¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • Anonim 19.04.2020
    Przeczytałem. Pierwsza mi się podoba. Reszty chyba nie kumam.
    Ale ja, jak zapewne wiesz, poezyi raczej w ogóle ni chu chu.

    Pozdrawiam.
  • Szpilka 19.04.2020
    Hahahahaha, nie szkodzi, miło że przeczytałeś ?
  • A. Hope.S 19.04.2020
    Jednym słowem " zalać robala" :D
  • Szpilka 19.04.2020
    No ba, nie ma nic lepszego ?
  • Shogun 19.04.2020
    To samo rzeknę co Antoni, bo tak samo u mnie z rozumieniem poezji nie za bardzo. Muszę chyba więcej w poezji się oczytać, aby ja bardziej swobodnie rozumieć.
    Mimo to z ostatnim wersem się całkowicie zgadzam. Jak już coś robić, to z uczuciem :D
    Pozdrawiam ;)
  • Szpilka 19.04.2020
    Dzięki za komentarz ?
  • Dekaos Dondi 19.04.2020
    Szpilko→A jeśli ów robak w kiszkach psychiki, to człek prawdziwy, a na wizus... nie robaczyway?
    Aż mi się przypomniała sentencja:
    ''Nie polewaj gówienka gdziekolwiek jesteś,
    szybciej zaschnie, nie będzie śmierdzieć"
    Pozdrawiam:)↔5
  • Szpilka 19.04.2020
    Sentencja celna, hmmm, wisus powiadasz? Robaczywy, Dekos, robaczywy, wkręca się tam gdzie trzeba, żywiciela wysysa, a i innym świnie podkłada, dzięki ?
  • befana_di_campi 19.04.2020
    Dobrze się podśpiewuje :-)))
  • Szpilka 19.04.2020
    Hmm, Befana, to cieszę, że śpiewny ?
  • Dekaos Dondi 19.04.2020
    Szpilko→Nu szak→Słusznie prawisz:)→Jam czasem, nie tak jak trza, wysłowić się umiem, bom potencjalny proch marny:))
  • Szpilka 19.04.2020
    Hahahahaha, ja też proch marny, niechybnie wszystkich nas coś łączy ?
  • LeeaThorelli 19.04.2020
    Cóż - dosłownie wiersz od dupy strony. :P No i o robakach można pisać poezję, chociaż w takim owsiku nic poetyckiego nie ma. Fajny wiersz. :)
  • Szpilka 20.04.2020
    Leea, ano, paskud ten ludzki owsik, dzięki ?
  • Pasja 19.04.2020
    Nasza tequila narodowa z robakiem w środku. Taki mały owsik a, a wie gdzie jest odlot.
    Pozdrawiam
  • Szpilka 20.04.2020
    Pasja, mały, ale sprytny, dzięki ?
  • Piotrek P. 1988 19.04.2020
    Tekst bardzo zabawny i poprawiający humor. 5, pozdrawiam :-)
  • Szpilka 20.04.2020
    Piotrek, cieszę, że humor poprawił, dzięki ?
  • IgaIga 19.04.2020
    Z jajem. A ja wolę smutno :P
  • Szpilka 20.04.2020
    IgaIga, smutne też będą, bo i mnie nie zawsze do śmiechu, dzięki ?
  • Pan Buczybór 19.04.2020
    doooobre
  • Szpilka 20.04.2020
    Pan Buczybór, dzięki ?
  • Zdzisław B. 20.04.2020
    No i się uśmiechnąłem co do treści :)
    Ale sugeruję poprawę w ostatniej strofie - w niej 1. i 2. wers zgrzytają, zachwiany rytm czytania przez przesunięte średniówki i skróconą o sylabę długość.
    Średnia - 4 :)
  • Szpilka 20.04.2020
    Zdzisław, dzięki za czujne oko, nie zauważyłam, może dam radę skorygować, jeszcze raz wielkie dzięki, dobrze, że są userzy, którzy nie tylko po pleckach klepią ?
  • Zdzisław B. 20.04.2020
    Szpilka Widzisz, nikt nie jest nieomylny. To normalne. Gorzej, kiedy nikt nie powie... a przecież z boku lepiej widać :)
  • Szpilka 21.04.2020
    Zdzisław B.

    Nie wszyscy się znają na technicznych kruczkach klasyka, tym bardziej, że opanowanie ich nie jest takie łatwe. Te kataleksy, średniówki, metrum daktyliczne, jambiczne, akcenty - paraksytoniczny, zdaniowy, główny, poboczny i inne takie ?

    Znakomita większość pisze na ucho i pisze dobrze, ale profesjonalne zaanalizowanie wiersza wymaga wiedzy, w końcu to zawód ?
  • Zdzisław B. 21.04.2020
    Szpilka Niee... jestem kompletnym amatorem, też na słuch biorę, czy nie zgrzyta. Staram się zachowywać tylko podstawowe, znane zasady klasyczne. Wygląda, że chyba Ty też :)
  • Szpilka 21.04.2020
    Zdzisław B.

    Zasady znam dość dobrze, ale mam inny problem, nie zawsze potrafię myśl w ramę klasyka wbić. No i ucho też odgrywa niebagatelną rolę, ale czasem cosik mnie zaciąga albo wena wała ze mnie robi ?
  • Zdzisław B. 22.04.2020
    Szpilka
    Lubię klasyki. Kiedyś popełniłem czteroczęściowy pastisz "Pan Jabłeusz, czyli nowy zajazd na Wschodzie". W wolnej chwili możesz zaglądnąć (od pierwszej części) : http://www.opowi.pl/pan-jableusz-czyli-nowy-zajazd-na-a27778/
  • Szpilka 22.04.2020
    Zdzisław B.

    No fajnie Ci wyszło i z jajem, lubię z jajem ? Dlaczemu nie piszesz klasyków? Chętnie poczytam, no ?

    Znalazłam błąd w moim "Robaku", w sylabotonikach nie wolno stosować przerzutni, a ja zastosowałam /roztargniona jestem/, dlatego automatycznie skróciłam wers i przesunęłam średniówkę, i dość nieźle brzmiało, choć to błąd techniczny. Na razie zostawię, jak było, gdy wena nawiedzi, to może uda się wyprostować. To jest właśnie to, o czym wspominałam wyżej, uczepi się jakaś myśl i za cholerę nie mogę jej przyszlifować do obowiązującej ramy ?
  • Zdzisław B. 23.04.2020
    Szpilka Właściwie tylko piszę klasycznie, ale przeważnie krótsze, lżejsze formy - fraszki, limeryki, facecje. Tak lubię ;) Ale nie piszę codziennie, brak czasu. .No i siedzę w prozie...

    Jak pisałem - jestem amatorem, ale lubię, kiedy nie zgrzyta i czyta się płynnie :) A co do "uczepionej myśli" - też tak mam, ale jak się uprę, to wtłoczę w ramy. Czasem po odłożeniu, ale jednak... pewnie robisz podobnie ;)
  • Szpilka 23.04.2020
    Zdzisław B.

    Wiesz, czasem się upieram i nic z tego nie wychodzi, bo wena się wypięła już np., a jak skończę wiersz, to już niechętnie do niego wracam. Tak mam, ale może mi się odmieni ?

    Też lubię małe formy, ale Twoje facecje chętnie bym poczytała, oczywiście pamiętam o Jabłeuszu ?
  • Zdzisław B. 24.04.2020
    Szpilka Tu, na Opowi, umieściłem, przez kilka lat, oprócz opowiadań, wiele fraszek, facecji, satyriad, limeryków. Nawet trochę ertotyków... ;)
    Niezbyt wypada podawać linki, wszystkie są pod moim profilem. Będziesz miała chęć i czas, znajdziesz.
    Pozdrawiam miło :)
  • Szpilka 24.04.2020
    Zdzisław B.

    No patrz, to moje gapiostwo, wszystko przez to, że nie jestem wścibska i nie myszkuję ludziom w profilach ?
  • Jerzy 20.12.2020
    Kochana,z niecierpliwością oczekuję na poemat o hemoroidach.
  • Jerzy 20.12.2020
    A tak szczerze powiedzawszy to ja te hemotroidy mam w dupie.
  • Szpilka 20.12.2020
    Jerzy

    To szczęściarz z Ciebie, że masz hemoroidy tylko w dupie, bo mogą się też zrobić w mózgu ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szkoda, że usunęłaś ten wiersz niczym Dębski zdeformowany płód. Ale i tak daję ci maksymalną ocenę. Pozdrawiam 5 ????????❣????????❤

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania