...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (43)

  • Bettina ponad rok temu
    Świrszczyńska, 1973-Ludowa Spółdzielnia Wydawnicza str.72 Pamięci ,,CHE""GUEVARY.
  • Bettina ponad rok temu
    Ta LSW wymiata, :)
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Jak miałem 7 lat czytałem "Moja mama ja i reszta". Nie wiem czy to było to wydawnictwo.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Jest. Trafiłem:)
  • Bettina ponad rok temu
    Oki. Do zamrażarki. Jeśli Kain zabił Abla, bo nie odróżniał go od zwierząt, które pasł to można założyć, że człowiek w przyszłości wybierając ostatniego człowieka i rzecz, wybierze rzecz.
  • Bettina ponad rok temu
    Ale to się nie stanie. Albo tak.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Nie. Kain zabił Abla, bo zazdrościł mu ofiary. Nie wiem z jakiej Biblii korzystasz, chyba znowu ten Daniken.
  • Bettina ponad rok temu
    Z mądrości pewnego rabina. Zresztą sama wczesniej obstawiałam taką wersję. Rabin jest faktyczny, teoria też.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Poczekaj, Rabin, rabin, rabin, ten z Ksiąg jakubowych? Jakub Frank?
  • Bettina ponad rok temu
    Po co mi Jakub Frank? Mój pradziadek studiował teologię.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    To ambitnie. Moi niestety nie. Ale jeden był wiejskim nauczycielem przez pewien czas. W Niemczech po wyzwoleniu uczył Polaków w obozie amerykańskim w Kolonii. Przywiózł z Niemczech kilka książek - w tym "The great Divorce" C.S. Lewisa w oryginale.
  • Bettina ponad rok temu
    Sorry, ale jestem jego straszną fanką, mojego pradziadka i kocham o nim wspominać.
  • Bettina ponad rok temu
    Jestem też dumna z mojej mamy, która wystawiła tacie walizki kiedy chciał wstąpić do Partii, żeby nam móc wybudować większy dom. Zamieszkaliśmy w małym. Miesza mi się to w drugą stronę z Katarzyną Kobro, ale to już wielka historia, czy nie?
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Nie znam za bardzo Kobro oprócz jej dzieł i tego że mieszkała w moim mieście. Moja Ś.P ciocia jak szła ulicą gdy kręcono Powidoki, to Linda do niej powiedział "Dzień dobry". Nie do końca jej wierzyłem, ale kto wie?
    Na ulicy Włókienniczej często stawiałem auto, a to najgorsza ulica w Łodzi.
  • Bettina ponad rok temu
    W muzeum sztuki w Łodzi wisi skromny obraz Strzemińskiego, w rogu...bez niego to muzeum nie mialoby racji bytu.
  • Bettina ponad rok temu
    Pojechałam sowcjalnie, żeby zobaczyć jej rzezby, były tylko trzy, szkoda.
    A przy okazji obrazy Strzemińskiego, takie pętelki, puzzle.
  • Bettina ponad rok temu
    Specjalnie, sorry.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Bauhaus -Gropius, Mondrian - De Stijl. Minimalizm. Podstawowe kształty i kolory. W Polsce neoplastycyzm.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    A tu moje dziełko z 2009 roku w Artrage

    https://t3kstura.eu/image/ca2493e9b48ca8b2f7d771cbced49578.jpg
  • Bettina ponad rok temu
    Wydał książkę z teorii malarstwa, w zasadzie malarstwo jest dużo bardziej świadomym obszarem działania artysty, niz pisanie.
  • Bettina ponad rok temu
    O czym pisałeś?
  • Bettina ponad rok temu
    Oki, sprawdzę, dzięki za link.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Nie, to rysunek.
  • Bettina ponad rok temu
    Super, dzięki.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Ach, to poza konkursem. I jest o masonach ?
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Jak chciałbyś się więcej dowiedzieć o Masonach to polecam Łukasza J. użytkownika opowi. Posiada 33 poziom wtajemniczenia loży.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Abbie Faria, o w mordę, taki błazen?
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Pobóg Dlaczego?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Abbie Faria Łukasz Jasiński? Nie jest poważnym gościem. Pokopsaliśmy się. Zaraz znajdę.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Pobóg Welebor Niemożliwe. To gość, który ma dużą wiedzę i fantazję. Nie jest ograniczony narzucanymi z góry żadnymi strzemionami zacofanego świata
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Abbie Faria, a, On kasuje swoje texty. Nie odpowiedział mi na zarzut, że będąc racjonalistą nie może wierzyć w bogów, jak twierdzi. Dla mnie jest błaznem. Zakwestionowałem Jego szlachectwo (ducha) i podtrzymuję. Kurczę, ze wszystkimi chyba się skłócę...
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Pobóg Welebor Chciałem Ci to 5 minut temu napisać, ale na szczęście przyszła autorefleksja. Raz skasował i już nie publikuje.
    On wierzy w bogów? Myślałem, że masoni nie wierzą w bogów.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Abbie Faria, twierdził, że jest rodzimowiercą racjonalistą. Nie odmiawiam Mu wiedzy itd...
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Pobóg Welebor Znalazłem waszą rozmowę. Za to cenię opowi. Poprawia humor za darmo

    https://www.opowi.pl/15-xii-2022-a81246
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Sorry nie wstawiłem slasha.

    https://www.opowi.pl/15-xii-2022-a81246/
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Ha ha, jest humor jest życie ?
  • Bettina ponad rok temu
    Abbie, nie mogę otworzyć tego rysunku. Mógłbyś go opisać?
  • Abbie Faria ponad rok temu
    https://tiny.pl/w115n

    To link - skrót.

    Wczoraj/dzisiaj obejrzałem film Powidoki. Akurat przedwczoraj minęła krągła rocznica - 70 lat od jego śmierci -Strzemińskiego.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    *okrągła
  • Bettina ponad rok temu
    Czytałam jego Teorię Widzenia dwa razy na pewno, trudna dla mnie, bo nie studiowałam malarstwa, ale pewne rzeczy poukładały mi się w głowie. Tak. Przesrane mieli totalnie z Katarzyną, on umarł po niej.
  • Bettina ponad rok temu
    Otworzyłam!
  • Abbie Faria ponad rok temu
    :)
  • Bettina ponad rok temu
    :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania