skunks

Wśród skunksów panują proste zasady. Im lepiej dany skunks umie smrodzić, tym wyższe miejsce zajmuje w hierarchii. Na szczycie stoi król skunksów zwany Najjaśniejszym Panem, który potrafi smrodzić jak żaden inny. Oprócz tego talentu bardzo cuchnie mu z paszczy z powodu gnijącego uzębienia i fermentującej pulpy wypełniającej go od środka.

 

- Nikt nas nie przekona, że zimny chłodek jest lepszy od ciepłego smrodku! - wieszczył podczas uroczystego zjazdu skunksów Najjaśniejszy Pan.

- Lepszy ciepły smrodek niż zimny chłodek! - krzyczał tłum wielbicieli.

Ale znalazł się wśród nich zdrajca. Był to prawdziwy farbowany lis, a właściwie farbowany skunks. Zakradł się w pobliże mównicy i rzucił w Najjaśniejszego Pana siekierą celując prosto w głowę.

Straszna broń ze świstem cięła powietrze. Śmierć zajrzała w oczy Najjaśniejszemu Panu...

I wtedy...

I wtedy...

Najjaśniejszy Pan zesmrodził się tak straszliwie, że krucyfiks spadł ze ściany, powietrze zadrżało i zgęstniało, siekiera zwolniła swój lot, jakby wpadła w gęsty kisiel i zawisła o piętnaście centymetrów od jego skroni.

Zamach się nie udał. Farbowany skunks został zlinczowany. W promieniu dwustu metrów padły wszystkie muchy i zwiędły kwiaty.

W dwunastnicę, czyli dwunastą miesięcznicę tego wydarzenia, znany piosenkarz zaśpiewał po raz pierwszy piękną pieśń na cześć Najjaśniejszego Pana pod tytułem: "Ach, co to był za smród!".

Piosenka szybko stała się nieformalnym hymnem wszystkich skunksów.

I jedyny minus, to że ściany zżółkły i trzeba było na nowo malować.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Opalony Ernest 13.02.2022
    Jak to mówią: "Bąki są jak dzieci - lubi się tylko swoje".
  • skandal 20.02.2022
    to już chyba wolę bąki. nie lubię dzieci
  • pansowa 13.02.2022
    Nie na darmo i nie bez kozery eksplodują przy ogniu.
    Może i gdzieś tak było - najważniejszy pan puścił bąka, ktoś odpalał fajkę i bum.
    Żadna tam brzoza czy semtex.
    I tylko dwunastnice zostały...
  • skandal 20.02.2022
    i powstanie tablica pamiątkowa, aby uczcić to wydarzenie.
  • Angela 13.02.2022
    To teraz pomalują na żółto i będzie spokój : )))
  • skandal 20.02.2022
    i będzie taniej :)
  • JamCi 14.02.2022
    Miałam śmiechnąć, bo byłoby śmieszne, gdyby nie było prawdziwe.
  • skandal 20.02.2022
    i śmiesznie i strasznie
  • pansowa 20.02.2022
    skandal Niestety.
    Tragiczną katastrofę sprowadzono do rangi groteski tymi miesięcznicami i komisją Maciara.
  • JamCi 20.02.2022
    skandal jak się myśli, to jednak strasznie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania