Smierć mafioza

Wstęp.

Rozpoczynam serię opowiadań o mafiozach, złych dziewczynach (bad-girl), gangsterach, porwaniach przeniesionych na nasz grunt. Miłej zabawy.

Śmierć mafioza

Rano gangster sam, przez miasto szedł jak pan. Przez wymarłe miasto szedł i na dzieło patrzył swe. Nie był pewien życia nikt, całą noc po blady świt...

***

Obudził mnie huk wystrzału. Chicago - dzielnica Englewood, zwana Englehood (zakapturzone bandytowo). Strzały dochodziły Garfield Boulevard, gdzieś z Sherman Parku i szybko huk narastał roznosząc się po Racine Ave. Muszę się przenieść na wzgórza Englewood, albo na Avondale, Naperville, na zachód do Des Plaines, może do Park Ridge. White flight-biała ucieczka. Drugie Detroit. Niedawno skończyłam Oak Park - River Forest High School na zachodnich przedmieściach Oak Park. Teraz szukam pracy. Próbowałam w Goodman Theatre, ale normalnych dziewcząt nie przyjmują. Musi być lesbą, czarną, albo maltretowaną...ostatecznie feministką.

 

Po huku poznałam, niezawodny pistolet PM -9. Wstałam, włączyłam "Radio Chicago 1030" i biegnę pod prysznic. Nucę: I am sailing, potem pilim, home again, krosty mam...aj lowiu bejbi, wyganiała Kasia wołki, rozwidniało się, głęboka studzienka. Wyciągam z szafy moje ciuchy i zaczynam przeglądać, w co się ubrać na ważne spotkanie w sprawie pracy w wielkiej firmie. Nie była to restauracja "Alinea", "Pub OK", " U Gazdy", "Staropolska", ale coś w rodzaju "Red Apple Buffet" przy Milwaukee Avenue. Mam zostać menadżerką. Padł drugi strzał. Ktoś upadł na korytarzu. Wali z "Gracha"- stwierdziłam w myślach. W czym będzie mi lepiej, w różowych pantofelkach, czy w trampkach Nike, a może czarnych pół - kozaczkach? Usłyszałam kolejny strzał. To strzelał sąsiad z góry. Glock? Potem zobaczyłam krew spływającą po mojej szybie. Pewnie oberwał, albo je pizze z keczupem. Zawsze mu ciekło po brodzie - taki łapczywy. Nieważne. Chwyciłam swój różowy smartfon i zaczęłam przeglądać konta społecznościowe: Facebook, Gab, Instagram, OKCupid, Twitter, Classmates, Tik-tok i czytać sms-y. Mało czasu, muszę zaraz lecieć. Ta głupia Oliwia znowu mnie obsmarowała, śmieje się ze mnie, z mojej wagi, że niby jestem za gruba, a sama dupę ma jak szafa trzydrzwiowa, z moich ciuchów brechta się, że chodzę w podartych jeansach jak łachmyta, że jestem głupia, że mnie chłopak rzucił. Ktoś za drzwiami jęczał.

- Pomóż Julka - usłyszałam głos sąsiada - oberwałem i to porządnie.

- Chwilę, nie pali się.

Natalka wcale nie lepsza od tej durnej Zuzki, czy Oliwii...też je zhejtuję. Teraz nie mam czasu. Bluzkę ubrać, tylko jaką, gdzie ta bluzka? O jest! Ubrać, ale którą ?

- Julka, Julka - dobiegało za drzwi.

- Momencik, zaraz, zaraz...o jeny...- odpowiedziałam.

 

Strzelanina nie ustawała. Weszłam do pokoju i spojrzałam w okno. Szary dzień, trochę zagracony ten mój pokój. Szyba przestrzelona przez kilka pocisków. To już trzecia szyba w tym tygodniu, a jest dopiero wtorek. Strzelanina trwała w najlepsze. Ktoś strzelił i kula z brzękiem tłuczonego szkła wpadła do pokoju, uderzając w sufit. Upadłam na podłogę, wczołgałam się pod łóżko. Wyciągnęłam z kartonu po butach granat obronny F1. Wyciągnęłam zawleczkę i wyrzuciłam granat przez okno. Huk, jęk i strzelanina ustała. Wychodzę z domu. Z trudem otwieram drzwi. Czuję jak przesuwam czyjeś ciało.

- O! Ruchardo Pierdolino? - powiedziałam zdziwiona. Jego piękne, piwne oczy gasły, a płynąca krew z ust nie wróżyła nic dobrego. Chyba nie ma gruźlicy, bo nie kaszle, albo udławił się pizzą, ale Włosi pizzy nigdy nie jedzą z keczupem - pomyślałam.

- Cagana pomóż mi, ratuj - szeptem prosił Pimpek Sadełko, jak go w duchu nazywałam - trzeba zatamować krew. Masz tampon?

- Mam, ale już nieco zużyty, ale z drugiej strony... - i sięgnęłam ręką do majtek.

- Co za tępa dzida - wycharczał mafiozo. - Lepiej nic nie dawaj, tylko idź po mego znajomego lekarza. Adres masz w notesie, w kieszeni marynarki. Nie dzwoń na pogotowie, bo mi cały komisariat na łeb ściągniesz.

- Nie zamierzałam nigdzie dzwonić, a w notesie nie mam adresu twego lekarza i nie mam żadnego notesu, ani marynarki, tylko żakiet. A teraz nie mam czasu, śpieszę się, może potem - odrzekłam.

- Ty idio...- wycharczał di Capo, (bo zawsze od niego capiło) po czym wybałuszył gały.

- Powiedziałam, że teraz nie mam czasu. Śpieszę się, ale jak nie kopniesz w kalendarz, to ma ciebie tu nie być, ty popaprańcu. Aha i posprzątaj po sobie ten bajzel... .

Idąc korytarzem usłyszałam jak młody mafiozo wycharczał:

- La figa. Ty durna pindo.

- Wafankulo - (odczep się)! Trochę kultury frędzlu, mówisz do damy - odpowiedziałam.

 

Chwileczkę, nie tak szybko... zrobię z nim selfie, zanim wykituje. Wrzucę do sieci, zobaczę ile lajków? Zawróciłam: - Cziiiz. - Nie wyszło, jeszcze raz. - Cziiiiz. Powiedz: rana żaba. - Patrz się tu, matole! Uśmiechnij się. Jeszcze raz: cziiiiiiz. No dobra, zobaczę jak wyszło? Może być.

- Co masz takie mgliste oczy?

- Umieram. Julka moja mafia flaczeje, zostawili mnie tchórze. Weź ich w garść, bądź szefem. Weźmiesz? Zostaw, nie bierz w garść mego pitola, głupia pindo, to nie mafia. Tobie wszystko z jednym się kojarzy. Ee...umieram, och..., teraz ty zastąp mnie eee..., rozumiesz, nie mam komu przekazać, nikomu nie wierzę. Pomścij mnie.

Chrrrr...zacharczał. - Rozumiesz ?

Popatrzył na mnie półprzytomnym wzrokiem i wyszeptał: - Widać po twojej durackiej mordzie, że nic nie rozumiesz, po prostu nie jarzysz. Nie myślałem, że tak skończę. Uuuu... .

- Ale ty Alfonso Tuti Sruti jesteś męczydupa. Widzisz światełko w tunelu? No to tam idź. No to nara... .

- Nara... . - wycharczał Alfonoso Duponzo i odwalił kitę.

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (183)

  • Sucre dwa lata temu
    Wszędzie tylko gangsterkę, policję, detektywów pokazują. Ludzie to mają zainteresowania, ech. Chyba, że jest tak, że w każdym nosi buławę gangsterską w plecaku, w każdym tkwi pociąg do przestępczości, tylko nie u każdego się ujawnia, tak jak nie każdy szeregowiec zostaje generałem, albo marszałkiem. Ale każdy teoretycznie może zostać.
  • anat dwa lata temu
    Chicago-dokładny opis, z "Jackowa" by się uśmiali. To satyryczny cykl opowiadań, dla śmiechu...wężykiem...
  • Materazzone dwa lata temu
    Przeczytałem gdyby nie było od Ciebie.

    Żartuje. Chujowe ale fajne :)
  • anat dwa lata temu
    nie wyrażaj się chamie!
  • anat dwa lata temu
    ...przy damie...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    O kurcze, Ty nie jesteś Kasią. Ona nie umie po włosku.
  • anat dwa lata temu
    Pamiętaj o lekach. I pisz-rodzina odpocznie.
  • Poncki dwa lata temu
    Nie przeczytałem. Szkoda czasu.
  • anat dwa lata temu
    no i gitara...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Niezłe, mimo wszystko, niezłe i daje po mordzie uśmiechem, trochę "Rithowe", ale wątpię w trafność mego spostrzeżenia.
  • anat dwa lata temu
    Pisz jaśniej, nie wysilaj się "mały strumyczku"-rith.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    To chyba Sienkiewicz napisał. Muszę ubrać moje ciuchy, wyciągnę je z mojej szafy.
    Pozdrawiam
  • anat dwa lata temu
    Powiem ci, mój kawalerze, żem się nudził jak diabeł na pokucie-Sienkiewicz.
  • Szpilka dwa lata temu
    Czarny humor, z tamponem ekstra ?

    Podobuje ?
  • Akwadar dwa lata temu
    Nie wiem, czy ma to jeszcze znaczenie, ale niezły tekst, choć potrzebuje dopracowania.
  • anat dwa lata temu
    Przestań chłopczyku poprawiać. Dopracować? Sam się dopracuj. Czytaj ze zrozumieniem.
  • Akwadar dwa lata temu
    anat, ok panieno z przerośniętym ego, jak może kiedyś zejdziesz z piedestału własnej próżności, to zobaczysz kilka podstawowych mankamentów...
  • anat dwa lata temu
    Akwadar Pokaż mankamenty i przestań się czepiać!
  • anat dwa lata temu
    Akwadar -na co czekasz gamoniu ? Nie widzisz? To zamknij ryj!
  • Akwadar dwa lata temu
    anat pocałujta chamie wójta.
  • anat dwa lata temu
    Jest tutaj znacznie więcej pisarzy niż czytelników. Jeśli już ktoś zajmuje się czytaniem to tylko po to, żeby "w podzięce" ktoś inny przeczytał jego teksty.
    Mało jest osób, które zajmują się głównie ocenianiem, stąd mamy tutaj same chwalebne opinie i 90% opowiadań ma ocenę powyżej 4.
    Taka "bitwa" to wydaję mi się jedna z nielicznych okazji, by uzyskać w miarę obiektywną ocenę. Ocenę za styl, a nie sam pomysł.
    Bo jeśli już ktoś udostępnia swoje teksty, to nie chodzi w nich tylko o to, żeby dzielić się swoimi emocjami i przemyśleniami, ale też o to, żeby zrobić to w dobrym stylu. Myślę, że taka bitwa, czy jakiekolwiek inne konkursy, to dobry sposób, żeby popracować nad stylem - oczywiście, jeśli ktoś potrafi przyjąć krytykę, a nie obraża się o to, że ktoś mu coś wypomni (nie podoba się - nie czytaj - nie patrz - nie odzywaj się, jeśli nie masz zamiaru mnie chwalić).
    Bo co z tego, że twoja głowa będzie pełna pomysłów, jeśli nie będziesz potrafił tego w interesujący sposób przekazać? A chyba, jeśli już coś udostępniasz, to chcesz, żeby komuś się to spodobało.
    Podsumowując... uważam, że konkursy to dobry sposób, żeby popracować nad techniką (bo pomysł jest już tak jakby narzucony).
    Jeśli jednak uważacie, że branie udziału w czymś takim wam umniejsza, to przecież nikt nie zmusza ;)
    tak pisał w 2015 r Ekler na opowi.pl
  • anat dwa lata temu
    Daniel, Akwus, Ekler, Weasley, Neli-kto ich pamięta ?
  • anat dwa lata temu
    ...może ant-zero opowiadań.
  • SwanSong dwa lata temu
    Akurat ja mogę się zająć tylko ocenianie, bez obaw, że ktoś źle oceni mój tekst.
    Tak więc oceniam: bardzo słabo, zapis ma wiele błędów, interpunkcja leży, fabuła to bardziej strumień świadomości niskich lotów. Technicznie przypomina opowiadania Marg, ale Marg przynajmniej ma klarowny przekaz i trudno się pogubić.
  • anat dwa lata temu
    ble, ble, ble....gdzie zapis ma błędy? Interpunkcja, nawet nie wiesz co to?
  • anat dwa lata temu
    Gdzie widzisz błędy intonacji, rytmu i tempa mowy, akcentu wyrazowego w zapisie granicznym ? Nie ośmieszaj się nieuku-matołku.
  • SwanSong dwa lata temu
    anat
    Wiem, że nie widzisz błędów. Nadmiarowe spacje, dialogi ze złymi znakami. Dalej nawet nie wymieniam. Ogólne niechlujstwo.
  • SwanSong dwa lata temu
    anat
    Z Wikipedii sobie wykopałeś to zdanie? Piszesz prozę i zanim dojdziesz do tak skomplikowanych rzeczy jak rytmika stylu, wpierw naucz się podstaw. Słabo, słabo.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat MArtyna to ty?
  • anat dwa lata temu
    SwanSong Daruj sobie to żałosne pierdolamento.
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko a gdyby, to co ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat I tak będę ją kochał, wygrałem?
  • SwanSong dwa lata temu
    anat Prawda zawsze boli początkujących. Nie poddawaj się, kiedyś napiszesz coś dobrego.
  • anat dwa lata temu
    SwanSong...spadaj, nudzisz...
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko -nudzisz się i chcesz z kimś pogadać. Dziecinne to z tym "kochaniem"...gimnazjalne droczenie się.
  • SwanSong dwa lata temu
    anat
    Nieuków tutaj dostatek, może być jeszcze jeden.
  • anat dwa lata temu
    SwanSong Chcesz sobie pogadać? Uszy mnie bolą od twego jazgotu- gadaj mi do....
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat cały ja, takim mnie ten kraj wychował... Myśłisz że powinienem demona wypuścić?
  • SwanSong dwa lata temu
    anat
    Jeśli czytasz uszami, to nic dziwnego, że masz problemy.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat MArtyna na bank
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko przestań wariować, pienić się. Pisz konkretnie, na temat, bo naprawdę twoja paplanina zniechęca do jakiegokolwiek dialogu. Marudzisz, przynudzasz, czepiasz się..."a się zastrzelę, kocham Martynę..." więcej powagi chłopie. Ile ty masz lat ? Infantylizm cię męczy?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat zero we mnie powagi i jestem nikim a co?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat Martyno chodź do piotrusia pod tekst, czy aż tak go tobie zal?
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko zero powagi, przynudzasz i czepiasz się. Męczydupa.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Oto ja, miłość ogłupiła mnie do końca
    anat Martyno Chodź pod tekst piotrusia, pogadamy o nim
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko daruj sobie to pierdolamento.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat To ty Martyno, tylko ty trzymaszs pod kloszem tego lalusia pantoflarza ;) Co wygrałem?
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko ty zawsze przegrywasz. Taki typ. Dlatego jesteś samotny.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat to nie zbijemy piotrusia wspólnie ;) ?
  • MKP dwa lata temu
    -Pomóż Julka -usłyszałam - pauzy i polpauzy w dialogach trzeba odspawać od tekstu.
    ...zacharczał. -Rozumiesz ? - znaki zapytania i inne należy przyspawać do wyrazów.
    - zaraz...o jeny.. - w poziomie jest albo kropka albo wielokropek.

    Te powyżej się powtarzają i to są przykłady; tyle zauważylem
  • anat dwa lata temu
    Co zauważyłaś? Co to znaczy odspawać od tekstu?Tekst ma być wyraźny. Nigdzie nie ma, że np. wykrzyknik musi być przy wyrazie.Dziękuję, wiem o tym i dla wyrazistości tak piszę.
  • SwanSong dwa lata temu
    anat Twój tekst nie jest czytelny. Wyraźny to może być obraz.
  • anat dwa lata temu
    SwanSong ja, cie ale odkrywczyni. Maria Kiri-Skłodkowska. Tekst wyraźny tzn. widoczny. Pismo może być widoczne ale nie czytelne. Bazgroły.
    Ne sus Minervam (doceat)!
  • SwanSong dwa lata temu
    anat
    Masz nieczytelny i niechlujny tekst. Tylko tyle i aż tyle.
  • anat dwa lata temu
    SwanSong nieczytelny to niewyraźny a to jest druk. Ty naprawdę jesteś taka tępa, czy tylko udajesz przymuła?
  • SwanSong dwa lata temu
    anat
    Anacie, popełniłeś tekst słaby, który czyta się nadzwyczaj trudno, ponieważ nie znasz zasad pisowni. Korektor nie wiedziałby, gdzie u ciebie zacząć.
  • anat dwa lata temu
    SwanSong-wypad marudo nieuku!
  • MKP dwa lata temu
    anat
    W zasadach polskiej pisowni tak jest:)
    Jeśli to celowy zabieg to nic mi do tego, tylko powinno być konsekwentnie a nie raz znak zapytania przy wyrazie, a raz że spacją: to jest mylące:)
  • anat dwa lata temu
    SwanSong masz rację. Dal ciebie każdy tekst jest trudny. Skończyłam polonistykę. A ty garkotłuku?
  • anat dwa lata temu
    MKP czytanie powinno być jak mówienie. Przecinek możemy postawić tam, gdzie nabieramy oddechu.
  • SwanSong dwa lata temu
    anat
    Polonistykę? Nie sądzę. Najwyżej tak ci sie wydawało.
  • SwanSong dwa lata temu
    anat
    Te zasady też z polonistyki? :-D
  • anat dwa lata temu
    SwanSong-do garów!
  • SwanSong dwa lata temu
    anat
    Nie trzeba. Już umyłem. Teraz patrzę na twój obraz nędzy i rozpaczy.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    SwanSong, anat jest pindą/dem i trollowatość czyniąca, pewno diabeł z nią sypia i nie o spanie tu chodzi, ale tekst popełniło to coś dobry, ino się w nim rozjechało to i owo. Jedno poprawianie i git, przy czym nie ma pewności, czy to jej tekst, ale zakładając.
  • MKP dwa lata temu
    anat
    Tak to prawda, z przecinki sam mam problemy i nad nimi pracuje, ale zarówno one jak reszta znaków ma jasne zasady których powinno się trzymać. Można je czasami zniekształcać, jeśli to ma cel artystyczny, ale musi być konsekwentnie np. do oznaczenia dialogów można używać pauz i połpauz, ale nie powinno się mieszać. Jeśli chcesz stawiać pytajnik po spacji, to proszę bardzo ale to musi czemuś służyć i też konsekwentnie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, "Przecinek możemy postawić tam, gdzie nabieramy oddechu." Ktoś mi to już zapodawał onegdaj.
  • SwanSong dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    Przykro mi, Yanku. Mamy inne pojęcie >>dobrego<< tekstu. Nie znajduję tu nic dobrego.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    SwanSong, Nu widać, bo mnie niemal rozpierdala, za dużo absurdu w dzieciństwie mi zapodano.
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Przecinkiem rozdzielamy zdania współrzędne bezspójnikowo, części zdania połączone bezspójnikowo.
  • anat dwa lata temu
    KONIEC DYSKUSJI.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Phi...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Mam tutaj zastrzeżenie do broni, po huku wystrzały można jedynie ocenić kalbier broni, nie markę ;) Granat obronny F1, legenda układu warszawskiego. Nigdy chyba nie zrozumiem fascynacji Glockiem, tyle kasy za broń o śrędnim wyglądzie i średniej jakości. Zdecydowanie bajrdzie wolę sig suera p226, ale przeważnie noszę przy sobie moją ukochaną CZ 75 tactical wyposażoną w dekoker. Zabawna koncówka
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Do tego mam trytowe przyrządy celownicze, nie idę w tę nowomodę ładowania kolimatorów gdzie popadnie ;)
  • SwanSong dwa lata temu
    Łukaszenko
    Cycków sobie nie odstrzel.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    SwanSong raczej jajek...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    SwanSong Ale czasem jest zabawnie jak na strzelnicy, gorąca łuska po naboju wpada kobiecie w głęboki dekolt ;)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Albo jak laska przyjeżdża postrzelać w miniówie jakiejś, potem w pozycji leżącej świeci tyłkiem na całą strzelnicy a faceci robią zdjęcia ku uciesze wieczornej masturbacji ;)
  • SwanSong dwa lata temu
    Łukaszenko
    A to już zależy, jak wsadzasz sobie pistolet. A wielu facetów ma cycki większe od kobiet.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    SwanSong noszę broń w kaburze do skrytego noszenia, tylko tak wolno mi sie z bronią przemieszczać Ustawa o broni i amunicji jasno to określa, mówimy na nią żartobliwie "ubojka"
  • anat dwa lata temu
    Dyskusja o przecinkach :-)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Odnieś do mojego komentarz na temat broni cwaniaczku ;)
  • anat dwa lata temu
    Widać, że nie byłeś w wojsku. Po wystrzałach, huku poznasz rodzaj karabinu (na pewno) a pistoletu, możesz przypuszczać. Pistolet -Gawron (Gracz), Walther, Beretta, Giurza SPS, CZ-75. A z karabinów niezawodny "kałach", Barrett M82, M-16 celny i beznadziejny.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    podaj kaliber baretta w 5 sekund
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Rodzaj kalibru broni poznasz, ale nie że to napewno glock, to bzdura totalna w tym tekście...
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko uczciwie-nie wiem.
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko Co innego strzelanie na strzelnicy, co innego w polu.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat bzdury pleciesz
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko Dlaczego? Tak to można każdą dyskusję przekreślić!!!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    anat Ty się mylisz w zasadniczycj zwrotach, serio jestem satry wyga w temacie strzelectwa i broni ogólnie.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Żeby było tak dla równowagi to z nastawienia do życia jestem bardzo pokojowy
  • anat dwa lata temu
    Tak nie będziemy dyskutować. A priori.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    A więc kończę tę rozmowę
  • anat dwa lata temu
    Pytanie poza konkursem. Czy SwangSong - to drugie konto Martyny M?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    A nawet jeśli to co za różnica?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    CZerń i biel w awatarze, coś w tym może być
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko Styl wypowiedzi, prowokacja i ociężałość umysłowa taka sama.
  • anat dwa lata temu
    Żadna.
  • MartynaM dwa lata temu
    Co za geniusze... ?
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Po pierwsze: nie lubię serii, to nic innego jak seriale, a seriale powstały od plotek, nie lubię również telenowel: dla mnie musi wszystko bić od A do Z, inaczej: Alfa i Omega, a nie - Alfa i Beta i Omega, po drugie: po wielokropkach zawsze stawiamy odstęp, po trzecie: słaby ten twój świat, mój jest inny...

    Narodowa Gra Operacyjna

    Musimy, pułkowniku, wystrzelać jak kaczki osobistą ochronę trzech rezydentów koszer nostry: krasnali Szin Betu, Federalnej Służby Bezpieczeństwa i Secretu Service - oni uniemożliwią akcję Pierwszemu.

    Po oficjalnym spotkaniu nadszedł czas na wspólne zdjęcie: Pierwszy bezczelnie wyszedł z szeregu głównych aliantów - wyzwolicieli niemieckiego obozu koncentracyjnego i ty i ty i ty do mnie, kurwa, marsz! Jasne: każdemu po kolei strzelił z piekielnie wściekłego byczka - złamał im haczykowate nosy.

    Słyszysz, pułkowniku, łomot skrzydeł husarskich - nadlatujące Black Hawki? To jednostka specjalna Nil: przyleciała ona ewakuować Pierwszego - prezydenta Trzeciej Rzeczypospolitej Polskiej!

    I wyskakują czarne szwadrony śmierci: biegną i biegną i biegną - trójkami, czyszczą - przedpole i tworzą żywą tarczę bezpieczeństwa - plecami są oparci o samych siebie jak wianuszek dzikich krzaków róży, snajperskie karabiny trzymają w stanie gotowości bojowej - perfekcyjni, bezwzględni i cierpliwi!

    Ostatni wychodzi generał: ma na sobie galowy mundur i czarne - okulary, bystry obserwator zauważy jego kąciki ust: cyniczny, sarkastyczny i ironiczny - uśmiech...

    Czołem! Panie Prezydencie! A Pierwszy odpowiada: czołem, żołnierze Trzeciej Rzeczypospolitej Polskiej, żołnierze, czołem! Czarne szwadrony śmierci: ku chwale Ojczyzny! I poszły rakiety dymne w chłodne powietrze izraelskie: powstała wtedy zasłona dymna i zniknął najmniejszy ślad po Pierwszym.

    Słyszysz, pułkowniku, łomot skrzydeł husarskich - odlatujące Black Hawki? To jednostka specjalna Nil: odleciała ona z Pierwszym - prezydentem Trzeciej Rzeczypospolitej Polskiej!

    Musimy, pułkowniku, wystrzelać jak kaczki osobistą ochronę trzech rezydentów koszer nostry: krasnali Szin Betu, Federalnej Służby Bezpieczeństwa i Secretu Service - oni uniemożliwią akcję Pierwszemu.

    Łukasz Jasiński (2019)
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Cum Tabula Rasa - Adventure

    I napiszę teraz dramat szpiegowski o charakterze moralizatorskiej noweli, tym samym: pokażę światu mój prozatorski talent - ogromne możliwości twórcze.

    Glock, Beretta i Walter odczytali wyrok śmierci rabinowi ultraortodoksyjnej sekty żydowskiej - Izraelowi Zelmanowi.

    - To kim wy?

    - Tajnym Ruchem Oporu!

    - Jakim?

    Mamy bogatą, ciekawą i długą - historię: korzeniami sięga ona do całkowicie legalnego spisku konserwatystów i reformatorów - Konfederacji i polskiej rewolucji narodowej - Insurekcji, potem: stworzyliśmy dwanaście głęboko zakonspirowanych - Lóż, jesteśmy również spadkobiercami powstańczych Szabel, Kos i Sztyletów, także: Polskiego Państwa Podziemnego, kończąc: Solidarność, Niepodległość i Racjonalność - to: MY!

    - Nie zabijecie mnie...

    - Nie, nie zabijemy, tylko: bardzo ładnie poprosimy o napisanie pożegnalnego listu...

    - Nie dacie rady CIA, Mossadowi i FBI - jesteście bez jakichkolwiek szans!

    Beretta obdarzyła szefa koszer nostry ironicznym uśmiechem, wyciągnęła: Vistę - przeładowała...

    - Wiesz, rabinie, popełniłeś ogromną zbrodnię: wymusiłeś ustawowy szwindel na republikańskim prezydencie tego kraju - Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej!

    - Zwrot mienia bezspadkowego jest koniecznością dziejową: sprawiedliwym wyrokiem mojego pana - Jahwe!

    - Wiesz, rabinie, jesteś kompletnie pierdolnięty na tej głowie bez rozumu!

    Ciało rabina padło na dobrze sfałszowany list, jasne: Tajny Ruch Oporu - zastosował znaną metodę: upozorował - samobójstwo i pozostawił ten jeden jedyny trop: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, natomiast: CIA, Mossadowi i FBI - dał wybór pomiędzy dżumą, tyfusem i cholerą.

    Łukasz Jasiński (2019)
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    *być
  • SwanSong dwa lata temu
    Łukasz Jasiński
    Twoja proza to dno. Zdolności prozatorskich nie masz.
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Jeśli już mowa o mafii, to: jestem z Dolnego Mokotowa i kiedyś piłem wódkę z "Korkiem", "Daiksem", "Żydem", "Jogim" i "Sokołem", jasne: piłem też wódkę (na kopcu Powstania Warszawskiego) z cywilnym policjantem (kryminalnym), który dostał kopa w dupę, bo: rozpracował pedofilów wśród śmietanki towarzyskiej - biznesmenów, kleru i polityków, znam również Patryka Vegę - to chłopak z Pragi. ?

    Łukasz Jasiński
  • Piotrek71 dwa lata temu
    To dawno musiało być, jak ekipa była w komplecie.
  • anat dwa lata temu
    Nie zapominaj o lekach i wizytach u lekarza, bo ci rentę na ten zryty beret zabiorą. Naprawdę.
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Oczywiście, Piotrze, zaznaczam: nigdy nie należałem i nie należę do żadnej mafii, po prostu wychowałem się na Czerniakowskiej - niedaleko Bartyckiej, jako gówniarz grałem z niektórymi w piłkę i boksowałem, były to stare lata - każdy wybrał inną drogę.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Łukasz Jasiński Ja miałem z nimi styczność, ale w interesy z nimi nie wchodziłem, wstąpienie w struktury Mokotowa oznaczało prawie pewny zgon :), oni nie szanowali nikogo nawet siebie już później, ćpali, strzelali szybciej niż myśleli, sadyści bez zasad. Sami siebie wykończyli a reszta poszła siedziec dzieki tak zwanym skruszonym gangsterom. Smiechu warte.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Łukasz Jasiński, To Ty uprawiałeś seks ze starszymi paniami za duże pieniądze, czy mylę z innym userem?
  • anat dwa lata temu
    Łukasz Jasiński . Słuchaj! Żadnego wsparcia, nawet: -Cześć! bandziorom. Jesteś bandytą, krzywdzisz ludzi, rabujesz, gwałcisz, okradasz.! -Wypierdalaj bandyto!
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Nie biorę żadnych leków i nie chodzę do żadnych lekarzy, nie wziąłem nawet szczepionki i od początku tak zwanej pandemii chodzę bez maski, a dożywotniego odszkodowania za utratę słuchu z winy państwowego szpitala (oficjalna nazwa: renta socjalna) bez podstawy prawnej nic nie mogą zrobić, po pierwsze: mam prawnika, znam również Krzysztofa Naimskiego, którego ojciec dziś dostał Order Orła Białego - jestem nietykalny, dziwko! Pamiętaj, dziwko - to za "zryty beret" a teraz wypierdalaj do Chicago - co tutaj robisz? ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Nie znasz Łukasza to go nie obrażaj. To inteligentny człowiek. A na opowi przyszłaś niedawno, więc poczekaj, poznaj ludzi, a dopiero osądzaj.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    anat weź leki, ochłoń, policz do stu i wróć jak już musisz tu być.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Łukasz Jasiński - Nie tak ostro. Nie wolno tak kobiet obrażać!!!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Łukasz Jasiński, Aha, to TY, bo było o słuchu...
  • anat dwa lata temu
    Łukasz Jasiński. O widzę znasz bandytowo...Java st.
  • anat dwa lata temu
    Łukasz Jasiński ty jesteś świr. Rozumiesz. To nie wyklucza cię ze społeczeństwa. Ale pamiętaj, że mało kiedy masz rację.
  • anat dwa lata temu
    A dla ciebie Jasiński-(gnojku śmierdzący) to ciągle pani!
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Niby głowa przepita, umysł nie ten, ale takie szczegóły z pół roku pamiętasz. Szacun.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria yanko wojownik 997 16 min. temu
    Łukasz Jasiński, To Ty uprawiałeś seks ze starszymi paniami za duże pieniądze, czy mylę z innym userem?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Pamięć wybiórcza.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 No no. Tę pannę anat będziemy dziesięć lat pamiętali.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Obyśmy zdrowi byli, już nie wspominam, że całkiem na umyśle, bo - no, tu, to tego...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Obyśmy zimę przeżyli, bo zapowiada się skok na węgiel.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Też myślę gdzie skroić, ale nawet szczypty miału nie ujrzy na drodze, by wskazało ślad na możliwe złoże - znaczy dziuplę spekulanta.
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997 . Ukraińce-przyjaciele niech wam dadzą.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Jesteś z Greenpointu?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, Za przyjaciół i flagę, to ja bana miałem tutaj.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, Se do adblocka dodałem, jest spoko.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Ciesz się że nie ma flagi czarno czerwonej, bo niedługo będziemy oficjalnie mówili, że banderowcy mieli rację, że mordowali Polaków. Na złość Putinowi.
  • SwanSong dwa lata temu
    Łukasz Jasiński
    Dziwkę to ty w lustrze widzisz, cwelu.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Ciekawyś? :-) A co w szczegółach się zgadza i radio 1030
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Ja już się nie wypowiadam o flagach, wsje... - no ...
  • anat dwa lata temu
    SwanSong Nie wiedziałem o kim mowa ????
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Niedoczekanie!
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997 a ja dwa...i co ty na to?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Grzejesz tyłek za wielką wodą, to jesteś cwana. Ale jakieś 300 lat 350 lat temu na terenach gdzie zyjesz mogłas stracić skalpa:)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, Bojówkara z Ciebie.
  • SwanSong dwa lata temu
    anat
    Jasiński to głupi megaloman. Nie ma co się takim planktonem przejmować.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Amerykanka, dlatego taka - trzęsąca pięścią z Tańczący z wilkami.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Łatwiej jej, nie zlinczują.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Nie odnoszę do filmu, tylko do miejsca pobytu.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 To tłumaczy jej mentalność. Oglądałem - Szczęśliwego Nowego Jorku - Linda trafnie opisał Polaków - tacy smutni i wycofani. No to przyszła anat i pozjadała wszystkie rozumy. I się naśmiewa ze smutnych, zakompleksionych "Polaczków". Ale coś w tym jest, że trzeba iść do przodu, kroczyć pewnie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Tam było chyba końskich mordach coś... albo się mi pomieszało
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    *o
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 https://www.youtube.com/watch?v=rQ2-m4YYqp0
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Tak, o koniach! Masz zarąbistą pamięć.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Wybiórczą i coraz bardziej taką, tylko to morda była polska a twarz konia.
  • anat dwa lata temu
    A wiecie (tak z ciekawości) co było niedawno przebojem w Chicago? Nie zgadujcie. "Anielciu, tyś do mnie listów nie pisała".
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Kiedyś obejrzałem cały serial Ostry dyżur. Fajną macie "kolejkę".
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    A to powinniśmy znać?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, A znałeś te Anielcie? Bo ja to pierwszy raz - se wygooglowałem.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 W życiu. Nie słuchami disco polo.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Ale kiedyś pracowałem w tajwańskim zakładzie, gdzie non stop było grane.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, To znaczy, że w Polsce znać nie musowo. W Tajwańskim (choć w Polsce) to co innego, na pewno...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Ciągle to było jechane: https://www.youtube.com/watch?v=YvKG--yqrd8
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria... Anielcia -to piosenka partyzancka. Cudze chwalicie...Prędzej znacie włoską piosenkę partyzancką Bella ciao !
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Bella ciao znam z filmu
    Pan od muzyki (2004)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, Bella ciao - ja znam.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Też z jakiegoś filmu.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Co to za szit? disco i jeszcze tego wyjca (pisowskiego Szopena) Zenka Martyniuczka brakuje.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Też nie znałem.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Tak, a ja musiałem to znosić!!!
  • Abbie Faria dwa lata temu
    A wiecie, że hymn Izraela i Szara Piechota pochodzą z renesansowej/barokowej melodii włoskiej?
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Rozumiem, prowincja, zacofanie i te klimaty, Ryży folksdojcz kontra kurdupel i Pinokio.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Abbie Faria, Teraz już tak, wierząc Ci na słowo.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria wyrazy współczucia. Tak Meksykanie torturowali yankesów.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, Punk rockiem u mnie waliło, metalem i rockiem klasycznym też, fakt że zadupie, to człowiek nie wiedział w co trzeba iść muzycznie.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    yanko wojownik 997 La Montovana
    https://www.youtube.com/watch?v=KK1Im3cvpz8
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    No a ja ze wsi jestem i to naprawdę zadupie.
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997 https://www.youtube.com/watch?v=M5TsMXAbsAc...a my skąd ? Ja posłuchasz to zrozumiesz.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat banjo? mandolina?
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria banjo
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Mi to przypomina lwowskie i warszawskie orkiestry podwórkowe.

    https://www.youtube.com/watch?v=Ov5RpwTQtuQ
    https://www.youtube.com/watch?v=lHBiAhiddJ8
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Dziękuję. Odwdzięczam się "Tango Zaraza" (Popelina) -melodię na pewno znacie.
    https://www.youtube.com/watch?v=-r6NO4u3hrI
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Zrób kiedyś zdjęcie smartfonem swojej okolicy i wrzuć na profilowe:) zamiast zdjęcia jakichś włoskich modelek.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria................. No i kwiat paproci.....https://www.youtube.com/watch?v=aemZvkYWiio
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Dziewczyno, Ty masz 20 lat czy 80? To moje babcie słuchały jak Hitler napadł na Polskę.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Na pewno jestem starsza od ciebie. A kogo obchodzi muzyka "naleśników" -azjatów, dzikich(murzynów) , szmatogłowych (ragheat)-Arabów , spic-ów (Meksykanów i latynosów) itd. My mamy swoją dobrą, POLSKĄ, chwytająca za serce.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Może i masz Ty rację. Tylko co jest polskie? Wszędzie jakieś obce naleciałości.
    https://www.youtube.com/watch?v=xU7RjGkOW4s
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria Cudze chwalicie, swego nie znacie. Sami nie wiecie, co posiadacie.
  • Akwadar dwa lata temu
    O, i gołodupiec spadł...
  • anat dwa lata temu
    Fairy?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania