-------

_____

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Dekaos Dondi 27.07.2019
    Zerka→Co na temat Twych tekstów myślę od zawsze, to Ty wiesz:).Szkoda, że tak krótko. Poczytałbym jeszcze:)→5
    Niby czemu dla pełnoletnich? Tu nic nie ma takiego przecie:)
    -----------------------------------------------------------------------------
    Zbieg ostatniej nocy z rysunku naściennego jednego chłopca →chyba: zbiegł
    Mamka upiorzyca energetyczny, za wykroczenia karała surowo.- chyba energetyczna?
    Szkoda, że w dialogach nie stosujesz: –– Lepiej widać:)
  • 00.00 27.07.2019
    Dekaos Dondi Za krótko, jak zwykle. :)
    Dzięki za poprawki. Zmienię później na te długie krechy.
  • Aisak 27.07.2019
    Na razie, tylko na moment.
    Ale przybędę na pewno.
    Bo te opisy...
    Te pleśnie, nadgniłości, Mrok i cała reszta.

    Ale to jest krótsze od poprzedniego, czemu?

    A może z DD byście coś wspólnie utkali?
    Hę?

    No to milion uśmiechów.
  • 00.00 27.07.2019
    Aisak Przybądź pędem. :)
    Stała długość jak na moje wyczyny twórcze, poprzednie było odrobinę dłuższe.
    Ze mną pisać? Nie wiem czy byśmy dali radę nie zadźgać się piórami w czasie tego pisania. :)
    Wzajemnie tyle samo uśmiechów dla Ciebie.
    Dzięki. :)
  • Dekaos Dondi 28.07.2019
    No tak Zerka. Tobie było by łatwiej ze mną pisać, bo by Ciebie bronił: MTM - Mroczny Tyko Mors.
    A swoją drogą mogłabyś napisać kiedyś tekst, gdzie by się spotkali bohaterowie Twoich różnych tekstów,
    w takich czy innch sytuacjach:))
  • 00.00 28.07.2019
    Dekaos Połączenie tych postaci mogłoby być nawet całkiem porąbane. :) Na razie mam ich teraz już sporo na bieżąco do łączenia. Jeszcze nie wróciła postać kobiety i Kocura.
  • Aisak 28.07.2019
    rozgrzane kocie łuby, - tak ma być, jak z tymi głąbami?
    przypominającego wściekłą świnię. - to o mnie chyba xD
    Spoko, nie żywię urazy xD

    Uwaga! Piszu komentarzu.

    Zbyt ogólnikowo.

    Uwaga! Już nie piszu komentarza :]
  • Aisak 28.07.2019
    kurde, komentarzu.
    Bleee.
  • 00.00 28.07.2019
    Aisak Kocie łuby to podzbruk, nadal stosowany. Co do świni, niestety jest to autentyczne zdarzenie. Najpierw narysował postać z gry na ścianie w miejscu gdzie stało łóżko i w dodatku miał tam głowę na tej wysokości. Rysunek przedstawiał świnie z Angry Birds. :) Wściekłą z zębiskami. :)

    Tak więc nie dotyczy bezpośrednio Ciebie, w ogóle skąd taki pomysł? Zapomniałam, że miałaś kiedyś podobno skojarzeniowy nick.
    Lekką przesadą jest, że nie można tego zwierzaka nigdzie umieścić, bo się kojarzy. A weź. :)
    Pozdrawiam. :)
  • Pasja 28.07.2019
    Witam
    Wow wilgotno od chłodu i mroku. Pojawienie się dziecka jest fascynujące i ten dom babci i Odrzutki zaciekawia. Klimat jak zwykle trafiony.

    Pozdrawiam
  • 00.00 28.07.2019
    Pasja Taki pomysł mi się nawinął. :)
    Klimat staram się utrzymać.
    Dziękuję bardzo za odwiedziny.
  • Przybędę tu.... :)
  • 00.00 28.07.2019
    Aga Będę czekać. :)
  • 00.00 dobrze, dobrze... Mroczny i Lokaj opiekunami Małego :) pięknie xd
    Do tego zdania typu "Rozgrzane powietrze falując unosiło się w górę." świetnie podkreślają klimat. Taaa, podoba mi się tutaj :)
    Proszę o więcej xddd
    Pozdrowionka
  • 00.00 31.07.2019
    Aga jednostrzały To był jeden z trudniejszych momentów. Opiekują się, oby lepiej niż poprzednim. :)
    Dzięki serdeczne za wizytę, postaram się coś jeszcze napisać.
  • Ritha 29.07.2019
    Twoja proza jest jak mech. Wilgotne, stęchłe, zacienione miejsce, a tam - soczysty puszek. Świetne opisy, klimat utrzymany, podobało mi się nawet bardziej od jedynki (może dlatego, że tu mniej dywizów :p)
    Pozdrówki, Szu :)
  • 00.00 31.07.2019
    Ritha Tutaj miałam więcej obaw, tym bardziej jestem zadowolona z Twojego odbioru.
    Dziękuję bardzo za obie wizyty. :)
  • Ritha 31.07.2019
    00.00 :))
  • pkropka 30.07.2019
    Świetny klimat, trochę mi się kojarzy z bardziej abstrakcyjnym Burtonem.
    Pięknie opisujesz niestworzone rzeczy. Tylko szkoda że tak krótko, zanim się rozsmakowałam był koniec. :)
    Niemniej podobały mi się obie części bardzo.
  • 00.00 31.07.2019
    pkropka Nie czytałam jeszcze nic tego autora. Będę musiała po niego sięgnąć.
    Wszyscy narzekają, że za krótkie, a mi się wydaje, że takie długie. :)
    Bardzo miło, że mnie odwiedziłaś i dzięki. :)
  • pkropka 31.07.2019
    Skrót myślowy - chodziło mi o filmy Tina Burtona. W takim stylu wszystko sobie wyobrażałam czytając ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania