.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Ritha 19.11.2018
    Bardzo mi sie podoba. Metaforyczne, trudne, ale jezykowo cudne.
    Pozdrawiam
  • Ritha 19.11.2018
    "Pierwsza myśl podpłynęła ostrożnie, otwierając skrzypiące drzwi i wpuściła starzejące się światło" - to moj ulubiony fragment
  • Artbook 19.11.2018
    Witaj Ritha :-) To wielka przyjemność gościć Cię w moich skromnych, literackich progach ;-) Miło, że pochyliłaś się nad tym tekstem. Fakt, nie należy do najłatwiejszych na co zwróciłaś uwagę wspominając o użytych przeze mnie o metaforach. Niemniej bardzo mnie cieszy, że udało Ci się znaleźć fragment, który polubiłaś :-)

    Dziękuje za Twój trafny i odważny komentarz, pozdrawiam! :-)
  • kalaallisut 19.11.2018
    Witaj Artbook, fajnie Ciebie widzieć w innych spodniach;)
    Tytuł ciekawy... przeczytałam 1 część i 2 teraz.
    Pierwsza nie wiem czemu bardziej mi się spodobała. Druga też ciekawa ale narazie nie mogę się wbić. Pozdrawiam
  • Artbook 19.11.2018
    Witaj kala (jeśli można ;-) Ach, ta Twoja spostrzegawczość, rzeczywiście trochę inaczej ostatnio się ubieram ;-)
    Co do treści moich tekstów, to mogą stanowić pewne wyzwanie, ale jeśli je podejmiesz, zapewne nie jedno odkryjesz. Cieszę się, że pierwsza Ci się spodobała, to i tak dla mnie dużo ;-)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki!
  • Artbook 19.11.2018
    *niejedno
  • Pasja 20.11.2018
    Dzień dobry
    Wspomnieniami otwierasz drzwi i wpuszczasz trochę bladego już światła do naszego życia. Płyniesz po fali istnienia, gdzie rzeczy nazywasz postaciami. A każda ma znaczenie i swoje miejsce. Precyzja i optymizm pozwala wyrzucić z siebie mrok i powrócić do portu, do domu... zamknąłem za nią skrzypiące drzwi i zgasiłem ognisko.

    Pozdrawiam ciepło

    Bolesna operacja wydaję się - wydaje się
  • Artbook 28.11.2018
    Witaj pasja :-) Dziękuje za analizę powyższego tekstu. Trochę tam się dzieje i cieszy mnie Twoja literacka spostrzegawczość ;-) Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania