...

...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Trzy Cztery 09.09.2021
    Cień czubka już nie złoty... Ha! Fajne.

    W jednym miejscu brak przecinka dużo robi:

    Na sierści zwierzęcia utrwalił się cień ptaka w locie z wyrazistym czubem.

    Lot z czubem mi się oczywiście podoba, bo może być odlotowy, gdy czub ma poczucie humoru, pogodę ducha. Ale Tobie nie chodziło chyba o lot z czubem, tzn. o lot w towarzystwie? :))

    Bożeno, wstaw (albo i nie!) przecinek przed "z wyrazistym czubem":))
  • Bożena Joanna 09.09.2021
    Dziękuję, że przeczytałaś drabelka. Masz rację
  • Bożena Joanna 09.09.2021
    Nie dokończyłam odpowiedzi. Wstawiłam przecinek, zrozumiałam dwuznaczność sytuacji. Niestety, zawsze miałam kłopoty z interpunkcję, chyba nigdy nie opanuję tej sztuki.

    Serdecznie dziękuję za wskazówkę i pozdrawiam!!!
  • Bajkopisarz 09.09.2021
    „się słoneczko. Grecy z przyjemnością oddali się sjeście. Sympatyczny kundelek ułożył się u stóp swojego pana.
    Wpatrywałam się w ocalałe kolumny świątyni Zeusa, a zachwyt nad architekturą antyku przerwał ptak o złotym czubku. Usadowił się „
    5 x się

    Przygoda może i zwykła dla rzeszy fotografów-ornitologów, ale niezwykłe jest wrażenie – był, a zniknął, lecz zostawił po sobie cień obecności. Coś nienamacalnego, a jednocześnie w pełni realnego. O ile to ciekawsze, niźli gdyby zostawił piórko. Bardzo ładnie to uchwyciłaś i słowem i zdjęciem ?
  • Bożena Joanna 11.09.2021
    Dziękuję za uwagi, faktycznie chyba trochę przesadziłam z używaniem czasowników zwrotnych. Chciałabym jeszcze raz spotkać tego ptaka, może nie ucieknie.

    Serdecznie pozdrawiam!
  • Szpilka 10.09.2021
    Bardzo oryginalna fotka wyszła, nie każdy może taką mieć. O! Przeczytałam z zaciekawieniem ?
  • Bożena Joanna 11.09.2021
    Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 10.09.2021
    Bożeno Joanno↔To faktycznie, miałaś farta. Takie zdjęcie, codziennie się nie zdarza.
    A nawet o wiele, rzadziej:)↔Jakby swoją "duszę" tam zostawił... na chwilę:)
    Pozdrawiam:)↔%
  • Bożena Joanna 11.09.2021
    Miałam jeszcze jedno polowanie na dudka, ale również nieudane. To pierwsze pozostawiło chociaż ślad. Dziękuję, że zajrzałeś.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • kikimora 13.09.2021
    Z przyjemnością - zgrabny drabelek.
  • Bożena Joanna 13.09.2021
    Dziękuję i pozdrawiam!
  • LBnDrabble 15.09.2021
    ZAPROSZENIE!
    Rozpoczynamy głosowanie. Trzy drabble i tylko 300 słówek do zaczytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 20 września /poniedziałek / godz. 23.59
    Literkowa
  • Pasja 20.09.2021
    Ciekawa opowiastka i bardzo oryginalne uchwycenie cienia ulatującej chwili. Fotografia zatrzymuje właśnie takie chwile.

    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 22.09.2021
    Dzięki, ten dudek ciągle mnie prześladuje, potrafi usiąść obok, ale obiektyw go przeraża i ucieka.
    Serdeczne pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania