Pytasz Co to jest kochanie ?

Pytasz mnie czym jest kochanie

 

Kochanie jest pomarańczą

Słodką, soczystą ze skórką ognistą

Kochanie jest chlebem pieczonym

Smacznym chrupiącym na talerzu położonym

 

Kochanie jest wodą mineralną

Czystą zaspokajającą pragnienie

Kochanie jest zorzą polarną

Błądzącym dającą ukojenie

 

Kochanie jest opatrunkiem

Przemywającym rany

Kochanie jest pocałunkiem

Darem serca ukochanym

 

Kochanie wreszcie to miłowanie

Dwoje ludzi trzymających się za ręce

Całego siebie dawanie

Malutkie serduszko w podzięce

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • betti 01.10.2019
    To nie wiersz, to jedynie wyliczanka.
  • Ritha 01.10.2019
    xdd
    Pierwsze czesc Twojej wypowiedzi wytwarza u mnie poczucie bezpieczenstwa, stalosci pewnych parametrow itp. Raduje się ma dusza zuuuaaa.
  • Ritha 01.10.2019
    (przepraszam za offtop)
  • Sybilla 01.10.2019
    Ritha ciesze sie.
  • Sybilla 01.10.2019
    Rymy są:)
  • betti 01.10.2019
    jakie, gramatyczne? miłowanie - dawanie. To żaden rym, to katastrofa!
  • Sybilla 01.10.2019
    https://sjp.pwn.pl/slowniki/miłowanie.html

    czyli z katastrofą ma mało wspólnego
  • Sybilla 01.10.2019
    https://sjp.pwn.pl/szukaj/dawanie.html

    brak katastrofy hehe
  • yanko wojownik 01.10.2019
    Betti jak zwykle wyżywa się na nowych, bo musi gdzieś jadu upuścić. Ludzie myślą, że Betti się zmienia a Betti tylko zmienia miejsca i osoby na których się wyżywa. To nie wystarcza i jak zawsze po okresowym uspokojeniu, znów eksploduje.

    Ostatnia zwrotka coś tak nie teges - do przerobienia. Poza tym wiersz, jak wiersz. Nie ma tu pogranicza, to wsje wiersze idą we poezje, ale nawet jak dać inną kategorię, to Betti znajdzie.
  • Ritha 01.10.2019
    Yanko nie podsycaj juz tego walkowanego milion razy tematu.
    A wiersz jest niestety slaby i nie ma co dorabiac na sile filozofii.
  • yanko wojownik 01.10.2019
    Ritha, Subiektywne odczuwanie - ktoś tak może postrzegać miłość i tak to uzewnętrzniać, nie jest to do końca słaby wiersz, ostatnia zwrotka tak, ale reszta w normie.
    Wyliczanki w poezji takie rzadkie nie były.

    A co do tego, czy będę podsycał, czy nie - i tak wybuchnie, to tylko kwestia czasu, okresowo wybucha:)

    No po przeczytaniu na głos - faktycznie, może loty nie najwyższe, ale można poprawić.
  • Sybilla 01.10.2019
    Yanko rozsmieszyłeś mnie - ale co tu można poprawiać ?
  • yanko wojownik 01.10.2019
    Zawsze coś można:)
  • yanko wojownik 01.10.2019
    Jest tez taki Inny portal dla twórców https://t3kstura.eu/ - obczaj. My tam som. Ale B. nie:)
  • Bogumił 01.10.2019
    Tylko uważaj, bo na portalu który proponuje Janek, admin używa słów na k. I nie chodzi bynajmniej o kawę.
  • Nuncjusz 01.10.2019
    Tak jest. Niech uważa. I nie tylko admin. Wszyscy tam klną i w ogole. Sodoma i Gomora
    Nie polecam :)
  • Ritha 01.10.2019
    I biegają nago. I na bosaka. Brrr
  • betti 01.10.2019
    Dlatego ja tam nie poszłam... jestem nieśmiała.
  • yanko wojownik 01.10.2019
    Ritha Ludzie i zwierzęta też.
  • betti 01.10.2019
    Poza tym jest tam yanko... a ja lubię kulturalnych ludzi.
  • Nuncjusz 01.10.2019
    i martwe kozy
  • Sybilla 01.10.2019
    Pytanie z innej beczki. Mam powieść o dziewczynie która jest hm cybernetyczna . Zbudowana na wzór ( uwaga - na wzór ) człowieka. Ma komore elektroniczną w sobie w formie żołądka, wejsćie Usb głeboko pod włosami do ładowania akumulatotora, normalnie gada i wygląda jak dziewczyna . maluje się, nosi wszytsko to co kobiety... itd. Jest jedyna w swoim rodzaju ( prototyp) a koleś który budował ją pół życia ( jako były oficer wojska - miał dostęp do najnowszych materiałów) dostaje Nobla. a KITA przewyższa swoje czasy o kilkadziesiąt lat swoją technologią( cay czas sie update-uje). Ale Zielonego pojecia nie ma czy sie komuś spodoba.
  • Sybilla 01.10.2019
    No i drugą gdzie bohaterka jest Indianka - która wykupiła większą część rezerwatu dla Indian , gdzie mieszka.
    Sporo tego mam ale jestem tu nowa - więc czy moge pod każdą powieścią dac prośbę o wskazanie błędów np ?
  • betti 01.10.2019
    Wstawiaj spokojnie, Yanko jest tutaj specjalistą od takich kwiatków, wszystko poprawi, to mistrz.
  • Sybilla 01.10.2019
    dziekuję
  • yanko wojownik 01.10.2019
    No jak Ci Betti pozwoliła, to wrzucaj. Kwit od Betti, to mocna rzecz i już se ostrzy kły jadowe.

    Streszczenie fabuły ciekawie (tej pierwszej), jakbyś jednak krytyki tu nie udźwignęła, to tutaj może: https://lol24.com/opowiadania próbuj.
  • Lakion 01.10.2019
    Sybilla dawaj tu swoją powieść ( jak nie zamierzasz jej wydawać i zmonetyzować) dobrej fantastyki nigdy za wiele ;)
  • Enchanteuse 01.10.2019
    Tak, nie ma co się doszukiwać złośliwości. To naprawdę jest mizerny wiersz. Wyliczanka, czyli nic odkrywczego, rymy też lichutkie.
    Taki, o. Do wyrecytowania na rodzinnym obiedzie w wieku siedmiu, sześciu lat
  • refluks 01.10.2019
    Idę sobie jakim opatrunkiem przemyć oczy po tej grafomanii.
  • sensol 01.10.2019
    nie zachwyca
  • Canulas 01.10.2019
    Przeleciałem se pobieżnie komentarze, przeczytałalem tekst.
    Jałowe mam wieści gdyż:
    Tekst nie jest tak słaby jak tam utyskują
    Tekst również nie chwyta za serce
    Cierpi na nijakość, ale Ty odautorsko masz prawo postrzegać go inaczej, bo zapewne te emocje są u Ciebie żywsze.
    Mnie nie porwał.
    PS. Wiadomo o co chodzi, ale jednak skrót myślowy z "przemyciem oczu opartunkiem" nie jest zbyt szczęśliwy.
    Ciao
  • Canulas 01.10.2019
    na wszystkich Bogów Nilfgaardu, po co "Co" z wielkiej?
    Przybliz znak zapytania. Bez spacji.
  • Całkiem przyjemne w odbiorze.
    Nie wybitne, ale... przyjemne właśnie.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania