Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 2.2  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Targówek 12.03.2020
    Trolle znowu dają mi jedynki. I tak oto świetny tekst ma średnią 1.0
  • polskischeuring 12.03.2020
    Bo jest słaby, obczaj moje opowiadania to będziesz wiedział jak budować atmosferę
  • Targówek 12.03.2020
    Jesteś chyba nowy, bo jakoś cię wcześniej nie wiedziałem. Więc wytłumaczę ci. Jest tu całkiem sporo użytkowników, którzy mnie nie cierpią i specjalnie dają słabe oceny bez czytania.

    Aha, i nie reklamuj się.
  • cos_ci_opowiem 12.03.2020
    Targówek zastanówmy się: dlaczego Cię nie cierpią, pomyślmy... ;)
  • DEMONul1234 12.03.2020
    cos_ci_opowiem No ja też jakoś nie wiem, ale mam pewną teorię ^^
  • Puchacz 12.03.2020
    DEMONul1234 Ja bym rzekł, że graniczącą z pewnością :)
  • DEMONul1234 12.03.2020
    Puchacz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • polskischeuring 12.03.2020
    Jestem tu dwa lata, ostatnio przerwa w pisaniu, ale wjeżdżam że sztosem i Prison Break będzie kontynuowany
  • polskischeuring 12.03.2020
    Nie mówiąc o kontynuacji "Nostalgicznego Spojrzenia", który spodobał się rzeszy odbiorców
  • Targówek 12.03.2020
    Nie promuj się u mnie.
  • cos_ci_opowiem 12.03.2020
    polskischeuring Chętnie poczytam, ja na razie swojego "Bobra" zawiesiłem - brak weny. Za jakiś czas będzie 6. część.
  • Berkas 12.03.2020
    polskischeuring też zajrzę ?
  • Targówek 12.03.2020
    Berkas proszę o uzasadnienie jedynek które mi daliście
  • Berkas 12.03.2020
    Targówek nie czytałem tekstu, nie dalem oceny.
  • Targówek 12.03.2020
    Berkas to po co się tu udzielasz?
  • Targówek 12.03.2020
    Mi i Bogumiłowi zarzucaliście spamowanie pod tekstem Kocwiaczka, a sami to robicie
  • cos_ci_opowiem 12.03.2020
    Targówek Nad niebie nad Kubą pewnego dnia pojawiła się wielka dupa. Zbierają się Fidel i jego urzędnicy, zastanawiają się, co robić i skąd się to tam wzięło. Nagle dupa przemówiła: jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie.
  • DEMONul1234 12.03.2020
    Panie Targówku, powiem tak; wątpię, że to trolle, gdyż pańskie opowiadanie jest...niechlujne? Rozumiem, że lubisz pisać opowiadania pełne akcji, ale naśladując styl Papryki Weggie(see what I did there? ^^) średnio wyjdziesz. Do tego te przekleństwa w miejscach, w których dałoby się bez nich obejść. Uff, mam tę małą iskierkę nadziei, że kiedyś coś dobrego napiszesz, ale jak już masz zamiar coś wrzucać to postaraj się przeczytać to jakieś 2/3 razy. Nie jestem jakimś ekspertem, ale powinieneś rozważyć czytanie większej ilości książek^^ NIE ZOSTAWIAM ŻADNEJ OCENKI, gdyż co by dała kolejna 1? :)
  • Targówek 12.03.2020
    Przecież teraz właśnie coś dobrego napisałem. Ex aequo ze Szkołą (choć Szkoła była bardziej kontrowersyjna, tutaj postawiłem na głębię i poruszenie czytelnika)
  • polskischeuring 12.03.2020
    To zajrzyjcie panowie, pierwsze dwa odcinki już długo wisza
  • LeeaThorelli 12.03.2020
    Niektóre dialogi brzmią sztucznie. A ten "zrobię ci z palców kotlety mielone" brzmi abstrakcyjnie i śmiesznie, ale w tym negatywnym znaczeniu. ;-) Ale nie uważam, żeby było tragicznie, czytałam o wiele gorsze opowiadania.
  • abominacja 12.03.2020
    ani to złe ani dobre, jest po środku. czytając nie czuje się żadnych emocji, a miejscami zażenowanie. sama scena w szkole jest nieco nierealna? jakoś nigdy nie spotkałam się aby jakie kolwiek dzieciaki tak mówiły i jeszcze do starszych, i jak dobrze wnioskuje mają oni po szesnaście lat? tak, to odrazu burze światopogląd bo zachowania tych nastolatków pasowały bardziej do siedmiolatków.
    średniak taki
  • betti 12.03.2020
    To nie jest zły tekst. Zastanawia mnie dlaczego przytoczyles opowieść o Jezusie... dobry ojciec dba o dziecko, wyrywa nawet z rąk śmierci...

    Miejscami jakby się spieszyles, a może nie chciałeś, by wyszło zbyt dobrze... stawiam na to drugie.
  • Puchacz 12.03.2020
    Ale jaja! :)))
  • Targówek 13.03.2020
    Ciekawe czy ty byś się wykazał podobną odwagą i szlachetnością co główny bohater Small World

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania