Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Piosenka Biesiadna vol.1

Wczoraj wieczorem na melinie

przypierdoliłem w sagan Krystynie

bo mi kurwa dynks wypiła

i dwa skręty wypaliła

bez pytania hej

 

Ref:

Lej wycierucha

niech się nie rucha

Ciągaj po glebie

niech się nie jebie

 

Dzisiaj nad ranem w pustostanie

zajebałem w czerep Dianie

bo mi kurwa puszki skradła

i konserwę rybną zjadła

bez pytania hej

 

Ref:

Lej wycierucha

niech się nie rucha

Ciągaj po glebie

niech się nie jebie

 

Jutro po imprezie w skłocie

wypierdolę w łeb Dorocie

bo mnie kurwa podjebała

i opieka hajs zabrała

bez pytania hej

 

Ref:

Lej wycierucha

niech się nie rucha

Ciągaj po glebie

niech się nie jebie

Następne częściPiosenka Biesiadna vol.2

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Bardzo mocno zarysowane wartości artystyczne w tekście.
  • No i z przekazem, jeszcze muszę go się doszukać, ale na pewno.
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    Dziękuję.
  • Ale naprawdę nie ma za co, ja z szacunku dla walor →ów artystycznych, które tu bez wątpienia, bardzo mocno się zarysowały
  • i dałem 5!
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    Myślę o wydaniu płyty. Czekam na grant od Glińskiego.
  • Popieram i fanuję.
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    [...]Jest w tym jakaś ckliwa tęsknota, jakaś nostalgia nieodgadniona. Za czasami Peerelu kiedy nosów było wielu[...] - Fragment Recenzji tego utworu przez Jacka Cygana.
  • O Jacek Cygan - dużo pewnie ten gościu dymał, dzieci go lubiły... - dobra spekulacje... atrakcyjny był i tyle
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    yanko wojownik 1125 Jak nie dostanę wsparcia trzeba w inny sposób.
  • Nos z Feratu, "jak nie jakością, to undergroundem" - zapamiętaj - słowa współczesnego geniusza z Polski
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    yanko wojownik 1125 Święte słowa.
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    Znowuż sam Gliński spuentował go tak: Patriotyczność w powiązaniu z sielskim klimatem Wsi Polskiej. Wybuchowa mieszanka.
  • Trotyl z dynamitem - zrazu idzie skojarzyć
  • z razu
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    Jeszcze Olga Tokarczuk dołożyła swoje trzy grosze: Urzekające subkulturowe "Bieguni". To chyba coś w tym jest.
  • Baa - no przecież i każdy inteligentny doceni
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    Ja myślę że problem żuli polskich jest problem złożonym wykraczającym daleko poza percepcję poznawczą człowieka.
  • I całkowicie się z tym zgodzę.
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    Żul narodził się wraz z pierwszym człowiekiem. Powiem więcej żul jest mocno eksponowany w religii. Weźmy choćby słynny fresk "Ostatnia Wieczerza" i słunne słowa Jezusa: Dzisiejszej nocy ktoś mnie zdradzi.
  • Na popęd seksualny rady brak - stąd i zboczeńcy, a tam to oni alkohol pod stołem trzymali, nawet kieliszków nie stawiali, bo walili z gwinta.
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    słynne*
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    Kluczową z punktu widzenia podjętej przeze mnie problematyki jest odpowiedź św. Piotra: Ty Jezus jak się najebiesz, to się do każdego czepiasz. Można więc przyjąć śmiałą hipotezę, że naszym Zbawicielem jest żul.
  • I dlatego kochać należy
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    Czy żul był kosmitą? To też pytanie na które należy szukać odpowiedzi w egipskich hieroglifach.
  • Tak, bo wtedy kosmici byli w normie i na fali, część opiła jabole, zwali ambrozją - przez stan spowodowany wskutek, bogowie byli w normie i zwyczaje ichnie też, a taki kosmita, to też pić musi.
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    Ostatnie badania planety XR - 52 w konstelacji Oriona dowodzą że tak. Znaleziono tam butelkę po winie datowaną na 30 000 lat p.n.e.
  • I ja nawet zaskoczony nie jestem, fakt to fakt, zawsze autentyczny.
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    Jak najbardziej. Rosyjski uczony Wiaczesław Kutasow w swojej rozprawie naukowej - "Żul dysmorficzny" twierdzi że zula można poznać po wyłupiastych oczach i przykrym oddechu z ust.
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    Żul jest w końcu jednym z najważniejszych ogniw gospodarki światowej. Czy tego chcemy, czy nie. Meksykański ekonomista Pedro Ma Chujposampas stwierdza że wydatki na alkohol i inwestycje w żulerstwo mogą w ciągu 5 lat podnieść na nogi upadłe gospodarki Grecji i Islandii.
  • Zaskakuje mnie Islandia - bezbożni ekshibicjoniści, od bananów szklarniowych w kondomach (banany w kondomach - tak to robią - degeneraci i potem są sugestie). Ale w takiej Islandii - na, to można - no dużo można w zboczonym społeczeństwie, z drugiej strony, oni tam mają (albo pszczółką) niedostatek słońca, muszą czymś kompensować.
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    yanko wojownik 1125 Opalony Ernest mnie zaczepia.
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    Wiesz kto to?
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    To mu spalę dom i wymorduję wszystkich najbliższych. Jak Eastwood w "Bez Przebaczenia"
  • Nos z Feratu, Znany zboczeniec, recydywa seksualna, jak nie lubisz perwersji, to raczej unikaj, z drugiej strony można odkryć, że jednak jest się masochistą itp.
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    Dziękuję za uwagę.
  • Nos z Feratu 05.12.2021
    Wskoczyłem na piąte miejsce w rankingu Opowi. Jeszcze pojadę po jakimś frajerze i stanę na pudle.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania