały. Shiroi bravo! Dam 5:)
  • Anonim 26.08.2015
    Dziękuję Prue :*** Mam radochę, że się podoba XD
  • Prue 26.08.2015
    A ja się cieszę, że mogę to czytać. Oby więcej takich tekstów.
  • Pospolita 27.08.2015
    Maja to taki Akaś trochę. Nieco psychiczna i ma rubinowo-złote oczy xd *za dużo KnB*
    Też się zdziwiłam, że główna bohaterka wstała...
    Czekam na kolejną część
  • Anonim 27.08.2015
    Dzięki Pospolita XD My to Akasia widzimy chyba wszędzie ;D
  • KarolaKorman 28.08.2015
    Lecę dalej, bo nurtuje mnie jak to zakończysz 5 :)
  • Autor Anonimowy 28.08.2015
    Przyznam, że te nadnaturalne elementy mogą różnie zostać odebrane przez czytających, mi się to nawet podoba, chociaż tego się nie spodziewałam, więc ten rozdział był dla mnie niemałym zaskoczeniem. Miałam rację, że bohaterka cierpi bardziej przez śmierć swojej siostry i to z tym nie może się bardziej pogodzić, niż z dręczącą ją chorobą (brawo ja, taaaa) ;)
    Nagła zmiana zachowania Julii i zarazem wywrócenie życia bohaterki po raz kolejny - kolejny zaskakujący element. I teraz zastanawiam się, czy to wszystko jest naprawdę, czy dzieje się tylko w jej głowie.
    I od razu nasuwa mi się cytat z HP, który pozwolę sobie przywołać:
    "- Czy to dzieje się naprawdę, czy tylko w mojej głowie? (...)
    - Ależ oczywiście to dzieje się w twojej głowie, Harry, tylko skąd, u licha, wniosek, że wobec tego nie dzieje się to naprawdę?"
    Tak bardzo pasował mi do tej sytuacji, że sobie pozwoliłam i mam nadzieję, że nie zostanę zlinczowana ;)
  • Anonim 28.08.2015
    Miałabyś zostać zlinczowana? o.O Nigdy w życiu! Cieszę się, że przypomniał Ci się jakiś fragment, tym bardziej, że z Harry'ego Pottera! :D XD A jeszcze bardziej, że udało mi się Ciebie zaskoczyć!
  • Angela 30.08.2015
    Nie napiszę nic orginalnego, żałuję że został mi już tylko jeden rozdział. 5
  • Anonim 30.08.2015
    Jeden rozdział to i tak sporo :D Dziękuje :***

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania