...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Angela rok temu
    No tak, tak sobie pomyślałam, że będziesz nas tak karmić po kawałeczku. To nie jedna z tych słodkich
    historii, czuję że sporo się wydarzy. Główny chyba będzie miał kłopoty, że pozwolił Chen Xiao zwiać.
    Czekam na cd : ))
    Pozdrawiam
  • NataliaO rok temu
    Myślę, że tak po kawałku najlepiej. Poza tym po kawałeczku mi lepiej, abym się nie pogubiła w intrygach hahaa :) jak kończyłam zastanawiałam się powinien dalej za nim biec, a potem nie, niech Wang jeszcze posłucha ciekawych rzeczy przed spotkaniem z Chen... Cieszę się bardzo, że Ci się podoba. :) Pozdrawiam :)
  • Z przyjemnością pragnę zaprosić do Bitwy, bo warto rozwijać wyobraźnię i dzielić się z innymi słowem. Myślę, że czas obudzić w sobie zachetę na opowiedzenie historii o kimś, kto nie jest człowiekiem, ale tak jak my myśli i ma serce, i pragnie żyć, potrzebuje przyjaźni, zrozumienia i miłości. Tak po prostu!
    Bohaterem naszych wyzwań ma być ktoś ze świata fauny. Może będzie to niebanalna opowieść, albo bajka, fantasy, albo prawdziwe zasłyszane zdarzenie, zadziwiające oryginalnością i zarazem chwytające czytelnika za serce.

    Gorąco zapraszam i liczę na zainteresowanie. Piszemy do końca marca, do północy. Liczę na ciebie!

    Literkowa
  • NataliaO rok temu
    Dziękuję za zaproszenie. Niestety mój umysł tyle nie ogarnie. :) Pozdrawiam
  • zsrrknight rok temu
    "kapitana Zenon Potter z jedną z policjantek." - Zenona
    " Raportowanie. Melduje się oficer policji, Kai Lacheta." - dziwnie brzmi to zdanie
    "Dwa lata temu zostałeś zawieszony we Wydziale Narkotykowym?" - "w"
    "postronne osoby dowiedział się o szczegółach sprawy i planie aresztowania." - dowiedziały się
    "Miało dojść, wtedy do przekazania narkotyków." - zbędny przecinek
    "Nic, wtedy nie poszło dobrze." - zbędny przecinek
    "Wiesz, dlaczego zmuszam cię do rozmowy o tym?" - zbędny przecinek
    "Jedzcie po nie go." - Jedźcie po niego.
    "To, czy złapiemy kogoś na gorącym uczynku, nie jest aż tak ważne." - obydwa przecinki zbędne
    "Nathan'em i Costancia" - Nathanem i Costancią

    Unikasz odmiany nazwisk, co z jednej strony czasami wygląda źle, a czasami zastanawiam się, czy "Ivo Moorze" faktycznie brzmiałoby lepiej...
    A tak poza tym mam wrażenie że trochę za bardzo pędzisz z akcją. Dialogi, mało opisów, akcja skacze z miejsca na miejsce i brakuje nawet miejsca na opisy postaci, przez co wszyscy się zlewają, szczególnie, że mówią podobnie...
    Pozdrawiam
  • NataliaO rok temu
    Może brzmi dziwnie zdanie, ale tak mówią... dlatego zawsze mam korektora przecinki i odmiana nazwisk to nie moja bajka hahaa :) wiem kiedy opisy sa zbędne, a kiedy nie, akcja pędzi ja tak lubie, opisy postaci ja i tak tylko skupiam się na głównej parze wygląd czy charakter jest powoli zaczynany... Dzięki :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania