Podsumowanie Bitwy Pierwszej - Dziękujemy :)

Dziękujemy wszystkim za udział w Pierwszej Bitwie Składu Oceniającego! Dziękujemy za dobre opowieści, wyrównaną walkę, włożone w pióro literackie trud i serce oraz pomysły, które, przyznajemy - momentami nas zaskoczyły. Opinie o tym, kto powinien wygrać Bitwę Pierwszą były podzielone, ale ostatecznie chłodna, kalkulacyjna matematyka wyłoniła zwycięzcę.

 

Nie zwlekając - gratulujemy KaroliKorman! :) Twoje dzieło - "Crescendo" - zyskało aż 73 punkty w naszej skali ocen, co czyni je najlepszym opowiadaniem zgłoszonym do Bitwy :)

Zachęcamy wszystkich do zapoznania się z dziełem Karoli: http://www.opowi.pl/bitwa-literacka-skladu-oceniajacego-1-a35378/

 

Karolu, prosimy o dodanie na FORUM tematu głównego następnej bitwy, wymyślonego przez Ciebie, do 07.10.2017, godz. 23:59.

Przed tym jednak prosimy o wysłanie pomysłu na temat Bitwy na naszego maila skladoceniajacy@gmail.com do 06.10.2017, godz. 23:59. Dodamy temat dodatkowy (zgodnie z regulaminem my przydzielamy temat dodatkowy), limit znaków oraz odpowiednie terminy.

 

Prosimy o nazwanie wątku na forum: BITWA LITERACKA Składu Oceniającego #2. Dziękujemy z góry.

 

Pozostałe miejsca:

2) Karawan - 66 punktów

3) Fanthomas - 62 punkty

4) Drżączka - 59 punktów

 

Najsurowszym sędzią okazał się Arysto, przyznając jedynie 61 punktów łącznie wszystkim zawodnikom. Z kolei najbardziej pobłażliwą sędziną była Skoiastel, przyznając ich aż 68 :)

 

Najwięcej punktów za technikalia zgarnęli Fanthomas i KarolaKorman - oboje równo 29 oczek w skali punktacji :)

Najwięcej punktów za fabularia zgarnął Karawan - 23 punkty. Rządził on również w ogólnym odczuciu tekstu, zdobywając aż 25 punktów w tej kategorii.

 

Sędziami byli:

Lucinda

Skoiastel

Arysto aka ŚlepiecZMetra

Jared

 

Dziękujemy jeszcze raz wszystkim za udział i gratulujemy! :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Karawan 02.10.2017
    Ogromne dzięki Wam!! Na polibudę już nie pójdę, ale może za jakiś czas moje "technikalia" zaczną być bardziej strawne. Dzięki raz jeszcze i do następnej Bitwy. <3 !!
  • Pasja 03.10.2017
    Wielkie gratulacje
  • KarolaKorman 03.10.2017
    O matko! Zupełnie się nie spodziewałam. Jestem totalnie zaskoczona, zwłaszcza, że tylko pod ocenami Arysto była punktacja, a nie wypadłam w niej najlepiej.
    Dziękuję bardzo :) Sama nie wiem, co jeszcze dodać.
    Jeszcze raz dziękuję, za poświęcony czas oceniających, cenne uwagi i werdykt.
    Pomyślę nad tematem i prześlę wiadomość. Pozdrawiam :)
  • Pasja 03.10.2017
    Gratulacje wielkie i dalszej owocnej płodności
  • Karawan 03.10.2017
    "Jestem totalnie zaskoczona,..." Karola dajmy na to! Ale nie więcej niż złamanego grosza! Od początku wiadomo było kto na topie a jedynąa niejasnością były niuanse i imponderabilia. Gratuluję - czegom wczoraj (jam skowronek, nocą nieżyw!) nie uczynił. Lecę na ostrzałkę ostrzyć pióro na Twój przyszły temat.
  • Jared 03.10.2017
    Milo bylo sedziowac, do zobaczenia w bitwie drugiej :3
  • Neurotyk 03.10.2017
    Gaaaaaaarmtulacje:)
  • Karawan 03.10.2017
    Czuję się utulony Panie N. Dziekuję;)
  • Pan Buczybór 03.10.2017
    Czytnąłem pobieżnie ocenki, teksty może później, a dla Karoli wielkie gratulacje. Jak będzie jakiś fajny temat to może też coś napiszę. Chyba już najwyższa pora porządnie brać się za naukę :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania