Słowo

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (73)

  • Ritha 14.08.2018
    "— Jak je rozpoznam ?" - spacja przed pytajnikiem niepotrzebna

    Zaskakujące, Pasjo. Jakoś tak zawoalowane fajnie, że człek sie połapać nie może, a jak się połapie to się uśmiecha :)
    Ładnie to utkałaś, pozdrawiam :)
  • Pasja 14.08.2018
    Witaj
    Nie wiem skąd ta spacja tam się wzięła. Poprawione.
    Tak miało być dyskretnie.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Marian 14.08.2018
    Bardzo piękne opowiadanko i zakończnie "zgubiła dwie głoski" bardzo zaskakujące.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Pasja 14.08.2018
    Witaj
    Miło, że zajrzałeś i jeszcze miłej, że się spodobała ta miniaturka.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Szudracz 14.08.2018
    Zabawna scenka, podoba mi się sposób przedstawionej sytuacji. :)
  • Pasja 14.08.2018
    Witaj
    Miło gościć i podziękować bardzo.
    Pozdrawiam cieplutko
  • Nachszon 14.08.2018
    Kurczę, zastanawiałem się jakie to słowo, próbując dodać na końcu te dwie głoski. Męczyłem się mniej więcej pięć minut, zanim połapałem się, gdzie je wstawići. Super tekst-zagadka. I piękna dwuznaczność - czy był to wyraz zachwytu, czy określenie dziewczyny. No, chyba, że źle trafiłem, ale nie sądzę:)
  • Karawan 14.08.2018
    patrzył w zachwycie - prędzej krasa niż to drugie, ale...
  • Nachszon 14.08.2018
    Karawan A wiesz, że też myślałem o krasa? Ale stwierdziłem, nieeee. I wybrałem to drugie
  • Pasja 14.08.2018
    Witaj Nachszon
    Bardzo miło powitać cię u mnie. Na tym mnie zależało, aby tekst poruszał zakamarki kory.
    Dwuznaczność jest jak najbardziej trafna. Zachwyt wydobył z gardła słowo. ( To cena z którą się spotkałam i posluchałam na Rynku ) Ubrałam w słowa i wyszła scenka.
    Dziękuję i pozdrawiam ciepło
  • Karawan 14.08.2018
    Już Cię pochwalili. Czyżbyś z haiku poszła w drabble? Kłaniam się z uśmiechem. 5
  • Pasja 14.08.2018
    Witaj
    Miło cię widzieć. Haiku też będzie. Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę
  • Amy 14.08.2018
    Już szykowałam się do napisania, że jestem za głupia, żeby pojąć, o co w tym opowiadanku chodzi, ale... nim zdążyłam przeczytać komentarze, mnie olśniło. :D Bardzo ciekawie napisane :)
  • Pasja 14.08.2018
    Witaj Amy
    Miło cię powitać. Pośpiech nie zawsze jest dobry. Przeczekać i wszystko się wyjaśni.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Anonim 14.08.2018
    Mówi się, że dobry tekst to taki, który zmusza do myślenia. No i zmusił. W innym sensie, ale jednak ;P Zgrabnie napisane. Ode mnie pięć gwiazdek :)
  • Pasja 14.08.2018
    Witaj
    Bardzo miło, że poruszył zmysły. Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę
  • Justyska 14.08.2018
    Pasjo świetny test. Zaskakujący, sprytnie poprowadzony i końcówka z uśmiechem. Super!
    Pozdrawiam z uśmiechem:)
  • Pasja 14.08.2018
    Witaj Justyś
    Pomysł przyszedł mi kiedy piłam piwo i facet na widok kelnerki rzucił słowo, a potem slinił się do niej.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Ozar 14.08.2018
    Kuknąłem dość przypadkowo i powiem szczerze za husarii nie kumam o co chodzi. Sorka, ale czytałem dwa razy i dalej nic, ciemna ściana przed oczami i nic.
  • Ritha 14.08.2018
    Zapal swiatlo, Ozar, to ino noc za oknem ;)
  • Ozar 14.08.2018
    Ritha No żem cosik zapalił i kufa dalej ciemno jak cholera.Pewnie ja tego światła nie widzę!
  • Pasja 14.08.2018
    Witaj Ozar
    Ozar przemaluj ścianę na biało. Husaria zawsze kojarzy mi się z przystojnymi skrzydlatymi facetami i jazdą konną. Tutaj masz powabną kobietę i zachwyt.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Nachszon 14.08.2018
    Ozar, no kurwa, naprawdę nie wiesz, o co chodzi?:)
  • Ozar 14.08.2018
    Nachszon Nie
  • Ozar 14.08.2018
    Ozar Sorka, ale nie będę pisał głupot.
  • Nachszon 14.08.2018
    Ozar Błagam, kurwa... Ja prawie nigdy nie klnę...
  • Ozar 14.08.2018
    Nachszon Ja zawsze pisze prawdę. Nie lubię ściemniać, sorka taki mam charakter.
  • Ozar 14.08.2018
    Ozar Nachszon to nie moje klimaty i pewnie dlatego taka ciemność.
  • Nachszon 14.08.2018
    Ozar Aaaaa!!!! Czy wiesz chociaż, co to za słowo, które potoczyło się po płytach chodnikowych?
  • Canulas 14.08.2018
    Cóż... jeśli ja, lotnik nielot (umysłowy) kojarzę, to... raczej cieżko niekojarzyć. No ale cóż. W cementowych studniach nie grasuje echo ;)
    Całkiem fajny tekst i tyaki... "inszy"
  • Ozar 14.08.2018
    Nachszon Nie
  • Canulas 14.08.2018
    Ech, Ozar. W kole fortuny to by się musieli naodkrywać spółglosek, żebyś wyszedł ze studia z odkurzaczem.
    Pamiętaj, że Nachszon nie klnie.
  • Ozar 14.08.2018
    No oki ale co z tego jak nie kumam o co biega???
  • Canulas 14.08.2018
    Kra-wa mać. To już nie wiem.
  • Nachszon 14.08.2018
    Ozar Ech, i po co ja się KuRwA nakląłem przed snem. Czuję się jak ta wrona z opowiadania co krakała słowem pozbawionym dwóch głosek i robiła Kra! Idę pod prysznic.
  • Ritha 14.08.2018
    Nachszon zawsze mozesz pozyczyć od kolegi zamiennik tego slowa. A i dla sepleniacych dobre, bo bez r.
  • Pasja 14.08.2018
    Ritha on mówi kufa
  • Ritha 14.08.2018
    pasja si
  • Nachszon 14.08.2018
    Ritha Chciałem, żeby było łatwiej, ale chyba mi nie wyszło. Znowu w życiu mi nie wyszło, tralalala. Buuu:(
  • Ritha 14.08.2018
    Poczekajmy na reakcje zainteresowanego. Tera powinien kumać :)
  • Ozar 14.08.2018
    Oki. To mnie już nie ma żeby nie było problemu.
  • Ozar 14.08.2018
    Ritha jak czegoś nie kumam to pisze to oficjalnie chyba jako jedyny na tym portalu. ,Tui tak jest , sorka żałuje że tu wszedłem
  • Ritha 14.08.2018
    Pomalu, ee, stop.
    Oni Ci roztlumaczyli tylko, a nie ża Ci bluzgaja.
    Tera powinienes miec jasnosc.
  • Pasja 14.08.2018
    Ozar przykro mi, że żałujesz. Nie wiem dlaczego?
    Żadnego problemu ja nie widzę i szkoda, że ty się irytujesz. :)
  • Canulas 14.08.2018
    Koło fortuny. Odkryli k, j, a - nadal nie wie, że kajak. Idę skoczyć z dachu.
  • Ozar 14.08.2018
    Ritha Kufa nie i koniec. Sorka mogę być kretynem do sześcianu ale nie kumam.
  • Nachszon 14.08.2018
    Kurde Ozar, wyluzuj, jaki problem? Jak się obrazisz to nic nigdy Twojego nie przeczytam, albo będę czytał od tyłu, żeby nic nie zrozumieć i będę wtedy pisał po Twoimi tekstami, że są głupie i niezrozumiałe i i i nie wiem, co Ci jeszcze zrobię, ale na pewno coś złego. Także nie obrażaj się please Ozar bo pożałujesz i pójdziesz do piekła i będziesz się tam smażył w smole, a diabły będą Cię dźgać widłami.
  • Ritha 14.08.2018
    Jeszcze chwile pomyslisz i odkurzacz jest Twoj!
  • Ozar 14.08.2018
    Nachszon Oki ale cóż poradzę że nie kumam
  • Nachszon 14.08.2018
    Ozar A teraz na poważnie. Bardzo, ale naprawdę bardzo Cię cenię między innymi za to, że sięgasz do tekstów, które nie są w Twoim obszarze i nie boisz się powiedzieć "nie wiem". Powiedzieć "nie wiem" bez agresji, bez kompleksu to niezwykle rzadka umiejętność. Takiej dojrzałości emocjonalnej i inteletulanej nie spotyka się często. Nie wiedzieć czegoś, nie zrozumieć, nie jest porażką. Porażką jest wyśmiać kogoś, kto akurat danego problemu nie jest w stanie rozwiązać. Taka gotowość do zmierzenia się z rzeczami, które stoją poza obszarem odczuwania i grożą niezrozumieniem jest rodzajem duchowego heroizmu. Dla mnie jesteś etycznym wzorcem na tym portalu. Mam nadzieję, że nie przekroczyliśmy granic i nie uraziliśmy Cię. W historii nikt z nas nie miałby z Tobą szans. Każdy z nas tworzy tutaj swoją bajkę i dzieli się nią z innymi. A Ty Ozar masz czym się dzielić i umiesz to robić. I to jest o wiele ważniejsze niż jakaś tam k..wa.
  • Nachszon 14.08.2018
    I żeby była jasność k..wa chodzi tylko o słowo, że jest mniej ważne, bo tekst Pasji jest równie ważny jak Twoja Ozar historia.
  • Ozar 17.08.2018
    pasja Odpisałem.
  • Ozar 14.08.2018
    Dobra jak powiedział Kmicic "Kończ waść wstydu oszczędź" !
  • betti 14.08.2018
    Ozar co na ogół mówisz, kiedy wypadnie Ci coś z rąk, potoczy się po chodniku i musisz to gonić, nie mówiąc już o tym, że trzeba się nachylić? Tutaj to słowo wyraża zachwyt nad czyjąś urodą, bo takie jest uniwersalne... niemniej w ogólnie pojętej kulturze, jest nie do przyjęcia, dlatego wstyd.

    Fajnie napisany tekst.

    Nachszon twoje pochwały są o niebo lepsze od wyjaśnień tak prostego słowa....
  • Nachszon 15.08.2018
    betti Nie ma tu ani jednego mojego wyjaśnienia słowa, są sugestie, a to dwa różne pojęcia. Twój wpis jest taki sam jak Twoje wiersze, niedouczony. Nasze wpisy to zabawa, Twój to napuszony dydaktyzm. Jednak mieści się w konwencji, bo dydaktyzm prezentowany przez tak niedouczoną osobę, jest równie śmieszny jak nasze wpisy. A może nawet bardziej. Naprawdę powinnaś nad sobą popracować, bo Twoje wpadki są coraz bardziej żenujące.
  • Nachszon 15.08.2018
    betti Ach, i jeszcze jedno. Nasze wyjaśnienia nie pomogły Ozarowi, ale Ty już miałaś rozwiązanie podane na tacy. Z tym poziomem nie rozwiązałabyś zagadki samodzielnie do końca roku (przyszłego). Także szurnij nóżką, ukłoń się grzecznie i podziękuj ładnie mądrzejszym od Ciebie.
  • betti 15.08.2018
    Nachszon w moim świecie taką zabawę nazywa się chamstwem... dlatego nic już nie tłumacz, bo wszyscy wiedzą o co chodzi....
  • Nuncjusz 15.08.2018
    Twój świat nie ma nic wspólnego z kulturą
  • betti 15.08.2018
    Nuncjusz nie czaruj, że twój ma coś wspólnego z kulturą.... bez przesady. Ty nawet nie wiesz, co oznacza kultura.
  • Nuncjusz 15.08.2018
    betti nie czaruję i zważ, że nie pisałem tu nic o sobie
  • betti 15.08.2018
    Nuncjusz przecież twoim ulubionym tematem jestem ja... gdzie bym się nie pojawiła i ty być musisz. W większości przypadków nawet nie wiesz o co chodzi, ale biegniesz na łeb, na szyję byle tylko spuścić psa ze smyczy...
  • Nuncjusz 15.08.2018
    betti nie w każdej sytuacji idę tam gdzie ty jesteś. Srasz się do kogoś, to reaguję, zwłaszcza, jak srasz się bez powodu, albo z powodu swojej trollowej natury.
    Nie jesteś moim ulubionym tematem, więcej, wolałbym, żeby ciebie tu nie było, żebyś zniknęła na zawsze, więc jak to ma się do tego co tu bzdurzysz na mój temat?
    I wiem o co chodzi, bo zanim zareaguję, czytam wszystkie komentarze plus w tym wypadku tekst opublikowany, by właśnie zrozumieć kontekst
  • Nachszon 15.08.2018
    betti Tłuczek niedouczek (po syntezie tłumok), ale za to kulturalny. I bardzo dobrze. Zawsze twierdziłem, że nie ma ludzi kompletnie pozbawionych zalet. Nuncjusz, ja idę na rower, a potem na kosza. Ty też gdzieś idź.
  • betti 15.08.2018
    Nuncjusz ty nazywasz chamstwo kulturą, nieuctwo Nachszona wiedzą, ograniczenie polotem, a ja nazywam rzeczy po imieniu. Nie podoba ci się, bo kultura opowijska jest inna niemniej takie cuda tylko na Opowi. Taki Nachszon wszędzie byłby wyśmiany, te jego zwoje mózgowe mają zbyt wielkie przerwy... i jak widzę poniżej histerycznie reaguje. To starość czy taki już charakter, a może i to i to. Smutne.
  • Keraj 15.08.2018
    Czesto bywa ze wymawiamy słowa a dopiero później myślimy 5
  • Pasja 15.08.2018
    Witaj
    Tak w życiu już jest, że słowami można bardziej zranić niż uderzeniem.
    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 15.08.2018
    Z ręką na sercu,nie czytałem komentarzy. Od razu się narzucają→ u - w. Ale to może być zmyłka. Może chodzi o słowo: piękna→krasa. Fajny pomysł→5
  • Pasja 15.08.2018
    Hej
    Właśnie tę dwuznaczność pozostawiam czytelnikowi. Dzięki za aprobatę.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 15.08.2018
    Niesamowita opowieść i gra z czytelnikiem. Ma do wyboru dwie opcje, a którą wybierze, zależy od niego. Wiele dowcipu słownego i sytuacyjnego. Serdeczne pozdrowienia!
  • Pasja 15.08.2018
    Witaj
    Miło cię zabawić było i dzięki za zrozumienie humoru.
    Pozdrawiam z uśmiechem
  • Aisak 15.08.2018
    sprytnie. mam pewne skojarzenia :]
  • Pasja 15.08.2018
    Witaj
    Pewnie sprytnie. A jakie masz skojarzenia?
    Pozdrawiam i miłego wieczoru
  • MarBe 19.08.2018
    Nieopacznie powiedziane słowo czasem zrani bardziej niż sam czyn.
    Pozdrawiam 5:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania