Porachunki. Część VII. Pt. Wodze fantazji.

Kraj akcji; Francja.

Rok akcji; 2019.

.....................................................................................................................................................................................................

Holenderskie wojaże Margot i Philippe zapowiadają się na lipiec, młodzi mają w planie w pełni oddać się przygodzie, chcą obcować z tamtejszą przyrodą pośród licznych wiatraków, polderów, kanałów, plantacji tulipanów itp. To wszystko przyniesie im pogodę ducha, choć są ludźmi pełnymi życia i tego mają pod dostatkiem, ale nigdy nie zaszkodzi dostać czegoś w nadmiarze. Ojczym Philippe nawet do dziś dnia nie przyznał się do tego przed swoimi bliskimi, że jego rodzeństwo mieszkające w Polsce jest identycznego pokroju jak on, ze wszystkim są bardzo podobni do siebie, a czasem bywają o wiele wścieklejsi od swojego brata Kazika. Najlepiej nie rozwścieczać w niczym jego siostry Bereniki i jego braci Eliasza, i Tycjana, bo każde z nich, pożre żywcem.

 

Rodzeństwo mężczyzny jest pozbawione jakichkolwiek skrupułów, wyrachowane, bezlitosne i bezwzględne. Czasami Kazimierza bracia i siostra równają się z demonami, bo mają takie demoniczne zachowanie, potrafią tak uprzykrzać człowiekowi życie, że doszczętnie wyssą z niego krew. Natomiast tożsamość Blanche męża jest upozorowana, pasierb i jego żona wiedzą że pochodzi Kazimierz z przykładnej rodziny, niestety tak nie jest, nawet nie przypuszczają, że w ciągłej codzienności, otacza ich ktoś, kto ma też drugą twarz - czyli Kazik...

........................................................................................................................................................................................................

 

Cdn.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Sisi26 06.03.2019
    Jedynka wiem od kogo, co za typy.
  • Sisi26 06.03.2019
    Co za podłość.
  • Sisi26 03.05.2019
    dalsza częśc będzie
  • Sisi26 05.05.2019
    Miłego czytania cdn bedzie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania