Przebudzenie

Apel „Młodości! Dodaj mi skrzydła!” –

pisał wieszcz widząc codzienność skisłą.

Dziś wreszcie młodym ciemnota zbrzydła –

głosem swym wsteczność spuścili z Wisłą.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Grafomanka pół roku temu
    Od dzisiaj jesteśmy Europejczykami pełną gębą, tylko jeszcze brakuje nam scen jak we Francji, Niemczech, Szwecji... i będziemy jak u siebie. Ale może szybko nas teraz ubogacą... ale będzie fajnie
  • Grain pół roku temu
    Dziś mają gówno w głowach, za kilka dekad to już będzie regularny debilizm.
  • Poncki pół roku temu
    Wy sobie idźcie umrzeć już ramole i dajcie nam żyć po swojemu.
  • Grain pół roku temu
    Poncki bagno
  • Zdzisław B. pół roku temu
    Grain, nie porównuj innych do siebie.
  • Grain pół roku temu
    Zdzisław B. tępak
  • Zdzisław B. pół roku temu
    Grain To wiedza o tobie powszechnie znana na portalach. Ale dobrze, że chociaż to zrozumiałeś i sam się przyznałeś, żeś tępak.
  • Grain pół roku temu
    Zdzisław B. tępak
  • Zdzisław B. pół roku temu
    Grain Nie musisz powtarzać, że jesteś tępakiem. "Mądrej głowie wystarczy nawet jedno słowie:"...
  • Grain pół roku temu
    Zdzisław B. no właśnie, tępoto
  • Zdzisław B. pół roku temu
    Grain Zastanawiam się, ile razy powtórzysz, żeś tępakiem, przyznając się do tego in gremio. Widocznie nie tylko jesteś tępakiem, ale i masochistą. Przygotuję liczydło.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grain zrób dobrze Martynie, a świat wróci do normy
  • SwanSong pół roku temu
    Płaczcie, płaczcie, kaczyści. Tylko to wam zostało.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    xD
  • Grafomanka pół roku temu
    No, płaczemy od rana do nocy... i czekamy na tych walecznych, silnych, o pięknej karnacji mężczyzn. Po naszych wyblakniętych chłopach, zawsze jakaś atrakcja...
  • SwanSong pół roku temu
    Grafomanka
    Trzeba było brać Ukraińców, mało ich przyjechało?
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grafomanka Tobie tylko kopulacja w głowie...
  • SwanSong pół roku temu
    Grafomanka Kogo chcesz tymi imigrantami przestraszyć? Twoje lęki, twoja sprawa.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    SwanSong Raczej jej pragnienia z mokrych okolic ciała...
  • Łukaszenkow pół roku temu
    SwanSong I Sasza jest za mało egzotyczny xD
  • Grafomanka pół roku temu
    SwanSong, przestraszyć? No coś ty... ja już czekam, zwarta i gotowa, i nie tylko ja. Z wami nudno, a należy nam się trochę rozrywki...
  • Noico1 pół roku temu
    Srang Song, ty to za eunucha będziesz robił w muzułmańskim zamtuzie.
  • SwanSong pół roku temu
    Epoki ci się pomyliły, wapniaku.
  • Noico1 pół roku temu
    Nie, tobie się mylą, szwabski kundel sprowadzi ci tutaj miliony beżowych w różnych odcieniach. Będziesz miał pracę:)))
  • SwanSong pół roku temu
    Noico1
    Widać gdzie masz demokrację, impotencie. Większość Polaków wybrała Tuska, bo ma dość twojego starokawalerskiego guru. Idź się popłakać, gdy normalni patrioci będą dalej robili swoje.
  • Poncki pół roku temu
    Sukces mały. Teraz będzie trzeba posprzątać to całe gówno co przez ostatnie lata pis namieszał we wszystkich garach. To może potrwać nawet ze dwadzieścia lat. Ale przestrego na przyszłość. Do wyborów chmarnie, żeby nigdy więcej się w czasie nie cofnąć.
  • Grain pół roku temu
    Gówno dopiero wybiło
  • Poncki pół roku temu
    Grain no. Na szczęście wybory przyszły, więc może nie wszystko jeszcze stracone.
  • Zdzisław B. pół roku temu
    Poncki Tak, to sprzątanie po ksenofobii (i innych fobiach), nacjonaliźmie, marzeniu o dyktaturce i cofnięciu Polski, wyprowadzeniu z UE - potrwa dobre kilka lat. Naprawy zawsze trwają dłużej niż rozwalanie.
    Ale nawet nadłuższa naprawa (podobnie jak najdalsza droga) zaczyna się od pierwszego kroku, który trzeba zrobić. Ten krok zrobiliśmy w wyborach. "Jednak będzie weselej na naszej uliczce" :)
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Zdzisław B. Ty chyba jesteś rozsądny gość...
  • Grain pół roku temu
    Łukaszenkow, zawyrokował zdziadziały oblech
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Grain Pocałuj mnie w pompę cieciu
  • Zdzisław B. pół roku temu
    Łukaszenkow Ok.
    PS. Nigdy nie wyciągam od razu wniosków po tym, kto coś o kimś napisze w necie. Wolę je sam wyciągać na podstawie tego, co taki "ktoś" sam czyni czy pisze. To trwa dłuższy czas, ale jest "brzytwą Ockhama". - bardzo przydatną i chroniącą przed niewłaściwą oceną.
  • Angela pół roku temu
    Jestem dumna, mój młody pierwszy raz mógł głosować. Jego decyzja była świadoma i przemyślana, chce lepszej Polski
  • Zdzisław B. pół roku temu
    Angela To świetnie :) Wszyscy normalni chcą takiego naszego kraju, tak dojrzali jak i młodzi. Młodzi nawet bardziej, gdyż całe życie przed nimi. Dobrym wyborem decydują, w jakim państwie będą żyli :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania