-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Szpilka 09.10.2020
    Bardzo intrygujący drabbelek, kojarzy mi się z gniewm, czy zawsze uspust gniewu jest naganny? Z drugiej strony, jakież to szczęście, gdy człek niemal nigdy nie wpada w gniew.

    Nie wiem, czy dobrze odebrałam przesłanie, piątak od mnie ?
  • Anonim 09.10.2020
    Dziękuję, Szpilko.
    Pozdrawiam
  • kigja 09.10.2020
    Mnie się kojarzy z walką z samym sobą i całkowitą kapitulacją, czyli przebaczeniem.

    Dobry jesteś w te klocki. Kurde.
    Dam ci 1 z zazdrości Hahahahaha
  • kigja 09.10.2020
    Oczywiście żartowałam?
  • Anonim 09.10.2020
    kigja
    to i ja zażartuję któregoś razu ;)
    Dzięki i pozdrawiam.
  • jakubvzc 09.10.2020
    Ciekawie przedstawiona walka ze swoimi emocjami. 5 i pozdrowienia :)
  • Anonim 09.10.2020
    Dziękuję i pozdrawiam.
  • Garść 09.10.2020
    Ideał - zgoda na rozbieżne bycie. Tolerancja:-)
  • Anonim 09.10.2020
    Dziękuję,
    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 10.10.2020
    Antoniuszu→Pragnienia świadomości i podświadomości ( która się rządzi swoimi prawami ) →mogą nie współgrać.
    Znalezienie ''złotego środka'' może się okazać niewykonalne. Nawet do śmierci.
    Ale ''srebrnego lub brązowego środka→to już tak. Jak najbardziej.
    Ciekawie to ująłeś↔Pozdrawiam:)↔5
  • Anonim 10.10.2020
    Tak, są i świadomość, i podświadomość i nieświadomość.
    Dzięki i pozdrawiam.
  • Szpilka 10.10.2020
    Antoni Grycuk

    A nadświadomość? ?
  • Anonim 10.10.2020
    Szpilka
    być może jest, o tym nic nie wiem, więc nie będę się mądrzył.
  • Szpilka 10.10.2020
    Antoni Grycuk

    Oj to szkoda, bo ja też nie za dużo wiem ?
  • LBnDrabble 10.10.2020
    Witamy w Bitwie i życzymy przyjemnej lektury. W nagrodę za pierwsze sto słówek otrzymujesz od Literkowej w nagrodę 3 punkty.
    Pozdrawiamy
  • Anonim 10.10.2020
    Dziękuję.
  • fanthomas 12.10.2020
    Interesujące
  • fanthomas 12.10.2020
    Wewnętrzny konflikt interesów
  • Anonim 12.10.2020
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.
  • LBnDrabble 17.10.2020
    Rozpoczynamy po raz 16 głosowanie. Oto linki pod którymi znajdziemy sto słówek:
    Czytamy, komentujemy i głosujemy i uzasadniamy dlaczego?
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241

    Głosujemy do 21 października /środa/ godz. 23.59

    Literkowa pozdrawia
  • Tjeri 20.10.2020
    Tłumienie w sobie emocji nawet w dobrej wierze nie jest dobre. Nieuświadomiona potrzeba wyładowania się, wewnętrzne skrywane uczucie gniewu to bardzo toksyczna sprawa. Kiedy te ukryte trujące opary wypłyną, można spojrzeć inaczej, czyściej, łatwiej ocenić własne nastawienie i emocje. Bardzo dobry drabbelek. I bardzo mądry.
  • Tjeri 20.10.2020
    Zapomniałabym - "Od lat, jak na niego patrzyłem, we mnie się gotowało." - ten przestawiony szyk to celowy zabieg? Bo jakoś naturalniej brzmiałoby mi "Od lat, jak na niego patrzyłem, gotowało się we mnie. Albo: "Od lat gotowało się we mnie, jak na niego patrzyłem."
  • Anonim 20.10.2020
    Tjeri
    dzięki za obszerny komentarz.
    Czasem gniew i nienawiść jest pochodną poczucia winy.
    A co do zmienionego szyku - tak. Chciałem podkreślić słowo "gotowało".

    Pozdrawiam
  • laura123 20.10.2020
    Uważasz, że prowokujemy z poczucia winy, że tylko będąc ze sobą w niezgodzie atakujemy innych, dlatego swój wybuch gniewu zestawiłeś na równi.
    Myślę jednak, że to bardziej skomplikowane. Czasami jest to tylko ciekawość na ile można sobie pozwolić albo spr na ile ktoś jest opanowany. Taka gra, jak w rosyjską ruletkę.
  • Anonim 20.10.2020
    Nie ma znaczenia, co ja uważam.
    Dziękuję za czytanie i komentarz.

    Pozdrawiam.
  • Shogun 21.10.2020
    Ciekawie przedstawiona wewnętrzna walka. Tak, czasem nas ponosi i to aż tak, że sami zdajemy sobie sprawę z tego, że przesadziliśmy.
    To prawda, że z początku nie jesteśmy z nim na "równi", ale gdy uda nam się go opanować, choć w najmniejszym stopniu wszystko się zmienia.
    Diametralnie :)
    Pozdrawiam ;)
  • Anonim 21.10.2020
    Dzięki, Shogi.
    Kluczowym jest tu poczucie winy.

    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania