Siren Head - prolog

Właśnie miałem wrócić do domu z pracy, kiedy nagle zobaczyłem na ekranie monitoringu poruszającą się postać. Ruszyłem w tamto miejsce, żeby ją aresztować, gdyż pracuję przed kamerami jako policjant.

-Dobra cwaniaczku, mam cię! - powiedziałem, kiedy tam doszedłem. Właśnie wychodził z budynku z workiem pełnym pieniędzy. Kiedy tylko wziąłem pistolet do ręki, rzucił łup i się poddał. Kiedy wsadziłem go do celi nr. 1, okazało się że... nie mam pistoletu! Od razu chciałem wejść do samochodu, ale ktoś (albo raczej coś - to nie była robota dla człowieka) wrzucił moje auto na drzewo!!! Gdy wróciłem do domu, usłyszałem dźwięki syren...

 

Ciąg dalszy nastąpi!

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • kigja 26.11.2020
    Strasznie krótkie, to nawet nie jest wstęp, to ustęp...
  • Rexil 27.11.2020
    Następne będzie o wiele dłuższe...
  • kigja 27.11.2020
    Bez sensu, bo nikt nie przeczyta.
    Jeśli chodzi o serie, to najlepiej czyta się do 5-7 stron A4.

    Imho.
  • Rexil 27.11.2020
    kigja na pewno przeczyta... jestem pewien.
  • kigja 27.11.2020
    Nie wydaje mi się...
  • Onyx 27.11.2020
    Fakt, króciuteńkie.
    "-Dobra cwaniaczku, mam cię! - powiedziałem, kiedy tam doszedłem." - zamiast dywiz, lepszym pomysłem są myślniki. Po nich stawiamy spację.
    "Kiedy wsadziłem go do celi nr. 1" - po skrócie "nr" nie dajemy kropki. Albo, według mnie, lepiej byłoby zapisać "numer jeden"

    Brakuje opisów. To dzięki nim czytelnik jest w stanie wyobrazić akcję opowiadania.
    Tu mamy przedstawioną scenkę, która w ogóle nie rusza czytelnika.
    Jest to jednak prawdopodobnie początek Twojej pisarskiej kariery, więc ucz się, czytaj. Z odpowiednią motywacją wiele osiągniesz ;)
    Zostawiam na zachętę czwórkę ;)
  • Rexil 27.11.2020
    Dzięki za rady! To fakt, na razie nie jestem profesjonalistą...
  • Onyx 27.11.2020
    Rexil każdy kiedyś zaczynał ;) najważniejsze, to się nie poddawać
  • Rexil 27.11.2020
    Onyx Ja się rzadko poddaję!
  • Onyx 27.11.2020
    Rexil lubię takie podejście ;)
  • Pan Buczybór 27.11.2020
    meh
  • Clariosis 29.11.2020
    Witaj.
    Niestety, ale kigja ma rację. To się absolutnie nie broni. To jest tylko taki ogólny zarysik, który nie budzi ciekawości. Jeżeli chcesz wrzucić następną część jako coś dłuższego, to radziłabym byś wrzucił/a następne, dłuższe, jako właśnie "część 1", a to albo usunąć, albo zmienić już nazwę na "prolog", choć z prologiem to ten tekst niewiele ma wspólnego. Wtedy będzie przynajmniej większa pewność, że ktoś kliknie i przeczyta, bo może w sam raz masz jakiś ciekawy pomysł. A jeżeli tak jest, to szkoda by marnować w taki sposób.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania