..

.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Anonim 18.12.2020
    Ty, to tematycznie nawet nie jest złe, oprócz tego colta. Jakbyś go nie dał, byłbyś chory, Bordo. Ty nie umiesz opisać śmierci inaczej niż strzał z broni, a to już patologia. Ale całość bardzo groteskowa przez połączenie rzeczy poważnych, ujmujących, z tym, co banalne, a wręcz jak z kreskówki.

    Obudził się godzinę później, gdy był już porządnie nagrzany przez czerwcowe słońce. - nagrzany przez słońce??? To złe słowo "nagrzany". Poza tym, aby był w domu ogrzewany przez słońce, trzeba opisać szczegóły, bo normalnie słońce nie grzeje w domu.

    Czuł, że jego rzeczywistość jest specyficzna. - "specyficzna" - zbyt mało szczegółowe słowo, które nie wprowadza do zdania nic, a tylko daje namiastkę "inności".

    Że jest w pewnej geometrii. - o co tu chodzi???

    Bez oceny.
  • Targówek 18.12.2020
    Musiałem się streszczać, aby zmieścić się w tych stu słowach
    Dzięki za opinię Grycuk
  • laura123 18.12.2020
    Arti był leniem czy pracoholikiem i na takie bzdety jak picie i jedzenie brakowało mu czasu, wreszcie sily?
  • kigja 18.12.2020
    Jeść, pić i robic siusiu i kupkę, nie zapominajmy, że to spozywamy, to i wydalamy ?
  • Józef Kemilk 18.12.2020
    W sumie nawet niezłe. "nagrzany" też pasuje, gdyż ma dwa znaczenia, jedno po napiciu się, a godzinę wcześniej się napił, drugie, że po prostu się nagrzał. Tutaj te dwie rzeczy się łączą, a wiadomo, że ciepło wzmaga stan nieważkości.
    Nieco zmieniłbym to:
    "Dlatego czym prędzej wyjął z sejfu colta i strzelił sobie w głowę." może "Dlatego czym prędzej otworzył okno i frunął jak ptak, nieopatrznie waląc w glebę"
    Pozdrawiam
  • Pan Buczybór 18.12.2020
    Całkiem spoko. Odjechane dość.
  • DEMONul1234 19.12.2020
    Ciekawe
  • kigja 19.12.2020
    Nie podoba mi się.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania