Różaniec do Granic Nieba

wbrew bełkotowi krwi żądnej dziczy

istnieje jedna prawda od wieków

stworzyciel świata to dawca życia

aborcja nie jest prawem człowieka

 

wbrew nowomowie kupy motłochu

zabójstwo nie jest prawem kobiety

człowiek swe życie zawdzięcza Bogu

matkom nie wolno mordować dzieci

 

wbrew antychrystom plującym jadem

życie poczęte należy wspierać

za tych co Polsce zadają ranę

zmówmy Różaniec do Granic Nieba

.

„RÓŻANIEC DO GRANIC NIEBA” – NARODOWA MOBILIZACJA W INTENCJI OBRONY ŻYCIA

 

W Polsce w niedzielę rusza modlitewny szturm w postaci inicjatywy: „Różaniec Do Granic Nieba” to narodowa mobilizacja w intencji obrony życia, która potrwa do 8 listopada.

 

Sami nie dajemy sobie rady i jak powietrza potrzebujemy pomocy od Pana Boga. Dlatego rusza modlitewna akcja w obronie życia.

 

„Różaniec Do Granic Nieba” jest narzędziem danym przez Pana Boga nam na ten moment, na te czasy. Jeśli wszyscy chwycimy różańce do dłoni i będziemy się głęboko modlić, to możemy zmienić bieg historii, możemy zmienić wszystko przez modlitwę i pokutę za grzechy.

 

Dlatego od 1 do 8 listopada nie wypuszczajmy z rąk różańców.

 

– Wszystkich zapraszamy do udziału w akcji „Różaniec Do Granic Nieba”. Proszę przekazujcie to wezwanie, gdzie tylko możecie, wyświetlajcie na murach domów, na portalach społecznościach, wysyłajcie e-mailem tak, żeby w krótkim czasie miliony ludzi dowiedziało się o tym, że mobilizujemy się do modlitwy.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (82)

  • Anonim 31.10.2020
    Ja to słyszałem, że Matka Boska Częstochowska nie przepada za Matką Boską Licheńską...
  • Celina 31.10.2020
    W tym roku Różaniec Do Granic będzie miał swoją kontynuację – Różaniec Do Granic Nieba – który odbędzie się w dniach 1-8 listopada 2020 r. w całej Polsce.

    Różaniec Do Granic będzie inny, niż ten sprzed 3 lat. Po pierwsze pragniemy dotrzeć do granic Nieba, a nie tylko do granic naszego kraju. Po drugie druga edycja trwa aż 8 dni. I wreszcie, tym razem wydarzenie składa się dwóch różnych elementów – dla parafii i dla rodzin.

    Pragniemy modlić się o pojednanie, przebaczenie i uzdrowienie wszelkich ran związanych z utratą dziecka nienarodzonego. Jednym z celów tej modlitwy jest przyjęcie dzieci nienarodzonych do naszych rodzin. – Owocem takiej modlitwy Polaków może być wzmocnienie nadziei i wiary oraz przyjęcie pokoju Bożego – mówi Agnieszka Kminikowska, przedstawiciel organizatorów akcji modlitewnej.

    Tegoroczna edycja wydarzenia jednoczy wiele środowisk katolickich, wspólnot, instytucji i mediów. Różaniec Do Granic Nieba będzie więc owocem działania całego Kościoła w miłości i jedność.
  • Pan Buczybór 31.10.2020
    Bogumił Total Fanatic Mode
    +20 do obrażeń przeciwko lewakom
    +69 do Boskiej Energii
    -100 do percepcji
    - 2137 do rozsądku

    #Raz na turę: czar Jazda z Feministycznymi Kurwami (+100 do śmieszności, obrażenia 1k0)
    #Raz na rozgrywkę: czar Modlitwa Nienawiści (+200 do gróźb karalny, wzrost odporności na lewactwo, ateistów i lgbt o 69%)
    #Umiejętność specjalna: Wypierdolenie z Świątyni Tolerancyjnego Boga - usuwa z walki wrogiego gracza, jeżeli jest kobietą.

    *zwiększona podatność na lewactwo
    *całkowita niewrażliwość na logiczne argumenty
  • Celina 31.10.2020
    W utworze cytuję określenia, jakie na demonstrantów niszczących Kościoły, pomniki polskich bohaterów i polskiej martyrologii użył w wywiadzie z Robertem Mazurkiem profesor Rzepliński, były peowski prezes Trybunału Konstytucyjnego.

    Tutaj drobny fragment tego wywiadu, w którym protestujących nazywa hołotą:

    Śledzi pan to, co się dzieje?

    Jako obywatel patrzę na to z obrzydzeniem, jako katolik ze smutkiem.

    Demonstracje pod kościołami to novum.

    Niezrozumiałe, bo przecież do kościoła można przestać chodzić. Nic się nie dzieje tym, którzy nie chodzą, nikt ich tam na siłę nie zaciąga, nikt ich nie piętnuje.

    Niechodzenie do kościoła w liceach to norma i moda.

    Właśnie, to raczej księżą boją się chodzić po kolędzie, bo spotykają ich niemiłe reakcje.

    Rozumiem demonstracje przed siedzibami PiS, ale dlaczego idą pod kościoły?

    A myśli pan, że hołota francuska zachowuje się inaczej? A hołota amerykańska jest inna?

    Nazywa pan tych ludzi hołotą?

    Hm…

    Panie profesorze?

    Nazwijmy ich awanturnikami.

    I zostawi pan to w autoryzacji?

    Awanturników zostawię. Nasuwa się pytanie, kto za nimi stoi, kto ich nakręca i promuje? Przecież dzisiaj przez media społecznościowe można pewne osoby wykreować i rozpropagować. Nie możemy wykluczyć, że ktoś chciałby Polskę – używając języka prof. Zybertowicza – kompletnie rozwibrować.

    Wie pan kto?

    Nie mam pojęcia, ale widzę, że Polska swinguje pod melodię z Sowy i Przyjaciół.

    Patrzy pan na, jak pan ich nazywa, awanturników…

    I myślę, że źle się dzieje, gdy Kościół po raz kolejny chowa się do dziury.

    Miałby stawić im czoła?

    Biskup, który szanuje siebie i szanuje swój Kościół, powinien wyjść do tych ludzi. Zabić, to by go nie zabili, choć pewnie by go opluli, no trudno. Rządzi wówczas prawo tłumu.

    „Wyp…j ku…o!” to zachęta do dialogu?

    Nie, ci ludzie w ten sposób tylko eskalują konflikt i prowadzą do anarchizacji życia, to niedopuszczalne.

    Obecność biskupa wśród nich tylko by temu służyła. Jeszcze więcej widowiska, jeszcze więcej fajerwerków.

    W życiu trzeba mieć odwagę.

    I rozum.

    Biskup oferowałby swoje słowo i swoją obecność w tak trudnej sytuacji. To nie bez znaczenia.
  • Florian Konrad 31.10.2020
    Wpadł mi do głowy pomysł na scenariusz psychofilmu: szalona zakonnica abortuje kobietom płody. Różańcem. Zarzuca go im WGŁĄB i wyciąga dziatwę nienarodzoną, niczym lassem
  • Celina 31.10.2020
    A jeśli jedną z tych kobiet będzie twoja matka?
  • Florian Konrad 31.10.2020
    Siedzi z tyłu. Powtarzam: Matka siedzi z tyłu.
  • Celina 31.10.2020
    Florian Konrad to życzę dobrej zabawy.
  • Florian Konrad 31.10.2020
    Tobie też. Pod nowym nickiem. Wielu miłych chwil pod nowymi odsłonami, prawicowcu. Które to już tutaj twoje konto?
  • Celina 31.10.2020
    A może coś na temat utworu potrafisz napisać?
  • Florian Konrad 31.10.2020
    skrajnie się z nim nie zgadzam. agitka wierszowana, nie poezja.
  • Celina 31.10.2020
    Uważasz, że życie człowieka nie jest na tyle wielką wartością, żeby nie chronić go już w łonie matki. Dlaczego zatem, skoro pewnie uważasz, że w fazie prenatalnej nie jesteśmy ludźmi matki powstrzymują się od spożywania używek, prowadzą zdrowy tryb życia, a więc zachowuja się z reguły zupełnie inaczej, niż przed ciążą. Znam kobiety które tych reguł nie przestrzegają, i przekonałem się naocznie, że rodzą dzieci, które mają później duże problemy ze zdrowiem.
  • Celina 31.10.2020
    Florian Konrad generalnie to polecam, żebyś się zapoznał, jeśli Cię interesuje o co chodzi:

    https://polskieradio24.pl/5/1222/Artykul/2601737,Rozaniec-do-granic-nieba-Modlitwa-za-dzieci-nienarodzone-i-o-uleczenie-zranien
  • Florian Konrad 31.10.2020
    a ja polecam zaznajomienie sie z tym artykułem sprzed lat. nie na temat modlitwy, ale jakże mądrym... https://sergiuszblog.wordpress.com/2017/09/07/na-ukrainie-pijany-zolnierz-zasnal-i-zesral-sie-w-spodnie-w-supermarkecie/
  • Celina 31.10.2020
    Florian Konrad prowadzisz krucjatę antyalkoholową? To się chwali:))
  • Angela 31.10.2020
    Abstrahując od samego wiersza mam pytanie: dlaczego boguś znowu sukienkę żony przyodział? Nie może się na jedną
    płeć zdecydować?
  • Ant 31.10.2020
    Toż to jawny genderyzm! :)
  • Angela 31.10.2020
    Ant XD
  • Celina 31.10.2020
    Polecam wspaniały list arcybiskupa Jędraszewskiego do kapłanów parafialnych:

    W sobotnim liście do duchownych krakowskich metropolita abp. Marek Jędraszewski podziękował im za wsparcie i podkreślił: "Ze swej strony również Was zapewniam o mojej modlitwie w Waszych intencjach, zdając sobie sprawę z tego, że znajdujecie się na pierwszej linii zmagań o cywilizację miłości, która tak bardzo leżała na sercu św. Janowi Pawłowi II Wielkiemu i która obecnie znalazła się w naszej Ojczyźnie w stanie wielkiego zagrożenia".

    Jak zaznaczył, obecny czas związany jest z "niewyobrażalną, nie tylko słowną, agresją". "(...) Dewastuje się nasze świątynie, a przede wszystkim oskarża się nas za to, że stoimy na straży prawdy o godności i świętości każdego ludzkiego życia zawartej w Chrystusowej Ewangelii" - napisał.

    Przywołał też fragment Listu św. Pawła do Efezjan. Apostoł wzywa w nich do walki nie przeciw "krwi i ciału", ale "przeciw zwierzchnościom, przeciw władzom, przeciw rządcom świata tych ciemności, przeciw pierwiastkom duchowym zła na wyżynach niebieskich" oraz do "wzięcia na siebie pełnej zbroi Bożej", "hełmu zbawienia i miecza Ducha, to jest słowa Bożego", "aby w dzień zły zdołać się przeciwstawić i ostać, zwalczywszy wszystko".

    Przytaczając fragmenty listu św. Pawła, Jędraszewski wskazał na potrzebę czuwania i modlitwy za siebie nawzajem.

    Czytaj więcej na https://wydarzenia.interia.pl/polska/news-abp-jedraszewski-do-kaplanow-znajdujecie-sie-na-pierwszej-li,nId,4827142#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome
  • SwanSong 31.10.2020
    Wiele można powiedzieć o Jędraszewskim, ale na pewno nie, że jest wspaniały. Wręcz przeciwnie :)
  • Celina 31.10.2020
    SwanSong mówi tak - tak, nie - nie, czyli tak jak powinien się wypowiadać każdy uczciwy człowiek.
  • Shogun 31.10.2020
    Bełkot
    Bez oceny.

    A i bym zapomniał, Bóg jest po stronie kobiet ;)
  • Celina 31.10.2020
    Z objawień Matki Boskiej w Gietrzwałdzie Barbarze Samulowskiej i Justynie Szafryńskiej, to apropo zepsutych dziewcząt:
    19 sierpnia - proboszcz polecił dzieciom modlić się podczas objawienia o nawrócenie zepsutych dziewcząt. Niepokalana Dziewica powiedziała im: „One będą ukarane".

    Zresztą podobnie odpowiedziała Maryja dzieciom w Fatimie, że rozpustnice trafią do piekła. A któż wrzeszczy o możliwość mordowania dzieci, no chyba nie kobiety żyjące po Bożemu.
  • Shogun 31.10.2020
    Celina a co mnie obchodzą jakieś objawienia, czy inne urojenia, które nie mają żadnego znaczenia.

    Poza tym Jezus Marii Magdalenie wybaczył, a nierządnicą była, więc twoje argumenty nijak się tutaj mają.
  • Celina 01.11.2020
    Shogun ha, ha, masz się za wielkiego, a nie rozumiesz prostych spraw, wybaczył, bo szczerze żałowała i poszła za nim, o grzesznikach mówił, gdzie trafią. Dla gorszycieli zresztą lepiej, żeby sami popełnili samobójstwo. To są słowa Jezusa z Ewangelii. Poza tym objawienia w Gietrzwałdzie są wiarygodne. Z Fatimy zresztą też. Więc nie pitol bzdur.
  • Shogun 01.11.2020
    Celina heh, rozumiem wszystko lepiej od Ciebie, no ale mniejsza o to.
    Ciekawe co takiego mówił i w jakiej ewangeli, bo jakoś sobie nie przypominam, aby JEZUS nawoływał do SAMOBÓJSTW.
    Weź Ty się w głowę puknij Bogumił i zastanów co mówisz.
    Objawienia wiarygodne? Nie rozśmieszają mnie.
  • Celina 01.11.2020
    Shogun A jednak nic nie wiesz. Tłumaczę jak bratu:
    tutaj masz a prop aborcji i dzieci.

    1 W tym czasie uczniowie przystąpili do Jezusa z zapytaniem: «Kto właściwie jest największy w królestwie niebieskim?» 2 On przywołał dziecko, postawił je przed nimi i rzekł: 3 «Zaprawdę, powiadam wam: Jeśli się nie odmienicie i nie staniecie jak dzieci, nie wejdziecie do królestwa niebieskiego. 4 Kto się więc uniży jak to dziecko, ten jest największy w królestwie niebieskim. 5 I kto by przyjął jedno takie dziecko w imię moje, Mnie przyjmuje.

    NOWY TESTAMENT
    Ewangelia wg św. Mateusza
  • Celina 01.11.2020
    Shogun A tutaj a propo demoralizacji dzieci, a to jest poważne ostrzeżenie:

    Zgorszenie2

    6 Lecz kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza. 7 Biada światu z powodu zgorszeń! Muszą wprawdzie przyjść zgorszenia, lecz biada człowiekowi, przez którego dokonuje się zgorszenie. 8 Otóż jeśli twoja ręka lub noga jest dla ciebie powodem grzechu, odetnij ją i odrzuć od siebie! Lepiej jest dla ciebie wejść do życia ułomnym lub chromym, niż z dwiema rękami lub dwiema nogami być wrzuconym w ogień wieczny3. 9 I jeśli twoje oko jest dla ciebie powodem grzechu, wyłup je i odrzuć od siebie! Lepiej jest dla ciebie jednookim wejść do życia, niż z dwojgiem oczu być wrzuconym do piekła4 ognistego.
    10 Strzeżcie się, żebyście nie gardzili żadnym z tych małych; albowiem powiadam wam: Aniołowie ich w niebie wpatrują się zawsze w oblicze Ojca mojego, który jest w niebie. 11 <Albowiem Syn Człowieczy przyszedł ocalić to, co zginęło>5.

    NOWY TESTAMENT
    Ewangelia wg św. Mateusza
  • Shogun 01.11.2020
    Celina fragment ten nic nie mówi o aborcji, więc gadasz bzdury
  • Shogun 01.11.2020
    Celina tutaj też nic nie ma o demoralizacji dzieci, więc kolejne głupoty.
    Czytałeś Ty w ogóle Biblię, czy tylko kopiuj wklej potrafisz robić?
  • Celina 01.11.2020
    Shogun po tym komentarzu, skoro nie rozumisz, to mogę zakończyć tę dyskusję komentarzem, że przypominasz mi tych, którzy na korytarzu piętnaście minut przed lekcją na parapecie odpisywali ode mnie wypracowania na różne tematy z języka polskiego. Oni też nie rozumieli słowa pisanego, jak ty tutaj. Dalsza moja dyskusja z Tobą jest zbędna.
    A może potrzebujesz egzegezy tego fragmentu?

    A w ogóle wiesz co to egzegeza?

    Pogooglaj i sprawdź.
  • Shogun 01.11.2020
    Celina łooo cho cho jaki światły się znalazł :) Nie kompromituj się.
    Wiesz, mogę powiedzieć, że rozumiem więcej od Ciebie, bo nie tylko robię "kopiuj wklej" ale też czytam i rozmyślam o tym co przeczytałem.
    Jeśli Ty pojmujesz słowa Biblii dosłownie, to aż mi Cię żal, bo to oznacza iż tak naprawdę nic nie pojmujesz.
    A naprawdę, tylko ktoś "nieświadomy" rozumie ją dosłownie.
  • Shogun 01.11.2020
    Celina i kończę rozmowę z Tobą, gdyż zaczynasz już te swoje brednie i odwracanie kota ogonem.
    Miłego wieczora życzę.
  • Celina 01.11.2020
    Shogun fragmenty o demoralizacji ludzi, do których tak naprawdę sprowadzają się obecne zachowania łobuzów ulicznych, są dostatecznie jasno opisane. Przed Bogiem nie będziesz udawał mało kumatego, na opowi możesz udawać, bo kto bogatemu zabroni:))
  • Shogun 01.11.2020
    Celina dobra, gadaj tam dalej te swoje bzdury i wierz dalej, że masz "rację".
    Mało kumata to jest tu tylko jedna osoba, co w sukienki lubi się stroić i płeć zmieniać ;)
    Powiedziałem, kończę.
    Dobrego wieczoru życzę :)
  • Kocwiaczek 31.10.2020
    "Do granic nieba"... Hmm... mam skojarzenie z wieżą Babel. A wszyscy wiemy, jak ta historia się skończyła. Oceny jak zwykle nie zostawiam. Wiesz zresztą, że nie chcę opowiadać się skrajnie po którejś ze stron, ponieważ rozumiem obydwie.
  • Celina 31.10.2020
    Chrześcijanie modlą się z reguły do Nieba. Nic w tym dziwnego Kocwiaczku. Dziękuję za kulturalny komentarz. A jak podoba Ci się wiersz? Mam na myśli formę.
  • Kocwiaczek 01.11.2020
    Celina może być, aczkolwiek bez szału. Niezbyt wyszukane rymy. Przemawia w nim twoja jednoznaczność. Świat niestety nie jest zero-jedynkowy. To, co ty nazywasz aborcją może być jedynym rozwiązaniem, gdy deformacja płodu nie będzie pozwalała mu na życie poza ciałem matki. Rozumiem ból kobiet, które protestują. Zwłaszcza tych których dzieci zmarły na kilka chwil czy dni po porodzie. Nie pochwalam jednak aborcji dzieci zdrowych. Tutaj nikt mnie nie przekona. Ale moje przekonania nie mają żadnego znaczenia. Uważam, że każdy musi złożyć to na karb własnego sumienia, bo koniec końców to matka będzie musiała żyć z konsekwencjami takiej decyzji.
  • Celina 01.11.2020
    Kocwiaczku, bardzo dziękuję za opinię. A propo Twojego komentarza, akurat takie aborcje, o których piszesz są nadal legalne, w świetle orzeczenia TK, jak również te po gwałcie i związane z zagrożeniem życia lub zdrowia. Uczestnicy tych manifestacji są oszukiwani, że jest inaczej.
  • Kocwiaczek 01.11.2020
    Celina, kto chce, to idzie. Pytanie czy tylko wie po co idzie, czy nie z mody, bo ida inni. Nie wnikam w motywy innych ludzi. Ubolewam tylko nad tymi, którym ten temat dodatkowo wypełnia oczy łzami, bo straciły to, co nosiły pod sercem. Zwłaszcza z aborcją "konieczną" wspomnianą powyżej. Nie wyobrażam sobie nawet bólu takich rodziców. To musi być straszliwym ciosem. Obawiam się jedynie, że przez takie zaostrzenie prawa, zaraz pojawią sie inne zakazy – które mogą tym razem nic nie mieć wspólnego z religią. Skoro jedno można było przegłosować, to czemu nie inne. To jest clue problemu. Ludzie się buntują, bo ograniczana im jest wolna wola.
  • Celina 01.11.2020
    Kocwiaczku, nie przesadzaj, to może zbuntujemy się przeciw "nie kradnij", bo to "kościółkowe" przecież, i też dajmy ludziom wolną wolę, likwidując zakaz kradzieży z Kodeksu karnego. "Nie zabijaj" też jest w kodeksie karnym. Nie wiem tylko dlatego ci protestujący uważają, że wyłączone są z tego dzieci, które zresztą stają się prawnymi dziedzicami spadków, natychmiast po zapłodnieniu, gdy wiadomo, że kobieta jest w ciąży.
  • Kocwiaczek 01.11.2020
    Celina nie przesadzam. Tylko mam wątpliwości. A wątpić jest rzeczą ludzką. Ja jestem osobą wierzącą, chociaż niektórzy tutaj myślą, że jest inaczej. Jestem jednak tolerancyjna, bo każdy będzie osądzony, nie przeze mnie, nie przez ludzkie prawo. Dlatego nie mówię ludziom co jest dobre, a co złe. Nie narzucam. Żyję według zasad zarówno boskich jak i ludzkich. Owszem, grzeszę, jestem tylko człowiekiem. Ale tylko Bóg będzie miał prawo mnie ocenić. Na tym kończę, bo zaczynamy odbiegać od tematu.
  • Celina 01.11.2020
    Kocwiaczku, rozumiem Twoją postawę, bo jest dość powszechna. Ja wiarę rozumiem zgodnie z tym: "32 15 Do każdego więc, który się przyzna do Mnie przed ludźmi, przyznam się i Ja przed moim Ojcem, który jest w niebie. 33 Lecz kto się Mnie zaprze przed ludźmi, tego zaprę się i Ja przed moim Ojcem, który jest w niebie".

    Rozumiem więc, że do swojej wiary należy się przyznawać, choć widzisz sama jak jestem tutaj lżony, i jak donoszą na mnie, gdy bronię wiary. No bo jak inaczej zinterpretujesz ten fragment. Dla mnie chrześcijanin nie może być bezobjawowy, bo bez tego głoszenie słowa Bożego nie miałoby sensu.
  • Tjeri 01.11.2020
    Celina "A propo Twojego komentarza, akurat takie aborcje, o których piszesz są nadal legalne, w świetle orzeczenia TK" - jesteś pewny? Dla mnie, z treści orzeczenia wynika, że nie są legalne.
  • Shogun 01.11.2020
    Tjeri bo nie są, a on bredzi.
  • Celina 01.11.2020
    Tjeri jakbyś miała wątpliwości, to nie zamierzam się kłócić i projekt prezydencki, to doprecyzowywuje. Zresztą to wynika wprost z orzeczenia Trybunału, które dotyczyło wyłącznie podejrzeń chorób. Mniej lotni uczestnicy tych protestów są po prostu oszukiwani.
  • Celina 01.11.2020
    Shogun Teraz to już piszesz kłamstwa wprost. Rżniesz głupa i udajesz, że nie rozumiesz co to demoralizacja. To z Tobą już naprawdę źle jest. Skończyłem z Tobą dyskusję, bo z kłamcą mało przyjemnie się dyskutuje. Więc racz się ode mnie.
  • Tjeri 01.11.2020
    Celina - sprawdziłam właśnie. To Ty jesteś niedoinformowany.
    „Przerwanie ciąży może być dokonane wyłącznie przez lekarza, w przypadku, gdy (...) badania prenatalne lub inne przesłanki medyczne wskazują na duże prawdopodobieństwo ciężkiego i nieodwracalnego upośledzenia płodu albo nieuleczalnej choroby zagrażającej jego życiu”.
    To uznano za niegodne z konstytucją.
  • Shogun 01.11.2020
    Celina kłamstw kłamstwa kłamstwa
  • Shogun 01.11.2020
    Celina bredzisz jak potłuczony
  • Celina 01.11.2020
    Tjeri czyli tak jak było. Bo tego złożony wniosek nie dotyczył. Trudno żeby Trybunał orzekał na inny temat, niż złożony wniosek. Wniosek dotyczył przesłanki eugenicznej.
  • Celina 01.11.2020
    Shogun możesz przestać trolować?
  • Tjeri 01.11.2020
    Tym samym nie można wykonać aborcji ze względu na wady płodu nawet uniemożliwiające życie po porodzie.
    Dopiero prezydent zaproponował by można było przerwać ciążę w przypadku wad letalnych. Także "mniej lotni" to nie ci,.o których piszesz ;)
  • Tjeri 01.11.2020
    Celina - przeczytaj wyrok - pomyśl. Jeśli nie umiesz czytać aktów prawnych, przeczytaj jego interpretacje. I nie rozsiewaj bzdur.
  • Shogun 01.11.2020
    Celina prawdę Ci mówię w twarz przebierańcy.
  • Tjeri 01.11.2020
    Celina - nadal nie czytasz ze zrozumieniem! ?
    To właśnie uznano za niezgodne z konstytucją!
  • Celina 01.11.2020
    Tjeri to pokaż mi to orzeczenie w całosci, bo nie mogę znaleźć, Tylko plis, nie z jakiegoś okopresu, okrojone do jakiegoś jednego zdania. Z wiarygodnego źródła czyli Trybunału.
  • Tjeri 01.11.2020
    Celina - sam bez problemu znajdziesz. I przeczytaj też projekt prezydenta.
    I szczerze - jestem w szoku. Podejrzewałam Cię o fanatyzm, a nie brak zrozumienia tekstu.
  • Celina 01.11.2020
    Tjeri a co ci się w projekcie prezydenta nie podoba znowu? Wszyscy oprócz lewactwa mówią, że jest w porządku.
  • Tjeri 01.11.2020
    Celina widzę - znów czytanie bez zrozumienia...
    Po co prezydent miałby pisać w projekcie o wadach letalnych, jeśli TK nie uznałby aborcję z ich powodu za niezgodną z konstytucją?
  • Celina 01.11.2020
    14 Gdyby was gdzie nie chciano przyjąć i nie chciano słuchać słów waszych, wychodząc z takiego domu albo miasta, strząśnijcie proch z nóg waszych!9 15 Zaprawdę, powiadam wam: Ziemi sodomskiej i gomorejskiej lżej będzie w dzień sądu niż temu miastu, z którego was wyrzucą.

    To jasna zapowiedź, dla tych wszystkich mewek wrzeszczących na księży, że nauczają tego co wymaga od nich Chrystus.
  • Celina 01.11.2020
    Profesor Rzepliński, przeciwnik polityczny Kaczyńskiego wprost nazwał tych protestujących hołotą, a to powinno dać inteligentnemu człowiekowi do myślenia.
  • Ant 01.11.2020
    Radzę zweryfikować swoje źródła informacji
  • Celina 01.11.2020
    Ant źródła są dokładne, bo Mazurek ma nagrania. Zresztą możesz przeczytać wyżej jest to wklejone. To, że się kolejnego dnia Rzeplińśki przestraszył kumpli i próbował coś odkręcać, nie znaczy że tak nie powiedział. I co protestuje hołota, według Rzeplińskiego, taka sama jak we Francji i w Niemczech. Ja bym do tego dodał słowa bandytierka.
  • Tjeri 01.11.2020
    Celina - przeczytaj wyrok raz jeszcze i projekt prezydenta. Potem potwierdź czy nadal rozumiesz jak rozumiałeś...
  • Ant 01.11.2020
    Celina Nie mogę znaleźć, wklej tu
  • Celina 01.11.2020
    Ant to jest około 40 procent wywiadu, bo reszta jest płatna:
    Śledzi pan to, co się dzieje?

    Jako obywatel patrzę na to z obrzydzeniem, jako katolik ze smutkiem.

    Demonstracje pod kościołami to novum.

    Niezrozumiałe, bo przecież do kościoła można przestać chodzić. Nic się nie dzieje tym, którzy nie chodzą, nikt ich tam na siłę nie zaciąga, nikt ich nie piętnuje.

    Niechodzenie do kościoła w liceach to norma i moda.

    Właśnie, to raczej księżą boją się chodzić po kolędzie, bo spotykają ich niemiłe reakcje.

    Rozumiem demonstracje przed siedzibami PiS, ale dlaczego idą pod kościoły?

    A myśli pan, że hołota francuska zachowuje się inaczej? A hołota amerykańska jest inna?

    Nazywa pan tych ludzi hołotą?

    Hm…

    Panie profesorze?

    Nazwijmy ich awanturnikami.

    I zostawi pan to w autoryzacji?

    Awanturników zostawię. Nasuwa się pytanie, kto za nimi stoi, kto ich nakręca i promuje? Przecież dzisiaj przez media społecznościowe można pewne osoby wykreować i rozpropagować. Nie możemy wykluczyć, że ktoś chciałby Polskę – używając języka prof. Zybertowicza – kompletnie rozwibrować.

    Wie pan kto?

    Nie mam pojęcia, ale widzę, że Polska swinguje pod melodię z Sowy i Przyjaciół.

    Patrzy pan na, jak pan ich nazywa, awanturników…

    I myślę, że źle się dzieje, gdy Kościół po raz kolejny chowa się do dziury.

    Miałby stawić im czoła?

    Biskup, który szanuje siebie i szanuje swój Kościół, powinien wyjść do tych ludzi. Zabić, to by go nie zabili, choć pewnie by go opluli, no trudno. Rządzi wówczas prawo tłumu.

    „Wyp…j ku…o!” to zachęta do dialogu?

    Nie, ci ludzie w ten sposób tylko eskalują konflikt i prowadzą do anarchizacji życia, to niedopuszczalne.

    Obecność biskupa wśród nich tylko by temu służyła. Jeszcze więcej widowiska, jeszcze więcej fajerwerków.

    W życiu trzeba mieć odwagę.

    I rozum.

    Biskup oferowałby swoje słowo i swoją obecność w tak trudnej sytuacji. To nie bez znaczenia.
  • Celina 01.11.2020
    Tjeri ok, załóż wątek z tym wyrokiem, to go jutro zinterpretujemy.
  • Tjeri 01.11.2020
    Celina - ja tego nie potrzebuję - wyrok jest jasny. A Ty jeśli chcesz, interpretuj. Tu masz link:
    https://trybunal.gov.pl/postepowanie-i-orzeczenia/wyroki/art/11300-planowanie-rodziny-ochrona-plodu-ludzkiego-i-warunki-dopuszczalnosci-przerywania-ciazy
  • Ant 01.11.2020
    Celina Rzepliński wydał oświadczenie, że treść zmanipulowano. Z jednej strony się z nim zgadzam, bo protesty pod kościołami są bez sensu. To nie Kościół tworzy prawo w Polsce
  • Celina 01.11.2020
    Tjeri czyli to jest zgodne z tym co pisałem. Trybunał orzekł, że aborcja eugeniczna jest niezgodna z Konstytucją. Na temat gwałtu i zagrożenia życia i zdrowia matki w ogóle się nie wypowiedział. Bo nie było nawet takiego wniosku posłó. Prezydent precyzuje tylko w ustawie różnice: lekkie przypadki, a ciężkie typu jakieś deformacje płodów że ustawa ma niby dopuszczać wtedy aborcję. Tylko ja nie wiem, jak to zrobią. Bo jeśli badania wykażą, że dziecko nie ma na przykład prawej nogi, a poza tym jest ok, to uważasz, że należy je zabić, skoro człowiek jest chroniony w każdej fazie rozwoju?
  • Celina 01.11.2020
    Ant nic nie zmanipulowano, on się później z niektórych twierdzeń niby wycofywał, ale to co powiedział pod wpływem emocji, to powiedział, i to zostało w wywiadzie i na nagraniu.
  • Tjeri 01.11.2020
    Celina nie, to nie jest zgodne z tym co napisałeś!
    Kocwiaczek:
    "To, co ty nazywasz aborcją może być jedynym rozwiązaniem, gdy deformacja płodu nie będzie pozwalała mu na życie poza ciałem matki."
    Ty: "Kocwiaczku, bardzo dziękuję za opinię. A propo Twojego komentarza, akurat takie aborcje, o których piszesz są nadal legalne, w świetle orzeczenia TK,"

    Po co te kłamstwa??
    O gwałcie Kocwiaczek nie pisała. A Ty (rozumiem, że wstyd Ci się teraz przyznać) - nawet nie rozumiałeś w czym rzecz.
    Smutne.
  • Ant 01.11.2020
    Jak będzie chciał dochodzić swojego to będzie pozew
  • Celina 01.11.2020
    Ant otóż to.
  • Tjeri 01.11.2020
    Jestem jeszcze ciekawa, czy takie (nie)rozumienie wyroku, to wypadek przy pracy po prostu, czy też ta (bez)interpretacja jest jakoś lansowana przez obóz władzy swoim zwolennikom?
  • Nefer 01.11.2020
    Bełkot. ?
  • Bajkopisarz 01.11.2020
    Idea jest słuszna i godna pochwały. Natomiast trzeba wziąć od uwagę i to, że nie tylko katolicy są za życiem poczętym. Innowiercy też, ale oni nie będą używać do tego różańca.
    W każdym razie, gdyby ktoś nie podzielał chrześcijańskich wierzeń, a chciał wzywać siły nadprzyrodzone do pomocy w ochronie nienarodzonych bąbelków to może skorzystać z poniższej ściągi:

    - Wezwanie Baby Jagi - level 312, 1800 życia, 700 many, artefakt: radiowa antenka (+25% wzrost popularności Programu Pierwszego Polskiego Radia)

    - Wezwanie Opiekuna Świętego Gaju Brzozowego – level 303, 1700 życia, 620 many, artefakt: Wino półsłodkie (+2 do liczby żerców w rodzinie, +1 do liczby akuszerek)

    - Wezwanie Szątopierza - level 296, 2050 życia, 300 many: artefakt: Złota Moneta (+50 zł datków na ochronę poczętych od każdego człowieka powyżej siedemdziesiątego roku życia w promieniu 50 km)

    - Wezwanie Leśnego Licha - level 281, 1600 życia, 560 many, artefakt: telewizor (+5,5% do poparcia wśród gminnego ludu, ale też -1% poparcia w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców)

    - Wezwanie Bazyliszka - level 270, 1500 życia, 500 many, artefakt: lustro (o 95% mniejsza szansa, że twoim sąsiadem będzie demoniczny ginekolog)

    - Wezwanie Płanetnika - level 255, 1500 życia, 400 many, artefakt: piorunochron (o 18% większa ochrona przed gromem z jasnego nieba)

    - Wezwanie Dobrochoczego – level 130, 1000 życia, 200 many, artefakt: toga (+ 8 lat więzienia do każdego wyroku za przeprowadzone badania prenatalne)

    - Wezwanie Dziwożony - level 66, 460 życia, 130 many, artefakt: tajemniczy biały proszek (o 3% większa szansa na zamienienie zwolennika aborcji w trytona)
  • Celina 01.11.2020
    Kościołowi szkody nie czynisz takimi komentarzami, ale sam się odczłowieczasz, na własne życzenie. Przykre.

    Nową przypowieść Bajko sobie kupił,
    że i za młodu, i na starość ... .
  • Bajkopisarz 01.11.2020
    Panno Celino - ależ ja nie chcę czynić Kościołowi żadnej szkody :) Skąd to przypuszczenie? Jest całkowicie błędne. Kościół mnie nie interesuje. Ja chcę wspomóc nienarodzone bombelki. Jako że różańca nie odmawiam, bom niekatolik, to przyzywam inne nadprzyrodzone moce. Czemu Ci to wadzi? Tylko katolicy mogą bronić życia poczętego?
  • Celina 01.11.2020
    Bajko, z człowiekiem tak inteligentnym jak ty nie zamierzam prowadzić dyskusji na poziomie szamba. Rozejdźmy się więc w zgodzie.
  • Bajkopisarz 01.11.2020
    No dobrze Krafciku (a w końcu sobie przypomniałem ten nick), rozjedźmy się w zgodzie w imię starej znajomości ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania