Pragnęłam...

Pragnęłam być blisko Ciebie,

Każdego dnia czuć się jak w niebie.

Z garstką aniołów przy sobie,

Nad głową w złotej ozdobie.

 

Pragnęłam nucić Ci kołysankę,

Zatopić w niej ulubioną pisarkę,

Myśli złe skrzętnie ukoić,

Przesłać Ci sen, gdzie można nabroić.

 

Pragnęłam dotknąć Twej twarzy,

Przekazać dar, o którym się marzy.

Ma dłoń wciąż jeszcze parzy.

Czy coś dobrego w końcu się zdarzy?

 

-------------------------------------------------

 

Nigdy już nie powiesz mamo,

Nic nie będzie takie samo.

 

 

Kompletnie nie znam się na poezji, lecz chciałam spróbować swoich sił. Napisałam tak, jak czułam. Za wszelkie błędy i niejasności przepraszam. Zostawiam do oceny i proszę o wskazanie mi właściwej drogi.

Pozdrawiam. :)

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Billie 03.04.2016
    Jak na pierwszy raz wiersz jest całkiem w porządku :) Rymy są dość proste, ale nie czepiam się. Tematyka jest trudna. Osobiście lubię wiersze emocjonalne i dlatego brakuję mi tutaj czegoś, co mogłoby do mnie trafić bardziej dogłębnie. Widać, że się postarałaś; jednak nie wszystko jest dla mnie jasne. Co mogę doradzić... 1. Czytaj dużo poezji. 2. Zasób słów jest dość ważny, uważam. Warto poznać, jak najwięcej synonimów. 3. Pisz, pisz i jeszcze raz pisz :) Na początek zostawiam 4 :)
  • Łowczyni 03.04.2016
    Billie, bardzo dziękuję za Twój komentarz. :) Cieszę się, że nie jest tak tragicznie, jak myślałam (myślę). Postaram się skorzystać z Twoich rad, jeszcze raz dziękuję. :)
  • Angela 03.04.2016
    Pomimo prostoty rymów, wiersz bardzo mi się podobał poprzez swoją emocjonalną wymowę.
    Z czystym sumieniem zostawiam 5 : )
  • Łowczyni 03.04.2016
    Niezmiernie Ci dziękuję, Angela. Nawet nie wiesz, ile radości mi sprawiłaś. ;)
  • Neurotyk 03.04.2016
    Zachęcam Cię, Łowczyni, do głosowania na wiersze w Literkowej Bitwie na Rymy :) Przeczytaj zasady i możesz głosować: http://www.opowi.pl/forum/glosowanie-literkowa-bitwa-na-rymy-bez-w478/
  • Łowczyni 03.04.2016
    A dziękuję. Być może wpadnę. :)
  • Morelia 03.04.2016
    Jak na kogoś, kto "kompletnie nie zna się na poezji" to bardzo ładnie Ci wyszło;) Według mnie czasami prostota jest kluczem do dobrego efektu, wielu znanych poetów tak robiło. Ważne jest aby umieć wyrazić swoje myśli, uczucia. Tobie to wyszło w zasadzie nie mam co zarzucić, więc zostawiam 5:)
  • Łowczyni 03.04.2016
    Morelia, dziękuję Ci za te piękne słowa. :)
  • Neurotyk 03.04.2016
    Ja na pierwsze próby ciekawie wyszło, ode mnie 4,5 czyli 5 :)
  • Łowczyni 03.04.2016
    Neuro, wielkie dziękuję! ;)
  • Lotta 03.04.2016
    W pełni zgadzam się z wypowiedzią Billie. Pisz więcej też chętnie poczytam. :D Zostawiam 4 ;)
  • Łowczyni 03.04.2016
    Dziękuję, Lotto! ;)
  • Rasia 03.04.2016
    Też uważam, że jak na pierwszy wiersz jest niczego sobie. Podoba mi się końcówka i ujawnienie odbiorcy wiersza. Może tylko te rymy troszkę za proste i widać, że nie czujesz się w nich jeszcze pewnie, ale wszystko jest się w stanie wyćwiczyć, dlatego czwóreczka na zachętę i pisz dużo, żeby nawet i w tych wierszach się podszkolić :)
  • Łowczyni 03.04.2016
    Rasia, Tobie również dziękuję! ;)
    Wezmę sobie do serca te słowa. :)
  • little girl 03.04.2016
    Dobrze Ci wyszedł ten wiersz, zwłaszcza, że jak piszesz, z poezją miałaś niewiele do czynienia? :) Zostawiam 5 :)
  • Łowczyni 03.04.2016
    Owszem. Oczywiście, kiedy miałam ok. 10 lat napisałam wierszyk o przyjacielu, ale to jedyne moje "doczynienie" z poezją. Później już nie próbowałam, gdyż zawsze twierdziłam, że w prozie chyba bardziej się odnajduję. :)
    Dziękuję za ocenę. :)
  • General007 03.04.2016
    chetnie bym przeczytal ten wierszyk o przyjacielu:)
    co do tego wiersza,bardzo fajny,mi sie podoba:) 5
  • Łowczyni 03.04.2016
    Hehe, problem w tym, iż najprawdopodobniej już go nie posiadam. :v Dziękuję za Twoją opinię. :)
  • General007 03.04.2016
    to wielka szkoda,dobrze miec na pamiatke takie rzeczy,to zawsze jakies mile wspomnienia:)
  • Łowczyni 03.04.2016
    Z pewnością, chociaż wtedy nie sądziłam, iż ma to jakąkolwiek wartość. :)
  • General007 03.04.2016
    wszystko ma,chociaz odkrywamy to dosc pozno:)
  • Łowczyni 03.04.2016
    Owszem, czasem tak właśnie jest... :/
  • KarolaKorman 03.04.2016
    Wyszło całkiem dobrze :) Podobało mi się końcowe stwierdzenie, było proste i prawdziwe. Dam 4.5 czyli 5 :)
  • Łowczyni 03.04.2016
    Karola, dziękuję serdecznie! :)
  • General007 03.04.2016
    ale mysle zebys probowala dalej pisac wiersze,jesli masz ochote dalej to kontynuowac,trzymam kciuki:)
  • Łowczyni 03.04.2016
    Oczywiście. Polubiłam poezję. Skoro nie jest tak źle, to warto próbować, a takie komentarze jeszcze dodatkowo motywują. :)
  • General007 03.04.2016
    oczywiscie ze tak,postaram sie czesciej zagladac do Ciebie :)
  • Łowczyni 03.04.2016
    Z góry dziękuję i wzajemnie :)
  • Faustyna 12.04.2016
    Bardzo ładny.
  • Łowczyni 13.04.2016
    Dziękuję, miło to słyszeć. ;)
  • Natalia W. 26.04.2016
    Wiersz bardzo mi się podoba. Jest bardzo realny, uczuciowy i prawdziwy.
  • Łowczyni 26.04.2016
    Bardzo dziękuję! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania