This text has been removed

This text has been removed

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Slugalegionu 15.07.2015
    Elenbor. U mnie jest Elandor, jako kraj ludzi. Nie oskarżam, jesteś tu dłużej, pewnie twoja nazwa była pierwsza: ) To tylko zbieg okoliczności. Co się tyczy tekstu, 5.
  • NataliaO 15.07.2015
    To tak jakoś ta część mnie nie porwała, nie za bardzo wciągnęła historia. Nie podobała mi się ta przygoda z rzepką. Gdzieś chwilami czułam się dobrze z tym opowi . Plus to fakt, że masz dobre opisy i dialogi. 4 :)
  • Drassen Prime 15.07.2015
    Mhm, w rzeczy samej. Nie czytałem nigdy nic twojego, a nazwa bardziej kojarzy mi się z Ereborem - miastem pod Samotną Górą z Hobbita ;)
    Jednakże nazwa powstała... z niczego, po prostu wymyśliłem na poczekaniu i tyle XD
  • Slugalegionu 15.07.2015
    U mnie to samo: ) Tak z niczego.
  • Drassen Prime 15.07.2015
    Ninja NataliaO XD
    Dzięki, ale nie zrozumiałem jednego zdania "Gdzieś chwilami czułam się dobrze z tym opowi"... Wytłumaczysz? :P
  • Slugalegionu 15.07.2015
    Czekaj, walnąłem gafę: / Elandor to kraj elfów, krajem ludzi jest Leonoria.
  • NataliaO 15.07.2015
    chodzi mi o to, że nie które momenty mi się podobały w opowiadaniu
  • Drassen Prime 15.07.2015
    Aaaaaa... No dobra, mogłem się domyśleć, Nat :P
  • NataliaO 15.07.2015
    NA PRZYŁAD TEN FRAGMENT MI SIĘ PODOBAŁ :
    - Zabiję cię! - wrzasnął Armen i obaj łowcy dobyli broni. Obaj mieli miecze z mindynu, byli pewnie wyżsi rangą od kompana.

    Domenic nawet się nie poruszył, patrzył na nich beznamiętnym wzrokiem, a oni niepewnie zaczęli go okrążać. Skoro chcą się bawić, to ja im podaruję zabawę – pomyślał. Długim skokiem dotarł do Eddarta i ciął go przez ramię. Ten jednak szybko sparował uderzenie i zripostował je, kalecząc najemnika w udo.

    Długowłosy odskoczył, kulejąc. Wiedział, że łowcy robią dobrze mieczem, ale nie wiedział, że aż tak. Miał przeciwko nim marne szanse. Musiał wykorzystać podstęp, ale przez pieczenie w nodze nie mógł nic wymyślić. Armen doskoczył do niego i dźgnął, następnie obrócił się i zamaszystym ruchem uderzył Domenica w lewy bok. On w ostatniej chwili sparował oba ciosy, ale nie zdążył wyprowadzić kontrataku, bo dotarł do niego kolejny łowca. Sieknął mu po ręce, na szczęście ostrze nie wbiło się głęboko i zostało draśnięcie.

    - Odstąpcie! - rzucił Domenic, wycofując się. Nie zamierzał zginąć, nie teraz.

    Łowcy jednak nie ustępowali. Na ich ustach wystąpił szyderczy uśmieszek. To była jego ostatnia szansa - wykorzystać ich pewność siebie. Przestąpił z nogi na nogę, wyskoczył i zakręcił młynka. Udało się wytrącić Armenowi miecz z ręki, ale Domenic krzywo stanął. Po jego nogami bowiem, leżał młodzieniec, już martwy.
  • Angela 17.07.2015
    Mi opowiadanie się podobało, opisy były naprawdę dobre 5 : )
  • Karino 20.07.2015
    Weszłam na Twoje opowiadanie, żeby zobaczyć, czy rzeczywiście taki świetny jesteś, jeśli o przecinki chodzi... i się zawiodłam.

    "- Nie pierdol tylko odpowiadaj. Co tu robisz?" - przecinek powinien być przed "tylko".

    "Dotarcie do Elenboru i Herbena, nie będąc wykrytym mijało się z cudem, dlatego najemnik uszedł za granicę, do Tenshgardu, gdzie miał nadzieję nie być poszukiwanym" - przed "mijało".

    "Nie wiem czy to hultaj jakiś zrobił, czy może same płot przegryzły" - przed "czy".

    "Poczekał aż przeciwnik odsłoni swój lewy bok, po czym sparował jego uderzenie, odbił miecz w przeciwną stronę i przemknął pod jego lewą pachą" - przed "aż".

    Nie oceniam, bo jak już wspomniałam, weszłam do Ciebie, tylko żeby zobaczyć Twoje przecinki.
  • Drassen Prime 20.07.2015
    No body is perfect, Karino ;) Błędy się zdarzają i dobrze, że nie oceniłaś za same przecinki. Tego się nie robi. Pozdrawiam :)
  • Drassen Prime 20.07.2015
    O żesz kurczaczki, ale wtopa...
    Nobody*
    Nie znam się aż tak na angielskiej gramatyce :c
  • MrJ 20.07.2015
    Nie martw sie drass, zadne ciale tez nie jest perfekcyjne
  • Amy 20.07.2015
    Przed "czy" nie musi być przecinka. :)

    Przeczytaj tekst jeszcze raz i popraw literówki. Sorry, ale nie chce mi się ich wszystkich wypisywać.
  • Karino 20.07.2015
    Ja nigdzie nie napisałam, że zawsze musi być przecinek przed słowem "czy", ale w tym wypadku tak, gdyż jest to zdanie składowe :)
  • Amy 20.07.2015
    Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że nie, bo spójnik "czy" należy chyba do tej grupy, przed którą przecinków się nie stawia. Aczkolwiek mogę się mylić. :) Tak się uczyłam, ale wiele razy widziałam, że przed "czy" był przecinek. Inna sprawa, że widziałam też przecinki przed "I". :D
  • xnobodyperfectx 20.07.2015
    "Gdy wyraz czy wprowadza zdanie składowe (zdanie podrzędne), należy przed nim postawić przecinek:
    Nie wiem, czy trzeba tu postawić przecinek.
    Powiedz mi, czy to prawda."
    W zdaniach pytających się nie stawia.
    http://www.prosteprzecinki.pl/przecinek-przed-czy - polecam. :D
  • Drassen Prime 20.07.2015
    A ja tutaj ładny poradniczek wstawiłem :c

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania