Prawdziwy wywiad z Tomkiem Bordo

Bob: Witam wszystkich. W dzisiejszym szybkim wywiadzie wystąpi niejaki Tomasz Bordo z elitarnego portalu dla pisarzy i erudytów o nazwie Opowi. Co się tam ostatnio dzieje? Słyszałem coś o protestach, bójkach, gwałtach i masowych morderstwach.

Bordo: Media kłamią. Aż tak źle nie jest, choć oczywiście gwałty sie zdarzają. Dopiero gdy zostanę Królem Opowi zapanuje względny spokój, harmonia i poszanowanie praw innych. To będzie system, w którym każdy zostanie potraktowany tak samo, nieważne mistrz pióra, niemowlę czy grafoman, wszyscy dostaną jednakowe oceny. W każdym razie coś koło tego albo na odwrót.

Bob: Podobno chcesz być drugim adminem.

Bordo: Prawdopodobnie nawet pierwszym. Już uczę się programowaia i zarządzania strategicznego na młodszym bracie. Na razie istnieje pewien portalowy konflikt, bo lewica z prawicą nie mogą się dogadać.

Pan Buczybór: Nie można wszystkiego sprowadzać do polityki. To bardziej konflikt pomiędzy Kapitanem Ameryką, a Iron Manem.

Bob: A pan to kto? Hej! Gdzie on się podział?

Bordo: Kto?

Bob: No... nieważne. To na Opowi jest jakaś prawica i lewica?

Bordo: Tak, prawica to ja, a lewica to ci, którzy się ze mną nie zgadzają, czyli reszta. Wkrótce uczciwe demokratyczne wybory na Króla Opowi i potem skończą się spory.

Bob: A jak przebiegać będzie głosowanie.

Bordo: Normalnie, będą urny wyborcze i każdy odda głos na mnie. Tak to widzę.

Bob: A uryny wyborcze, czyli bezpłatne toalety też będą? Bo chętnie oleję te wybory.

Bordo: Ty zdrajco! Wysłanniku lewicy!

Bob: Spokojnie! Jestem tylko neutralnym dziennikarzem. Co zrobisz gdy wygrasz?

Bordo: Ogłoszę się Królem i w zasadzie na razie tyle. Plan naprawy Opowi opracuję w czasie późniejszym. Wszystkie konflikty załagodzę prawem twardej pięści, a lewicę wymiotę na inne portale i zostanę tu tylko ja, Król. A potem jakoś to będzie.

Bob: Kto jest twoim głównym rywalem?

Bordo: Myśłałem, że Canulas ale on wspominał coś o wielorybach, więc nie będę mu przeszkadzał w połowach. Mój wyborczy przeciwnik musi mieć postulaty i plan naprawczy przynajmniej tak rozbudowane jak moje.

Bob: Jeśli pojawi się drugi kandydat chętnie poprowadzę debatę przedwyborczą. Do usłyszenia.

Głos w tle: Hihihi.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Ritha 02.07.2019
    Co tu się dzieje ostatnio xdd
  • Ritha 02.07.2019
    "Pan Buczybór: Nie można wszystkiego sprowadzać do poityki" - polityki*

    Nie wspomniałeś, ze zwycięzca będzie musiał przywdziać avatar z trzema koronami.

    Dobrze podchwycony temat, brukowca opowijskiego mógłbys prowadzić.
  • fanthomas 02.07.2019
    Ja nie wiem.
  • fanthomas 02.07.2019
    Idę za tłumem ;)
  • Kapelusznik 02.07.2019
    XD
    Dobre
    Piłować rogi
    PIŁOWAĆ!
  • Canulas 02.07.2019
    Miałem właśnie pisać, że literówka, ale zlnie zdążyłem. Dobra. Jak są wywiady to się zgadzam na kontrkandydata. Bo ie rób wywiada
  • fanthomas 02.07.2019
    Canulas może być wywiad z tobą bo jeszcze nie było ;)
  • Canulas 02.07.2019
    fanthomas, z chęcią przeczytam. Masz wolną rękę.
  • Ritha 02.07.2019
    Bedzie kampania? darmowe ciastka i napoje? Expose?
  • Nuncjusz 02.07.2019
    i dziewice?
  • Ritha 02.07.2019
    Ten temat wyparł z pierwszych stron gównoburze z betti.
  • fanthomas 02.07.2019
    Ritha Tomek Bordo jako organizator wyborów zapewnia wszelkie atrakcje ;)
  • Ritha 02.07.2019
    Pikiete cza zrobic. Kartonowe tablice z napisem CANULAS na prezydenta.
    I koszulki! Marok namaluje, on umi.
  • Canulas 02.07.2019
    Ritha, pioruny maluje zajebiscie
  • Agnieszka Gu 02.07.2019
    Nuncjusz :)))
  • Tomek Bordo 02.07.2019
    Chyba wpadłem na lepszy pomysł niż wy. Zobaczcie sobie moje profilowe
  • Dekaos Dondi 02.07.2019
    Fajny tekst! Jestem na Tak!! :))
    Mam pytanie: Kogo w ostateczności będą prochy w urnie wyborczej. Tego co przegrał?
    A wybory Błazna Królewskiego to osobno, czy razem, by budżet państwa nie ucierpiał?
    Bo się pogubiłem:)
  • Kastor 02.07.2019
    A ja zostanę szefem Policji
    wtedy nie będziesz miał opozycji.
    Wszyscy cię będą czcić i szanować,
    a malkontenci po szafach chować.
  • Ciekawy1 02.07.2019
    Tia, a Ozar na ministra obrony, a Betti Ministerstwa Kultury.
  • Bożena Joanna 02.07.2019
    Zabawne, pozwól, że powtórzę za panem Prusem "Oto miniatura kraju..." Pozdrowienia!
  • Canulas 02.07.2019
    Ładne. Pozwól, że ukradnę.
  • krajew34 02.07.2019
    Dobry tekst, Naprawdę udał ci się.
  • Enchanteuse 02.07.2019
    Fajniutkie.
  • Pan Buczybór 02.07.2019
    Kurde, aż zapomniałem, że brałem udział w tym wywiadzie. Ładna odpowiedź. Touche!
  • Canulas 02.07.2019
    Hahaha, coraz lepiej.
  • Tomek Bordo 02.07.2019
    Oficjalne info: Głosowanie rozpocznie się dzisiaj o 18:00, a skończy o 18:00 nazajutrz.
  • Czanatan 02.07.2019
    Dzieciaki dobrze się bawicie? Też chętnie dołączę, tylko nie wiem gdzie wasza piaskownica?
  • Canulas 02.07.2019
    eee, chyba wiesz
  • Czanatan 02.07.2019
    Canulas . chyba nieee :-)
  • Nefer 02.07.2019
    Zabawne. Gratulacje.
  • Gabu 17.07.2019
    Jestem prostym niemowlęciem - widzę, że Bordo chce dla nas dobrze, więc głosuję.
    Hihot Akwamena wygrał to opowiadanie. I uryny, oczywiście. :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania