Poprzednie częściPodążaj za marzeniem

Podążaj za marzeniem 2

Rozpakowałam walizki i wyszłam na spacer po Mediolanie. Chodząc po Mediolanie zauważyłam pewne tajemnicze miejsce. Kiedy spojrzałam na drzwi tego miejsca ujrzałam jak pewna kobieta weszła do środka. Probowałam tam wejść lecz trzeba być jednym z członków tego miejsca. No dobrze nie będe was dłużej trzymać w niepewności powiem wam co to za miejsce, tym moim wymarzonym drugim domem był "Teatr". Obiecałam sobie że będę jednym członkiem tego teatru. To co zobaczyłam przez szybę teatru bardzo mnie zachwyciło, więc pobiegłam jak najszybciej do hotelu. Kiedy weszłam do pokoju wzięłam laptopa i weszłam na stronę internetową aby znaleźć informacje na temat tego teatru. Na tej stronie znalazłam numer telefonu i adres email. W tym czasie gdy wysłałam swoje CV do drugiej ręki wzięłam telefon i zadzwoniłam. Z tej rozmowy wynikło tylko tyle że jutro mam przyjść na casting.

Następnego dnia wyszłam z hotelu pół godziny wcześniej aby nie spóźnić sie na casting. Kiedy doszłam do teatru opowiedziałam ochroniarzowi że byłam umówiona z dyrektorem tego teatru. Gdy ochroniarz wszystko wiedział wpuścił mnie do środka.

Następne częściPodążaj za marzeniem 3

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Feniks 23.09.2016
    Masakra! Powtórzenia. Koszmar...
  • Niemampojecia96 23.09.2016
    też bym sobie chętnie rozpakowała walizki i wyszła na spacer po Mediolanie :c. niestety los nie przewidział dla mnie na dziś nic podobnego :3
  • Mika26 23.09.2016
    A ty może bys sie nauczyl czytac i pisac
  • Nuncjusz 23.09.2016
    Mika26 serio uważasz, że to jest poprawnie napisany tekst? :)))))
  • TeodorMaj 23.09.2016
    Tak jak wkurzają mnie anonimy, tak tym razem jestem zmuszony się z takowym zgodzić :)
  • Mika26 24.09.2016
    Mysle ze wszystko jest dobrze;)
  • Mika26 23.09.2016
    Nie każdy ma taką sznse Niemampojecia96

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania