()

()

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Pasja 27.03.2021
    Kombinacja niczego sobie. Kult nauki i techniki pewne spowodował ten napływ myśli. Niby pełne optymizmu futurystyczne gotowanie przyszłości i przekonanie o ogromnych możliwościach człowieka, to jednak napawa strachem. Czy taka idealistyczna wiara w sztuczną inteligencję niesie wspaniałą przyszłość? Czy... daje spięcie niebywałe? Mnie zatrważa.

    Pozdrawiam ciepło
  • 00.00 27.03.2021
    Pasja Pisałam na ten konkurs.
    Ogólnopolski Konkurs Literacki „GoLEM z arcydzięgieLEM"
    Gotowanie, to moja słabsza strona. :)
    Też mnie przeraża w niektórych aspektach postęp technologiczny.
    Sztuczna inteligencja jest narzędziem w ludzkich rękach, do czasu...
    Dzięki za refleksje i również pozdrawiam wiosennie. :)
  • Andi Perry 27.03.2021
    00.00 Golem w nazwie konkursu też jest chyba użyty nieprzypadkowo, choć może się źle kojarzyć.
  • 00.00 28.03.2021
    Andi Perry Być może tak jest, trudno mi jednoznacznie stwierdzić. :)
  • Andi Perry 28.03.2021
    00.00 Wczoraj długo po komentarzu dopiero zobaczyłem, że napisał utwór "Golem XIV" (Nie znam jego wszystkich utworów) :) .
  • Andi Perry 28.03.2021
    Lub raczej "utwór" , bo to zbiór opowiadań.
  • 00.00 31.03.2021
    Andi Perry ?
  • Jordan Tomczyk 27.03.2021
    Bardzo fajnie napisane. Przyszła mi na myśl piosenka Daft Punk pt. Technologic i ten robo-stworek z teledysku. Plus również za wątek Daliego, bo to mój ulubiony malarz. 5 i przy okazji zachęcam do odwiedzin ;)
  • 00.00 28.03.2021
    Jordan Ta kukiełka przypomina zmechanizowanego Klapsika, którego nie znoszę, tak samo jak lalkę Chycky. Zgrozo. ?
    Odwiedzę Cię, poczekam tylko aż się trochę uzbiera do czytania. :)
    Dzięki. :)
  • Morus 27.03.2021
    Nawet całkiem niezłe warsztatowo, ciekawy temat, z przyjemnością zostawiam najwyższą notę. Pozdr.
  • 00.00 28.03.2021
    Morus Z warsztatem, to nie jestem taka pewna. ?
    Temat jest wyjątkowo fajny, a jednocześnie ciężki.
    Dzięki. :)
  • Dekaos Dondi 28.03.2021
    Zerko↔Wczoraj byłem jakiś... przymulony:)
    Krótki tekst, ale cała Ty. Chociażby w sensie zawartych pomysłów i zebrana do kupy.
    Chciałbym coś zacytować, co najbardziej, ale... jednak całość:))
    Oby sztuczna inteligencja, nie poszła za daleko...
    P.S↔Gdybyś zechciała, to zerknij na mój dawny tekst.
    Nawiązuje jakby do tematu. Może wrzucę na bitwę?
    https://www.opowi.pl/lbnp35eka-a62418/
  • 00.00 28.03.2021
    Dekaos Pierwszy mój przepis w życiu, który napisałam. ?
    Na jaką bitwę chcesz dać ten tekst?
  • Trzy Cztery 28.03.2021
    "Przepis dania głównego" brzmi trochę jak "przepis pulpetów w sosie", albo "przepis zupy ogórkowej":)
    Może lepiej daj "przepis na danie główne"?
  • 00.00 31.03.2021
    Trzy Cztery Padowało mi tak, ale przemyśle zmianę. :)
  • Dekaos Dondi 28.03.2021
    Zerko↔No na tą, co teraz Chciał zyskać wiele, a stracił jeszcze więcej. Ale nie wiem czy wrzucę?
    Nie wiem, czy kiedyś taki pomysł już był np: w jakimś filmie? Sądzę, że tak?
    P.S↔Chyba coś upichcę, zgonie z Twym przepisem. Tylko składniki skąd?:))
  • Dekaos Dondi 28.03.2021
    zgodnie*:))
  • Dekaos Dondi 28.03.2021
    Zerko↔Ciekawy avek. Jak obły płomień.
    Lub głowa o przezroczystej czaszce, podświetlona od wewnątrz, lśnieniem myśli i wyobraźni:)
  • 00.00 31.03.2021
    Dekaos Na avku jest tulipan, pod nim świeczka. ?
  • Trzy Cztery 28.03.2021
    "Prąd płynący z rurki bambusowej/ wytworzony bakteriami" też jakoś dziwnie wygląda. Ale - tu jest pewien myk poetycki, więc może i wcale nie dziwnie?

    Najpierw pomyślałam, że "prąd płynący z rurki bambusowej" powinien być "wytworzony PRZEZ bakterie, a nie "bakteriami". Tak samo, jak dom jest zbudowany przez ludzi, a nie "ludźmi". Jednak w wierszu Twoim nie ma znaków interpunkcyjnych i można go czytać na kilka sposobów. Także te wersy. Słowa "wytworzony bakteriami" można rozdzielić w inny sposób:

    Z książki kucharskiej babci maszynerii prąd płynący z rurki bambusowej wytworzony.
    Bakteriami szczypta danych do zmielenia, dwa gramy emocji...

    Bakterie (i wirusy) mogą wiele zdziałać! Dlatego nawet jeśli "szczyptę danych do zmielenia, dwa gramy emocji" uznamy za takie maleństwa, możemy się spodziewać, że "wszystko razem wymieszane/ da spięcie niebywałe".

    Ciekawy wiersz:)
  • 00.00 31.03.2021
    Trzy Cztery Dziękuję bardzo za analizę, przy okazji też się mogę przyjrzeć bliżej mojemu dziełu.
    Muszę przemyśleć, czy powinnam wprowadzić zmiany. :)
    Pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania