..

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Angela 30.11.2015
    Tekst chyba dosyć osobisty, co wcale nie zmienia faktu, że REWELACYJNY : ) 5
  • Vasto Lorde 30.11.2015
    Dziękuje :3
  • Lucinda 30.11.2015
    Tekst bardzo rytmiczny, mimo że pisany prozą. Muszę powiedzieć, że przemówił do mnie. Skupiłam się wyłącznie na treści, pominęłam to, na co zazwyczaj zwracam uwagę, czy są błędy, czy ich nie ma. Nie obchodziło mnie to tutaj. Najważniejsze były emocje, przemyślenia, wyciągane wnioski. Widziałam tu prawdziwą osobę i za to 5:)
  • Vasto Lorde 30.11.2015
    Nie spodziewałem się takich komentarzy :o To miłe, że takie coś się podoba :D
  • Beznadzieja 30.11.2015
    Nie umiem pisać długich komentarzy, więc jedno słowo wspaniałe. Masz ode mnie 5 :)
  • ausek 30.11.2015
    Doskonale wyczułam emocje bijące z tekstu. Nie roztrząsam czy jest prawdziwy i osobisty, bo jest po prostu świetny. :) 5
  • Vasto Lorde 03.12.2015
    Dziękuje za miłe komentarze ;)
  • KarolaKorman 03.12.2015
    Te rymowanki jeszcze bardziej sprawiały, że wszystko wpadało, w uch powinnam powiedzieć, ale one nakręcały wyobraźnię, super, 5 :)
  • Anonim 06.12.2015
    Czytając to miałam wrażenie, jakbyś tekst nam śpiewał, a dokładnie rapował, niezwykle melodyjny tekst, czytało się go przez to bardzo przyjemnie i wdrążając się w ten rytm. Co do treści, opisałeś nam tutaj właściwie kilka kłamstw, w oryginalny sposób, który nas hipnotyzował, tak czarująco, że właściwie to, iż tekst jest osobistym utworem, przemknęło tylko gdzieś pomiędzy myślami i tam zostało, liczyła się atmosfera i aura, jaką wytworzyłeś tuż po pierwszych zdaniach i utrzymałeś ją do końca. Zazwyczaj nudzę się w takich tekstach, ponieważ moje emocje są na równym poziomie, a tutaj czułam zafascynowanie kolejnymi zdaniami. Bardzo dobra robota Vasto :)
  • Vasto Lorde 06.12.2015
    Dziękuje Efrio, celnełaś z tym "rapowaniem". Głównym zamiarem było zbliżenie rytmu do tego :)
  • Numizmat 15.12.2015
    Trudno o bardziej życiowy tekst. Rewelacyjny rytm prowadzenia słów od początku do końca. Całkowicie zgadzam się z Efrią. Jakbyś śpiewał. Genialne po prostu.
  • Vasto Lorde 15.12.2015
    Nie sądziłem, że komuś się spodoba :) Bardzo dziękuje :)
  • Neli 15.12.2015
    Pozostaje mi dać pięć i iść dalej ;))
  • Vasto Lorde 15.12.2015
    A dziękować :D
  • Rasia 25.12.2015
    "Kilogramy ciężkich godzin, mijają znów" - bez przecinka
    "Nie jestem tylko pewny czy" - przecinek przed "czy"
    "które będą się ciągnąć, aż po grób" - bez przecinka, nie traktowałabym tego jako wtrącenie
    "nie obchodzą mnie teorię równoległe" - teorie*
    Rzeczywiście, zgadzam się z opinią, że tekst jest niezwykle rytmiczny. Naprawdę ciekawie Ci to wyszło. Tak jakbyś ukrywał się za maską swojego tekstu, co robi pewnie większość z nas, nawet podświadomie. Bardzo mi się podoba, choć nie ukrywam, że przymierzałam się do przeczytania go już kilka razy. W końcu mi się udało i bardzo się cieszę :) Zostawiam 5.
  • Vasto Lorde 26.12.2015
    Miło mi, że się podoba :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania