Poprzednie częściPodążaj za marzeniem

Podążaj za marzeniem 1

Rozdział 1

Nadszedł dzień moich urodzin byłam bardzo zadowolona ponieważ to wlaśnie dziś stane się dorosła i wyrusze podążać za swymi marzeniami . Moja mama którą bardzo kocham zaczęła przygotowania do wielkiego przyjęcia na moją "Cześć" . W tym czasie gdy moja mama wszystko urządzała ja miałam wyjsć na zakupy po parę drobiazgów na moją podróż . Kupiłam nowe kapelusze parę kosmetyków,nową walizkę i od razu wróciłam do domu . Gdy już wróciłam ,przed domem czekali na mnie : moja mama z tatą , rodzina i przyjaciele.Ten widok bardzo mnie wzruszył ponieważ już za kilka godzin przekrocze próg tego domu i nie wiem kiedy zdoła mi się wrócić.

 

Przyjęcie trwało do upadłego gdy wtym czasie moja mama spojrzała na zegarek i powiedziała:

-Lucy pora wyruszyć.

Gdy usłyszałam słowa mamy poszłam do pokoju po walizkę a następnie do kuchni po prowiant. Po spakowaniu wyszłam przed drzwi domu i pożegnałam się z wszystkimi gośćmi i rodziną. Gdy miałam już wychodzić ogłosiłam wszystkim jakie jest moje marzenie :

-Uwaga chciałabym zostać aktorką.

 

Moja mama zdecydowała że odwiezie mnie na lotnisko. Gdy dojechałyśmy na lotnisko opowiedziałam mamie dokąd polecę samolotem.

-Mamo lecę dzisiaj do Mediolanu.

W tym czasie stiuardessy prosiły wszystkich do samolotu. pożegnałam się z mamą i wsiadłam do samolotu.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • _Omega_ 22.09.2016
     Musisz pamiętać o przecinkach i aby nie pisać w dwóch osobach: (w twoim przypadku 'ja' i 'ona')
    "Po spakowaniu wyszłam przed drzwi domu i pożegnałam się z wszystkimi gośćmi i rodziną. Gdy Lucy miała już wychodzić ogłosiła wszystkim jakie jest jej marzenie"
    Tekst mi się podoba. Czekam na rozdział drugi :-)
  • qvx10 22.09.2016
    Omega ma racje. Ale i tak ciekawe, dobrze się to czyta.
  • Mika26 22.09.2016
    Dziękuję poprawię błędy
  • tosiaml 03.01.2018
    Ciekawe i zachęcające przesłanie. Też kocham Mediolan.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania