Się wybielanie na ekranie

Jak tutaj ciepło, rzekła hetera wchodząc do piekła.

Przy kotle jeden od drugiego odpalała wściekła.

Jej zęby nabrały koloru uryny.

Uciekały od niej diabły i wiedżminy.

Atencji chcę! Daremnie, gdy dusza smołą zaciekła.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (76)

  • Szpilka 4 miesiące temu
    'Jak tutaj ciepło, rzekła hetera wchodząc do piekła.
    Przy kotle jeden od drugiego odpalała wściekła.'
    A tu Boruta - znowu zapruta?
    Po czym ją pieprzył, ale bez fiuta,
    na co hetera wyraźnie wściekła - dziękuję rzekła (•̀ᴗ•́ )و
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    O Matko i Córko! I co ty żeś tu pokazała szpilka... myślałam, ze niżej nie upadniesz, że się nie da po wcześniejszych tekstach, a tu kolejne pokazanie ''uroków z przybytków rozkoszy''
    Teraz to już nawet jak ktoś silnie by nie chciał, to i tak zobaczy czym ty się w życiu zajmujesz... i w co wrosłaś.
    Kobieta i takie teksty... tragedia, to zbyt delikatne określenie.
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    MartynaM wczoraj o 12:00
    Ile się chce, tyle można. Nikt nikomu nie będzie narzucał o czym, o kim ma pisać.

    Nie ty to pisałaś? No to w...aj, kórewno, zajmij się łykaniem, czyli tym co najlepiej ci w życiu wychodzi ◉‿◉
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, pisać można o wszystkim, ale trzeba wiedzieć jak pisać. Ty nie wiesz, bo operujesz słownictwem poniżej jakiegokolwiek poziomu.

    Dobra, ja z tobą nie piszę. Brzydzę się tego, co reprezentujesz.

    Dziwiłam się mężczyznom, ze ocierają się o takie teksty, tymczasem 'kobieta' bije ich na głowę w prymitywizmie i latarnianych odzywkach.

    Zgroza po prostu!
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    kórewna aż się posr@ła ze szczęścia, gdy jej ktoś napisał, że ją w doopę będzie posuwał. żenada! normalna kobieta wyzywałaby typa, a nie rżała jak kobyła w rui!

    Spinacz 4 miesiące temu

    MartynaM Słabo ciągniesz? Spoko w dupę cię posunę.

    MartynaM 4 miesiące temu

    Spinacz, pomarzyć zawsze możesz...🤣🤣🤣
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, no i co tu jest? Gdzie tu masz, jakiś odnośnik do burdelu?

    Wyśmiać faceta, a rżeć do niego, to dwie różne rzeczy, ale ty tego nie rozumiesz. Inaczej wychowanie ciebie ukształtowało...

    Weź już się odpiórkaj, bo ja z marginesem nie chcę mieć nic wspólnego!
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    a co to, a co to? goowno, kokoto, które chętnie łykasz!
  • Marek Adam Grabowski 4 miesiące temu
    Szpilka Sorry, że się wcinam ale chyba tutaj jest wygodna forma zakupu mojej książki dla czytelników z Niemiec. https://www.polbuch.de/de/ogrody-ciszy,id302921.html
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, łykaj sobie co chcesz i za co ci płacą... tylko nie pisz mi o tym, bo co mnie to obchodzi? To twój światek i może z podobnymi sobie prowadź takie ''rozmowy''

    Marku, tam nie pisałeś o seksie, więc to nie jest lektura dla szpili... zresztą, to ciężka tematyka i połowy pewnie nawet nie zrozumie.
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    Spinacz 4 miesiące temu

    MartynaM Słabo ciągniesz? Spoko w dupę cię posunę.

    MartynaM 4 miesiące temu

    Spinacz, pomarzyć zawsze możesz...🤣🤣🤣

    kórewna, pociągnij spinaczowi, to ci wapory miną ( ≖‿ ≖ )
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Marek Adam Grabowski

    Dzięki, zaraz tam luknę ( ≖‿ ≖ )
  • Marek Adam Grabowski 4 miesiące temu
    Szpilka Hej
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Nawet nie wiedziałam, że kobieta może tak nisko upaść.

    Marku, lubisz takie ''panie'' jak Szpilka?
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Boisz się odpowiedzieć? Dlaczego?
  • Marek Adam Grabowski 4 miesiące temu
    Grafomanka Trochę mi przypomina Arete z powieści.
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    to po huk tu przyszłaś, żeby ci po tym zakłamanym ryju nastrzelać? mało ci?
    przylazłaś jak ta świnia, nie podoba ci się pisanie, a czytasz.

    normalna ty jesteś czy do szpiku kości zepsuta?
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, ja zepsuta? To ja operuję burdelem w gębie czy ty?

    Czytam, bo to portal literacki, ale robisz tu burdel... no i razi zestawienie.

    Nie ma jakichś portali dla osób lubiących się w takich tematach? Poszukaj, bo jakbyś przez pomyłkę się tutaj znalazła. Tam i te twoje ''wierszyki'' będą pasowały i jeszcze sukces osiągniesz, sławę na cały internet. Opowi to maleńka społeczność, gdzie nam do takich 'światowych' uroków...
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    przypominam ci, że to ty się do mnie przykleiłaś jak goowno do podeszwy i nie ty będziesz decydować, co kto ma pisać i na jaki temat. mnie się twoje płaczlindy o sobie i o jakimś bubku zupełnie nie podobają i dlatego nie czytam, tobie polecam to samo!

    oborową to tu jesteś, piszesz nie na temat, obrabiasz doopy userom, ubliżasz ich i jeszcze rżniesz jarząbka. a teraz spadaj, bo twoja mania zaczyna być denerwująca. co za pierTolec upierdliwy!
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, tu ludzi na pewno razi twój rynsztokowy język. Tu poeci i pisarze, nawet jeśli amatorzy.
    Czy ty widziałaś, chociaż raz, żeby jakaś kobieta takim szambem z gęby jechała? Nawet faceci wstydzą się pod własnymi nickami tak pisać i biorą klony, a ty... jakbyś zgubiła dawno wstyd.

    Zastanów się nad sobą, bo naprawdę, to straszne jakim językiem tutaj władasz.

    Portal literacki... mówi ci to coś?
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    ty nie człowiek, ty kórewna do której piszą, że ją będą w doopę posuwać, a ona rży jak kobyła w rui.

    sama się nad sobą zastanów, poza tym goowno ci do tego co piszę i jak. Precz, kórewno!

    portalu literackiego dawno tu nie ma przez takie kórewny jak ty. O!
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Grafomanka pięknie się bawisz i jeszcze poklaskaj brocha na moją cześć lubisz maleńka takie zabawy i dlatego szukasz dla siebie kloaki
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, czy ty tylko dupą potrafisz myśleć i wszystko z seksem ci się kojarzy?

    To poszukaj sobie w sieci jakiegoś miejsca na popuszczanie w gacie, na pewno są. A teraz zobacz, nawet WP pisze z klona i udaje babę, bo pewnie spaliłby się ze wstydu, gdyby ktoś odkrył kim jest i jak pisze na portalach literackich.
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Szpilka onatutaj ma etat mamuśki i musi pracować bo inaczej szef jej do ryja się dobierze
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Kiedy pracuję, to pracuję... przecież nie w szwalni czy czymś takim. Zabawne...
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Grafomanka tia ty wszystko wiesz ale wszyscy też wiedzą że jesteś codziennie naćpana
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Wzorowa Płaczlinda, wymyślaj dalej, dobrze ci idzie... 🤣🤣🤣🤣
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Grafomanka ale ty ciągle tutaj pracujesz dla gwiazdorzenia ale jesteś pustą literatką
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    no, twój nick na pewno, tak cię tu zeszmacili, a ty nic, lelija. ja bym się pod ziemię zapadła, a nie ryjem ujadała, ale ty wstydu ani słowa nie masz, nieprawdaż?
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Wzorowa Płaczlinda, to ty musisz być jeszcze bardziej pustym dzbanem, skoro tylko naśladujesz innych...
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Grafomanka boisz się i zaraz będzie dryń dryń i kajanie się
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Wzorowa Płaczlinda

    dozorcowa, wszędzie kinola pcha ( ≖‿ ≖ )
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Szpilka wszystkim obrobiła doopy i szuka teraz następnego
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, a kto mnie 'zeszmacił', że tak twoim tekstem pojadę?

    Ty siebie 'szmacisz' językiem prymitywnym, wulgarnym, latarnianym... na to spójrz!
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Szpilka pcha bo lubi ten smrodzik
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Wzorowa Płaczlinda

    słyszałam, ten pedał, tamten żonaty, jeszcze inny brzuchaty, ona portale pomyliła, niech idzie na randkowy ( ≖‿ ≖ )
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Grafomanka wszyscy tobą wycierają buty
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    ale ja ci nie napisałam, że cię w de wyp..ę, tylko twój psiapsiół, to nie jest szmacenie?

    to co jest szmaceniem według ciebie?
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Szpilka no i nawet namawiała Ł.. do umawiania się z Angelą
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Wzorowa Płaczlinda

    oj lubi, dlatego jest koprofagiem ( ≖‿ ≖ )
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    by potem się naśmiewać
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Wzorowa Płaczlinda

    Stręczycielka znaczy? no tak, zawsze wiedziałam, że ona podejrzanej konduity ( ≖‿ ≖ )
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, to nie ja o seksie ciągle piszę, to ty szpila! Ciągle dupy, połykanie i takie tam, jakbyś tylko tym żyła...

    Szpila ja nikogo nie znam stąd, więc jakie psiapsiół? Facet z każdej robi sobie jaja, ciebie też 'szmacił' i co, nie umierasz z tego powodu? Dlaczego?
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Szpilka a jak lubi pracować pod pulpitem
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Tu wszyscy widzę pracują CIĘŻKO... emeryci!
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    się nie wybielaj, z Yankiem gwarzyłaś latami i doopy obrabiałaś userom, z Ł. gwarzyłaś, dopóki cię od szmat najgorszych nie wyzwał, nie tak było?
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, ROZMAWIAĆ MOŻNA Z KAŻDYM, rozmowa to nie seks, więc o czym ty świergolisz?
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Grafomanka emeryci juz nie pracują
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    a co cię to obchodzi, za twoje ludzie żyją, że się interesujesz? w dowód też im będziesz zaglądać?
    co za wścibskie babsko!
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Szpilka a z Refluksją co zrobiła
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Wzorowa Płaczlinda, czytaj ze zrozumieniem, ironię też...
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Szpilka to jej życie bo innego nie ma
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Grafomanka rozmawiać a nie obmawiać
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, rozmawiam o czym chcę, ty mi nie będziesz dyktować o czym mogę. Zresztą na twoje ulubione tematy nie rozmawiam...
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Wzorowa Płaczlinda

    no, strasznie Refluksję sponiewierała, co za parszywa trollica! na nią chłopa trzeba, wyzwie od koorew i szmat i od razu ryj zamyka.
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Wzorowa Płaczlinda, pozwalam ci mnie obmawiać, bo święcie wierzę, że tego nie robisz... 🤣🤣🤣
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Grafomanka 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    no to co sie przypieprzasz do mojego pisania? pierTulnięta jesteś? na na portal dla wariatów!
  • Wzorowa Płaczlinda 4 miesiące temu
    Grafomanka przecież z tobą rozmawiałem
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, no Refluksja taka grzeczna, a ja ją źle potraktowałam... 🤣🤣🤣🤣
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, bo żadna kobieta takim językiem latarnianym nie pisze. Ty jakbyś z burdelu nie wychodziła, chociaż możliwe że tylko tam sprzątasz...
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    tak, tak , tylko doopę nastawiasz, lelijo posr@na ( ≖‿ ≖ )
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, widzisz nadzwyczajne rzeczy, to skrzywienie zawodowe?
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    już ci pisałam, że ty kórewna, do ciebie tak trzeba, jeszcze gorzej nawet, tak z grubej rury jak Ł. np. sp..aj szmato je..na - UWAGA, to cytat był ( ≖‿ ≖ )
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, tobie podobnie pisał, i co? Widocznie facet nie trawi kobiet... ale czemu nie widzisz, że i po tobie jechał, to już niepojęte. Wyparcie?
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    nie, ciebie nie trawi, pokaż, gdzie po mnie jechał?
    tylko ciebie można wyzywać od najgorszych, no bo jesteś najgorsza, i tyle.
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, z burdelem raczej nie mam nic wspólnego.

    Poszukaj sobie wpisów Adin Dwa Tri, a szybko znajdziesz odpowiedź jak po tobie jechał...
  • Łukaszenkow 4 miesiące temu
    Dzis jes gęsto, nie dajcie temu umrzeć pod kolejnym tekstem. Idźcie na forum
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Ł.

    idę już, bo ta kupa łajna się nie odczepi, nie widzisz, że to pierTulnięte i będzie tu ujadać do usr@nia?
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    No jakaś baba o wątpliwej reputacji, raczej nie ma szans mnie uciszyć...
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Grafomanka

    TYLKO Ł., KTÓRY CIĘ OD SZMAT WYZWIE I OD KOOREW, CO NIE?
  • Łukaszenkow 4 miesiące temu
    Wy siebie dziewczyny potrzebujecie :)
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, on mnie nie zna, więc jaką wartość mogą mieć te wyzwiska?
    Zresztą ciebie też nie oszczędził, nie pochlebiaj sobie...
  • Szpilka 4 miesiące temu
    Łukaszenkow

    jak widzę jej nick to mnie autentyczne obrzydzenie bierze, coś tak jak na kupę goowna na trotuarze.

    Ciao i udanego wieczoru ( ≖‿ ≖ )
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Szpilka, mnie znowu jak czytam co piszesz i w jaki sposób, ale cieszy mnie niezmiernie, że ci łukaszenki wyzwiska nie przeszkadzają... fajne to
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    I jeszcze udanego wieczoru życzysz... hahahaha

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania