Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

P-pedofil

Powoli zaczynało się już ściemnieć. Rozczochrany, gruby, blondyn spoglądał apetycznym wzrokiem zza drzewa na bawiącą się dziewczynkę. Niedawno przybył do Kości Wielkich w poszukiwaniu nowej ofiary.

- Smakowita blondyneczka – powiedział w myślach. – Takiej właśnie szukałem. Oj, na tym zadupiu będę miał udane wakacje!

 

Upłynęło parę godzin. Przybysz zamknął drzwi do piwnicy, po czym spojrzał na dziewczynkę i zaśmiał się:

- Teraz nikt nam nie będzie przeszkadzał! Mam nadzieję, że polubisz wujka!

- Dupa jesteś, a nie wujek! - ta odpyskowała.

- E, niegrzeczny z ciebie dzieciak! Ale mi to nie przeszkadza! - W myślach zaś dodał – Dupa owszem będzie, ale twoja, dla mojej przyjemności!

- Niegrzeczny to ty jesteś, panie zboczeńcu! - blondynka dalej mówiła swoje. - Nie wiesz na ile lat idzie się za pedofilię? Tam gity ciebie wyczwelą!

Oprawca złapał się za łeb i rzekł:

- Widzę, że naoglądałaś się głupot w TV.

- Nie jestem moją prababcią, żeby czerpać informację z tego pudła.- Dziewczynka obruszyła się. - Tik-Tok, Facebook, You Tube to moje źródła wiedzy!

Wszystko zaczynało się komplikować.

Facet rzucił sztampowe hasło:

- Nie bój się mnie!

Blondynka uśmiechała się i niemal wyśpiewała:

- Ja się ciebie zupełnie nie boję! Wszystkie dzieci w Kościach Wielkich marzą o spotkaniu pedofila! Starsze dziewczynki, już to mają za sobą! Ale ja będę pierwsza w klasie! Będę mogła napisać sobie w zeszycie, w dziale: „Jakich zwyrodnialców spotkałaś” - zboczeńca!

Tego było już za wiele. Pedofil złapał się za łeb i zaczął powtarzać:

- To nie tak miało być! To nie tak miało być!

Rzeczywiście sprawy wymknęły się spod kontroli. Cała zabawa ma przecież polegać na tym, że ofiara się boi, a agresor w nieudolny sposób próbuje ją uspokoić. Tylko, że ona zupełnie się nie bała. W tej sytuacji nie wiedział, co ma zrobić. W końcu uznał, że będzie się zachowywał, jakby to była typowa akcja.

Zapytał więc:

- Chcesz cukierka?

- Mam lepsze! I to ja będę częstowała!

Po tych słowach wyjęła jednego z kieszeni i podała mówiąc:

- Proszę.

Zboczeniec był w takim szoku, że aż skosztował.

Po chwili rozbolały go jednocześnie głowa i brzuch; do tego zaczął tracić wzrok. Potem, jak to mówią, film mu się urwał.

 

Minęła godzina, może dwie. Ocuciło go kopnięcie w brzuch i krzyk:

- Wstawaj, nieudana kopio Samsona!

Ciągle czuł się fatalnie. Nie był w stanie się podnieść. Wycedził tylko:

- Co mi zrobiłaś, gówniaro!

Gówniara, jak ją nazwał, przyskoczyła nad nim i zaśmiała się:

- Tylko podałam ci zatrutego cukierka! Nie uczyła cię mama, żeby nic nie brać jedzenia od nieznajomych?

Był wykończony.

- Dobrze wygrałaś, zaraz ciebie wypuszczę!

Zaczął przeszukiwać kieszenie w poszukiwaniu kluczy, ale nie mógł ich znaleźć.

- Kurwa, co jest! - krzyknął.- Chyba zgubiłem klucze!

- Nic nie zgubiłeś! Wyjęłam ci jej kiedy byłeś nieprzytomny! - mała wyjaśniła.

- To czemu nie uciekłaś?

Odpowiedzią był śmiech:

- Ale ja się chce dalej bawić!

Chwilę się śmiała, a potem dodała:

- Wiesz co się teraz pobawimy? W obcinanie penisów!

Wykończony pedofil nie patrzył na nią. Słyszał jednak jej śmiech. W pewnym momencie umilkła. Teraz usłyszał coś innego. Dźwięk otwieranego noża sprężynowego.

 

Marek Adam Grabowski

Warszawa 2022

Zapisacmarzenia.pl

https://zapisacmarzenia.pl/p-pedofil

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • luna-tyczka dwa lata temu
    No tak, dzieci się wycwaniły, edukacja ma moc.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Oj ma moc; ale największą moc mają komentarze! Pozdrawiam
  • Tjeri dwa lata temu
    O matulu! Przerażająco-śmieszno-mocne! Ale dobre. I bardzo "kościane". :))
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    No to takie bomba-opowiadanie! Dziękuje za miły komentarz! Pozdrawiam
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka ?
    Fajne opowiadanie.

    Gratuluję i pozdrawiam ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Przyjmuje gratulacje! Miło mi. Pozdrawiam
  • Targówek dwa lata temu
    Debilne Marek
  • Targówek dwa lata temu
    Sorry
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Debilne to znaczy dobre? Bo czytałem jeden Twój text...
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski↔ A życiem życiem. Nauka. Skończyły się przewidywalne puenty:)↔Pozdrawiam?:)
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Puenta powinna być nie przewidywalna! Pozdrawiam
  • Jordan Tomczyk dwa lata temu
    I tak oto ofiarą stała się oprawcą i na odwrót. Ciekawy pomysł, jedynie drobne literówki do poprawy. Ale generalnie ok.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dzięki. Za literówki przeprasza, mam dysleksję. Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Aż żal mi się zrobiło tego pedofila... Nie, żartuję, dobrze mu tak. Super.
    Pozdrawiam ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dzięki!
  • Starszy Woźny dwa lata temu
    Do dupy opowieść. Nie bierz się za co , czego nie nie rozumiesz. Z resztą byków pełno.
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Genialna dziewczynka! Więcej takich!
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Więcej takich miłych komentarzy. Pozdrawiam
  • Szpilka dwa lata temu
    Zemsta niedoszłej ofiary, bardzo ciekawy pomysł. Też jestem za wycinaniem...

    chemicznym, niech łyka i dzieci nie tyka. O!

    ??
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    To częsty u mnie wątek. Miło, że wpadłaś. Pozdrawiam
  • MartynaM dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski dzieci trzeba umieć wychować tak, żeby sobie radziły w takich sytuacjach i wiedziały jak się obronić. A najlepszą obroną jest atak!

    Fajne opko! 5
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM Dzięki! Masz rację, aczkolwiek moje opowiadanie, jest nieco wyidealizowane. Pozdrawiam
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpileczko czy zawarzyłaś, że tytuł nawiązuje do filmu z twojej ojczyzny, ale z jej mrocznego okresu?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Masz na myśli złoczyńców w nowożytnym Krakowie? W książce Kracika i Rożka „Hultaje, złoczyńcy i wszetecznice w dawnym Krakowie” przytoczono szereg przykładów zaczerpniętych z ksiąg sądowych. Na przykład w 1684 roku niejaki Sebastian Drózd zgwałcił nieletnie dziewczę, Justynę z Krzeszowic. Nie wiem, czy nakręcono film o krakowskich gwałcicielach, wiem, że Kościół w tamtych czasach walczył z gwałtami, ale nie ze względu na grzeszność samego czynu, ale w trosce o zgwałcone, iż podążą drogą rozpusty ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Nie; chodziło mi o głośny film M-Mordercza ekranizowany w III Rzeszy.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Ale jaka to moja ojczyzna? Przecież mnie wtedy nawet na świecie nie było, secondo - ojczyznę ma się jedną, tak jak matkę. Ponadto, zupełnie mnie nie interesuje III Rzesza, ZSRR, jak i II wojna światowa. Za dużo wojennej propagandy było w szkole i w TV o dobrym Wielkim Bracie i niemieckich faszystach, dziś rzygam na ten temat.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Mam nadzieje, że nie uraziłem ciebie. Sam film jest bardzo dobry, a że powstał w nieprzyjemnym państwie; mówi się trudno. Może w pewnym sensie oddaje on klimat tych dni.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Z tego co widzę, to "M - Eine Stadt sucht einen Mörder" został ekranizowany w 1931, więc jeszcze przed dojściem Hitlera do władzy, zatem nie w III Rzeszy.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Abbie Faria Rzeczywiście palnąłem gafę. Twórcza film Fritz Lang zrobił za Hitlera tylko jedne film i to chyba krótkometrażowy, potem wyjechał do USA. Sądziłem. że M-morderca jest nieco późniejsze. Dzięki za sprostowanie. Pozdrawiam
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Abbie Faria Czy samo opowiadanie podobało się?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Nie czytałem. Nie lubię takich tematów, bo nie mam na to nerwów. Wiem po komentarzach, że opowieść jest przewrotna.
    Pedofilów aktywnych powinno się kastrować, a tych którzy gwałcili dzieci zabijać.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Abbie Faria Może jednak dasz szanse?
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Dobre, 4/5, byłoby 5/5 gdybyś opisał jak dziewczynka pozbawia go tego penisa bardzo długo i boleśnie i obciętego wkłada mu do gęby. Pedofile jak dla mnie to najbardziej odrażające stwory nie mające prawa żyć.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dziękuje za opinię. Wolę zakończyć na pewnej niewiadomej, trzymać w napięciu. Po za tym, to co proponujesz chyba byłoby drastyczne. Pozdrawiam
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Byłoby, poruszyłeś bardzo poważny temat, w którym szybkie i drastyczne rozwiązania są chyba najlepsze. Bardzo dobrze że są ludzie, którzy o tym piszą. ja niestety nie umiałbym pisać o pedofilii bo by mnie poniosło i wyszła by krwawa masakra a nie opowiadanie.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Piotrek71 ?
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Nudne...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania