.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Ritha 08.07.2018
    Przeszedłeś sam siebie. W moim odczuciu wiersz jest prześwietny. Zaczełam kopiować, musiałabym cały. Duży piątak :)
  • rubio 08.07.2018
    hm. Chyba pod każdym komentarzem musiałbym napisać to samo - że pisząc to, miałem świadomość, że wyszło nieźle formalnie, ale nie, że aż tak.
    No, więc; dziękuję :)
  • Świetne metafory, wydaje się, że przychodzą Ci nad wyraz łatwo i pewnie tak jest. Cały wiersz jest świetny, ale jedno zdanie, nie wiem czemu, może przez swoją niby zwyczajność jest dla mnie naprawdę mocne: "ja umrę nieraz ty pewnie doraźnie". Jak bardzo wymowny to kawałem, że masakra!
    Naprawdę świetny wiersz, nie wiem czy nie najlepszy z tych, które u Ciebie czytałam.
  • rubio 08.07.2018
    Metafory przychodzą jak jest wena, wtedy była; ale bywa z nią różnie. Dzięki bardzo za komentarz.
    "czytałam" ech to dżender ;)
  • rubio mój telefon zmienia mi płeć kiedy mu się podoba:)
  • Dekaos Dondi 08.07.2018
    Bardzo mi podszedł ten tekst.
    ''jak powstać z cmentarzy niedobitych grzechów'' - to najbardziej.
    Pozdrawiam→5
  • rubio 08.07.2018
    dzięki, i również pozdrawiam :)
  • Canulas 08.07.2018
    No, rubio. Odkładamy szczotki, kubły, ścierki. Posprzątane - zamiecione.

    "jak unieść twój ciężar łamiąc się pod sobą" - bez wątpienia to.
    Tak dojebane, że aż boli.
  • rubio 08.07.2018
    no, zacytowałeś ten wers, który i dla mnie jest najbardziej taki, hmm, "taki".
    tak że dzięki podwójne
  • Canulas 08.07.2018
    rubio, "wiijszz". Wim co dobre (chociaż tyle)
  • zygula 09.07.2018
    ja umrę nieraz ty pewnie doraźnie
    rozdzieliłam sobie i chłonę
  • rubio 09.07.2018
    dzięki za kolejną wizytę :)
  • Justyska 09.07.2018
    "jak powstać z cmentarzy niedobitych grzechów" mój cytat. Wiersz bogaty w mroczny sposób. Dla mnie świetny.
    Pozdrawiam serdecznie
  • rubio 09.07.2018
    również pozdrawiam, i dziękuję :)
  • Agnieszka Gu 10.07.2018
    Witam,
    Świetny wiersz, wspaniałe,mocne, adekwatne do mrocznej treści słownictwo.
    Do tego końcowe przesłanie - nadzieja. Całość super, w moich klimatach. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrowionka :)
  • rubio 10.07.2018
    no, nadzieja, czego by o niej mówić, bywa istotna :) Kurde, nie spodziewałem się, że ten tekst będzie miał taki odzew. Dziękuję :)
  • TseCylia 12.07.2018
    Lubię taką lirykę. Jest nieco patosu, ale usprawiedliwionego dramaturgią i przyjętą konwencją.
    Bardzo dobry tekst. :->
  • rubio 12.07.2018
    "Jest nieco patosu" - ja tego w najmniejszym stopniu nie uważam za wadę; ale jako że Ty uważasz, a mimo tego tak miła konkluzja, to dziękuję bardziej, niż bardzo :)
  • betti 12.07.2018
    Całkiem ładnie Rubio, poza tym ''sępem demonicznym'' i ''spleśniałym upiorem''
  • rubio 12.07.2018
    Masz rację, to szpetne stwory, i sęp, i upiór.
    tak czy inaczej, dziękuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania