..

.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (154)

  • Okropny 02.05.2018
    Nawet tego nie rozumiem.
  • Nachszon 02.05.2018
    I git Okropny, erotyk trzeba wyczuć, odczuć, nie zrozumieć. W końcu to nieszczęśliwa miłość:)))
  • spirytysta 02.05.2018
    Ale interpunkcja to gwałt ze szczególnym okrucieństwem :)
  • Nachszon 02.05.2018
    A konkret?
  • spirytysta 02.05.2018
    Nachszon Teraz to będzie już tylko molestowanie. Wrzuciłbym przecinek przed "prężący" :)
  • Nachszon 02.05.2018
    spirytysta Myślałem o tym, zawahałem się i nie dałem. Ale skoro Ty tak myślisz i ja tak myślę, to znaczy, że zaiskrzyło i przecinek dorzucony, dzięki:)
  • Justyska 02.05.2018
    Interpunkcji nie tykam, bo wciąż z nią walcze i czadem z powodu przecinka spać nie mogę. Hehe A tekst jest mocny. Podoba mi sie. Dla mnie jest tu trochę ironii, która cenię :)
    Pozdrawiam
  • Nachszon 02.05.2018
    Tylko "trochę" ironii Justyska?:) Dzięki,
  • Justyska 02.05.2018
    Nachszon to tylko to przez wrodzoną ostrożność :D
  • Canulas 02.05.2018
    Wygląda na to, że i ja jestem zbyt... no jakiś. W każdym razie jeszcze się temu przypatrzę.
  • Nachszon 02.05.2018
    Może czasem zbyt poważny Canulas? Ale dzięki, że zajrzałeś;)
  • Canulas 02.05.2018
    Nachszon, eee, się jakoś o nadmierną powagę nie podejrzewam.
  • Nachszon 02.05.2018
    Bo to jest tak Canulasie według mnie: człowiek ma to, co wyżej niż szyja i to, co między nogami. Jeżeli to, co wyżej niż szyja zapomina, że jest też to, co między nogami, to jest kicha. Ale jeżeli to, co jest wyżej niż szyja myśli tylko o tym, co jest między nogami, to też jest kicha. Nie tylko w pisaniu, ale w ogóle w jakiejkolwiek twórczości udział biorą pod spodem te dwa aspekty myślenia. Tekst jest wyrazem niesamowitej równowagi między jednym a drugim aspektem myślenia. Jedno uzupełnia drugie – jak w prawidłowym akcie erotycznego zbliżenia. Pornografia to coś, co pokazuje w tymże akcie (erotycznym) rzeczy, których pokazywać nie należy. I wbrew pozorom w tekście tym rzeczą, której nie należy pokazywać nie jest obfita sperma, infantylna cipka, ale… pycha. I dlatego erotyk jest pornograficzny.
  • Dla mnie tekst bardzo prześmiewczy. Napisany z ostrymi metaforami o zabarwieniu erotycznym, jednym może się podobać innym nie, to rzecz gustu. W tym zestawieniu wyżej mnie bawi, i chyba taki był zamysł.
    Trochę mi się kojarzy z niektórymi pracami Nuncjusza, nie dlatego, że jest „plagiatopodobny” o nie. Chodzi o to, że jest bardzo dosadny i w punkt, a kolega Nun też potrafi dołożyć do pieca :)
    Jestem na tak.
    Gwiazdki dolecą pózniej (telefon to chuj), aby potwierdzić moje zdanie o tym tekście.
    Pozdro
  • Nachszon 02.05.2018
    A dzięki Maurycy, ludzie strasznie grzeszą brakiem poczucia humoru, Ty jesteś niewinny i bez grzechu:)
  • Nachszon dzięki za rozgrzeszenie :)
  • fanthomas 02.05.2018
    eh, a już sie napaliłem
  • Nachszon 02.05.2018
    Buuu, przykro mi Fanthomas, że Cię zawiodłem:(
  • betti 02.05.2018
    ''Infantylna cipka twojego przedszkolnego móżdżku jest zbyt mała i ciasna, aby bez krzywdy dla ciebie wszedł w nią potężny penis mojego intelektu, prężący się dumnie wzwodem erudycji i obficie tryskający spermą precyzyjnego myślenia.''

    Z tego to się uśmiałam...
  • Nachszon 02.05.2018
    Och betti, jak dobrze, że jesteś!!! Cieszą się moje oczy, raduje moje serce, śpiewa moja dusza! Ten tekst jest wyrazem mojej miłości właśnie do Ciebie!
  • betti 02.05.2018
    Nachszon jestem powalona.... już tu różne arcydzieła opiewały moją urodę i intelekt, ale takiej miłości raczej się nie spodziewałam. I pomyśleć, że to wszystko dlatego, że nie doceniłam geniuszu... och, ja niedobra...
  • Nachszon 02.05.2018
    betti Tak to była pułapka na Ciebie i teraz jest okazja do kilku wyjaśnień. Co Ty tam wypisujesz pod moimi tekstami to mi dynda kalafiorem, ale nie podoba mi się jak komentujesz teksty innych ludzi (nauczyłem się nie widzieć Twoich komentarzy). Ja wszystko wiedząca i inni przygłupy. Sama kiedyś pisałaś gdzieś pod moim tekstem jak to ludzie ciężko pracują nad słowem, a robisz wszystko jakbyś nie wiedziała, że to bardzo delikatne zajęcie i łatwo jest kogoś strącić z cienkiej liny. Tę samą uwagę można przekazać na różne sposoby; jeżeli chodzi o mnie to staram się zawsze pamiętać, że pisanie jest tym, co nas łączy, nie dzieli i każdy zmaga się z trudem przekazania myśli, emocji. Raz wychodzi lepiej, raz gorzej. Przydałoby się kilka przykładów, ale mimo wszystko myślę, że nie trzeba, bo jesteś inteligentną osobą i doskonale wiesz o czym mówię. Jak chcesz, albo to przepracujesz albo nie. Jeżeli chodzi o docenianie mojego geniuszu, to nie, nie potrzeba mi tego. Raz piszę lepiej, raz gorzej, jak każdy. Lubię krytykę. Rzeczową. I lubię życzliwość ludzi. Lubię położyć problem na stół i pochylić się nad nim wspólnie. Oczywiście to jest mój punkt widzenia, z którym jak najbardziej masz prawo się nie zgodzić. A doceniany jestem w tylu aspektach życia codziennego, że naprawdę nie muszę jeszcze tego szukać rozpaczliwie na opowi. Polubiłem ten portal i bardzo nie chcę, aby to się zmieniło. I tyle.
  • betti 02.05.2018
    Nachszon nie lubię się rozpisywać, poza tym zakładam zawsze, ze piszę do inteligentnych ludzi, którym zamiast wykładu wystarczy wskazówka.

    Szkoda, że Ci dynda, bo przydałoby Ci się trochę pracy nad sobą, ale jeżeli wystarczy Ci ta odrobina,, którą posiadasz, to cóż mogę powiedzieć. Nie każdy ma ambicje wybić się ponad tłum i ja to rozumiem.

    Miłego dnia.
  • Something 02.05.2018
    betti Wtrącając się. Ty, mam nieodparte wrażenie, nie masz pojęcia o sztuce, oraz z czym ona się je. Nachszon Ci to ładnie wytłumaczył, a mimo to, Betti nadal swoje. Jestem inteligentną, oczytaną osobą, a reszta to grafomańskie debile - "Tobie wisi, że próbuję Ci pomóc wskazówkami? Szkoda, że nie zależy Ci na rozwoju". Od kiedy jeden człowiek, w dodatku posiadający cechy pychy, jest jedyną wyrocznią w kwestii oceny konkretnego tekstu (mowa o portalu literackim)?
  • betti 02.05.2018
    Something ja bym chciała, żebyście pisali tylko dobre wiersze, wtedy jest przyjemność czytania, delektowania się, bo przecież na portalach o to chodzi. Kiedy widzę błędy czy to logiczne, czy stylistyczne zwracam na to uwagę. Nie jest wstydem poprawić wiersz, wstydem jest przekonanie, że gniot, to doskonałość. Odrobinę pokory życzę.
  • Something 02.05.2018
    betti Do Ciebie nadal nic nie dociera. Ciągle powtarzasz tą samą narrację.
  • betti 02.05.2018
    Something ''tę''. Przykro mi, że nie potrafię się zachwycać byle czym.
  • Something 02.05.2018
    betti Nie oto chodzi, po prostu nic nie rozumiesz.
  • Something 02.05.2018
    betti "tą" nie jest błędem. Polecam publikację na temat nauki o języku. I jeszcze jedno, kończąc jałową dyskusję... non stop pierdolisz o "byle czym" i bronisz swojego stanowiska; gdyby Ci się chociaż chciało poczytać dokładnie o co mi, czy Nachszonowi chodziło. Ale ciężko czegokolwiek wymagać od pysznego człowieka.
  • akwamen 02.05.2018
    Nachszon tu się nic nie zmieni, bez spiny, a betton pieprzył głupoty, pieprzy i pieprzyć będzie hi, hi, hi Obacz człeku że nikt jej tu nie bierze na powagę hłe, hłe. powypieprzali ją stąd i owad więc musi gdzieś odreagowywać swe porażki życiowo literackie ha, ha, ha :)
  • akwamen 02.05.2018
    Something szkodaTwej gadki, to jej żałosna próba zwrócenia na siebie jakiejkolwiek uwagi hi,hi,hi
  • akwamen 02.05.2018
    Something a to że ona nie kumata to wiadomo od dawna :)
  • akwamen 02.05.2018
    betton droga tombakowa kłamczuszko ty jesteś jedna wielką goryczą i cieszysz sie tylko tym jak zrobisz komuś przykrość, ale zauważyłaś że robią na ciebie , pinokio, olewkę:) ;) :)
  • betti 02.05.2018
    Something czytałam Twoje wczorajsze zagadnienia odnośnie liryki... i to mi wystarczy. Ja nie oceniam wg lubię czy nie lubię autora tylko wg tego jak i co napisał. Ty masz inne priorytety...
  • Nachszon 02.05.2018
    akwamen Nie, nie spinam się, tylko nie chcę żeby ludzie się wkurzali... nie określę czym przez delikatność, ale masz rację. Przycisk IGNORE i robimy swoje:)
  • akwamen 02.05.2018
    betta daruj sobie, jaja sobie robią i tak mają j użw dupie twoje mundre dywagacje hi, hi,hi
  • akwamen 02.05.2018
    Nachszon ta kłamczuszka, już od dłuższego czasu jest passe ha, ha jak ktos ma ochotę to pogada sobie z nią, ale ona zawsze to samo o tym samym hi,hi i już głównie olewają ją nie odpowiadając na jej głupoty ;)
  • Nachszon 02.05.2018
    Something Ja już wiem, że trzeba dać spokój i absolutnie bez radości stwierdzam, że ten mój geniusz z tekstu jest bardzo prawdziwy nie w świetle obiektywnym, ale w porównaniu z adresatem, róbmy swoje:)
  • betti 02.05.2018
    Nachszon róbcie jestem za. Niech moc będzie z Wami. Zachwycajcie się swoimi wierszykami na poziomie podstawówki i tak wcześniej czy później dostaniecie po piórkach... kiedy te arcydzieła poniesiecie z dumą dalej...
  • Something 02.05.2018
    Nachszon Tu chodzi o bawienie się słowem, przez zaobserwujemy naturalny rozwój... po drodze pojawią się poszukiwania nowych form itd. - pisarstwo to piękna przygoda. Niezależnie od preferowanego gatunku. Jeśli zaczynamy od nacisku na formę, bez tej radości, która ma ponieść ofiarę na rzecz stylu... to twardo powiem - nie ma to nic wspólnego ze sztuką.
  • Something 02.05.2018
    Something przez co*
  • Something 02.05.2018
    betti A Twoje wiersze gdzie są? Kurwa, wynoś się z tą pychą, bo tego czytać nie można.
  • Szudracz 02.05.2018
    betti Wróżka :)))
  • akwamen 02.05.2018
    betta zazdrościsz, psia mać zazdrościsz ha, ha wieczorków się boisz, sama nic nie napisałaś na poziomie he, he, pierdolisz głupoty jak stad na marsa hi, hi o kszyku nie słyszałaś aż w goglusiu sprawdzić musiałaś hu, hu więc idź się poucz albo znikaj bo przygłupia na ten portal jesteś hłe, hłe, hłe
  • betti 02.05.2018
    Something ja jestem pyszna, czy Wy wierząc w swój geniusz? Tego czytać nie można bez irytacji, że rozum leży odłogiem.
  • betti 02.05.2018
    Szudracz Ty też mogłabyś być taką wróżką, gdybyś zadała sobie trud nauki nad wierszem, ale dla Was to zbyt trudne, zresztą chwalicie sibie za byle co, to po co się uczyć...
  • Something 02.05.2018
    betti Rozum jest, tylko trzeba wiedzieć, że rozmowa jest nie z tłumem, a z pojedynczą osobą. I twoja pycha jest jawna, wystarczy poczytać, jak reagujesz na osobny światopogląd.
  • Something 02.05.2018
    betti Dodatkowo... obraziłaś ludzi, którzy stosują tutaj konstruktywną krytykę oraz czytają wnikliwie każdy tekst, poddając go analizie. Ich jest całkiem sporo. Gratuluję.
  • betti 02.05.2018
    Something Twój światopogląd jest cudowny... jeżeli kogoś lubisz, będziesz się zachwycać, jeżeli nie, wtedy się przejedziesz, bez względu na to jak ktoś napisał...,
  • akwamen 02.05.2018
    betta ty kogo lubisz? ;)
  • Nuncjusz 02.05.2018
    akwamen mnie
  • betti 02.05.2018
    Something kto mądry wyniesie naukę, głupiec pewnie, że się obrazi, przecież w swoim mniemaniu wszystko już wie... jest przecież najlepszy.
  • akwamen 02.05.2018
    Nuncjusz ciebie to kocha miłością tragiczną... a może pornograficzną, a może.... hi, hi
  • akwamen 02.05.2018
    betta a ty nic nie wynosisz z nauki, ciemna jesteś jak otchłań niewiedzy twojej wiedzy... :)
  • betti 02.05.2018
    Something kto tu uprawia konstruktywną krytykę wierszy albo poddaje je gruntownej analizie, bo jakoś nie zauważyłam?
  • akwamen 02.05.2018
    betta ty na pewno nie, nie masz pojęcia o analizie ha, ha, w innym razie już by cię nie było gdybyś przeanalizowała historię doznanego szmacenia na tym portalu :);) :)
  • ''wierząc w swój geniusz'' - tutaj akurat, w mojej opinii, ani Nachszon nie bronił 'swojego geniuszu' (chodziło mu o etykę krytyki, sposób zwracania uwagi), ani Something nie 'swego geniuszu' broniła (ona z kolei jak gdyby - wyczuwa momenty, w których nie rozumiesz jej, czy danej jej myśli, a jednocześnie nie pozostawiasz na nich suchej nitki, chociaż nie wiesz, o co w istocie jej chodziło). Ja nie mam nic do Betti, ale wg mnie nastąpiło tu rozminięcie. W sensie: Nachszonowi i Something nie o 'geniusz' chodziło.

    Ja też nieetycznie krytykuję, ale swe chamstwo po prostu koncentruję na jednostkach, które się nie przewracają, bo mocniej wiatr zawieje.
    Taki artysta Okropny.
    Tylko się śmieje, smagany czerwonym Pejczem Mojej Sprawiedliwości.

    Nawet argumentacyjny słoń, rozjuszony, szarżujący na niego, słoń prosto z trąby oblewający go żrącym kwasem merytoryczno-argumentacyjnym nie jest w stanie przebić się przez jego ochronną skorupę ignorancji.
    Nawet chytry lis, owijający mu się wokół szyjki i noskiem trącający zatruty umysł - nie jest w stanie się wedrzeć.
  • Pan Buczybór 02.05.2018
    no, dość humorystyczne i przewrotne. Całkiem spoko miniaturka
  • Nachszon 02.05.2018
    Całkiem spoko dzięki Panie Buczyborze:)
  • Aisak 02.05.2018
    Mój ósmy pasażer Niestromo, podpowiada mi, że...
    że....
    że...
    Andrzej to złudzenie optyczne.

    Andrzej nie istnieje.

    To znaczy betti vel Andrzej vel elka vel....

    Hmmm.
  • Szudracz 02.05.2018
    Znowu zaczyna się jazgot.
  • betti 02.05.2018
    Więc po co przykładasz do niego rękę?
  • akwamen 02.05.2018
    betta spadj to znów będzie cicho ha, ha
  • Szudracz 02.05.2018
    betti Odcinam sobie tępy nożem jęzor. A co wierszy nie piszę ich dzięki Tobie, po części. Dobrze, że za prozę się nie bierzesz.
  • Szudracz 02.05.2018
    Szudracz tępym*
  • betti 02.05.2018
    Szudracz jeżeli pisałaś kiepskie, to jaka to szkoda dla ludzkości?
  • Nachszon 02.05.2018
    Szudracz Uuuuuaaaa, a to już niedobrze jeżeli przez jakiegoś przygłupiego badziewiarza zrezygnowałaś z twórczości, bo to już jest morderstwo...
  • akwamen 02.05.2018
    Nachszon niestety parę osób udało sie tej oszołomce zniechęcić, ale inni już się nie dają i bettona olewają :) hi, hi
  • betti 02.05.2018
    Nachszon morderstwo to by było, gdyby kazała czytać jakieś gnioty... a jeszcze większe, gdyby liczyła na zachwyt.
  • akwamen 02.05.2018
    betta dokladnie jak ktoś ciebie wykastrował, ty nic nie potrafisz przyzwoitego i ponad poziom podstawówki napisać ha, ha tylko mścisz się teraz na biednych autorach bo piszą fajniej od ciebie he, he, he
  • akwamen 02.05.2018
    betta masochistko a po co ty wstawiasz swoją grafomanię? ha, ha czekasz aż postawią ci piąteeczkę i skamlesz nawet o badziewne komenty ha, ha, ha
  • betti 02.05.2018
    akwamen pewnie, że fajniej piszą, przynajmniej pośmiać się można. Jadą komedią na całego, przecież grafomania jest sztuką...
  • betti 02.05.2018
    akwamen bo ja lubię moją grafomanię prawie tak samo jak ty swoją...
  • akwamen 02.05.2018
    betta ty śmiejesz sie bez przerwy... jesteś niestabilna emocjonalnie i kompletnie niewiarygodna. hi, hi
  • akwamen 02.05.2018
    betta choć jeszcze nic nie napisałem to jestem już w niej zakochany i wprost ją uwielbiam
  • Szudracz 02.05.2018
    betti żadna, ale właśnie wyszło co tak naprawdę myślisz o moich wierszach, które chwalił. No pęknie. :)
  • Szudracz 02.05.2018
    Szudracz chwaliłaś*
  • akwamen 02.05.2018
    Szudracz to oszustka i kłamczucha :) ;)
  • betti 02.05.2018
    Szudracz skoro chwaliłam, to nie miałaś powodu przeze mnie zaniechać pisania.
  • akwamen 02.05.2018
    betta zdecyduj się i czytaj to co napisałaś wcześniej... hłe, hłe, hłe pogrążasz sie ha, ha, ha
  • akwamen 02.05.2018
    betta a może wtedy ją lubiłaś, a tera już nie? hii, hiii a ja nawet pamiętam i na pewno sa komenty u violet jak ją wychwalałaś a potem po niej jeździłaś i wyśmiewałaś hłę, hłe wstręciuszko kłamczuszko :) :) :)
  • Something 02.05.2018
    betti Ty nie rozumiesz mojego światopoglądu. Powtarzasz jedynie swoją określoną ideologię, nic więcej. Smutne to.
  • betti 02.05.2018
    Something obawiam się, że dla każdego myślącego człowieka Twój światopogląd byłby trudny do zrozumienia.
  • betti 02.05.2018
    Something masz rację namawiam do nauki, do pracy nad sobą, przecież to straszne mieć taką ideologię, niepojęte wprost.
  • akwamen 02.05.2018
    betta ty naprawdę jesteś szurnięta hi, ha, he
  • Something 02.05.2018
    betti Nie, debilko. Ty nie motywujesz. Poza tym, nie rozumiesz mnie, toteż... stosujesz manewr obrażania bez ad persona, czyli wykluczenie z grona ludzi myślących. Żałosna i pyszna osoba.
  • akwamen 02.05.2018
    Something olej babę, bo głupia jest jak but :)
  • betti 02.05.2018
    Something odpierdol się łaskawie ode mnie. Pieprzysz jak potłuczona, przytoczyć Ci Twoje wypowiedzi na temat Dawida?
  • akwamen 02.05.2018
    betta poetko, gdzie twoja kultura>! ha, ha, ha, słowacki przewraca sie w grobie słysząc jak taka oredowniczka poprawnej poezji bluzga! hłe, hłe trzymaj swoje rynsztokowe słownictwo na wodzy , pamiętaj ześ poetka kwalifikowana w teczce przytachana nie wiadomo skąd Hiiiiiii, Haaaaa
  • Canulas 02.05.2018
    Autor was wszystkich poprosił, byście przenieśli obozowisko w inną część lasu. 500 pustych wątków jest na forum
  • Szudracz 02.05.2018
    betti Szkoda na Ciebie tracić więcej czas.
  • betti 02.05.2018
    Uśmiałam się z tej Szudracz... przeze mnie przestała pisać chociaż ją chwaliłam. Cudowna logika. Myślałam, że pisała do kitu i że nie uniosła krytyki, a tu pretensje, że chwaliłam. Gdybym wiedziała, to bym motywowała Ciebie ostrą krytyką, pewnie wtedy nadal byś pisała. Ja pierdolę, coraz lepiej.
  • akwamen 02.05.2018
    betta ty motywować? Ty?heeeee a kimże ty jesteś ?! haaa Jakąś zarozumiałą gęsią która sama niewiele umie hiiiiiii,
  • Szudracz 03.05.2018
    betti Jaja sobie z Ciebie robię. Nawet nie pamiętasz co komu piszesz. Dajesz się sprowokować na każdym kroku. Piszę wiersze. :)
  • akwamen 02.05.2018
    Uśmiejmy się z tej uzurpatorki -poetki betty...hłe, hłę, hłe
  • betti 02.05.2018
    Twój śmiech jest komiczny, nie żebyś ty nie był, bez urazy...
  • akwamen 02.05.2018
    betta ja sie nie wypieram ale ty wypierasz jak żaba błota hi, hi, hi
  • Enchanteuse 02.05.2018
    Jezuu, że też wam się chce marnować czas na takie głupie dyskusje. Nawet tutaj każda ze stron ma trochę racji.

    Betti, ponieważ istotnie zwraca uwagę na to, co w dobrej poezji razi. Krytyka i owszem boli, ale, odpowiednio podana i przyjęta umożliwia rozwój.
    Nie masz racji w tym do końca, Betti, że pochwalne komentarze sypią się z czystej sympatii. Komentującym po prostu się podoba, a to, że nie zawsze zwrócą uwagę na formę, to już inna sprawa.
    Problemem jest to, że następuje coraz większe rozluźnienie formy, teraz wierszem może być wszystko, a poetą -każdy.
  • betti 02.05.2018
    Gdyby tak było istotnie, to Słowacki przewraca się w trumnie... rany Julek, to może dlatego zalewa nas grafomania. Niektórzy uwierzyli, że potrafią...
  • Enchanteuse 02.05.2018
    Niewykluczone, że się przewraca. Sam fakt, że Rupi Kaur osiągnęła taki sukces na rynku wydawniczym jest, mówiąc oględnie, zatrważający.
  • betti 02.05.2018
    Enchanteuse teraz można sobie kupić wszystko. Śmieszy mnie, kiedy ktoś chwali się wydanym tomikiem, który sam sobie w prezencie sprawił... po wierszach widać, że kit niemiłosierny, ale jaka duma, bo tomik wydany...
  • akwamen 02.05.2018
    betti a gdzie twój? pokaż jak pięknie piszesz... :) :) kto widział, kto słyszał... póki co same chwalenie się i nic poza tym :) :) :)
  • Enchanteuse 02.05.2018
    betti to już świadczy o tamtych ludziach. Sami sobie przylepiają łatkę pseudoartystów. Póki przyjmują to na klatę, jest w porządku. Ale to już temat-rzeka.
  • betti 02.05.2018
    Enchanteuse i o to właśnie chodzi, żeby przyjąć na klatę. Przecież każdą sugestię czytelnika bierze się pod uwagę, a nie obraża, że ośmielił się wytknąć błędy, że widzi inne alternatywy.. Co ludzie za frajdę mają z pustych zachwytów?
  • Something 02.05.2018
    betti Pusty zachwyt pobudza ego. Mając doświadczenia teatralne, pracując w nim codziennie, kładę nacisk na pracę nad sobą, pokonywanie własnych barier... ma to wiele wspólnego. Ale każdy człowiek jest inny, toteż nie można każdego wyzywać od grafomanów, czy nędznych pisarczyn. Poezja nie ma określonych norm, to prawda.
  • betti 02.05.2018
    Something wybacz, ale tak pustej baby, to ja od dawna nie widziałam. Ty w tym teatrze chyba sprzątasz albo sprzedajesz bilety... Nie wierzę, że człowiek inteligentny może pisać takie bzdury.
  • Something 02.05.2018
    betti I tym sposobem pokazałaś swoją płytkość. Zastanów się czasem co piszesz. Naprawdę.
  • betti 02.05.2018
    Something nikt inteligentny nie podpisałby się pod Twoimi słowami. Zachwyt nad grafomanią pobudza ego, chyba tylko idioty.
  • Enchanteuse 02.05.2018
    S, bardzo ładnie to podsumowałaś.
    A to, że poezja nie ma barier, nie oznacza, że piszący nie mogą sobie ich wyznaczyć. Dla dobra własnego i dobra ich czytelników.
  • Something 02.05.2018
    Enchanteuse Zgadzam się. Tutaj polegam na tym, o czym mówił m.in. Strzemiński w teorii unizmu. Poszukujmy nowego modelu sztuki, dopasowanego do czasów, w których żyjemy.
  • akwamen 02.05.2018
    betta bardzo łądnie powiedziałaś jesteś najlepszym przykladem, idiotą jesteś modelowym hi, hi, hi
  • betti 02.05.2018
    Something czy my żyjemy w średniowieczu?
  • akwamen 02.05.2018
    betta nie, tylko ty jesteś z epoki kamienia łupanego :)
  • betti 02.05.2018
    akwamen spierdalaj pajacu. Nic kurwa nie potrafisz napisać, chowasz się pod innymi nickami i cieszysz się jak debil. Co za menda.
  • akwamen 02.05.2018
    betta nerwy puszczają? no nie mów, tombaczku hi, hi, hi. co za wsza z ciebie, pinokio :) :)
  • Enchanteuse 02.05.2018
    akwamen zaniżasz poziom dyskusji, wiesz? Drastycznie. I ośmieszasz siebie, a nie obiekt swoich żartów. Pseudożartów.
  • betti 02.05.2018
    akwamen jakie nerwy? JESTEŚ ŻAŁOSNYM KURDUPLEM... TCHÓRZEM, któremu brak odwagi, żeby stanąć do czystej walki. Pokaż jaja, ściągnij maskę... ale jaja trzeba mieć, prawda?
  • akwamen 02.05.2018
    Enchanteuse wiem że się ośmieszam i zupełnie mi to nie przeszkadza... :) jaka dyskusja, tacy rozmówcy, złociutka...
  • betti 02.05.2018
    on nawet nie wie, o czym jest dyskusja, taki matołek...
  • akwamen 02.05.2018
    betta pokaż cycki, ściągnij matki, kim jesteś iluzoryyczna pseudopoetko? Mała, śmieszna, thrzliwa krytyczka hi, hi
  • Enchanteuse 02.05.2018
    akwamen, mon cher, a powinno.

    S, myślę, że faktycznie potrzebujemy czegoś takiego. Może powinniśmy pójść w stronę poezji wizualnej?
  • betti 02.05.2018
    akwamen ja tchórzliwa? to żeś powiedział dowcip. Faktycznie atakuję z innych nicków, bo ze swojego to się boję,,.
  • akwamen 02.05.2018
    betta a ty wiesz? Nie potrafisz nic napisać, nie potrafisz elokwentnie się wypowiadać, nie umiesz napisać konstruktywnej opinii, nie umiesz wyciągać wniosków, nie umiesz być autorytetem... taki matołek z ciebie.
  • betti 02.05.2018
    akwamen spierdalaj!
  • akwamen 02.05.2018
    Enchanteuse powinno to być tobie, szanuj ludzi... wszystkich.
  • Something 02.05.2018
    Enchanteuse Zobaczymy. Myślę, że kwestia najbliższych kilku lat. Nasze czasy są bardzo zróżnicowane filozoficzne, a także światopoglądowo. Poezja wizualna, w dobie technologicznych osiągnięć, byłaby czymś innowacyjnym. Albo zaliczymy powrót do wzorców antycznych, jako korzeni, z nacechowaniem współczesności.
  • akwamen 02.05.2018
    betta bardzo konstruktywnie i poetycko... ;) :) Miałaś ( nadzieję) chamko mieć złoty róg hłe, hłę, hłę
  • betti 02.05.2018
    akwamen prosto i na temat. Lubię oszczędność słowa.
  • akwamen 02.05.2018
    betta to widać, panuj nad sobą, może się wyleczysz ..... Ha, he hi
  • betti 02.05.2018
    Something wzorce antyczne z nacechowaniem współczesności? To szykuje się nie tyle rewolucja, co komedia...
  • akwamen 02.05.2018
    betta a ta tylko o jednym - śmianiu komedii ha, ha, ha
  • Enchanteuse 02.05.2018
    Something a może poezja pójdzie obiema ścieżkami jednocześnie... Kto wie?
    Oby tylko nie poszła w stronę anarchii, ku czemu skłania się teraz.

    Akwamenie, to Ty pierwszy nazwałeś mnie "złociutką", gwoli przypomnienia.
  • betti 02.05.2018
    akwamen bo tak się zastanawiam jak można wspólcześnie bazować na antyku?
  • akwamen 02.05.2018
    Enchanteuse wiem i nie jest to obelgą... jeśli tak sie stało, przepraszam. Ja bardzo szanuję kobiety... :)
  • akwamen 02.05.2018
    betta mnie sie pytasz? ja matołek jestem hi, hi, hi ale lubię antyk :) :)
  • betti 02.05.2018
    akwamen przecież ty wszystko wiesz. Nie bądź taki, powiedz. Ja lubię wyzwania. Zachowam antyczny język ubrany we współczesną modę, a co tam jak rewolucja, to rewolucja.
  • Enchanteuse 02.05.2018
    Skoro to nie było obelgą, mój zwrot nie jest nią tym bardziej :)
  • akwamen 02.05.2018
    betta ja nic nie wiem, poza tym że z tobą jest niedobrze, bardzo niedobrze... kłamczuszko
  • akwamen 02.05.2018
    Enchanteuse i tak go odbieram :) Kłaniam sie nisko i zawsze do usług :) :)
  • betti 02.05.2018
    dobrze, że z tobą dobrze.... złociutka!
  • akwamen 02.05.2018
    betta może być i tak hłe, hłe, hłe
  • Enchanteuse 02.05.2018
    Dobrej nocy wam w takim razie. I oby mniej było takich jałowych dyskusji, a jeśli już to oby wykluły się chociaż z nich jakieś sensowne wnioski.
  • betti 02.05.2018
    pewnie, że może być... czemu mnie to nie dziwi.
  • akwamen 02.05.2018
    betta to już nie jestem riggsem? ;) :) ha!
  • akwamen 02.05.2018
    Enchanteuse oby! Dobrej nocy... :)
  • betti 02.05.2018
    akwamen jesteś idiotą, o więcej przecież ci nie chodzi...
  • akwamen 02.05.2018
    betta ja jestem idiotą jako akwamen , a ty idiotką całym swym jestestwem, Pinokio ha, ha, ha
  • Nachszon 02.05.2018
    Kochani, serdecznie Was proszę o niekomentowanie już tego tekstu ani jednym słowem, proszę Was, ciiiii....
  • Nachszon na nic Twe prośby, ten ogień musi wypalić się sam do końca :)
  • betti 02.05.2018
    Maurycy Lesniewski niech Nachszon bije rekordy popularności, należy mu się, za cudowny tekst!
  • akwamen 02.05.2018
    betta HI, HI, HI
  • Pasja 02.05.2018
    Dobry wieczór
    Pycha mędrca?
    Przewrotny tytuł i mocny przekaz do ludzi ogarniętych nieszczęśliwą miłością. Można też tak kochać.
    Miłego wieczoru życzę
  • Karawan 02.05.2018
    Jeśli pycha to mędrzec jeno we własnym mniemaniu. Mędrzec to osoba, która "wiem, że nic nie wiem", szukająca prawdy a nie poklasku. 5
  • sunutka 08.05.2018
    Co tu się wydarzyło? Scrollowaniu końca nie widać.
    I "ty", "ci" z małej pisane - dające do zrozumienia, że nie jest osobą wartą zastosowania takiego akcentu - piękne zaiste.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania