Powieki mam zamknięte jak z obrzydzenia

Kolejna niebezpieczna przygoda

o drżących rzęsach, chudych ramionach i

rozmydlonym spojrzeniu, wędrująca

przez noc pełną pożądania,

wstrzymała oddech w czarnej jak smoła ciemności.

 

Mężczyzna, który się tam znajdował,

delikatnie położył na niej dłoń.

A gdy poczuła błogie ciepło,

uderzył z całej siły w twarz,

 

zanurzając się w poczuciu

wyższości, jakie nosił, jakie

czuł wobec kobiet. To jest

druga strona jego kompleksu

 

niższości, jakby desperacko

próbował się wznieść, poniżając innych.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • il cuore 4 miesiące temu
    /o drżących rzęsach, chudych ramion i
    rozmydlonym spojrzeniu, wędrująca/ – chyba jednak; chudych ramionach
    cul8r
  • o nim pseud 4 miesiące temu
    chyba jednak :)
    Dziękuję już poprawione :)
  • Szpilka 4 miesiące temu
    To nie kompleks, to lęki, facet od pradziejów boi się o fallusa, o jego sprawne funkcjonowanie, to lęk przed blamażem w łożnicy. Czyż nie atakujemy ze strachu? Drugi lęk wiąże się z wiernością partnerki, męskie ego nie jest w stanie udźwignąć zdrady, czego świetnym przykładem był związek Monroe z Millerem, facet uciekł, bo nie mógł znieść łajdactwa żony.
  • o nim pseud 4 miesiące temu
    "Czyż nie atakujemy ze strachu?"
    Różnie to bywa, "ze strachu" jedni uciekają, inni atakują, a jeszcze inni nieruchomieją jak kamień. Ale nie mówimy tutaj o strachu, gdyż ów pojawia się w sytuacjach realnego zagrożenia, a takie tutaj nie występuje.

    "facet od pradziejów boi się o fallusa, o jego sprawne funkcjonowanie, to lęk przed blamażem w łożnicy"

    A co z kobietami, co u nich jest przyczyną agresji, skoro nie mają fallusa? ;)

    Ps. Od Freudowskiego doszukiwania się przyczyny w seksualności jest mi bliży czynnik społeczny oraz kulturowych Adlera.
  • Szpilka 4 miesiące temu
    o nim pseud

    Nauczyły się od facetów ( ≖‿ ≖ )
  • Szpilka 4 miesiące temu
    o nim pseud

    To jest podświadomy strach, dlatego przez tysiąc lat mężczyźni nakazywali krępować kobietom stopy, przez co stawały się kalekami zdanymi na łaskę facetów. Czyste bestialstwo i premedytacja, ale to ze strachu przed odrzuceniem.
  • ireneo 4 miesiące temu
    Zaintrygowała mnie nieoddychająca przygoda wpatrująca się w smolistą ciemność.
    Czy to opis defibrylatora przywracającego krążenie krwi?
    Za propagowanie udzielania pierwszej pomocy należy się pięć😀
    Jedna niejasność w tej ciemności, to moment w którym kladzie dłoń pełną błogiego ciepła, a pustą wali w twarz. Aby w trafić przygodę w buźkę musiał ją wcześniej dłonią zlokalizować. Dał radę jedną trzymać, a drugą walić, zwłaszcza, że nie oddychała widząc tylko - czarniejszą od czarnej, nocniejszą od nocy - ciemność?
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Kobieta nocy, czyli z burdelu? I facet, który korzysta z usług, ale nie szanuje w żaden sposób najstarszego zawodu świata?
    Wini ją za słabość czy siebie?
  • o nim pseud 4 miesiące temu
    Bardziej o mężczyźnie, mającym nadzieje, że umrze, nie pamiętając kobiet, które skrzywdził, i odetchnie z ulgą, że nie będzie więcej musiał być sobą.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania