Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Seksualność

Powszechnych klasyfikacji naszej seksualności mamy równie wiele, co gwiazd na bezchmurnym nocnym niebie. Mamy bowiem heteroseksualistów, homoseksualistów,biseksualistów, transwestytów, aseksualistów i tak dalej, i tak dalej i tak dalej. Niestety pomimo tych klasyfikacji, zachodzą dwie główne klasyfikacje całości, czyli "Normalność" oraz "Nienormalność". To pierwsze określa związki heteroseksualne, natomiast to drugie określa wszystko, co pozostałe. Dlaczego tak jest? Otóż ludzie(oczywiście nie wszyscy) są najnormalniej w świecie bufonami bez uszanowania cudzych racji. Z zasady większość z nich nieumiejętnie uważa, że aktem patriotyzmu będzie nazwanie homoseksualisty "pedałem", a transwestyty "babochłopem", natomiast pojawia się tu kolejna, dość infantylna sytuacja. Choć dla większości z was zabrzmi to komicznie, osoby obrażające homoseksualistów wspierają związki lesbijskie...Dlaczego? Prawda jest bolesna, lecz prawdziwa: Mogą sobie do tego zwalić. Proszę nie pytajcie skąd to wiem. Idąc dalej, z krytyką spotykają się osoby biseksualne, ponieważ uważane są mylnie za niewierne, jak i osoby aseksualne, które nie spełniają wizerunku typowego polskiego Janusza.

Więc ludzie, po co ta cała nienawiść wobec osób innej orientacji? Nie lepiej pogodzić się z czasami jakimi mamy, niż siedzieć po uszy w średniowiecznym łajnie? Świat jest dziwny, ale to właśnie ludzie go tworzą.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Pan Buczybór 13.06.2020
    aha ok
    Trochę mało. Zacząłeś temat, ale nic z tego nie wynikło, nie rozwinąłeś myśli. Ot, takie tam ogólne stwierdzenie, którego możnaby użyć w jakiejś dyskusji, ale jako tekst raczej się nie sprawdza.
    A, i o co chodzi w tym fragmencie: "osoby obrażające homoseksualistów wspierają związki lesbijskie...Dlaczego? Prawda jest bolesna, lecz prawdziwa: Mogą sobie do tego zwalić."? Tak to napisałeś, że w ogóle nie rozumiem...
  • Targówek 13.06.2020
    Ciężko zrozumieć bełkot.
  • Szpilka 14.06.2020
    Pan Buczybór, tu jest o zwaleniu:

    https://www.chamsko.pl/1424/Synonimy_masturbacji

    Mnie się podoba - marszczyć freda, bardzo finezyjne określenie ?
  • Targówek 13.06.2020
    Widać różnicę pomiędzy *Niech zdechną stare k... głosujące na Pis* tym a homilią arcybiskupa Jędraszewskiego, gdzie potępił ideologię opartą na zaburzeniach preferencji seksualnych, a nie obrażał tych, którzy się z nim nie zgadzają.
  • Freya 13.06.2020
    Być może jedynie Petz miał odwagę powiedzieć jakim jest ?
  • Freya 13.06.2020
    Paetz*
  • Targówek 14.06.2020
    Freya co ma do tego Paetz?
  • Freya 14.06.2020
    Jest przedstawicielem nieobyczajnośći wszystkich księży, ponieważ ze zjawiskiem homoseksualizmu, wszyscy potencjalni księża spotykają się w seminariach. Szczególnie te stare nacje (Wojtyły, Wyszyńskiego) nikt z nich nie może powiedzieć, że nie wie, ponieważ uczestniczyli w tym.
    Wyjątkiem być może jest agentura Rydzyka, bo nawet nie jest księdzem ?
  • Freya 13.06.2020
    Nienawiść wobec innych grup społecznych jest oczywista, zawsze ma podstawy próby dominacji i tym samym umocnienia własnego ugrupowania. Teoria stada; wilków, psów i owiec jest nadal aktualna. Jeśli nie zróżnicowanie religijne, to kolor skóry, przynależność społecznej wartości, odmienność myśli. Zawarte ideologicznie grupy – nienawidzą innych ?
    Tekst nie posiada wartościowych cech przekazu ?, zapis też nie jest sprawny. Pozdro
  • befana_di_campi 14.06.2020
    Kiedyś też tak było i nikt nie wrzeszczał "halo". Teraz porobiło się to, co porobiło.

    Napisano mało przekonująco :)

    Życzliwie :)
  • Szpilka 14.06.2020
    Ano, świat jest dziwny, mnie ta dziwność nie przeszkadza ?
  • Jarema 14.06.2020
    Owszem, lesbijki są milusie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania