...

 

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (87)

  • Kocica69 08.05.2019
    Dawno mnie tutaj nie było. Po dość długiej przerwie mam nadzieję, że dodałam coś co się chodź jednej osobie spodoba :D.
  • Paradise 12.05.2019
    *CHOĆ a nie chodź...
  • konfiguracja 08.05.2019
    O Boże... szmirowate, grafomańskie, płytkie tak, że kwant się nie utopi, seksualnymi fantazjami nagryzmolone romansidło.
    Krytyka wychowawcza, która w przeciwieństwie do Ciebie miała punkt wspólny ze studiami, daje jedynkę z minusem dążącym do nieskończoności.
    No jak można się takim pisaniem ośmieszać? Zadziwiające...
  • Kocica69 08.05.2019
    Może napisz swoje dzieło i zobaczymy czy będziesz w stanie stworzyć coś lepszego. Każdy ma prawo publikować co chce tutaj a jak Ci się nie podoba to nie czytaj.
  • konfiguracja 08.05.2019
    Kocica69, dziecinko. Masz prawo na własną odpowiedzialność publikować, a ja krytykować. A ponieważ lubię wyrywać grafomańskie chwasty, czynić to będę.
    Rady i żądanie twe mam... domyśl się.
  • Kocica69 08.05.2019
    konfiguracja ja twoje tym bardziej dlatego jak jesteś taka do przodu to najpierw wystaw swój tekst a potem czepiaj się innych. Komentować każdemu zawsze przychodzi łatwo.
  • konfiguracja 08.05.2019
    Nie mam zamiaru wstawiać tekstów, bo ty pierwsza dałabyś mi za niego piątkę, a wtedy włączyłaby się u mnie opcja wzajemności i ocena twoich 'dzieł' mogłaby jednak ciut pójść w górę, tym samym tracąc swą obiektywność. Nie oczekuj więc:)
    Chętnie poczytam twoje komentarze u innych i też ocenię.
  • Kocica69 08.05.2019
    konfiguracja nie oceniam czegoś czego nie ma więc puki co nie mam na co oczekiwać :). Natomiast przyjmuję Twoją krytykę i nie zniechęci mnie ona do dalszego pisania :)
  • konfiguracja 08.05.2019
    Oczekuje się z definicji na coś, czego nie ma.
    A że oceniłaś wiem, szkoda że na komentarz zabrakło pary:/
  • Kocica69 08.05.2019
    konfiguracja nie zabrakło po prostu wyraziłaś swoje zdanie ja powiedziałam co o nim myślę i tyle :D
  • A. Hope.S 08.05.2019
    Kotku.Jak zwykle twój styl, fantazja i słownictwo powala na łopaty- śmiałam się jak głupia.
    Takie teksty, proste pisane, nawet w taki sposób są więcej warte od wymagających. Znalazłam parę błędów no i nieszczęsne przecinka, ale ja sama mam z nimi problemy. Z mojej strony leci 5. :D
    Ogonisko będzie zachwycony.
  • Kocica69 08.05.2019
    Dziękuję bardzo cieszę się bardzo kochana, że Ci się spodobało :) :D
  • A. Hope.S 08.05.2019
    Kocica69 Ja lubię twój styl bo jest inny - tak jakby zwykłe babskie klachy miedzy koleżankami.- ja to tak odbieram. Pisze kom, kiedy mi się coś podoba, jeśli coś komuś umknie ( mi również się zdarza) można ładnie napomnieć i wskazać, jeśli utwór mi się podoba, to ocenię jeśli mmi się nie podoba, zamykam idę dalej.

    Tak więc głowa do góry, a mądry ustępuje ;)
    Pozdra.
  • Kocica69 08.05.2019
    A. Hope.S bardzo mi miło:). W takim razie będę zamieszczać więcej, więcej i jeszcze więcej opowiadań :)
  • A. Hope.S 09.05.2019
    Kocica69 ten czyta twoje utwory komu się podoba, a jeśli komuś coś nie w nos niech poprostu nie czyta. taka jest prawda. ja np. lubię ten twój smiesznie chaos.
  • Kocica69 10.05.2019
    A. Hope.S cieszy mnie to bardzo i właśnie dla takich ludzi jak Ty będę dodawać opowiadania bo Ty docenisz moją pracę a nie wrzucisz do kosza jak niektórzy :)
  • A. Hope.S 10.05.2019
    Kocica69 I komu to mówiesz? Nie jestes sama ;)
  • Elorence 11.05.2019
    To jest złe, kiepskie i kompletnie nieprzemyślane. Masa błędów gramatycznych, już nie wspominając o logicznych. Od kiedy na studiach jest woźny? I od kiedy wydziały są zamknięte w weekendy? Ta fabuła jest przereklamowana i słaba. W pełni się zgadzam z Konfiguracją. Twój brak warsztatu rzuca się w oczy. Dobry pisarz dałby radę zrobić z tego naprawdę fajny tekst. Tobie to się nie udało. I gdybyś jeszcze próbowała coś z tym faktem zrobić, ale nie.... Nie, nie, nie. Najlepiej napisać dziecinny tekst "nie podoba się to nie czytaj". Poziom Twoich komentarzy jasno daje do zrozumienia, że "to coś" co jest powyżej nazywasz dziełem życia. Śmiech na sali.
    Jestem niemiła, bo kompletnie nie wiesz z czym się je publiczne publikowanie tekstów. Każdy ma prawo przeczytać i ocenić. KAŻDY. Nie masz prawa komuś na to nie pozwalać. Ten tekst jest słaby. Jestem którąś z kolei osobą, która tak uważa. Nie daje Ci to do myślenia? Serio?
    Jak nie chcesz dostawać PRAWDZIWYCH komentarzy, to po co tu przybyłaś? Po co założyłaś konto? Po co publikujesz?

    A komentarzy Hope nie brałabym sobie do serca. Sama nie pisze najlepiej i ma gdzieś konstruktywną krytykę. Po jej rozdziałach nie widać żadnej poprawy. Chaos goni chaos. I to nie jest DOBRY chaos. To najżałośniejszych chaos, jaki kiedykolwiek widziały moje oczy.
  • candy 11.05.2019
    Całym sercem popieram Elorence.
  • Anonim 11.05.2019
    A ja się nie zgadzam.
    Pewnie, że każdy ma prawo przeczytać i każdy ma prawo ocenić, tylko że konstruktywna krytyka i metody erystyczne różnią się tym samym, co odróżnia picie w Szczawnicy od szczania w piwnicy. Wylewanie frustracji nikomu nie pomoże.
    Pozdrawiam.
    M.
  • yanko wojownik 11.05.2019
    "Od kiedy na studiach jest woźny?'

    Na studiach nie ma woźnego! - Nie miałem pojęcia! To kto tam zamiata?
  • Elorence 11.05.2019
    yanko wojownik, od kiedy Woźny jest od zamiatania? Na studiach są sprzątaczki i zazwyczaj Pan Złota Rączka.

    Marzyciel, jakie wylewanie frustracji? Co się w tym kraju dzieje? Po główce głaszcze się ludzi, którzy nie radzą sobie z życiem? Od kiedy?
    Mam serdecznie dość takich autorek. Wszędzie się pchają, umiaru nie znają, na lekcjach polskiego spały, pozjadały wszystkie rozumy i chcą otrzymywać brawa za nic. I każdemu próbują wmówić, że są mistrzyniami pióra. Ostatnio wydawnictwa nawet wydają podobne historie, równie słabe. Tak być nie może.
    Czemu inni się starają? Robią research w internecie? Szukają odpowiedzi na pytania związane z fabułą? Czytają teksty do skutku, aby zmniejszyć ilość błędów. Cenią sobie konstruktywną krytykę i z dnia na dzień, piszą coraz lepiej. A na Opowi jest takich ludzi całkiem sporo. A między nimi tacy jak Kocica69, Hope i inne... I miałabym to gdzieś, ale nie jestem fanką niesprawiedliwości.
  • yanko wojownik 11.05.2019
    A jest na studiach uniwersytet? - bo coś tam słyszałem, że podobno, ale może mnie okłamali.


    "czym się je publiczne publikowanie tekstów" - prezentacjom?

    "Jak nie chcesz dostawać PRAWDZIWYCH komentarzy," - a te co som, to czy one som sztuczne?

    "Po co założyłaś konto? Po co publikujesz?" - pewnie niech spada z internetu.

    "I to nie jest DOBRY chaos." - CHAOS jest zawsze zły! Szczególnie gdy siem ucielenśnia!!! I wtedy w róch idom TOPORY!!!
  • yanko wojownik 11.05.2019
    "Pan Złota Rączka" - taki od masturbancji?
  • Elorence 11.05.2019
    Opowi upadło tak nisko, że nawet nie żałuję usunięcia wszystkich swoich tekstów. A widzę, że będzie tu tylko gorzej, bo coraz więcej przemądrzałych autorów tu przybywa i takich co myślą, że są zabawni.
  • yanko wojownik 11.05.2019
    "Co się w tym kraju dzieje?" - Odkąd podzielili się władzą, to sam nie wiem i nie ogarniam.

    "nie jestem fanką niesprawiedliwości." - nie znam tej kapeli.
  • yanko wojownik 11.05.2019
    Marzyciel, "co odróżnia picie Szczawnicy od szczania w piwnicy" - można mądrze? - można.
  • yanko wojownik 11.05.2019
    candy, "Całym sercem popieram Elorence." - niesamowite! A ja to mam własne zdanie, ale to pewnie niemodnie:(
  • Anonim 11.05.2019
    To, że masz Ich dość, to Twój problem. To nie jest problem Opowi, innych portali, czy internetu. Spokojnie, miejsca nie zabraknie. Czy hejt naprawdę podniesie poziom tego portalu?
  • candy 11.05.2019
    yanko wojownik a jak ona ma rację to mam się powtarzać? Mam co innego do roboty ale widzę że lubisz się wszystkich czepiać XD
  • yanko wojownik 11.05.2019
    candy, bo jestem psychopatą.
  • yanko wojownik 11.05.2019
    tj. - tym no - czymś innym - się zapomniało i się pomyliłem.
  • yanko wojownik 11.05.2019
    *się mi zapomniało - demencjatorem chyba - takim co ma demencje i dlatemu, to on nie pamięta, i mu się polyla.
  • Elorence 11.05.2019
    Hejt? Co za mocno nadinterpretacja. Napisałam, że mi się nie podoba i napisałam powód. Problem ma autorka. Nie potrafi przyjąć krytyki.
  • A. Hope.S 11.05.2019
    Elorence Twoje codzienność musi być naprawdę fascynująca, pełna wrażeń i emocji z takim kijem w … kręgosłupie.
    właśnie czemu usnęłaś teksty?
    By inni nie czytali sztywnych opowiadań?
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Anonim 11.05.2019
    Elorence Argument ostatni – ad personam: Widząc, że przeciwnik jest mocniejszy, atakować go osobiście, obrażać lub w jakikolwiek sposób porzucać prawdziwy przedmiot sporu. Rzucać inwektywami – używanie słów obraźliwych wobec przeciwnika, np. "Ty i całe twoje stronnictwo jesteście przykładami chorej ambicji, przy maleńkich móżdżkach".
    "Poziom Twoich komentarzy jasno daje do zrozumienia, że "to coś" co jest powyżej nazywasz dziełem życia. Śmiech na sali".
    "A komentarzy Hope nie brałabym sobie do serca. Sama nie pisze najlepiej i ma gdzieś konstruktywną krytykę".
    Książkowa definicja...
  • A. Hope.S 11.05.2019
    candy zapomniałaś wstawić przecinek przed 'że '
  • Elorence 11.05.2019
    Marzyciel, to nie był hejt.

    Hope, nikt nie może mieć kija w kręgosłupie. A po drugie, ani jednego mojego tekstu nie przeczytałaś, dlatego nie powinnaś się wypowiadać.
  • candy 11.05.2019
    A. Hope.S to się nazywa komentarz pisany na szybko. W moich dodawanych rozdziałach naprawdę znajdziesz dużo przecinków we właściwych miejscach. Czego nie zawsze można powiedzieć o twoich.
  • Anonim 11.05.2019
    Elorence Korciło mnie, żeby sprzedać Ci starą psychologiczną sztuczkę, że prezentujesz typowy mechanizm wyparcia, ale tego nie zrobię, po prostu próbuje Ci wytłumaczyć, że podnoszenie poziomu portalu polega na przyciąganiu ludzi, a nie na ich odpychaniu.
  • Elorence 11.05.2019
    Marzyciel, okej, rozumiem. I tu się z Tobą zgodzę, ale... No właśnie, dlaczego ludzie tak ciężko radzą sobie z krytyką? Rozumiem, że może być komuś przykro. Ale krytyka powinna być siłą napędową, motywacją... Gdyby autorka nie zaczęła się bronić w taki sposób jak wyżej, mój komentarz brzmiały inaczej.
  • Anonim 11.05.2019
    Elorence Mówisz o tym?

    O Boże... szmirowate, grafomańskie, płytkie tak, że kwant się nie utopi, seksualnymi fantazjami nagryzmolone romansidło.

    Jaka to krytyka była? Co to wniosło? Jak się operuje na takim poziomie, to trzeba się liczyć, że ktoś powie: Ciągnij się.
  • Elorence 11.05.2019
    Marzyciel, ale Konfiguracja ma zwyczajnie racje. Oceniła tekst, a nie autorkę.
    Ja również dostawałam gorszą i lepszą krytykę, ale nawet jak się nie zgadzałam albo było mi przykro, nie próbowałam nikogo obrażać. Koledzy często wyśmiewają moje romansidła, no i co z tego? Mam im powiedzieć "walcie się, bo się nie znacie" albo "napiszcie coś lepszego i wtedy się mądrzcie"? Ja już dawno opuściłam przedszkole.
  • A. Hope.S 11.05.2019
    Elorence Nikt nie może mieć kija w kregoslupie- fakt... Ale ty masz to w dupie. twoje opowiadania mogę znaleźć w dwóch innych portalach. Ale czy je czytać chce? Jeśli już autorka, w tak piękny sposób się wyraża, to wiadoma z góry, jakie wydaje prace.
    sztywne. Tak więc bardzo ładnie się sprzedają ;)
    Oceniam Cię tak samo z góry jak ty innych
    szkoda mi Ciebie, naprawdę.
    powodzenia życzę.
  • Elorence 11.05.2019
    A. Hope.S, tak się wyraża? Czyli jak? Nikogo nie obraziłam, oceniłam Wasze teksty. Kogo ja oceniam z góry? Ojejku, straszne, napisałam, że mi się coś nie podoba. No doprawdy, katastrofa! Koniec świata!

    I wiesz co Ci powiem? Chociaż miałam milczeć... Przeczytałaś mój tekst i bardzo Ci się podobał :) I co Ty na to? Skąd to wiem? Napisałaś komentarz.
    W tej chwili tylko pokazałaś jak wielką jesteś hipokrytką. Tak samo jak piszesz innym ludziom komentarze i wytykasz im błędy, a swoje błędy chronisz parasolką "niesprawiedliwości świata". Bo jak to tak... Jak ktoś może sądzić, że piszę źle?
    A no może. I ma pełne prawo Ci to napisać.
    Ja Ci życzę dystansu i otwarcia oczu, bo koniecznie tego potrzebujesz.
  • Anonim 12.05.2019
    Elorence Widzisz, opinia: to jest dobre, albo: to jest do dupy, służy tylko pompowaniu własnego ego. Myślę, że są miejsca w internecie, które służą dokładnie temu celowi. Natomiast wydaję mi się, że w przypadku portali literackich, ważna jest praca nad poprawą warsztatu. Dla mnie wartościowy komentarz to taki, gdzie ktoś wskaże błąd i pokaże, jak mogłem to zrobić lepiej. Sam staram się komentować w taki sposób. To proste. Wolisz, jak komentator proponuje picie w Szczawnicy, czy jak naszcza do piwnicy? Bo od początku tej dyskusji, tylko o to mi chodzi?
  • candy 12.05.2019
    Marzyciel ale problem w tym, że niektórzy nie doceniają takich komentarzy z uzasadnieniem, czemu się nie podoba, więc najczęściej po prostu szkoda tracić czas.
  • Anonim 12.05.2019
    candy Zawsze warto podjąć próbę. Jeśli się nie powiedzie, to rzeczywiście nie warto tracić czasu.
  • Elorence 12.05.2019
    Marzyciel, napisałeś: "Natomiast wydaję mi się, że w przypadku portali literackich, ważna jest praca nad poprawą warsztatu" - tak! Właśnie o to mi chodzi! Ja kiedyś byłam tu bardzo aktywna. Pisałam wiele fajnych komentarzy. Bardzo emocjonalnie podchodziłam do tekstów i autorzy lubili widzieć moje przemyślenia pod swoimi tworami. Ale potem nagle pojawiło się tutaj pełno ludzi, mających wysokie mniemanie o sobie. Nie można im napisać normalnego komentarzu, bo od razu jest awantura. A portale literackie, jak już sam wspomniałeś, są od poprawy warsztatu, tak? A poprawić warsztat można tylko wtedy, gdy się tego naprawdę chce.
    Mi Opowi pomogło. Rozwinęłam tu skrzydła. I nie uważam, że pompuję swoje ego. Osobiście jestem bardzo krytyczna, jeśli chodzi o moje teksty. Mnie martwi nawet głupia literówka, którą ktoś znajdzie. I cenię sobie bardzo krytykę, nawet tą najgorszą. Bo jak kiedyś wydam książkę, to dostanę jeszcze więcej krytyki i muszę się nauczyć z tym żyć :)
  • A. Hope.S 12.05.2019
    Elorence wiesz skarbie, jakby każdy był ideałem w pisaniu, to byś miała z Candy naprawdę nudne życie, a tak zobacz jaki piękny kabaret w dodatku się denerwujesz i lubisz zaskoczyć na słabszych.
    Ty piszesz komentarze, co ci się nie Podoba, a ja komentuje tylko te, które mi się podobają. No ale najlepiej się czepiać tych mniejszych zamiast swojego pokroju. No tak, zapomnialam- bo tak jest łatwiej.
    widocznie w dzieciństwie byłaś szara biedna myszka pod miotłą, dlatego teraz próbujesz robić się ważna ponieważ twoje utwory lub dajesz do korekty zanim klikniesz " wyślij"
  • yanko wojownik 12.05.2019
    "Pisałam wiele fajnych komentarzy. Bardzo emocjonalnie podchodziłam do tekstów i autorzy lubili widzieć moje przemyślenia pod swoimi tworami. Ale potem nagle pojawiło się tutaj pełno ludzi, mających wysokie mniemanie o sobie. Osobiście jestem bardzo krytyczna, jeśli chodzi o moje teksty." ???


    → "Osobiście nie mogę sobie nic zarzucić, ja oceniam, ja podejmuję decyzje.

    Mam racje i jestem zajebista, i skromna.

    Nie interesują mnie ani przychylni, ani przyjaźnie nastawieni, muszą być

    fajni i trendy, i podzielać moje zainteresowania....

    (...) Czepiają się niektórzy nie fajni – podli czasem – nie rozumieją debile, że nie

    spełniają moich oczekiwań w stosunku do nich – zerami są normalnie.

    (...) Mam wiele talentów, naprawdę fajna jestem, ale skromna, to o tym nie

    mówię, to widać przecież i każdy inteligentny zobaczy od razu we mnie

    same zalety." ???
  • A. Hope.S 12.05.2019
    Elorence " Mi Opowi pomogło. Rozwinęłam tu skrzydła. I nie uważam, że pompuję swoje ego." - Słabsi, początkujący nie mogą mieć, dlatego ich traktować trzeba jak śmieci. BO ROZWINEŁAM SKRZYDŁA- nie pamięta wół, jak cielątkiem buł ( dla mało sprytnych - buł oznacza był). Kolejny dowód twojej bezbłędnej inteligencji.
  • A. Hope.S 12.05.2019
    Marzyciel Jak widać, dużo osób chcą się poprawić i pomimo to im nie wychodzi, ale tak jak już gdzieś pisałeś " nie można brać na poważnie" pod którym kom. ci nie powiem, ale sam z pewnością wiesz o kim mowa.
    Są dwa rodzaje pomocy:
    1 wspierać, mobilizować, dawać porady.
    2 objechać, dając osobie da zrozumienia, że jest niczego warta i ma najlepiej wynosić się z opowi, bo nie pasuje do elity " idealistów".
    Mój punkt widzenia.
  • Elorence 12.05.2019
    A. Hope.S, nie rób z siebie ofiary. Bo tak jak wspomniałam wcześniej, chronisz się pod parasolem niesprawiedliwości świata. Albo przyjmujesz coś na klatę, albo jesteś słaba. No i jesteś słaba. Grać męczennika potrafi każdy. Rozwinęłam skrzydła, czyli zaczęłam pisać lepiej, ale wcześniej też pisałam dobrze.
    I tak Ci tylko napiszę, że wrzucając tekst niepoprawiony i z błędami tylko pokazujesz, jak bardzo nie szanujesz swoich czytelników. I jednocześnie zmuszasz ich, aby bili Ci brawo.
    I jak to nazwiesz?
    A te Twoje bzdury, bo trzeba motywować i ble ble ble... Otwórz oczy i sprawdź, ile dostałaś komentarzy o błędach. Całą masę. Poprawiłaś coś? Zastosowałaś się do rad? Nie. Bo przecież tak wspaniale piszesz! Jak ktokolwiek śmie w to wątpić. A jak wątpi, to ma nie czytać. Bo Ty tak chcesz.
    To sobie załóż swój portal i tam wrzucaj. Będziesz mogła banować użytkowników, a nawet moderować ich komentarze, aby były zadowalające.
    Uważasz się za lepszą. Ale nie. To inni są źli, ale nie Ty. Nigdy nie Ty.
  • Elorence 12.05.2019
    Yanko, jesteś "zabawny". Skalę nadinterpretacji wyrabało w kosmos.
  • A. Hope.S 12.05.2019
    Elorence A litanie której niechce mi się czytać to kto pisze? przeważnie osoby które się same chronią.
  • candy 12.05.2019
    A. Hope.S mnie tak pilnujesz z przecinkami, to może zobacz na swoje braki przecinków, błędy i pisanie z małej litery. Ciekawe że u innych widzisz wszystko, a u siebie nic.
  • Elorence 12.05.2019
    Hope, jesteś tak bardzo przemądrzała, że ta przemądrzałość przysłania Ci oczy... Ale dalej sobie bądź. Jesteś taką jednostką, z którą nawet nie da się dyskutować. Nie ma argumentów, ale dalej idzie w ciemno...
  • yanko wojownik 12.05.2019
    Elorence,
    "Yanko, jesteś "zabawny"" - jużem to słyszał, ale wirującą siekierę trudno zatrzymać - szczególnie w locie.
  • A. Hope.S 12.05.2019
    candy słoneczko, ja ci chciałam tylko przypomnieć, że osoba robiąc się ideal, piszac kom. również zwraca uwagę na interpunkcje. " na szybko pisane" ja również na szybko pisze, a błędy popełnia każdy. ;)
  • candy 12.05.2019
    A. Hope.S że niby ja się robię na ideał? :P chodzi o to, że każdemu wypominasz, a u siebie nic nie widzisz i to zwykła hipokryzja. Ja bym się nie zaczęła czepiać, gdybyś nie zrobiła tego pierwsza. I nie chodzi tu o to, żeby pisać idealnie, tylko wyciągać wnioski z błędów i więcej ich nie popełniać. Ale szkoda strzępić język. I nie jesteśmy tak bardzo na "ty", żebyś sobie pozwalała się do mnie zwracać "słoneczko" ;)
  • A. Hope.S 12.05.2019
    Elorence Ah! wraz jestesm przemądrzala, bo zwróciłam uwagę na twój kom. " rozwinelam skrzydła?" ciekawe w jakim stopniu, skoro nie potrafisz zipretowac - kija w ... kregoslupie.
    a co akurat Ty masz mi do powiedzenia mam to tak głęboko jak ten kij w ... kregoslupie.
    Ciao Bella.
  • Elorence 12.05.2019
    A. Hope.S, nie potrafisz używać porównań... No nie i już, więc najpierw naucz się tego, a potem próbuj świecić w internecie. Nie ma czegoś takiego jak "kij w kręgosłupie" i nigdy nie będzie. I widzisz? Nawet nie potrafisz dyskutować na poziomie. To najwięcej o Tobie mówi. Jak się nie ma argumentów, posiłkuje się byle czym.
    Zamiast udawać osobę, która pozjadała wszystkie rozumy, wzięłabyś się za poprawianie błędów...
    A co do rozwijania skrzydeł, bo się tego tak czepiasz... Zazdrość to paskudna cecha. I zamiast zazdrościć, weź się może do roboty, bo bez ciężkiej pracy nad warsztatem, nic nie osiągniesz.
  • yanko wojownik 12.05.2019
    Elorence "Nie ma czegoś takiego jak "kij w kręgosłupie" i nigdy nie będzie."

    Masz nieuzupełnione braki w kinie grozy - w filmach tych - takich - trillery a najbardziej, to horrory.


    "bo bez ciężkiej pracy nad warsztatem, nic nie osiągniesz."

    Korektora dostanie od wydawcy, nie takie rzeczy poprawiają - tylko najpierw trzeba zaciekawić. Bardziej idzie o kontakty i zaciekawienie niż o perfekt warsztat. Jako, jako że odbiega od schematu, może zaciekawić. Ja się nie znam, ale na logikę jeśli coś się wyróżnia na tle setek podobnych, to jeśli ktoś to zauważy, to to się nawet jeszcze i sprzedać może, a nie tylko być wydanym - trzeba tylko do odpowiednich ludzi dotrzeć - to jest trudne.
  • A. Hope.S 12.05.2019
    Elorence Jakby jeszcze było czego zazdrościć, a zwłaszcza pirackiej inteligencji z chińskiego marketu.
  • A. Hope.S 12.05.2019
    yanko wojownik Popieram te słowa. poza tym jakby byli wszyscy tak idealni jak Elorence itp. wydawnictwa, korektory - byliby bezrobotni. Tak więc są wdzięczni za słabszych, ponieważ mogą w ten sposób egzystować.
    Mój punkt widzenia.
  • A. Hope.S 12.05.2019
    Elorence "I wiesz co Ci powiem? Chociaż miałam milczeć... Przeczytałaś mój tekst i bardzo Ci się podobał :) I co Ty na to? Skąd to wiem? Napisałaś komentarz. " Ciekawi mi jedynie pod którym? Masz dowód? Chyba, że chodzi ci o "???" TrzeciaRano… To brawa dla ciebie za posiadanie więcej kont, co wszystko na to wskazuje.
    Gratulacje.
  • Elorence 12.05.2019
    A. Hope.S, najdurniejszy argument na świecie. Korektorzy są po to, aby poprawiać leniwych pisarzy, tak? A kto Ci takie bzdury powiedział? Korektor jest po to, aby zauważyć coś, co umknęło autorowi. Poprawki kosmetyczne i te sprawy, a nie pisać od nowa... Pomyliłaś ghostwritera z korektorem. Ale masz wybaczone, bo dla Ciebie używanie internetu jest rzeczą niezwykle skomplikowaną. Złośliwość z mojej strony jest w pełni uzasadniona.
    I tak się nie zorientujesz, kim tu jestem. Mam sześć twarzy. Życzę powodzenia w śledztwie.

    A na koniec taka refleksja. Dobry pisarz zrobi wszystko, aby korektor naniósł jak najmniej zmian. Słaby pisarz uważa, że korektor musi odwalić za niego robotę. Dobry pisarz jest pracowity. Słaby pisarz chce owacji na stojąco za tekst napisany na kolanie z miliardem błędów.
    Wnioski mówią same za siebie.
  • A. Hope.S 12.05.2019
    Elorence " Sześć twarzy " która jest ta sama, bez zmian. ;)
  • Elorence 12.05.2019
    A. Hope.S, eeee, zaorałaś samą siebie... Bo gdyby rzeczywiście tak było, wiedziałabyś kim jestem :)
  • yanko wojownik 13.05.2019
    Elorence, "wiedziałabyś kim jestem :)" Zwolniłem egzorcystę z etatu, ale jakby tylko, że od strony czarów, to może święty ogień oczyszczenia wystarczy. Podziemna inkwizycja wciąż skrycie działa.
    Bardziej nocami widoczna - przez blask.
  • yanko wojownik 13.05.2019
    Elorence "ghostwritera" - tego... - to on (ono - to), to tak po polskiemu ono tak jest? Czy jak mu tekst podrzucić, to adekwatnie przerobi na swoje gadke?
  • yanko wojownik 13.05.2019
    "Ghostwriter – osoba, która za wynagrodzeniem pisze, koryguje lub redaguje"

    Znaczy nazwa trendy teraz po polskiemu jego taka nowa...
    Takich, to politycy i celebryci wynajmują.
    Wydawcy mają swoich - w książkach się podaje często na czwartej stronie, kto korekta, kto redakcja, kto skład itd. - cała lista - książkę trzeba mieć prawdziwą i zajrzeć - taką polską.
  • A. Hope.S 13.05.2019
    Elorence Skoro trzeba ci pisać wszystko dosłownie, DOSŁOWNIE, proszę bardzo .
    " sześć twarzy - ta sama, bez zmian" Twarz ma się jedną. Chyba, że poddasz się operacji plastycznej.
    Konta można posiadać wiele - lecz charakter pozostaje ten sam. W porównaniu do twarzy, charakteru już nie zmienisz.
  • A. Hope.S 13.05.2019
    Candy. Przepraszam O PANI przeoczyłam twój komentarz, który mnie w tym wypadku interesuje, tak samo jak "PANI."
    I tak. O wielka PANI, Ja robię błędy do których się przyznaję pod każdym komentarzem, ale nie zniechęcam słabszych ludzi, lecz mobilizuję do dalszego pisanie, w przeciwieństwie do " Paktu Elity" które chcę ich zgnieść."


    Ritha. Widzisz? Właśnie o takiej pomocy pisałam ostatnio... Ty wiesz gdzie. Nie można zniechęcać, lecz mobilizować, Ponieważ każdy ma szansę aby się poprawić, wybić itp. ponieważ każda osoba ma prawo pisać.
    Mój punkt widzenia.
  • Ritha 13.05.2019
    A. Hope.S zaraz. Czy ja kogos zniechecam? Staram sie raczej nie, czasem piszę bez grzecznosciowej otoczki, ze to to i to jest źle, ale bez przesady, to nie żłobek, by kizi mizi uskuteczniac. Raczej staram sie obiektywnie (na miare swych mozliwosci) oceniac i mobilizowac do lepszego pisania (zwlaszcza ze warsztat mozna latwo doszlifowac). A za komentarze innych nie odpowiadam, odpowiedzialnosci zbiorowej mowie - nie. Wiec, nie wiem czemu mnie wolasz pod tę gownoburze :P
  • candy 14.05.2019
    A. Hope.S przyznajesz się? Ty robisz wielki casting które błędy uważasz za stosowne poprawić, choć bywają momenty, gdzie powinnaś poprawić wszystkie, które ktoś Ci wypisze, bo to jest BŁĄD językowy, a nie jakaś metafora, która komuś nie pasuje. Przecież pisałaś gdzieś, że nie masz zamiaru zmieniać swojego warsztatu, bo taka jesteś idealna. Myślisz że dostajesz słabe oceny jedynie ze złośliwości? Po prostu ludziom źle się to czyta i dają Ci to do zrozumienia, a ty uparcie brniesz w zaparte. Zniechęcam Cię? Przecież tak się z tego wszystkiego śmiałaś :) weź się zdecyduj na jedno stanowisko...
  • candy 14.05.2019
    I jeszcze jedno. Tu nie chodzi o to by pisać idealnie, tylko choć minimalnie szanować swoich czytelników, gdy piszą Ci co mogłabyś poprawić , a ty ciągle odsyłasz ich z komentarzem "nie podoba się to nie czytaj". Z takim podejściem to dalej będzie ciężko. Może powiedz, jak cię trzeba mobilizować, żebyś w każdym rozdziale nie robiła tysiąca literówek, błędów ortograficznych itp. :p
  • A. Hope.S 14.05.2019
    Ritha Ja nie napisałam że TY niezniechceczas, lecz nie można słabszych osób zniechęcać ( jak inne osoby to robia) ale mobilizować i o takiej pomocy ostatnio ci pisalam. Tak samo nie chodzi o kizi mizi, bo jesteśmy dorośli, lecz z mojego punktu widzenia, objechanie " pisarki" bo krytyków i się nie podoba, rośnie z nie jest w pożądku. a później wielkie halo, że ktoś taki jak ja ( który również robi bledy) ma czelność się wypowiadać. A z włożeniem ciebie do jednego kotła Nie było mowy :)
  • A. Hope.S 14.05.2019
    Candy O PANI, jak zdążyłam zauważyć, Pani tylko dopisuje piszesz " zgadzam się z ..." pod komentarze innych. A jeśli Pani uważa, że nie poprawnm błędów . proszę założyć okulary. Pozdrawiam PANIĄ bardzo serdecznie. Miłego słonecznego dnia.
  • candy 14.05.2019
    A. Hope.S czy ty nie potrafisz dyskutować jak człowiek bez dodawania epitetów? "Pani" "skarbie" "słoneczko", słów ci brakuje czy co? A jakbyś teraz zauważyła, toczę z tobą dyskusję zamiast robić coś bardziej pożytecznego, a jest to kompletnie bezsensowne, więc tak, dopisuję że się zgadzam bo po co mam duplikować to, co już napisał ktoś inny? Serio aż takich rzeczy się czepiać trzeba? XD bez pozdrowień.
  • yanko wojownik 11.05.2019
    "Elorence minutę temu
    Opowi upadło tak nisko, że nawet nie żałuję usunięcia wszystkich swoich tekstów." - no pewnie.
    " coraz więcej przemądrzałych autorów tu przybywa i takich co myślą, że są zabawni." - Degeneraci!!!
  • Paradise 12.05.2019
    „Liceum skończyłam i byłam na ostatnim roku studiów.” – skoro bohaterka jest na studiach, to chyba logiczne, że skończyła liceum. Tym bardziej, że w następnym zdaniu jest o liceum. Powtórzenie.

    Cyfry piszemy raczej słownie.

    - Fabek! Jesteś w domu? Weź mi pomóż bo drzwi od garażu się zjebały. – przed „bo” przecinek
    - Wiem, wiem czekaj że nie mam czasu teraz... – Co to jest za zdanie? Po co tam to "czekaj"? Albo może to "że" tam nie pasuje?

    usłyszałam w kuchni obcy głos. – Nowe zdanie z wielkiej litery.

    - Ile mam na ciebie czekać księciuniu? - weszłam do kuchni. – przed „księciuniu” przecinek, poza tym nie lepiej by brzmiało „zapytałam, wchodząc do kuchni?”, lub coś w tym stylu?

    Z wyglądu przypominał mi aktora grającego Thora czyli Chris Hemsworth – angielskie imiona i nazwiska również się odmienia.

    Zaczęłam z tymi przecinkami, ale w tym momencie przestanę, bo jest tego po prostu za dużo. Brakuje ich w każdym zdaniu.

    - Oczywiście, że pomogę. Chodź pokaż mi ten problem a ja go rozwiążę. - mężczyzna wstał. – lepiej by wyglądało, gdybyś napisała „powiedział mężczyzna, wstając” albo coś w tym rodzaju.

    Koło godziny 18.35 mama wróciła do domu. – jeśli już to albo koło w pół do siódmej, albo o równej osiemnastej trzydzieści pięć, bo dziwnie brzmi.

    Słyszę tym razem znajomy już głos. -Fuck- przygryzłam dolną wargę. – jeśli „fuck” miało być wtrąceniem, to na pewno nie między tymi minusami. Myśli bohaterów piszemy przeważnie w cudzysłowie.

    Moim oczom ukazał się Niko, który robił właśnie pompki. – jakim cudem to widziała? Miał okno na całą ścianę? Jeśli tak, to wypadałoby to opisać.

    Byłam oparta o parapet tak, że połowa mnie wystawała za okno. Nogi trzymałam na krześle obrotowym. – nie rozumiem tego wychylania się przez okno, żeby lepiej widzieć. I jak niby trzymała te nogi na krześle? Skąd ono się tam wzięło? Przydałby się opis pokoju albo zaznaczenie, że np. biurko stoi przy oknie.

    Szybko zebrałam się i pojechałam na uczelnię. Byłam sama. Nikogo nie było żadnych nauczycieli. ¬– wiesz, że jest coś takiego jak studia zaoczne?

    Nie no co Ty wchodź. - odsunęłam się, żeby sąsiad mógł wejść do środka. – „ty” z małej litery, to nie list. Poza tym słowo „sąsiad” jest zbędne. Wiadomo, że o niego chodzi.

    Zasłoniłam dłonią usta. Zrobiłam duże oczy. – to można połączyć w jedno zdanie, które wyglądałoby o niebo lepiej niż te dwa np. zasłoniłam dłonią usta, robiąc duże oczy albo odwrotnie: zrobiłam duże oczy, zasłaniając dłonią usta.

    Z rozmowy dowiedziałam się, że Nikodem z zawodu jest doradcą zawodowym, ale nie pracuje w zawodzie ponieważ zawsze chciał latać samolotem z tego powodu skończył studia od roku jest pilotem samolotów. – Pominę już, że w tym zdaniu przecinki umarły. Serio? Pilot? Wydaję mi się, że piloci mają bardzo mało czasu wolnego, bo ciągle gdzieś latają. A jeśli Twój bohater ma np. urlop, to wypadałoby o tym wspomnieć. Poza tym studia? Żeby być pilotem trzeba zdać kurs, uczyć się w specjalnej szkole, to nie takie proste. Google nie gryzie, wszystkiego się można dowiedzieć, a nie pisać na pałę.

    - Za mundurem panny sznurem. - Pomyślałam i nic się nie odezwałam. – Jeśli bohaterka to pomyślała, to zapisujemy to w cudzysłowie.

    Co do końcówki... Nie rozumiem. Najpierw od niego ucieka na kanapie, a teraz zaprasza go do łóżka? Faceta, którego zna dwa dni? Serio?
    To co wypisałam powyżej to nie wszystkie błędy, bo nie mam siły już. Przecinki umarły. Prawidłowo skonstruowane zdania również. Studia według Twojego opisu przypominają mi raczej liceum. Zgadzam się też z Konfiguracją i Elorence. Nie podobała mi się Twoja reakcja na komentarz Konfiguracji. Wydaję Ci się, że piszesz idealnie? Otóż nie. Zawsze można napisać lepiej. ZAWSZE.
    Moja rada: czytaj, czytaj i jeszcze raz czytaj, a potem pisz, pisz, pisz.
    Piszesz w jakimś programie? Nie podkreślił Ci, że zaczęłaś zdanie z małej litery? Poza tym jak wrzucisz na opowi tekst, to też podkreśla, nie czytasz przed kliknięciem „dodaj”? To zacznij. I jak wspomniałam wyżej Google nie gryzie, słownik synonimów możesz znaleźć online, a nie powtarzać w kółko jedno i to samo. Dialogi wyglądają sztucznie i ciężko się je czyta. W ogóle całość było dla mnie mordęgą, ale poświeciłam swój czas na wypisanie błędów, żeby Ci pomóc. Mam nadzieję, że to docenisz.
  • Kocica69 13.05.2019
    Oczywiście, że docenię i nawet za to podziękuję. Przydałaby mi się edytacja tego tekstu, ale awantura, która wybuchła wyżej sprawiła, że poważnie się nad tym zastanowię. Jestem w ogromnym szoku. Dziękuję za rady i za krytykę też moimo wszystko. Następnym razem wymyślę coś innego i oczywiście zanim dodam tekst przeczytam go więcej razy niż poprzednie.
  • Kocica69 13.05.2019
    Wybaczcie, ale nie jestem w stanie opowiadać na każdy z komentarzy znajdujący się pod tym tekstem. Wiem, że powinnam, ale to nie znaczy, że przeczytałam je raz i nie będę do nich wracać. Powiem w skrócie. Kolejny tekst już jest gotowy, ale nie dodam go ani dziś ani jutro tylko wtedy kiedy będę pewna, że zawowoli większość. Każdego nie jestem w stanie zadowolić. Niektórzy lubią romanse, niektórzy kryminały a jeszcze inni horrory. Myślałam nad zrobieniem mieszanki, ale zanim tego dokonam zastanowię się kilka razy. Dzięki jeszcze raz wszystkim za rady. Pozdrawiam :).
  • Ritha 13.05.2019
    Ze swojej strony powiem, że jeśli błędów jest tak dużo i trudno je samemu ogarnąć, można wspomóc się jakimś programem (typu Ortograf.pl), można się z nim sporo nauczyć.

    "Mam na imię Klaudia i mam 23 lata" - liczebniki słownie

    "- uuu ktoś się tutaj wkurzył. - powiedział Fabian." - zapis dialogów z dużej i bez kropki po "wkurzył"

    http://www.opowi.pl/art/jak-pisac-dialogi/

    No jest nad czym pracować, ale nie warto się zniechęcać.
    Pozdrawiam
  • Kocica69 13.05.2019
    Skorzystam z rad i zobaczymy co z tego wyjdzie. Za linki do stron dziękuję. Na pewno mi się przydadzą. Na początku faktycznie byłam zniechęcona, ale teraz dało mi to wszystko do myślenia. Lepiej późno niż wcale zrozumieć swoje błędy a ja widzę teraz ile ich mam. Tylko jak będę mieć wolną chwilę biorę się za korektę. Również pozdrawiam i jeszcze raz dzięki serdeczne :).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania