.

.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • betti 15.12.2018
    Spektakl... czyli jesteśmy tylko aktorami i każdy lepiej lub gorzej odgrywa swoją role, a niektórzy znakomicie... bo jest w nas tyle dobra co zła, chociaz czasami zła jest więcej albo więcej niewiedzy o sobie samym do tego stopnia, że można stracić orientację... zagubić się w sobie. Czy jeśli gram, to jeszcze jestem sobą czy kimś, kogo nie znam, kogo poznaję i kto mnie przeraża, jakby przestając być sobą - tracę tożsamość.
    Sorry, ale jakoś tak mnie naszło...

    Pozdrawiam.
  • Mnie też tak w ten deseń, wgl - w rozpiętości. To Dostojewski umiał najlepiej, takimi postaciami jak choćby Sonia, w paradoks człowieka, w jego sprzeczność.

    ,,Jest rzeczą dowiedzioną i wykazaną w wielu opowieściach, że dusza zdolna do najlepszych uczynków jest także zdolna do najgorszych przestępstw. Czy można znaleźć większego ateistę od staczającego się w rynsztok kapłana? Czy jest niewiasta bardziej namiętna i nienasycona od niedawnej dziewicy? A może to jednak tylko sprawa pozorów.'' - to Steinbeck, a mnie się akurat napisało jakoś w inspiracji o tę myśl.

    I takie mnie nachodzą, plus jeszcze motyw płynności, że coś się tworzy i buduje, by następnie sobie zaprzeczyć, przepełznąć w coś innego.

    I ja pozdrawiam też :)
  • marok 15.12.2018
    Poszedłem po herbatę, wróciłem żeby przeczytać i już nie było. Zdążyłem tylko tytuł przeczytać :(
  • Wiesz co, nie mam tu worda, i wygodniej mi tutaj bylo; zapisac i przetransportowac.
    Nie bylo to zadne nie wiadomo co. Smacznej herbaty :))
  • betti 15.12.2018
    e make i ka pololi to był bardzo dobry tekst, dawał do myślenia. Szkoda, że usunęłaś.
  • Angela 15.12.2018
    Byłam wcześniej, a teraz chciałam sobie na spokojnie przeczytać, a tekstu nie ma. Tego się czytelnikowi nie robi.
  • jolka_ka 15.12.2018
    Też nie zdążyłam ;(
  • Canulas 15.12.2018
    Ech, no
  • TrzeciaRano 15.12.2018
    Kropkę mamy ocenić
  • Po zakropkowaniu - utwor spada z glownej.
    Nie blokuje miejsca na niej. Prawdopodobnie wyplynąl przez komentarze, na ktore nie mam wplywu.

    Natomiast przez chwilowa niedostepnosc do worda, po prostu pisalam tu i dodalam, by zapisac.

    Prosze wybaczyc.
    Postaram sie wiecej nie kropkowac zbyt szybko po dodaniu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania